Pan Hitler uważał nas za inteligentniejszych od Niemców!!!!!!

Data: 2009-10-13 13:38:44
Autor: AGHT
Pan Hitler uważał nas za inteligentniejszych od Niemców!!!!!!
Polacy są najbardziej inteligentnym narodem ze wszystkich, z którymi spotkali
się Niemcy podczas tej wojny w Europie... Polacy, według mojej opinii oraz na
podstawie obserwacji i meldunków z Generalnej Guberni, są jedynym narodem w
Europie, który łączy w sobie wysoką inteligencję z niesłychanym sprytem. Jest
to najzdolniejszy naród w Europie, ponieważ żyją ciągle w niesłychanie
trudnych warunkach politycznych, wyrobił w sobie wielki rozsądek życiowy,
nigdzie niespotykany. Na podstawie ostatnich badań, prowadzonych przez
Reichsrassenamt uczeni niemieccy doszli do przekonania, że Polacy powinni być
asymilowani do społeczności niemieckiej jako element wartościowy rasowo.
Uczeni nasi doszli do wniosku, że połączenie niemieckiej systematyczności z
polotem Polaków dałoby doskonałe wyniki.

    * Autor: Adolf Hitler
    * Źródło: Tajny memoriał Hitlera do Himmlera 4 marca 1944. Przedruk – Głos
Wielkopolski nr 330 z 1947 roku.

http://pl.wikiquote.org/wiki/Polacy

Data: 2009-10-13 06:43:41
Autor: Tzva Adonai
On 13 Paź, 15:38, "AGHT" <mietek.grode...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Polacy są najbardziej inteligentnym narodem ze wszystkich, z którymi spotkali
się Niemcy podczas tej wojny w Europie...

Z tą wypowiedzią koniecznie powinni zapoznać się specjaliści w
zakresie psychiatrii.. Być może rzuciłoby to nieco więcej światła na
stan psychiczny wodza Rzeszy...

Data: 2009-10-13 14:12:02
Autor: Karol
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
On 13 Pa=BC, 15:38, "AGHT" <mietek.grode...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Polacy s=B1 najbardziej inteligentnym narodem ze wszystkich, z kt=F3rymi =
spotkali
> si=EA Niemcy podczas tej wojny w Europie...

Z t=B1 wypowiedzi=B1 koniecznie powinni zapozna=E6 si=EA specjali=B6ci w
zakresie psychiatrii.. By=E6 mo=BFe rzuci=B3oby to nieco wi=EAcej =B6wiat=
=B3a na
stan psychiczny wodza Rzeszy...

Hitler mial racje, dlatego Polakom odcieto glowy i teraz od okupcji Polska
rzadza doopy:)

Data: 2009-10-13 07:25:55
Autor: Tzva Adonai
On 13 Paź, 16:12, " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Hitler mial racje, dlatego Polakom odcieto glowy i teraz od okupcji Polska
rzadza doopy:)

Hitler sam się do tego walnie przyczynił.. Wybił więcej polskich
intelektualistów niż Stalin...

***

Akcja AB, niem. Außerordentliche Befriedungsaktion - kryptonim akcji
hitlerowskich Niemiec wymierzonej przeciwko polskiej inteligencji,
przeprowadzonej w Generalnym Gubernatorstwie wiosną i latem 1940.

W nocy z 20 na 21 czerwca 1940 r. w Palmirach pod Warszawą
rozstrzelani zostali wybitni przedstawiciele polskiego życia
politycznego, społecznego, kulturalnego i sportowego.

Wśród tzw. polskiego "elementu przywódczego" przeznaczonego do
likwidacji znaleźli się m.in.: , nauczyciele, sędziowie,
przedstawiciele inteligencji, działacze polityczni i społeczni oraz
osoby podejrzane o związki z konspiracją niepodległościową. Dokonywano
masowych aresztowań, m.in. w Warszawie, Krakowie i Lublinie.

Aresztowanych mordowano w Palmirach, Firleju koło Lublina i
Wincentynowie koło Radomia, w lasach na Bzinie i Brzasku koło
Skarżyska-Kamiennej oraz w Kumowej Dolinie koło Chełma. 6 lipca 1940
r. z jasielskiego więzienia wywieziono i rozstrzelano w lesie
warzyckim 87 osób, których dużą część stanowili żołnierze i oficerowie
polscy, zatrzymani przy przekraczaniu "zielonej granicy" w drodze na
Węgry. Od tego wydarzenia las w Warzycach stał się w regionie stałym i
najczęstszym miejscem egzekucji.

