Pan Bóg dotrzymuje obietnic

Data: 2015-05-14 18:57:29
Autor: abc
Pan Bóg dotrzymuje obietnic
Mamy obietnicę Bożą, że bramy piekielne nie przemogą Kościoła Świętego.
Pan Bóg cały czas zachowuje kontrolę nad sytuacją, nawet wtedy kiedy wydaje się nam, że już ją utracił.

Musimy pamiętać o apostołach siedzących w małej łodzi. Myśleli, że już toną. Kto jednak nadał siłę wiatrowi, kto nadał falom miażdżącym łódź cały ich impet? To Jezus, Ten, który spał obok. Kiedy powiedział: Ucisz się!, zapanował spokój. Cisza.

Kiedy Bóg zapragnie tej ciszy dla Swego Kościoła, zapanuje ona natychmiast. Jeśli teraz jeszcze nie nadeszła ta chwila, to dlatego, że Nasz Pan pragnie od nas, Kościoła Wojującego, abyśmy dzielili Jego męki i cierpienia.

Kościół zatryumfuje, lecz musimy się o to modlić. Musimy pozostać przy Naszym Panu, a to oznacza, że musimy zachować tę samą Wiarę. Musimy byc
wierni Tradycji.

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2015-05-14 10:19:19
Autor: kogutek444
Pan Bóg dotrzymuje obietnic
W dniu czwartek, 14 maja 2015 18:57:31 UTC+2 u¿ytkownik abc napisa³:
Mamy obietnicê Bo¿±, ¿e bramy piekielne nie przemog± Ko¶cio³a ¦wiêtego.
Pan Bóg ca³y czas zachowuje kontrolê nad sytuacj±, nawet wtedy kiedy wydaje siê nam, ¿e ju¿ j± utraci³.

Musimy pamiêtaæ o aposto³ach siedz±cych w ma³ej ³odzi. My¶leli, ¿e ju¿ ton±. Kto jednak nada³ si³ê wiatrowi, kto nada³ falom mia¿d¿±cym ³ód¼ ca³y ich impet? To Jezus, Ten, który spa³ obok. Kiedy powiedzia³: Ucisz siê!, zapanowa³ spokój. Cisza.

Kiedy Bóg zapragnie tej ciszy dla Swego Ko¶cio³a, zapanuje ona natychmiast. Je¶li teraz jeszcze nie nadesz³a ta chwila, to dlatego, ¿e Nasz Pan pragnie od nas, Ko¶cio³a Wojuj±cego, aby¶my dzielili Jego mêki i cierpienia.

Ko¶ció³ zatryumfuje, lecz musimy siê o to modliæ. Musimy pozostaæ przy Naszym Panu, a to oznacza, ¿e musimy zachowaæ tê sam± Wiarê. Musimy byc
wierni Tradycji.

-- Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny

O którego boga Ci idzie. Bogów du¿o.

Data: 2015-05-14 19:32:49
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 19:19, kogutek444@gmail.com pisze:
O którego boga Ci idzie. Bogów du¿o.
A dowód, ¿e du¿o?;)

Data: 2015-05-14 10:41:23
Autor: kogutek444
Pan Bóg dotrzymuje obietnic
W dniu czwartek, 14 maja 2015 19:32:49 UTC+2 u¿ytkownik ruski szpieg napisa³:
W dniu 14.05.2015 o 19:19, kogutek444@gmail.com pisze:
> O którego boga Ci idzie. Bogów du¿o.
A dowód, ¿e du¿o?;)

Chocia¿by nakaz jednego z bogów powszechnie zwanego bogiem Bogiem. Nie bêdziesz mia³ bogów cudzych przede mn±.

Data: 2015-05-14 19:54:21
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 19:41, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

No ale to nie dowód w sensie naukowych.

Jak siê jest chrze¶cijaninem i wierzy siê w swojego Boga to nale¿a³oby braæ te s³owa powa¿nie.
Bóg Bóg mówi o bogach "cudzych" a nie o "innych". Takie stwierdzenie nie przes±dza o tym, ¿e "cudzy" bogowie s± prawdziwi. Cudzy bóg mo¿e nie byæ prawdziwy, bo jego wyznawcy mog± siê myliæ a jedynie bóg Bóg jest prawdziwy. I st±d to zastrze¿enie.:)

Data: 2015-05-14 11:02:24
Autor: szklanynocnik
[...]

Zapytaj koguta o dowód na jego prababkê i patrz co siê dzieje:)

Data: 2015-05-14 20:21:25
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 20:02, szklanynocnik@gmail.com pisze:
[...]

