Pan Bóg dotrzymuje obietnic

Data: 2015-05-14 10:19:19
Autor: kogutek444
Pan Bóg dotrzymuje obietnic
W dniu czwartek, 14 maja 2015 18:57:31 UTC+2 użytkownik abc napisał:
Mamy obietnicę Bożą, że bramy piekielne nie przemogą Kościoła Świętego.
Pan Bóg cały czas zachowuje kontrolę nad sytuacją, nawet wtedy kiedy wydaje się nam, że już ją utracił.

Musimy pamiętać o apostołach siedzących w małej łodzi. Myśleli, że już toną. Kto jednak nadał siłę wiatrowi, kto nadał falom miażdżącym łódź cały ich impet? To Jezus, Ten, który spał obok. Kiedy powiedział: Ucisz się!, zapanował spokój. Cisza.

Kiedy Bóg zapragnie tej ciszy dla Swego Kościoła, zapanuje ona natychmiast. Jeśli teraz jeszcze nie nadeszła ta chwila, to dlatego, że Nasz Pan pragnie od nas, Kościoła Wojującego, abyśmy dzielili Jego męki i cierpienia.

Kościół zatryumfuje, lecz musimy się o to modlić. Musimy pozostać przy Naszym Panu, a to oznacza, że musimy zachować tę samą Wiarę. Musimy byc
wierni Tradycji.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

O którego boga Ci idzie. Bogów dużo.

Data: 2015-05-14 19:32:49
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 19:19, kogutek444@gmail.com pisze:
O którego boga Ci idzie. Bogów dużo.
A dowód, że dużo?;)

Data: 2015-05-14 10:41:23
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 14 maja 2015 19:32:49 UTC+2 użytkownik ruski szpieg napisał:
W dniu 14.05.2015 o 19:19, kogutek444@gmail.com pisze:
> O którego boga Ci idzie. Bogów dużo.
A dowód, że dużo?;)

Chociażby nakaz jednego z bogów powszechnie zwanego bogiem Bogiem. Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną.

Data: 2015-05-14 19:54:21
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 19:41, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

No ale to nie dowód w sensie naukowych.

Jak się jest chrześcijaninem i wierzy się w swojego Boga to należałoby brać te słowa poważnie.
Bóg Bóg mówi o bogach "cudzych" a nie o "innych". Takie stwierdzenie nie przesądza o tym, że "cudzy" bogowie są prawdziwi. Cudzy bóg może nie być prawdziwy, bo jego wyznawcy mogą się mylić a jedynie bóg Bóg jest prawdziwy. I stąd to zastrzeżenie.:)

Data: 2015-05-14 11:02:24
Autor: szklanynocnik
[...]

Zapytaj koguta o dowód na jego prababkę i patrz co się dzieje:)

Data: 2015-05-14 20:21:25
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 20:02, szklanynocnik@gmail.com pisze:
[...]

Do wiary w Boga każdy dochodzi sam. Nie mam niepodważalnego dowodu na istnienie/ nieistnienie Boga ale chciałbym żeby ten Bóg naprawdę istniał i był taki jak określają go chrześcijanie.
Życie miałoby wtedy jakiś sens a śmierć, jeśli nawet będąca kresem świadomości, nie byłaby aż tak beznadziejna.

Data: 2015-05-14 11:33:31
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 14 maja 2015 20:21:26 UTC+2 użytkownik ruski szpieg napisał:

> [...]
Życie miałoby wtedy jakiś sens a śmierć, jeśli nawet będąca kresem świadomości, nie byłaby aż tak beznadziejna.

Islamiści też dochodzą sami? I jak dojdą to najlepszym sposobem żeby mu służyć jest teraz latanie z karabinem i obcinanie głów innym ludziom.W Europie wyznawcy boga Boga też by tak robili gdyby nie to że władze świeckie zakazały takich praktyk.

Data: 2015-05-14 12:02:31
Autor: szklanynocnik
użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

Islamiści też dochodzą sami?

Pewnej nocy obudzili sie i zaczęli strzelać gdzie popadnie? No litości.

Data: 2015-05-14 20:55:20
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 20:33, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Jesteśmy ludźmi myślącymi, nie fanatykami (mam nadzieję). Jeśli chodzi o kontrolę nad ludem, to wiadomo, że chyba najlepsze jest narzędzie w postaci religii.

To nie mityczne "władze świeckie" ugasiły ognie pod stosami ale wyrównanie sił w Europie pomiędzy różnymi odłamami chrześcijańskimi (buntowniczy protestantyzm okazał się godnym przeciwnikiem dla papiestwa).
Nie byłoby "władz świeckich" bez Lutra, a właściwie - bez reformacji...

