Pan Janek nie wie...

Data: 2015-03-23 09:03:39
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...

Krym nale偶a艂 i nale偶y do Rosji. Gdy por贸wnamy do innych sytuacji, np wch艂oni臋cia NRD przez RFN to w wypadku powrotu Krymu do Rosji sytuacja jest jak najbardziej zgodna z prawem mi臋dzynarodowym.

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jan-tomaszewski-krym-jest-rosji-czy-ukrainy-ja-nie-wiem/mssrc5

Data: 2015-03-23 11:19:26
Autor: ada
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-23 o 09:03, Patriota pisze:

[...]

Cytuj臋:
"Ale dzi艣 prorosyjskie wypowiedzi, to raczej oznaka s艂abo艣ci, a s艂abo艣膰 tylko prowokuje agresor贸w."

Co za kurwy, dzi艣 antyrosyjskie wypowiedzi to jest akt agresji, to jest prowokowanie i deklaracja wrogo艣ci wobec Rosji. Agresorem jest tu tylko Polska i ci, co takie antyrosyjskie wypowiedzi uprawiaj膮 i szerz膮. Bieg wypadk贸w sami prowokuj膮...

Data: 2015-03-23 16:14:05
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-23 o 11:19, ada pisze:
[...]

Nie ma 偶adnego racjonalnego wyt艂umaczenia dla takiej postawy Polski wobec Rosji.

Data: 2015-03-23 17:59:17
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Mon, 23 Mar 2015 16:14:05 +0100, Patriota wrote:

[...]

idz do szkoly po pieniadze

wycofaj kase za nauke historii

Data: 2015-03-23 21:43:21
Autor: ada
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-23 o 18:59, andal pisze:
[...]

Histori臋 to piszecie kurwy dzisiaj, na zag艂ad臋 Polski...

Data: 2015-03-24 21:55:03
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U縴tkownik ada ada@gmail.com ...

kurwy

Skoro tak 砤dnie dopiesci矨S to zdanie to w砤sciwie nie ma z czym dyskutowa.

boukun - ty jestes ten straszny gender?

Data: 2015-03-25 09:22:18
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-24 o 22:55, Budzik pisze:
U縴tkownik ada ada@gmail.com ...

kurwy
Skoro tak 砤dnie dopiesci矨S to zdanie to w砤sciwie nie ma z czym
dyskutowa.

boukun - ty jestes ten straszny gender?

A jak te kurwy mo縩a by okre秎i aby ci to nie bola硂? Kto z twojej ojczyzny robi sprzedajn prostytutk a tobie nie podoba si jak kto tych skurwysy駍kich ktosi體 nazywa?

Data: 2015-03-25 11:00:35
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U縴tkownik Patriota czu@kre.ru ...

[...]

Jest mi bardzo przykro ze nie mozna znale糲 obrazliwego okreslenia ktore nie by硂by jednoczesnie przeklenstwem.
Ubogi s硂wnik? Czy zwyczajny brak kultury?

Data: 2015-03-25 18:50:04
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-25 o 12:00, Budzik pisze:
[...]

Nie pytaj zanim nie odpowiesz, nauczycielu kultury. Wobec krytyki boukuna powtarzam pytanie jak te sprzedajne kurwy  nazywa aby by硂 to adekwatne do tego co oni robi, a jednocze秐ie co i ty by by w stanie zaakceptowa?

Data: 2015-03-25 20:00:34
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Ja jestem w stanie zaakceptowa wszystko - po prostu ustalam z kim rozmawiam.

Szukasz okreslenia r體nowaznego do kurwy majacego byc synonimem kupczenia cialem? I masz z tym k硂pot?
Mo縠 skorzystaj ze s硂wnika?

Data: 2015-03-26 09:32:46
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-25 o 21:00, Budzik pisze:
[...]

Jeszcze raz kurwa pytam - jak mam te kurwy nazywa?

Data: 2015-03-26 16:40:28
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Mozesz je nazywac jak chcesz i *jak umiesz*.
Tylko nie dziw sie, ze jak rzucasz kurwami na lewo i prawo to cie ktos moze za zwyk砮go chama wzi眂...

Data: 2015-03-26 18:32:49
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
W dniu 26.03.2015 o 17:40, Budzik pisze:
U偶ytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Nie pytaj zanim nie odpowiesz, nauczycielu kultury. Wobec krytyki
boukuna powtarzam pytanie jak te sprzedajne kurwy  nazywa膰 aby by艂o
to adekwatne do tego co oni robi膮, a jednocze艣nie co i ty by艣 by艂 w
stanie zaakceptowa膰?

Ja jestem w stanie zaakceptowa膰 wszystko - po prostu ustalam z kim
rozmawiam.

Szukasz okreslenia r贸wnowaznego do kurwy majacego byc synonimem
kupczenia cialem? I masz z tym k艂opot?
Mo偶e skorzystaj ze s艂ownika?