Do wiary w Boga ka¿dy dochodzi sam. Nie mam niepodwa¿alnego dowodu na istnienie/ nieistnienie Boga ale chcia³bym ¿eby ten Bóg naprawdê istnia³ i by³ taki jak okre¶laj± go chrze¶cijanie.
¯ycie mia³oby wtedy jaki¶ sens a ¶mieræ, je¶li nawet bêd±ca kresem ¶wiadomo¶ci, nie by³aby a¿ tak beznadziejna.

Data: 2015-05-14 11:33:31
Autor: kogutek444
Pan Bóg dotrzymuje obietnic
W dniu czwartek, 14 maja 2015 20:21:26 UTC+2 u¿ytkownik ruski szpieg napisa³:
> [...]
¯ycie mia³oby wtedy jaki¶ sens a ¶mieræ, je¶li nawet bêd±ca kresem ¶wiadomo¶ci, nie by³aby a¿ tak beznadziejna.

Islami¶ci te¿ dochodz± sami? I jak dojd± to najlepszym sposobem ¿eby mu s³u¿yæ jest teraz latanie z karabinem i obcinanie g³ów innym ludziom.W Europie wyznawcy boga Boga te¿ by tak robili gdyby nie to ¿e w³adze ¶wieckie zakaza³y takich praktyk.

Data: 2015-05-14 12:02:31
Autor: szklanynocnik
Pan Bóg dotrzymuje obietnic
u¿ytkownik kogut...@gmail.com napisa³:

Islami¶ci te¿ dochodz± sami?

Pewnej nocy obudzili sie i zaczêli strzelaæ gdzie popadnie? No lito¶ci.

Data: 2015-05-14 20:55:20
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 20:33, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Jeste¶my lud¼mi my¶l±cymi, nie fanatykami (mam nadziejê). Je¶li chodzi o kontrolê nad ludem, to wiadomo, ¿e chyba najlepsze jest narzêdzie w postaci religii.

To nie mityczne "w³adze ¶wieckie" ugasi³y ognie pod stosami ale wyrównanie si³ w Europie pomiêdzy ró¿nymi od³amami chrze¶cijañskimi (buntowniczy protestantyzm okaza³ siê godnym przeciwnikiem dla papiestwa).
Nie by³oby "w³adz ¶wieckich" bez Lutra, a w³a¶ciwie - bez reformacji...

Data: 2015-05-14 21:00:24
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-14 o 20:55, ruski szpieg pisze:
To nie mityczne "w³adze ¶wieckie" ugasi³y ognie pod stosami ale
Nie by³oby "w³adz ¶wieckich" bez Lutra, a w³a¶ciwie - bez reformacji...

Akurat, to Luter w³a¶nie rozpali³ stosy

Data: 2015-05-14 21:08:56
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 21:00, zdumiony pisze:
[...]

Nie naginajmy rzeczywisto¶ci:)

Data: 2015-05-14 21:11:26
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-14 o 21:08, ruski szpieg pisze:
Nie naginajmy rzeczywisto¶ci:)

Kto nagina? Ile spalono innowierców i "czarownic"?

Data: 2015-05-14 21:14:00
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 21:11, zdumiony pisze:
W dniu 2015-05-14 o 21:08, ruski szpieg pisze:
Nie naginajmy rzeczywisto¶ci:)

Kto nagina? Ile spalono innowierców i "czarownic"?
To nie reformacja pali³a innowierców i czarownice.

Data: 2015-05-14 21:14:37
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-14 o 21:14, ruski szpieg pisze:
Kto nagina? Ile spalono innowierców i "czarownic"?
To nie reformacja pali³a innowierców i czarownice.

Jak to nie? Poczytaj "Rozmowy z katem"

Data: 2015-05-14 21:21:40
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 21:14, zdumiony pisze:
W dniu 2015-05-14 o 21:14, ruski szpieg pisze:
Kto nagina? Ile spalono innowierców i "czarownic"?
To nie reformacja pali³a innowierców i czarownice.

Jak to nie? Poczytaj "Rozmowy z katem"

Ta ksi±¿ka nic nie mówi o paleniu czarownic i innowierców. Mówi ona o paleniu ¯ydów w Powstaniu w Gettcie Warszawskim.

Data: 2015-05-14 21:55:15
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-14 o 21:21, ruski szpieg pisze:
Jak to nie? Poczytaj "Rozmowy z katem"

Ta ksi±¿ka nic nie mówi o paleniu czarownic i innowierców. Mówi ona o
paleniu ¯ydów w Powstaniu w Gettcie Warszawskim.

