Pan Bóg widzi wszystko

Data: 2009-12-13 19:52:57
Autor: abc
Pan Bóg widzi wszystko
Pan Bóg cały czas zachowuje kontrolę nad sytuacją, nawet wtedy kiedy wydaje
się nam, że już ją utracił.

Musimy pamiętać o Apostołach siedzących w małej łodzi. Myśleli, że już toną.
Kto jednak nadał siłę wiatrowi, kto nadał falom miażdżącym łódź cały ich
impet? To Jezus, Ten, który spał obok. Kiedy powiedział: Ucisz się!,
zapanował spokój. Cisza.

Kiedy Bóg zapragnie tej ciszy dla Swego Kościoła, zapanuje ona natychmiast.
Jeśli teraz jeszcze nie nadeszła ta chwila, to dlatego, że Nasz Pan pragnie
od nas, Kościoła Wojującego, abyśmy dzielili Jego męki i cierpienia.

Kościół zatryumfuje, lecz musimy się o to modlić. Musimy pozostać przy
Naszym Panu, a to oznacza, że musimy zachować tę samą Wiarę.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-12-13 20:15:03
Autor: bolek
Pan Bóg widzi wszystko

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hg3dqu$gub$1nemesis.news.neostrada.pl...
Pan Bóg cały czas zachowuje kontrolę nad sytuacją, nawet wtedy kiedy wydaje
się nam, że już ją utracił.

To chyba jest sadystą.
Widzi i nie grzmi ?

Data: 2009-12-13 20:16:41
Autor: abc
Pan Bóg widzi wszystko
Pan Bóg cały czas zachowuje kontrolę nad sytuacją, nawet wtedy kiedy
wydaje się nam, że już ją utracił.

To chyba jest sadystą.
Widzi i nie grzmi ?

Opatrzność nierychliwa, ale sprawiedliwa.

Data: 2009-12-13 20:29:56
Autor: sofu
Pan Bóg widzi wszystko

Opatrzność nierychliwa, ale sprawiedliwa.

Chyba masz racje!
Ale obawiam sie ze Pan Bóg juz dawno położył laske na KRK i chrześcijaństwo
w ogóle.
Coś mu sie chyba bardziej muzułmanie podobają i w nich widzi przyszłość
ludzkości?
Pewnie też uważa, że KRK to mityczna bestia i czas ja po mału wykończyć?

sofu

Data: 2009-12-13 20:34:40
Autor: abc
Pan Bóg widzi wszystko
Niechrześcijańskie religie nie modlą się do prawdziwego Boga. Bowiem
prawdziwy Bóg to Trójca Święta, która objawiła się przez Jezusa Chrystusa w
starym i przede wszystkim nowym Przymierzu.

Dlatego religie odrzucające Bóstwo Chrystusa nie wierzą w prawdziwego Boga,
modląc się do istoty, która nie istnieje. Jan. 5:23: "kto nie czci Syna, nie
czci i Ojca, który go posłał".

Niesłuszny jest zarzut, jakoby mahometanie i żydzi mieli prawidłowe, choć
niedoskonałe pojęcie Boga i dlatego modlili się do prawdziwego Boga.
To dotyczyło żydów Starego Przymierza: im Trójca Święta nie była jeszcze
objawiona, dlatego nie mogli w Nią wierzyć - nie wykluczali Jej jednak.

Owo wykluczenie ma jednak miejsce u dzisiejszych żydów i mahometan: oni
wyraźnie zaprzeczają Trójcy Przenajświętszej.

Nie chcą wierzyć w Trójcę Świętą, ale modlą się do jakoby jednoosobowego
Boga. Takiego Boga jednak nie ma.

Data: 2009-12-13 20:55:57
Autor: sofu
Pan Bóg widzi wszystko

--

A jesli oni maja racje i Bóg jest jednoosobowy? Słowa Jana wątłe sa jak
ciało anurektyka.

sofu

Data: 2009-12-14 19:02:14
Autor: Polok_prawdziwy
Pan Bóg widzi wszystko
abc wrote:

Niechrześcijańskie religie nie modlą się do prawdziwego Boga. Bowiem
prawdziwy Bóg to Trójca Święta,

To wkońcu jednom, cy tsy kukarace mo...?

Ajak tsy, to jak tom Marynem molestuje, do sparki wilgotnej, suchej i
pomindzy zemby, cyjak...?

Data: 2009-12-14 07:58:19
Autor: J-23
Pan Bóg widzi wszystko
On 13 Gru, 19:52, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

I co?
Na wstepie "schrzanil" czlowieka.
Bo wiekszego gow... nie mogl wymyslic.
Chciwy, zawistny, o morderczych instynktach...
A teraz patrzy jak sie kudzkosc meczy, i ma to wswojej boskiej dupie.

J-23 itede...

Data: 2009-12-14 17:34:44
Autor: sofu
Pan Bóg widzi wszystko

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ależ on na swoje podobieństwo stworzył ponoć człowieka.
Widać brakło mu inwencji.

sofu

Data: 2009-12-14 09:52:30
Autor: J-23
Pan Bóg widzi wszystko
On 14 Gru, 17:34, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1a84eea7-680b-4839-9f82-e2ba66dd8666v30g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

J-23 itede...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ależ on na swoje podobieństwo stworzył ponoć człowieka.

To musi byc z niego kawal fiuta.

J-23 itede...

Data: 2009-12-14 18:59:43
Autor: Polok_prawdziwy
Pan Bóg widzi wszystko
abc wrote:

Pan Bóg cały czas zachowuje kontrolę nad sytuacją, nawet wtedy kiedy
wydaje się nam, że już ją utracił.

Ajak jakiesik 15-16-letniej Galeryjance jej modziutkom, cieplutkom i
pachnoncom sparkem wylizujem, to tes to widzi...?

Jeśli nato patsy, to cheba łodzaroz gruchem sem tarmosi, bo pikne widoki
tosom...

Niewim ino, cyto descyk, cy grad znieba padze, jaksem ten Bug na nas widok
dobze zrobił...

Data: 2009-12-14 19:10:44
Autor: Prawusek
Pan Bóg widzi wszystko

"Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> wrote in message
abc wrote:

> [...]

tosom...

Niewim ino, cyto descyk, cy grad znieba padze, jaksem ten Bug na nas widok

Studzienina...

Pan Bóg widzi wszystko