Jeszcze raz kurwa pytam - jak mam te kurwy nazywa膰?

Mozesz je nazywac jak chcesz i *jak umiesz*.
Tylko nie dziw sie, ze jak rzucasz kurwami na lewo i prawo to cie ktos moze
za zwyk艂ego chama wzi膮c...

Ciekawe... znam paru cham贸w od kt贸rych nigdy nie us艂ysza艂em 'kurwa', czy to nie dziwne?

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2015-03-26 11:06:42
Autor: kogutek444
Pan Janek nie wie...
W dniu czwartek, 26 marca 2015 18:32:50 UTC+1 u縴tkownik Wiesiaczek napisa:
> [...]
>
> Mozesz je nazywac jak chcesz i *jak umiesz*.
> Tylko nie dziw sie, ze jak rzucasz kurwami na lewo i prawo to cie ktos moze

Ciekawe... znam paru cham體 od kt髍ych nigdy nie us硑sza砮m 'kurwa', czy to nie dziwne?

-- Wiesiaczek (dzi z DC)

"Ja pij tylko przy dw骳h okazjach:
Gdy s og髍ki i gdy ich nie ma" (R)

Dla odmiany znam paru m體i眂ych tak kwieci禼ie 縠 kurwy, chuje itp lataj jak skowronki. I jak by si komu rana zrobi砤 to jak by kt髍ego przy硂縴 to uzdrowienie natychmiastowe. S硂wa uznawane powszechnie za " brzydkie" z regu硑 maj swoj histori. Pierdoli to zmy秎a, opowiada niestworzone historie, fantazjowa. B酬dne jest u縴cie s硂wa pierdoli z na przyk砤d g硊poty. Pierdoli g硊poty to tak jak cofa si do ty硊.

Data: 2015-03-26 20:00:29
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U縴tkownik  kogutek444@gmail.com ...

[...]

Masz na mysli "sprzedajne kurwy"?

Data: 2015-03-26 13:29:04
Autor: kogutek444
Pan Janek nie wie...
W dniu czwartek, 26 marca 2015 21:00:30 UTC+1 u縴tkownik Budzik napisa:
> [...]

> u縴cie s硂wa pierdoli z na przyk砤d g硊poty. Pierdoli g硊poty to tak
> jak cofa si do ty硊. Masz na mysli "sprzedajne kurwy"?

Kurwa wcale nie musi by sprzedajna. Kurwa to cecha charakteru.

Data: 2015-03-26 23:00:32
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
> [...]

> jak cofa si do ty硊. Masz na mysli "sprzedajne kurwy"?

Kurwa wcale nie musi by sprzedajna. Kurwa to cecha charakteru.

:)

Data: 2015-03-27 09:07:34
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-26 o 21:29, kogutek444@gmail.com pisze:

Kurwa wcale nie musi by sprzedajna. Kurwa to cecha charakteru.

I nie by硂by problemu gdyby tej cechy nie uzewn阾rznia硑/ali..

Data: 2015-03-26 13:34:32
Autor: Marek
Pan Janek nie wie...
> [...]
> za zwyk砮go chama wzi眂...

Ciekawe... znam paru cham體 od kt髍ych nigdy nie us硑sza砮m 'kurwa', czy to nie dziwne?

To na jakiej podstawie zaliczyles ich do chamow ?
Jedli gulasz palcami, nie zdejmowali czapki podczas witania sie z dam ?

Data: 2015-03-26 20:00:29
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U縴tkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

Logika Watsonie si k砤nia...

Data: 2015-03-27 09:07:12
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-26 o 18:32, Wiesiaczek pisze:

Ciekawe... znam paru cham贸w od kt贸rych nigdy nie us艂ysza艂em 'kurwa', czy to nie dziwne?

I na odwr贸t, nie nie ma w tym nic dziwnego.

Data: 2015-03-27 12:55:45
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Fri, 27 Mar 2015 09:07:12 +0100, Patriota napisa(a):

W dniu 2015-03-26 o 18:32, Wiesiaczek pisze:

Ciekawe... znam paru cham體 od kt髍ych nigdy nie us硑sza砮m 'kurwa', czy to nie dziwne?

I na odwr髏, nie nie ma w tym nic dziwnego.

Po prostu chamstwo dzieli si na:
- chamstwo pospolite
- chamstwo oczywiste
- chamstwo u Sowy
--
Ikselka
Lemingom m體i NIE!

Data: 2015-03-28 10:33:40
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-27 o 12:55, Ikselka pisze:

Po prostu chamstwo dzieli si na:
- chamstwo pospolite
- chamstwo oczywiste
- chamstwo u Sowy

To jest raczej mylenie chamstwa z brakiem og髄nie poj阾ej kultury osobistej.
We糾y chamskie zachowanie Buzika wobec mnie, ja mu przecie nic nie robi. On poczu by w砤dany do tego aby mnie w chamski spos骲 atakowa  tylko dlatego 縠 ja odp砤cam tym co tylko mog  gnojom degraduj眂ym m骿 kraj i mnie jako obywatela tego kraju.

