Pan Antoni znowu w akcji.

Data: 2016-02-04 05:03:59
Autor: Marek
Pan Antoni znowu w akcji.
Lasek powinien nosic przy sobie nowa szczoteczke do zębów.
Jest kwestia czasu, kiedy kajdanki zacisną się na jego przegubach.

Data: 2016-02-04 05:11:40
Autor: corrsuss
Pan Antoni znowu w akcji.
W dniu czwartek, 4 lutego 2016 14:04:01 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
Lasek powinien nosic przy sobie nowa szczoteczke do zębów.
Jest kwestia czasu, kiedy kajdanki zacisną się na jego przegubach.

Tia, wyrok już wydany przed procesem jak za "dobrych" stalinowskich czasów.
stevep

Data: 2016-02-05 13:35:05
Autor: Marek
Pan Antoni znowu w akcji.
W dniu czwartek, 4 lutego 2016 14:11:42 UTC+1 użytkownik corr...@gmail.com napisał:
> [...]
> Jest kwestia czasu, kiedy kajdanki zacisną się na jego przegubach.

Tia, wyrok już wydany przed procesem jak za "dobrych" stalinowskich czasów.

Przeciez wszyscy wiedza, ze ten debil trafi i tak za kratki.

Data: 2016-02-06 02:10:54
Autor: stevep
Pan Antoni znowu w akcji.
W dniu .02.2016 o 22:35 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

stevep

Przeciez wszyscy wiedza, ze ten debil trafi i tak za kratki.

Stalinizm w najczystszej formie.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-06 06:20:43
Autor: zdumiony
Pan Antoni znowu w akcji.
W dniu 06.02.2016 o 02:10, stevep pisze:
Przeciez wszyscy wiedza, ze ten debil trafi i tak za kratki.

Stalinizm w najczystszej formie.

Nie wiesz czym był stalinizm skoro tak piszesz. Polecam przeczytać jakąś książkę lub obejrzeć film.

Data: 2016-02-06 16:37:53
Autor: stevep
Pan Antoni znowu w akcji.
W dniu .02.2016 o 06:20 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:

[...]

Kretynku, ja znam tamten czas nie tylko z książek.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-04 14:53:38
Autor: Obsrywator
Pan Antoni znowu w akcji.
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:9f38f094-5b4b-4b0b-a6ec-f4d426d9afbfgooglegroups.com...
Lasek powinien nosic przy sobie nowa szczoteczke do zębów.
Jest kwestia czasu, kiedy kajdanki zacisną się na jego przegubach.

-- >

Ty byś kutasie wszystkich zamykał!

Data: 2016-02-06 13:39:36
Autor: Marek
Pan Antoni znowu w akcji.
W dniu czwartek, 4 lutego 2016 14:57:25 UTC+1 użytkownik Obsrywator napisał:
[...]

Niestety, trzeba czekac na jeszcze jednego...
Za rok skonczy mu sie europejski immunitet, wtedy kara go dosiegnie.

Data: 2016-02-07 01:41:35
Autor: stevep
Pan Antoni znowu w akcji.
W dniu .02.2016 o 22:39 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]