Po zakończeniu akcji AB polityka eksterminacji polskiej inteligencji
była kontynuowana do końca okupacji niemieckiej, m.in. w 1941 r. we
Lwowie rozstrzelano polskich profesorów tamtejszego uniwersytetu i
politechniki (wśród nich Tadeusza Boya-Żeleńskiego i byłego premiera
Kazimierza Bartla) i w Wilnie, w Ponarach wybitnych uczonych polskich,
w Grodnie, w Nowogródku (np. polskie bł. zakonnice), w Stanisławowie i
wielu innych miastach. Celem eksterminacji była próba sprowadzenia
narodu polskiego do stanu społeczeństwa bezkulturowego, które łatwo
będzie wynarodowić i podporządkować.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Akcja_AB

Data: 2009-10-13 14:30:30
Autor: Karol
On 13 Pa=BC, 16:12, " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Hitler mial racje, dlatego Polakom odcieto glowy i teraz od okupcji Polsk=
> rzadza doopy:)

Hitler sam si=EA do tego walnie przyczyni=B3.. Wybi=B3 wi=EAcej polskich
intelektualist=F3w ni=BF Stalin...

nie znasz historii Polski i nie jestes Polakiem, wiec nie ma o czym z toba
dyskutowac.

Data: 2009-10-13 06:49:06
Autor: Tzva Adonai

    * Autor: Adolf Hitler

Feldmarszałek Paul von Hindenburg o Hitlerze:

"Hitler? Ta krzycząca małpa? (...) Hitler jest nadętym czeskim
kapralem."

Data: 2009-10-13 14:24:04
Autor: Karol
Pan Hitler uważał nas za inteligentniejszych od Niemców!!!!!!
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
On 13 Pa=BC, 15:38, "AGHT" <mietek.grode...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> =A0 =A0 * Autor: Adolf Hitler

Feldmarsza=B3ek Paul von Hindenburg o Hitlerze:

"Hitler? Ta krzycz=B1ca ma=B3pa? (...) Hitler jest nad=EAtym czeskim
kapralem."

Niemcy Hitlerowi zawdzieczaja swoja obecna dominujaca w Europie sytuacje.
Szkoda, ze Polska nie miala swojego Hitlera. --

Data: 2009-10-13 07:31:49
Autor: Tzva Adonai
On 13 Paź, 16:24, " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Niemcy Hitlerowi zawdzieczaja swoja obecna dominujaca w Europie sytuacje.
Szkoda, ze Polska nie miala swojego Hitlera.

Gdyby nie Hitler, to Niemcy byłyby dzisiaj o 30% większe
terytorialnie, o ponad połowę bardziej zaludnione i byłyby
niekwestionowanym światowym liderem pod wszelkimi możliwymi
względami... Hitler zabił 9 milionów Niemców, drugie tyle
zdemoralizował, połowę kraju oddał we władanie komunistom, zrównał z
ziemią największe niemieckie miasta ('verbrannte erde'),
skompromitował nordycką ideę i utożsamił narody germańskie z
barbarzyńskimi mordercami... To największy szkodnik w historii
Niemiec...

Data: 2009-10-13 14:37:35
Autor: Karol
On 13 Pa=BC, 16:24, " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Niemcy Hitlerowi zawdzieczaja swoja obecna dominujaca w Europie sytuacje.
> Szkoda, ze Polska nie miala swojego Hitlera.

Gdyby nie Hitler, to Niemcy by=B3yby dzisiaj o 30% wi=EAksze
terytorialnie, o ponad po=B3ow=EA bardziej zaludnione i by=B3yby
niekwestionowanym =B6wiatowym liderem pod wszelkimi mo=BFliwymi
wzgl=EAdami... Hitler zabi=B3 9 milion=F3w Niemc=F3w, drugie tyle
zdemoralizowa=B3, po=B3ow=EA kraju odda=B3 we w=B3adanie komunistom, zr=F3w=
na=B3 z
ziemi=B1 najwi=EAksze niemieckie miasta ('verbrannte erde'),
skompromitowa=B3 nordyck=B1 ide=EA i uto=BFsami=B3 narody germa=F1skie z
barbarzy=F1skimi mordercami... To najwi=EAkszy szkodnik w historii
Niemiec...

teraz Niemcy beda rzadzily cala Europa i to m.innymi dzieki Hitlerowi. Brak ci wyobrazni?

Data: 2009-10-13 07:38:27
Autor: Tzva Adonai
On 13 Paź, 16:37, "Karol " <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

teraz Niemcy beda rzadzily cala Europa i to m.innymi dzieki Hitlerowi.
Brak ci wyobrazni?

Ty kretynie, gdyby nie Hitler, to Niemcy rządziłyby dziś całym
światem...

Data: 2009-10-13 14:44:41
Autor: Karol
On 13 Pa=BC, 16:37, "Karol " <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> teraz Niemcy beda rzadzily cala Europa i to m.innymi dzieki Hitlerowi.
> Brak ci wyobrazni?

Ty kretynie,

 inwektywa swiadczy o braku argumentow. Przegrales dyskusje.

Data: 2009-10-13 07:46:05
Autor: Tzva Adonai
On 13 Paź, 16:44, "Karol " <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

 inwektywa swiadczy o braku argumentow. Przegrales dyskusje.

Ale ja wcale z tobą nie dyskutuję, debilu, ja cię po prostu
policzkuję... Jesteś za tępy, żeby wdawać się z tobą w poważną
dyskusję...

