Pan Bóg, Putin, Castro i Tusk

Data: 2011-08-04 15:30:06
Autor: obserwator
Pan Bóg, Putin, Castro i Tusk
Siedzą, każdy na swojej chmurce, Castro, Putin i Tusk, przyglądaja sie na
ziemię i płaczą. Pan Bóg przechadzał się i zbliżywszy sie do Castro, pyta:

- Co tak płaczesz synu?

- Panie Boże - odpowiada Castro zalany łzami - całe życie gnębiłem ten biedny
naród, głodziłem, więziłem, co ja im zostawiłem, tylko głód i ubóstwo.

- Nie martw się - odpowiada Pan Bóg - dzięki twojemu reżimowi wychowałeś ich
na zahartowanych ludzi, poradzą sobie.

Pan Bóg podchodzi do Putina i pyta, czemu tak płacze.

- Panie Boże - mówi Putin - tak gnębiłem tych moich Rosjan i goniłem do pracy,
zamykałem do więzienia, co ja im zostawiłem?

- Nie martw się - odpowiada Pan Bóg - Rosjanie to dzielny naród, poradzą sobie
wyjdą na ludzi.

Wreszcie podchodzi Pan Bóg do płaczącego Tuska, patrzy ponad jego ramieniem na
ziemię, siada koło niego i zaczyna płakać razem z nim.  --

Pan Bóg, Putin, Castro i Tusk