Data: 2015-05-14 21:00:24
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-14 o 20:55, ruski szpieg pisze:
To nie mityczne "władze świeckie" ugasiły ognie pod stosami ale
Nie byłoby "władz świeckich" bez Lutra, a właściwie - bez reformacji...

Akurat, to Luter właśnie rozpalił stosy

Data: 2015-05-14 21:08:56
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 21:00, zdumiony pisze:
[...]

Nie naginajmy rzeczywistości:)

Data: 2015-05-14 21:11:26
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-14 o 21:08, ruski szpieg pisze:
Nie naginajmy rzeczywistości:)

Kto nagina? Ile spalono innowierców i "czarownic"?

Data: 2015-05-14 21:14:00
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 21:11, zdumiony pisze:
W dniu 2015-05-14 o 21:08, ruski szpieg pisze:
Nie naginajmy rzeczywistości:)

Kto nagina? Ile spalono innowierców i "czarownic"?
To nie reformacja paliła innowierców i czarownice.

Data: 2015-05-14 21:14:37
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-14 o 21:14, ruski szpieg pisze:
Kto nagina? Ile spalono innowierców i "czarownic"?
To nie reformacja paliła innowierców i czarownice.

Jak to nie? Poczytaj "Rozmowy z katem"

Data: 2015-05-14 21:21:40
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 21:14, zdumiony pisze:
W dniu 2015-05-14 o 21:14, ruski szpieg pisze:
Kto nagina? Ile spalono innowierców i "czarownic"?
To nie reformacja paliła innowierców i czarownice.

Jak to nie? Poczytaj "Rozmowy z katem"

Ta książka nic nie mówi o paleniu czarownic i innowierców. Mówi ona o paleniu Żydów w Powstaniu w Gettcie Warszawskim.

Data: 2015-05-14 21:55:15
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-14 o 21:21, ruski szpieg pisze:
Jak to nie? Poczytaj "Rozmowy z katem"

Ta książka nic nie mówi o paleniu czarownic i innowierców. Mówi ona o
paleniu Żydów w Powstaniu w Gettcie Warszawskim.

Jest wspomnienie historii rodzinnego miasteczka kata. W tym to miasteczku spalono wiele czarownic.
Nie wiem po co to wybielanie satanistycznego Lutra.

Data: 2015-05-14 21:57:20
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 21:55, zdumiony pisze:

Jest wspomnienie historii rodzinnego miasteczka kata. W tym to
miasteczku spalono wiele czarownic.
Nie wiem po co to wybielanie satanistycznego Lutra.
Ale czy to reformacja paliła czarownice, czy katolicy? Szczerze mówiąc, nie pamiętam.

Data: 2015-05-14 22:06:12
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-14 o 21:57, ruski szpieg pisze:
Ale czy to reformacja paliła czarownice, czy katolicy? Szczerze mówiąc,
nie pamiętam.

To był Niemiec, jakiś Luter czy Kalwin. W katolickiej Polsce była tolerancja

Data: 2015-05-14 22:27:08
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 22:06, zdumiony pisze:
[...]

Nie wiem jak w Polsce ale w Niemieckim Lippe (czyli mieście rodzinnym Stroppa) to katolicka inkwizycja paliła czarownice a nie protestanci.

Data: 2015-05-14 22:13:51
Autor: Chiron

Użytkownik "ruski szpieg" <ruski.szpieg@mail.ru> napisał w wiadomości news:mj2un1$pvg$1node2.news.atman.pl...
[...]

Głównie- reformacja. Czemu nie korzystasz z googla?

--

Chiron

Data: 2015-05-14 22:35:51
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 22:13, Chiron pisze:

[...]

E tam ,reformacja paliła katolików tylko w odwecie i tylko przy użyciu zimnych ogni:)

Data: 2015-05-14 22:39:15
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-14 o 22:35, ruski szpieg pisze:
Głównie- reformacja. Czemu nie korzystasz z googla?
E tam ,reformacja paliła katolików tylko w odwecie i tylko przy użyciu
zimnych ogni:)

Na temat satanizmu Lutra:
https://www.youtube.com/watch?v=p_9riVAHoZ4

Data: 2015-05-14 22:57:52
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-14 o 22:43, ruski szpieg pisze:
Na temat satanizmu Lutra:
https://www.youtube.com/watch?v=p_9riVAHoZ4
Hehe.

Tylko taki komentarz? Skąd ta miłość do Lutra?

Data: 2015-05-14 11:20:58
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 14 maja 2015 19:54:24 UTC+2 użytkownik ruski szpieg napisał:

> [...]

