Pamietasz gdzie miałeś wesele

Data: 2018-11-14 21:56:09
Autor: kapitalikk
Pamietasz gdzie miałeś wesele
i co teraz ?
Chciałbym odpowiedzieć: I jajco!!
Bardzo spodobała mi się dyskusja osób tu uczestniczących.
Z pewnością ucieszą się, czytając to wyjaśnienie. :
1. To informacja o fakcie
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/urzad-skarbowy-wzywa-nowozencow,69,0,2398533.html
2. To informacja o fakcie
https://gk24.pl/urzad-kontroli-skarbowej-przeswietla-wesela/ar/4488765
3. To też informacja o fakcie
http://www.podatki.egospodarka.pl/149289,Sale-weselne-i-restauracje-do-kontroli-czyli-przesluchanie-nowozencow,1,68,1.html
4. a W dalszej części artykułu informacja o fakcie autentycznym!!
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/czy-polecali-panstwo-komus-zespol-muzyczny,255,0,2420223.html
Tutaj można obejrzeć pismo określane przez urząd skarbowy jako wezwanie ale to nie jest wezwanie. To wezwanie jest prośbą - kurwa.
"Pismo skierowane przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Rypinie do nowożeńców nie jest wezwaniem, jest jedynie prośbą o informacje."
Jeśli prawdą jest to, że nazwanie wezwania prośbą to zastanawiam się nad inną kwestią.
Jakbym nazwała tego naczelnika określeniem przysługującym ludziom pierwotnym albo takim co im ktoś ukradł czy ćwiercie mózgu, to mógłbym się potem w sądzie tłumaczyć, że to wcale takie złe nie było bo jestem w stanie udowodnić namacalnie, że chyba ma cały mózg i zaproponowałbym naoczne sprawdzenie po otwarciu czaszki i zaglądnięcie do środka.

Pamietasz gdzie miałeś wesele