Data: 2009-10-13 14:48:42
Autor: Karol
On 13 Pa=BC, 16:44, "Karol " <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> =A0inwektywa swiadczy o braku argumentow. Przegrales dyskusje.

Ale ja wcale z tob=B1 nie dyskutuj=EA, debilu, ja ci=EA po prostu
policzkuj=EA... Jeste=B6 za t=EApy, =BFeby wdawa=E6 si=EA z tob=B1 w powa=
=BFn=B1
dyskusj=EA...

sam siebie policzkujesz, a nie mnie, bo masz problemy z logicznym mysleniem.

Data: 2009-10-13 16:38:01
Autor: Prawusek

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message
[...]

To normalne - to pół - parch.

Data: 2009-10-13 14:46:27
Autor: Karol
Pan Hitler uważał nas za inteligentniejszych od Niemców!!!!!!
Prawusek <prawusek@interia.pl> napisał(a):
To normalne - to pół - parch.

szkoda, ze nie ukrainski, nieprawdaz Prawusku:))

Data: 2009-10-13 16:41:36
Autor: cirrus
Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb22i4$9rb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Za to psp ma w twojej osobie swojego kretyna.

--
stevep

Data: 2009-10-13 14:51:29
Autor: Karol
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
Za to psp ma w twojej osobie swojego kretyna.

kazdy normalny czlowiek ktory czyta ta grupe wie, zes umyslowom ograniczona
szmata z GW-na. Twoje ataki personalne na mnie, to dla mnie komplement.

Data: 2009-10-13 19:05:35
Autor: cirrus
Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb245h$g2g$1inews.gazeta.pl...
[...]

"Normalny" czlowiek, który wzdycha do polskiego Hitlera to normalność inaczej.

--
stevep

Data: 2009-10-13 17:26:15
Autor: Karol
Pan Hitler uważał nas za inteligentniejszych od Niemców!!!!!!
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
"Normalny" czlowiek, który wzdycha do polskiego Hitlera to normalność inaczej.
 tak, szkoda ze Polska nie miala swojego Hitlera, teraz Polakow zmusza sie do wysluchiwania zmanipulowanych, klamliwych informacji w wydaniu szumowin oplacanych przez cholera wie kogo. Chociaz jesli chodzi o ciebie, to prezentowana przez ciebie retoryka i poziom
intelektualny, nie budzi nawet u porzecietnie inteligentnego czlowieka,
zadnych watpliwosci kim jestes.

Data: 2009-10-13 23:11:59
Autor: jadrys
 Karol pisze:
[...]

Przypomnij sobie Karolu słowa Gustlika z "czterech pancernych" który odpowiedział na okrzyk "Heil Hitler" gówniarza z "Hitlerjugend" - "jakby wam jeszcze się trafił jeden Hitler więcej toby już nie miał kto mówić po niemiecku"..

Data: 2009-10-13 21:22:41
Autor: Karol
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Jadrysiu przypomnij sobie kto i kiedy ten film nakrecil?
Polacy tak naprawde nie znaja swojej prawdziwej historii, wiec trudno z nimi
powaznie dyskutowac.

Data: 2009-10-14 10:07:07
Autor: jadrys
 Karol pisze:
[...]

To nie ważne kto nakręcił. Ważne jest to że Przymanowski w zdaniu cytowanym przez Gustlika miał rację - H. był rzeźnikiem przede wszystkim Niemców.
A gdzie my (od kogo) się nauczymy tej "prawdziwej historii"? Chyba nie sądzisz że Historia kreowana przez IPN jest prawdziwa?

Data: 2009-10-14 08:16:13
Autor: Karol
[...]

to pogadaj z Niemcami, oni tak nie uwazaja.

A gdzie my (od kogo) się nauczymy tej "prawdziwej historii"? Chyba nie sądzisz że Historia kreowana przez IPN jest prawdziwa?

mylisz sie, to co zaczal robic IPN ma sens, gdyby bylo inaczej to PO nie nie probowalo mu zamkac geby.

Data: 2009-10-14 22:29:34
Autor: jadrys
 Karol pisze:
[...]

Osąd dzisiejszych Niemców nie ma tu nic do rzeczy, nic nie zmieni faktu że to dzięki niemu straciło życie miliony Niemców.

[...]

Nie sadzę, IPN jest zbyt upolityczniony żeby wydawać obiektywne oceny dla zdarzeń historycznych.

Data: 2009-10-14 10:10:13
Autor: Perusia

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hb40rf$9r4$1news.onet.pl...
Karol pisze:
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

   Na, nu IPN?  Tu kurwi synu pamiec zabolala???

   AR

Data: 2009-10-13 16:18:50
Autor: Polok_Prawdziwy
Pan Hitler uważał nas za intel igentniejszych od Niemców!!!!!!

.......!?

- no cheba ześ MIETEK, tobym ci tom CIMNOTEM wybocył...

Niełoddisioj wiadomo, ze Ginie, Juzki i Mietki jakosik take....
- inacejmyślonce...

--

Pan Hitler uważał nas za inteligentniejszych od Niemców!!!!!!