Jest wspomnienie historii rodzinnego miasteczka kata. W tym to miasteczku spalono wiele czarownic.
Nie wiem po co to wybielanie satanistycznego Lutra.

Data: 2015-05-14 21:57:20
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 21:55, zdumiony pisze:

Jest wspomnienie historii rodzinnego miasteczka kata. W tym to
miasteczku spalono wiele czarownic.
Nie wiem po co to wybielanie satanistycznego Lutra.
Ale czy to reformacja pali³a czarownice, czy katolicy? Szczerze mówi±c, nie pamiêtam.

Data: 2015-05-14 22:06:12
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-14 o 21:57, ruski szpieg pisze:
Ale czy to reformacja pali³a czarownice, czy katolicy? Szczerze mówi±c,
nie pamiêtam.

To by³ Niemiec, jaki¶ Luter czy Kalwin. W katolickiej Polsce by³a tolerancja

Data: 2015-05-14 22:27:08
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 22:06, zdumiony pisze:
[...]

Nie wiem jak w Polsce ale w Niemieckim Lippe (czyli mie¶cie rodzinnym Stroppa) to katolicka inkwizycja pali³a czarownice a nie protestanci.

Data: 2015-05-14 22:13:51
Autor: Chiron
Pan Bóg dotrzymuje obietnic

U¿ytkownik "ruski szpieg" <ruski.szpieg@mail.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:mj2un1$pvg$1node2.news.atman.pl...
[...]

G³ównie- reformacja. Czemu nie korzystasz z googla?

--

Chiron

Data: 2015-05-14 22:35:51
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 22:13, Chiron pisze:

[...]

E tam ,reformacja pali³a katolików tylko w odwecie i tylko przy u¿yciu zimnych ogni:)

Data: 2015-05-14 22:39:15
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-14 o 22:35, ruski szpieg pisze:
G³ównie- reformacja. Czemu nie korzystasz z googla?
E tam ,reformacja pali³a katolików tylko w odwecie i tylko przy u¿yciu
zimnych ogni:)

Na temat satanizmu Lutra:
https://www.youtube.com/watch?v=p_9riVAHoZ4

Data: 2015-05-14 22:57:52
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-14 o 22:43, ruski szpieg pisze:
Na temat satanizmu Lutra:
https://www.youtube.com/watch?v=p_9riVAHoZ4
Hehe.

Tylko taki komentarz? Sk±d ta mi³o¶æ do Lutra?

Data: 2015-05-14 11:20:58
Autor: kogutek444
Pan Bóg dotrzymuje obietnic
W dniu czwartek, 14 maja 2015 19:54:24 UTC+2 u¿ytkownik ruski szpieg napisa³:
> [...]

Bóg Bóg mówi o bogach "cudzych" a nie o "innych". Takie stwierdzenie nie przes±dza o tym, ¿e "cudzy" bogowie s± prawdziwi. Cudzy bóg mo¿e nie byæ prawdziwy, bo jego wyznawcy mog± siê myliæ a jedynie bóg Bóg jest prawdziwy. I st±d to zastrze¿enie.:)

Ja tam o naukowy dowód na gadaj±cy krzak nie pytam. Albo dowód ze w±¿ mówi³. O naukowy dowód ¿e Ziemia jest plaska tez nie proszê. Jak cudzy bogowie nie s± prawdziwi to dlaczego przestrzega przed nimi? Normalny bóg w takiej sytuacji powiedzia³ by ¿eby poszli i sprawdzili czy inni bogowie s± prawdziwi. Ludzie by poszli sprawdzili i w boga Boga wierzyli by jeszcze bardziej.na bank w przekazie jest ¿e s± inni ni¿ bóg Bóg bogowie.

Data: 2015-05-14 20:32:18
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 20:20, kogutek444@gmail.com pisze:
Ja tam o naukowy dowód na gadaj±cy krzak nie pytam.
Teraz s± gadaj±ce telefony, czapki, okulary, klozety itp. :)

Albo dowód ze w±¿ mówi³. O naukowy dowód ¿e Ziemia jest plaska tez nie proszê.
Jak by mu jakiego czipa wszczepiæ to by arie móg³ ¶piewaæ:) Ziemia jest kul± ale p³aska te¿ by usz³a:)

Jak cudzy bogowie nie s± prawdziwi to dlaczego przestrzega przed nimi? Normalny bóg w takiej sytuacji powiedzia³ by ¿eby poszli i sprawdzili czy inni bogowie s± prawdziwi.
Uczciwy bank te¿ przestrzega swoich klientów przed lichwiarsk± konkurencj±. Nie mówi przecie¿ - id¼cie zaci±gnijcie kredyt u Providenta ¿eby siê przekonaæ, ¿e was oskubi± do go³ego cia³a.:)

Ludzie by poszli sprawdzili i w boga Boga wierzyli by jeszcze bardziej.na bank w przekazie jest ¿e s± inni ni¿ bóg Bóg bogowie.
No, a mo¿e Jemu nie zale¿y? Mo¿e to ludziom ma zale¿eæ...