Data: 2015-03-28 13:00:21
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U縴tkownik Patriota czu@kre.ru ...

We糾y chamskie zachowanie Buzika wobec mnie

Tak... moze zacznijmy dyskusje od nie przekrecania nicka...

Data: 2015-03-28 19:08:49
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-28 o 14:00, Budzik pisze:
U縴tkownik Patriota czu@kre.ru ...

We糾y chamskie zachowanie Buzika wobec mnie
Tak... moze zacznijmy dyskusje od nie przekrecania nicka...

Nie by硂 to zamierzone przekr阠enie.

Data: 2015-03-28 21:24:44
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U縴tkownik Patriota czu@kre.ru ...

We糾y chamskie zachowanie Buzika wobec mnie
Tak... moze zacznijmy dyskusje od nie przekrecania nicka...

Nie by硂 to zamierzone przekr阠enie.

Ok, jestem uczuclony bo juz r罂ne rzeczy robiono z moim nickiem.

Data: 2015-03-29 09:07:48
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-28 o 22:24, Budzik pisze:
[...]

Rozumiem - niekt髍e prymitywy, to nie tylko nicki, ale wr阠z nazwiska przekr阠aj, bo w tej swojej prymitywnej g丑wce s眃z 縠 to przynosi komu, poza nimi samymi ujm.. Ja nie zamierzam robi sam z siebie g硊pka.

Data: 2015-03-27 09:07:00
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-26 o 17:40, Budzik pisze:

Jeszcze raz kurwa pytam - jak mam te kurwy nazywa?
Mozesz je nazywac jak chcesz i *jak umiesz*.
Tylko nie dziw sie, ze jak rzucasz kurwami na lewo i prawo to cie ktos moze
za zwyk砮go chama wzi眂...

Je縠li nie masz co do mnie, i zreszt boukuna tak縠, 縜dnych oczekiwa to po co w og髄e dup zawracasz? I pewnie sobie nie zdajesz sprawy 縠 takie uwagi, wobec braku konkret體 mo縩a kwalifikowa jako chamskie zachowanie.
Tak, tacy jak ty b阣 to mnie, za niezgodn z swoimi oczekiwaniem form krytyki a nie kurwy co robi z twojego kraju burdel, a oni si bawi w wielkich alfons體 i burdelmamy, krytykowa.

Data: 2015-03-27 10:00:35
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Alez mam oczekiwania! Oczekuje rzetelnej, w miare kulturalnej, merytorycznej dyskusji.
Ale ze juz troche zw砤szcza boukuna znam to nie 硊dze sie tez zbytnio.
Co nie zmienia mojej awersji do chamstwa.

I pewnie sobie nie zdajesz sprawy 縠 takie uwagi, wobec braku konkret體 mo縩a kwalifikowa jako chamskie zachowanie.

Bo?
Byc mo縠 publiczne zwracanie uwagi nie jest specjalnie grzeczne czy zgodne ze SV (ale czy niezgodnosc z SV to od razu chamstwo) ale usenet to jednak do舵 specyficzne miesjce, wiec i regu硑 troche inne.

Tak, tacy jak ty b阣 to mnie, za niezgodn z swoimi oczekiwaniem
form krytyki a nie kurwy co robi z twojego kraju burdel, a oni si
bawi w wielkich alfons體 i burdelmamy, krytykowa.

A teraz poprosze po polsku... ;-P
Bo mam wra縠nie, ze wtr眂enia co ci w szyku zdania popsu硑...

Data: 2015-03-28 10:34:06
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-27 o 11:00, Budzik pisze:

[...]

No to je przedstawiaj - jak mam te parszywe kurwy nazywa?

[...]

Brak konkret體 i nie potrafisz wykaza powod體 na to 縠 ja czy boukun   przesadzamy w okre秎aniu osobnik體 sprawuj眂ych w砤dz w tym kraju.

Gadaj czego nie zrozumia砮.

Data: 2015-03-28 13:00:20
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Zapetli砮s si...

[...]

Ale ja w ogole nie dyskutuje czy okreslenie jest adekwatne czy nie.

A Ty rozumiesz swoj wypowied?

Data: 2015-03-28 19:09:07
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
[...]

Albo odpowiadaj na zadane ju po raz wt髍y pytanie, albo zamilcz wreszcie.

[...]

Nie, ty tylko krytykujesz, mimo tego 縠 tak dok砤dnie to nie wiesz o co ci chodzi.

Czekam na odpowied.

Data: 2015-03-28 21:24:43
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

To jakis kompleks?
Nie mozesz sobie w domu porz眃zic to tu pr骲ujesz.
Odpowiedz otrzyma砮s, a ze ci sie ona nie podoba lub jezeli jej nie zrozumia砮s to juz nie moja wina.