Bóg Bóg mówi o bogach "cudzych" a nie o "innych". Takie stwierdzenie nie przesądza o tym, że "cudzy" bogowie są prawdziwi. Cudzy bóg może nie być prawdziwy, bo jego wyznawcy mogą się mylić a jedynie bóg Bóg jest prawdziwy. I stąd to zastrzeżenie.:)

Ja tam o naukowy dowód na gadający krzak nie pytam. Albo dowód ze wąż mówił. O naukowy dowód że Ziemia jest plaska tez nie proszę. Jak cudzy bogowie nie są prawdziwi to dlaczego przestrzega przed nimi? Normalny bóg w takiej sytuacji powiedział by żeby poszli i sprawdzili czy inni bogowie są prawdziwi. Ludzie by poszli sprawdzili i w boga Boga wierzyli by jeszcze bardziej.na bank w przekazie jest że są inni niż bóg Bóg bogowie.

Data: 2015-05-14 20:32:18
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 20:20, kogutek444@gmail.com pisze:
Ja tam o naukowy dowód na gadający krzak nie pytam.
Teraz są gadające telefony, czapki, okulary, klozety itp. :)

Albo dowód ze wąż mówił. O naukowy dowód że Ziemia jest plaska tez nie proszę.
Jak by mu jakiego czipa wszczepić to by arie mógł śpiewać:) Ziemia jest kulą ale płaska też by uszła:)

Jak cudzy bogowie nie są prawdziwi to dlaczego przestrzega przed nimi? Normalny bóg w takiej sytuacji powiedział by żeby poszli i sprawdzili czy inni bogowie są prawdziwi.
Uczciwy bank też przestrzega swoich klientów przed lichwiarską konkurencją. Nie mówi przecież - idźcie zaciągnijcie kredyt u Providenta żeby się przekonać, że was oskubią do gołego ciała.:)

Ludzie by poszli sprawdzili i w boga Boga wierzyli by jeszcze bardziej.na bank w przekazie jest że są inni niż bóg Bóg bogowie.
No, a może Jemu nie zależy? Może to ludziom ma zależeć...

Data: 2015-05-14 11:36:02
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 14 maja 2015 20:32:22 UTC+2 użytkownik ruski szpieg napisał:
> [...]

No, a może Jemu nie zależy? Może to ludziom ma zależeć...

Tylko że uczciwy bank nie może kreować rzeczywistości. A bóg zwany Bogiem podobno może.

Data: 2015-05-14 21:07:10
Autor: ruski szpieg
W dniu 14.05.2015 o 20:36, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

No ale to była tylko analogia. Wiadomo, że bank nie może kreować rzeczywistości.

Data: 2015-05-14 19:35:19
Autor: abc
Pan Bóg dotrzymuje obietnic
> O którego boga Ci idzie. Bogów dużo.

Niechrzescijanskie religie nie modla sie do prawdziwego Boga. Bowiem
prawdziwy Bóg to Trójca Swieta, która objawiła sie przez Jezusa Chrystusa w starym i przede wszystkim nowym Przymierzu.

Dlatego religie odrzucajace Bóstwo Chrystusa nie wierza w prawdziwego Boga, modla sie do istoty, która nie istnieje. Jan. 5:23: "kto nie czci Syna, nie czci i Ojca, który go poslal".

Niesluszny jest zarzut, jakoby mahometanie i żydzi mieli prawidlowe, choć niedoskonale pojecie Boga i dlatego modlili sie do prawdziwego Boga. To dotyczylo zydów Starego Przymierza: im Trójca Świeta nie byla jeszcze objawiona, dlatego nie mogli w Nia wierzyc - nie wykluczali Jej jednak.

Owo wykluczenie ma jednak miejsce u dzisiejszych zydów i mahometan: oni
wyraznie zaprzeczaja  Trójcy Przenajswietszej.

Nie chca wierzyc w Trójce Swieta, ale modla sie do jakoby jednoosobowego Boga. Takiego Boga jednak nie ma.

Jak to ujal Sobór Florencki:

"Nie nalezy watpic, ze nie tylko wszyscy poganie, ale i wszyscy Zydzi,
wszyscy heretycy i schizmatycy, umierajacy poza Kosciolem katolickim pójda w ogien wieczny, przygotowany dla szatana i aniolów jego, jezeli nie polacza sie z Kosciolem katolickim przed swoja smiercia."

Data: 2015-05-14 10:45:19
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 14 maja 2015 19:35:19 UTC+2 użytkownik abc napisał:

> [...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Sądzisz ze bóg Bóg w zaleceniu żeby ludzie nie mieli cudzych bogów przed nim miał na myśli dwie dodatkowe postacie pod jakimi występuje?

Pan Bóg dotrzymuje obietnic