Data: 2015-05-14 11:36:02
Autor: kogutek444
Pan Bóg dotrzymuje obietnic
W dniu czwartek, 14 maja 2015 20:32:22 UTC+2 u¿ytkownik ruski szpieg napisa³:
> [...]

No, a mo¿e Jemu nie zale¿y? Mo¿e to ludziom ma zale¿eæ...

Tylko ¿e uczciwy bank nie mo¿e kreowaæ rzeczywisto¶ci. A bóg zwany Bogiem podobno mo¿e.

Data: 2015-05-14 21:07:10
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 20:36, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

No ale to by³a tylko analogia. Wiadomo, ¿e bank nie mo¿e kreowaæ rzeczywisto¶ci.

Data: 2015-05-14 19:35:19
Autor: abc
Pan Bóg dotrzymuje obietnic
> O którego boga Ci idzie. Bogów du¿o.

Niechrzescijanskie religie nie modla sie do prawdziwego Boga. Bowiem
prawdziwy Bóg to Trójca Swieta, która objawi³a sie przez Jezusa Chrystusa w starym i przede wszystkim nowym Przymierzu.

Dlatego religie odrzucajace Bóstwo Chrystusa nie wierza w prawdziwego Boga, modla sie do istoty, która nie istnieje. Jan. 5:23: "kto nie czci Syna, nie czci i Ojca, który go poslal".

Niesluszny jest zarzut, jakoby mahometanie i ¿ydzi mieli prawidlowe, choæ niedoskonale pojecie Boga i dlatego modlili sie do prawdziwego Boga. To dotyczylo zydów Starego Przymierza: im Trójca ¦wieta nie byla jeszcze objawiona, dlatego nie mogli w Nia wierzyc - nie wykluczali Jej jednak.

Owo wykluczenie ma jednak miejsce u dzisiejszych zydów i mahometan: oni
wyraznie zaprzeczaja  Trójcy Przenajswietszej.

Nie chca wierzyc w Trójce Swieta, ale modla sie do jakoby jednoosobowego Boga. Takiego Boga jednak nie ma.

Jak to ujal Sobór Florencki:

"Nie nalezy watpic, ze nie tylko wszyscy poganie, ale i wszyscy Zydzi,
wszyscy heretycy i schizmatycy, umierajacy poza Kosciolem katolickim pójda w ogien wieczny, przygotowany dla szatana i aniolów jego, jezeli nie polacza sie z Kosciolem katolickim przed swoja smiercia."

Data: 2015-05-14 10:45:19
Autor: kogutek444
Pan Bóg dotrzymuje obietnic
W dniu czwartek, 14 maja 2015 19:35:19 UTC+2 u¿ytkownik abc napisa³:

> [...]

-- Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

S±dzisz ze bóg Bóg w zaleceniu ¿eby ludzie nie mieli cudzych bogów przed nim mia³ na my¶li dwie dodatkowe postacie pod jakimi wystêpuje?

Data: 2015-05-14 19:31:27
Autor: Jawampo
Pan Bóg partyjniaków pośle w diabły.

Użytkownik "abc" <ab-cwp@wp.pl> napisał w wiadomości news:5554d3fa$0$2206$65785112news.neostrada.pl...
 bramy piekielne nie przemogÄ… KoÅ›cioÅ‚a ÅšwiÄ™tego

bramy piekielne nie przemogą Kościoła Świętego,
bo partia Franciszka sprzedała dusze diabłu w zamian
za trójcę świętą : Władza, Seks, Pieniądze i teraz są pod szczególną
ochronÄ… Szatana.

Nasz Pan pragnie od nas, Kościoła Wojującego

To był świetny kościół wojujący jak Hiszpanie i Francuzi wzieli
sprawy w swoje ręce i wyrzynali partyjniaków w czarnych sukienkach.

 musimy siÄ™ o to modlić.

Trzeba się modlić, aby Pan Bóg jak najszybciej odsunął partię Franciszka
od koryta wtedy Kościół będzie Kościołem, a nie partią polityczną.

Pan Bóg dotrzymuje obietnic