[...]

Przykro mi ze tak myslisz, ale co zrobic - bywa i tak.

[...]

Oczekujesz odpowiedzi kt髍a masz kilka zda wy縠j.

Data: 2015-03-29 09:08:15
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
[...]

Nie potrafisz... Krytykowa to i owszem, ale alternatywy to ju nie potrafisz poda. Koniec tematu, i proponuj na przysz硂舵 si nie wym眃rza bo znowu mo縠sz na mato砶a wyj舵..

Data: 2015-03-29 10:00:51
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Nie miej pretensji do mnie, ze tej alternatywy nie potrafisz znale兼.
Mato砶a... ehh...

Data: 2015-04-01 09:24:39
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-29 o 12:00, Budzik pisze:
[...]

Ja potrafi, tylko nie wiem czy i ona ci si spodoba. Zdecydowanie mato砶a...

Data: 2015-03-28 15:59:34
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Sat, 28 Mar 2015 10:34:06 +0100, Patriota wrote:

W dniu 2015-03-27 o 11:00, Budzik pisze:

Je偶eli nie masz co do mnie, i zreszt膮 boukuna tak偶e, 偶adnych oczekiwa艅
to po co w og贸le dup臋 zawracasz?
Alez mam oczekiwania! Oczekuje rzetelnej, w miare kulturalnej,
merytorycznej dyskusji.
Ale ze juz troche zw艂aszcza boukuna znam to nie 艂udze sie tez zbytnio.
Co nie zmienia mojej awersji do chamstwa.

No to je przedstawiaj - jak mam te parszywe kurwy nazywa膰?

I pewnie sobie nie zdajesz sprawy 偶e takie uwagi, wobec braku
konkret贸w mo偶na kwalifikowa膰 jako chamskie zachowanie.
Bo?
Byc mo偶e publiczne zwracanie uwagi nie jest specjalnie grzeczne czy
zgodne ze SV (ale czy niezgodnosc z SV to od razu chamstwo) ale usenet
to jednak do艣膰 specyficzne miesjce, wiec i regu艂y troche inne.

Brak konkret贸w i nie potrafisz wykaza膰 powod贸w na to 偶e ja czy boukun
przesadzamy w okre艣laniu osobnik贸w sprawuj膮cych w艂adz臋 w tym kraju.

problem tkwi w tym zze nie potraficie zrozumiec ze to przeciez spadkobiercy
komuny z lat prl

wiec jak mozna chwalic prl jesli wychowal takich skurwysynow ?

Data: 2015-03-28 19:10:23
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-28 o 16:59, andal pisze:

problem tkwi w tym zze nie potraficie zrozumiec ze to przeciez spadkobiercy
komuny z lat prl

wiec jak mozna chwalic prl jesli wychowal takich skurwysynow ?

Tak w艂a艣ciwie to niewiele mam do zarzucenia PRLowi. By艂o sporo absurd贸w, a nawet szkodliwego oszo艂omstwa, ale wtedy nigdy nie da艂o si臋 poczu膰 偶e kto艣 mnie okrada, 偶e sprzedaje m贸j kraj, a tak偶e 偶e na si艂臋 mi narzuca jakie艣 obce  warto艣ci.
Dzisiejsze skurwysy艅stwo w艂adz to zupe艂nie inny kaliber niegodziwo艣ci ni偶 wtedy.

Data: 2015-03-28 20:51:52
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Sat, 28 Mar 2015 19:10:23 +0100, Patriota napisa(a):

Tak w砤禼iwie to niewiele mam do zarzucenia PRLowi.(...) ale wtedy nigdy nie da硂 si poczu 縠 kto mnie okrada, 縠 sprzedaje m骿 kraj, a tak縠 縠 na si酬 mi narzuca jakie obce  warto禼i.

O kutwa... No, "nie da硂 si", bo kto tylko spr骲owa to "poczu", to mia
do czynienia z pa砶ami :->
--
XL
Nie musisz szczepi dziecka!

Data: 2015-03-29 09:09:18
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-28 o 20:51, Ikselka pisze:
[...]

Przejd糾y do konkret體 - ile razy Ciebie sprano w PRLu?

Data: 2015-03-29 20:24:51
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Sun, 29 Mar 2015 09:09:18 +0200, Patriota napisa(a):

[...]

Po co ka縟ego? - 縠by nie by硂 kim ora?
:->
Zapa硂wano zbyt wielu, 縠by mia prawo tutaj gard硂wa za komun!

Przejd糾y do konkret體: skoro to by taki wspania硑 ustr骿, to dlaczego
upad?

Data: 2015-04-01 09:26:31
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-29 o 20:24, Ikselka pisze:

[...]

Widzisz ja akurat nale筷 do tych co to o ma硂 mnie bandyci w niebieskich mundurkach zwani przez Polak體 "w砤dz" nie zat硊kli na komisariacie, podobne przej禼ia mia m骿 ojciec. Ale tak si sk砤da 縠 samej komunie to ja mam niewiele do zarzucenia. U Ciebie jest odwrotnie - o pa硂waniu wiesz tylko z biuletyn體 propagandowych kapitalist體, a jednak komunie masz bardzo wiele do zarzucenia, miedzi innymi "pa硂wanie"., Powiedz mi czym to idzie, jak/czym wyt硊maczy Twoj postaw?
W 縜dnym wypadku to nie by wspania硑 ustr骿, jednak zdaje si o niebo sprawiedliwszy dla zwyk砮go obywatela od tego co dzisiaj obowi眤uje.
  Dlaczego upad? o to najlepiej zapytaj grupowego boukuna. To on og硊piony robol  przywr骳i kapitalizm w Polsce. Zapytaj bo ja nie wiem co nim i jemu podobnymi kierowa硂 - zwyk砤 g硊pota czy mo縠 co wi阠ej.

Data: 2015-04-01 17:23:32
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Wed, 01 Apr 2015 09:26:31 +0200, Patriota napisa(a):

Przejd糾y do konkret體: skoro to by taki wspania硑 ustr骿, to dlaczego
upad?

  Dlaczego upad? o to najlepiej zapytaj grupowego boukuna.

Pytam Ciebie.

--

Ikselka
"Sp骿rzmy tylko na kr髄estwo nasze, jedno z pierwszych w Europie, sp骿rzmy

Data: 2015-04-02 10:57:02
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-04-01 o 17:23, Ikselka pisze:
[...]

Iluzja, wielu tych co nie pami阾a硂 Polski przedwojennej, ale z jakiego powodu (tu pytanie do boukuna i jemu podobnym) chcia硂 jej powrotu, znaczna ich cz甓 zmanipulowana medialn  dywersj tych propagandiowych bandyt體 b阣眂ych na s硊縝ie u 秏iertelnego wroga Polski.

Data: 2015-04-02 19:29:13
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Thu, 02 Apr 2015 10:57:02 +0200, Patriota napisa(a):

To ma by odpowied? - p硑wasz, gostek :->

Data: 2015-04-03 08:57:10
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-04-02 o 19:29, Ikselka pisze:

To ma by odpowied? - p硑wasz, gostek :->

To s bez 縜dnych w眛pliwo禼i g硊pawe zaczepki. Tak to gdy debilowi co si w zakutej mak體ce nie mie禼i, wtedy pr骲uje sprowadzi adwersarza do swojego poziomu, do zobaczyska, a zm眃rzejesz.

Data: 2015-03-29 00:54:15
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Sat, 28 Mar 2015 19:10:23 +0100, Patriota wrote:

[...]

gdybym z prlu zyl tez nic bym nie mial mu do zarzucenia

Dzisiejsze skurwysy艅stwo w艂adz to zupe艂nie inny kaliber niegodziwo艣ci
ni偶 wtedy.

resortowe dzieci sa lepsze od ich nauczycieli

Data: 2015-03-29 09:09:55
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-29 o 01:54, andal pisze:
[...]

Pozostaje ci wiara w s艂owa normalnych ludzi, przeci臋tnych kowalskich. Wolisz s艂ucha膰 ob艂臋dnych szczekot贸w propagandy to twoja sprawa, 偶yj sobie w nie艣wiadomo艣ci do ko艅ca 偶ycia.

Data: 2015-03-29 10:00:51
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U縴tkownik Patriota czu@kre.ru ...

gdybym z prlu zyl tez nic bym nie mial mu do zarzucenia

Pozostaje ci wiara w s硂wa normalnych ludzi, przeci阾nych kowalskich. Wolisz s硊cha ob酬dnych szczekot體 propagandy to twoja sprawa, 縴j sobie w nie秝iadomo禼i do ko馽a 縴cia.

Ze normalni Kowalscy chwala prl?
Hmm.. ze tez na takich nie trafiam...

Data: 2015-03-29 14:29:30
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Sun, 29 Mar 2015 10:00:51 +0000, Budzik wrote:

[...]

tutaj jest ich kilku

rezim im sluzyl a oni jemu

i dla nich to zupelnie normalne

Data: 2015-03-29 15:00:59
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U縴tkownik andal andal@andal.com ...

[...]

No, no, ale by砤 mowa o normalnych Kowalskich...
Ja tam sie nie dziwie, ze jak ktos by lepiej ustawiony w "starym systemie" to mu sie nowy nie podoba. Nie od dzis psychologowie pokazuj, ze nie wazne czy mamy 糽e czy dobrze, wazne czy mamy lepiej czy gorzej od og蟪u.

Data: 2015-03-29 21:58:43
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Sun, 29 Mar 2015 15:00:59 +0000, Budzik wrote:

U偶ytkownik andal andal@andal.com ...

[...]

No, no, ale by艂a mowa o normalnych Kowalskich...
Ja tam sie nie dziwie, ze jak ktos by艂 lepiej ustawiony w "starym
systemie"
to mu sie nowy nie podoba.

 Nie od dzis psychologowie pokazuj膮, ze nie
wazne czy mamy 藕le czy dobrze, wazne czy mamy lepiej czy gorzej od
og贸艂u.

nie jestem przekonany ze ich opinia jest sluszna

przecietny Kowalski na ogol przebywa wsrod przecietnych

co powoduje taka sama identyfikacje

ale normalnoscia jest ze chcemy wiecej, lepiej itd

Data: 2015-03-29 23:00:46
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U縴tkownik andal andal@andal.com ...

nie jestem przekonany ze ich opinia jest sluszna

Ale wiesz - psychologowie nie m體ia o tym ot tak - popieraj to jednak pewnymi badaniami...

przecietny Kowalski na ogol przebywa wsrod przecietnych

DAj spok骿 - tak sie nie da, zeby nie widziec nic w oko硂...

co powoduje taka sama identyfikacje

ale normalnoscia jest ze chcemy wiecej, lepiej itd

Tylko w pewnych ramach...
Przyk砤dowo skoro ciezko by硂 kupic samoch骴 to przecietny Kowalski marzy o 126p.
Nie przychodzi硂 mu do g硂wy ze mozna BMW jezdzic...

Data: 2015-03-30 05:45:41
Autor: babel77
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-30 o 01:00, Budzik pisze:

Tylko w pewnych ramach...
Przyk砤dowo skoro ciezko by硂 kupic samoch骴 to przecietny Kowalski marzy
o 126p.
Nie przychodzi硂 mu do g硂wy ze mozna BMW jezdzic...

No, no, teraz jest tak wspaniale, 縠 na BMW czeka si par miesi阠y, taki jest popyt.

Data: 2015-03-30 09:00:47
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U縴tkownik babel77 babel77@o2.pl ...

[...]

Nie wiem czy sie czeka czy sie nie czeka.
Wiem ze jak potrzebujesz auto, to bez problemu mozesz kupic z dnia na dzien. I z zatankowaniem tez nie ma problemu.

Data: 2015-03-30 13:42:10
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
W dniu 30.03.2015 o 11:00, Budzik pisze:
U偶ytkownik babel77 babel77@o2.pl ...

Tylko w pewnych ramach...
Przyk艂adowo skoro ciezko by艂o kupic samoch贸d to przecietny Kowalski
marzy艂 o 126p.
Nie przychodzi艂o mu do g艂owy ze mozna BMW jezdzic...

No, no, teraz jest tak wspaniale, 偶e na BMW czeka si臋 par臋 miesi臋cy,
taki jest popyt.

Nie wiem czy sie czeka czy sie nie czeka.
Wiem ze jak potrzebujesz auto, to bez problemu mozesz kupic z dnia na
dzien. I z zatankowaniem tez nie ma problemu.

Ile lat trzeba odk艂ada膰 na takie auto, no niech b臋dzie 艣redniej klasy, powiedzmy za 100 000 z艂?
Zarobek 1500 do r臋ki, koszty 偶ycia 1400 (gdy zaci艣nie si臋 pasa)...

Kurwa! Nie roz艣mieszajcie mnie swoj膮 pojeban膮 propagand膮! :D

Data: 2015-03-30 15:35:15
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Mon, 30 Mar 2015 13:42:10 +0200, Wiesiaczek wrote:

[...]

kup se rower leserze

wyjdzie ci na zdrowie

tobie i srodowisku

Data: 2015-03-30 16:00:54
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Ile lat trzeba odk砤da na takie auto, no niech b阣zie 秗edniej klasy, powiedzmy za 100 000 z?
Zarobek 1500 do r阫i, koszty 縴cia 1400 (gdy zaci秐ie si pasa)...

Kurwa! Nie roz秏ieszajcie mnie swoj pojeban propagand! :D

Jak bardzo potrzebujesz czyms jezdzic to i za 2000 cos kupisz.
A jak godzisz sie na prace na 1500 (czyli de facto najnizsza z mozliwych) to nie masz myslec o samochodzie tylko o chlebie z musztarda.
Ale jak widac po drogach - aut coraz wiecej...

Data: 2015-03-30 19:28:25
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
W dniu 30.03.2015 o 18:00, Budzik pisze:
U偶ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

Jakich kurwa aut?!
Jak bardzo potrzebuj臋 jecha膰 to sobie rower kurwa kupi臋 bez Twojej "艣wiat艂ej" rady.
To偶 to z艂om, kt贸rego pozbyli si臋 s膮siedzi z zachodu i tyle.
Zamiast z艂omowa膰 taniej im wychodzi wypchn膮膰 ten szajs do Polski - 艣mietnika Europy!

O samochodach mo偶emy rozmawia膰, ale o tych, kt贸re stoj膮 w salonie, tam gdzie, jak piszesz, kupi膰 mo偶na z dnia na dzie艅.

No to teraz wal, ile trzeba oszcz臋dza膰 na samoch贸d ze 艣redniej p贸艂ki?
I bez demagogii ani wykr臋t贸w, 偶e nie tu postawi艂em przecinek czy inny chuj!

Zobaczymy, ilu ludzi musi wpierdala膰 chleb z musztard膮.

Data: 2015-03-30 19:00:43
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Takich KURWA...?

Jak bardzo potrzebuj jecha to sobie rower kurwa kupi bez Twojej "秝iat砮j" rady.

Ale przeciez kup sobie co potrzebujesz...

To to z硂m, kt髍ego pozbyli si s眘iedzi z zachodu i tyle.
Zamiast z硂mowa taniej im wychodzi wypchn辨 ten szajs do Polski - 秏ietnika Europy!

Bo ja wiem czy z硂m. Ostatni uzywany kt髍y kupi砮m przejecha prawie 900 tysiecy km - ciekawe czy dzisiejsze nowe tyle przejezdzaja...

O samochodach mo縠my rozmawia, ale o tych, kt髍e stoj w salonie, tam
gdzie, jak piszesz, kupi mo縩a z dnia na dzie.

Nie napisa砮m, ze w salonie mozna z dnia na dzien.
Bo nie wiem - w salonie nigdy nie kupowa砮m - nie widze sensu.

No to teraz wal, ile trzeba oszcz阣za na samoch骴 ze 秗edniej p蟪ki?
I bez demagogii ani wykr阾體, 縠 nie tu postawi砮m przecinek czy inny
chuj! Zobaczymy, ilu ludzi musi wpierdala chleb z musztard.

Wszystko zalezy ile mozesz miesiecznie od硂縴.
Jak nie zarabiasz powiedzmy 8-10tys miesiecznie to osobiscie nie widze sensu kupowania nowego - za 10-15 tysiecy mozna kupic naprawde porzadne auto.

Data: 2015-03-31 07:00:20
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
W dniu 30.03.2015 o 21:00, Budzik pisze:
[...]

Bo ja wiem czy z艂om. Ostatni uzywany kt贸ry kupi艂em przejecha艂 prawie 900
tysiecy km - ciekawe czy dzisiejsze nowe tyle przejezdzaja...

O samochodach mo偶emy rozmawia膰, ale o tych, kt贸re stoj膮 w salonie, tam
gdzie, jak piszesz, kupi膰 mo偶na z dnia na dzie艅.

Nie napisa艂em, ze w salonie mozna z dnia na dzien.
Bo nie wiem - w salonie nigdy nie kupowa艂em - nie widze sensu.

[...]

Wszystko zalezy ile mozesz miesiecznie od艂o偶y膰.
Jak nie zarabiasz powiedzmy 8-10tys miesiecznie to osobiscie nie widze
sensu kupowania nowego - za 10-15 tysiecy mozna kupic naprawde
auto.

8-10tys miesi臋cznie powiadasz?
No to chyba w Polsce prawie wszyscy tyle zarabiaj膮 i prawie ka偶dy mo偶e sobie kupi膰 ten wymarzony samoch贸d w salonie.
Czy Ty sam nie widzisz, jakie g艂upoty wypisujesz?

By艂e艣 kiedykolwiek w krajach Europy zachodniej?
Wiesz, jak wygl膮da tam poziom 偶ycia?
Wiesz, kto tam kupuje u偶ywany samoch贸d?
Wiesz jaka jest r贸偶nica w jako艣ci towar贸w w ichnich Lidlach a w naszych?

Mo偶esz mi wierzy膰, ale 偶yjemy w trzecim 艣wiecie i jeste艣my tylko s艂u偶b膮 i 艣mietnikiem Europy.
Nic tu Twoja propaganda nie zmieni.
Zarabiamy grosze w por贸wnaniu z zachodnimi s膮siadami i musimy wszystko odda膰 z powrotem do bud偶ety w r贸偶nych formach.

I nie gadaj, ze Polacy pracuj膮 gorzej lub s膮 gorzej wykszta艂ceni.
To nie jest prawda.

呕eby nie by膰 go艂os艂ownym, to ja w艂a艣nie pracuj臋 dla firm zachodnich na ich warunkach i dlatego bez b贸lu kupuj臋 samochody w salonie.
Wiem te偶 jak wygl膮da normalne 偶ycie tam i tu.

Relatywnie rzecz bior膮c, 偶ycie przeci臋tnego Polaka niewiele si臋 r贸偶ni od 偶ycia niewolnika na plantacji bawe艂ny w Ameryce. A i to nie jestem pewien, na czyj膮 korzy艣膰.

Data: 2015-03-31 07:00:41
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U縴tkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

8-10tys miesi阠znie powiadasz?
No to chyba w Polsce prawie wszyscy tyle zarabiaj i prawie ka縟y mo縠 sobie kupi ten wymarzony samoch骴 w salonie.
Czy Ty sam nie widzisz, jakie g硊poty wypisujesz?

Dlaczego kazdy?
Na ulicach nowych aut ca砶iem duzo, kilkuletnich to juz w ogole pe硁o ale wiadomo, zenie kazdego sta.
Poza tym napisa砮m *moim zdaniem*. Zapewne osoby zarabaiajace sporo mniej decyduj si na taki zakup i nie maj problemu ze sp砤ta.

By砮 kiedykolwiek w krajach Europy zachodniej?
Wiesz, jak wygl眃a tam poziom 縴cia?
Wiesz, kto tam kupuje u縴wany samoch骴?
Wiesz jaka jest r罂nica w jako禼i towar體 w ichnich Lidlach a w naszych?

By砮m. Widzia砮m. W ci眊u kilku ostatnich lat GBR, Wlochy, Francja, Chorwacja, Czechy, S硂wacja, Niemcy.
Ale ja nie twierdz, 縠 u nas zyje sie rownie dobrze.
Co do lidl體 - akurat ostatnio zwiedzi砮m kilka: Czeski, Chorwacki - ro縩icy nie zauwazy砮m, zeby nie powiedziec, ze gro towar體 jest dok砤dnie takie same jak u nas.

Mo縠sz mi wierzy, ale 縴jemy w trzecim 秝iecie i jeste秏y tylko s硊縝 i 秏ietnikiem Europy.

Przesadzasz. To ze jest u nas gorzej, nie znaczy ze jest az tak 糽e.

Nic tu Twoja propaganda nie zmieni.

Moja? ROTFL

Zarabiamy grosze w por體naniu z zachodnimi s眘iadami i musimy wszystko odda z powrotem do bud縠ty w r罂nych formach.

I nie gadaj, ze Polacy pracuj gorzej lub s gorzej wykszta砪eni.
To nie jest prawda.

Dyskutujesz z g硂sami we w砤snej g硂wie? J nigdy nic takiego nie twierdzi砮m.

痚by nie by go硂s硂wnym, to ja w砤秐ie pracuj dla firm zachodnich na ich warunkach i dlatego bez b髄u kupuj samochody w salonie.
Wiem te jak wygl眃a normalne 縴cie tam i tu.

Gratuluje.
Widzisz - da sie.

Relatywnie rzecz bior眂, 縴cie przeci阾nego Polaka niewiele si r罂ni od 縴cia niewolnika na plantacji bawe硁y w Ameryce. A i to nie jestem pewien, na czyj korzy舵.

ROTFL
I to jest w砤snie to czemu m體ie NIE - jaki sens ma takie przejaskrawianie poza osmieszaniem w砤snego stanowiska?

Data: 2015-03-31 09:03:54
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
[...]

Jak ju偶 tani manipulatorze wycinasz fragmenty zdania to zaznaczaj to cwaniaczku.

Tu kutasie masz przyk艂ad:

">> Jak bardzo potrzebuj臋 jecha膰 to sobie rower kurwa kupi臋 bez Twojej

> Ale przeciez kup sobie co potrzebujesz..."

Zmieni艂e艣 cwaniaczku m贸j tekst i dopiero wtedy si臋 do niego odnosisz.
Jeste艣 zwyk艂膮 mend膮 pracuj膮c膮 tu za grosze i tyle w tym temacie :)

Data: 2015-03-31 08:00:40
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U縴tkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Jak ju tani manipulatorze wycinasz fragmenty zdania to zaznaczaj to cwaniaczku.

Tu kutasie masz przyk砤d:

">> Jak bardzo potrzebuj jecha to sobie rower kurwa kupi bez Twojej

> Ale przeciez kup sobie co potrzebujesz..."

Zmieni砮 cwaniaczku m骿 tekst i dopiero wtedy si do niego odnosisz.
Jeste zwyk潮 mend pracuj眂 tu za grosze i tyle w tym temacie :)

Pomijaj眂 ton wypowiedzi ktory by moze zaczerpn背es ze swiat硑ch rozm體 z rodzicami - czy m骻砨ys wskaza dok砤dnie co zmieni砮m?
Bo nie mam takiego zwyczaju manipulowac w cytatach, tutaj tez r罂nicy nie widze ale mo縠 co mi umkne硂.

Chociaz rozumiem, ze skoro polecia砮s manipulatorami (tanimi) i dodatkowo kutasami - to pewnie ta manipulacja wystapi砤 wielokrotnie i to nie efekt jakiego pojedynczego b酬du.

Innymi s硂wy, pisz眂 w j陑yku, kt髍y zapewne b阣zie ci 砤twiej zrozumiec - o co ci KURWA chodzi?

Data: 2015-03-31 10:08:28
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
W dniu 31.03.2015 o 10:00, Budzik pisze:
Innymi s艂owy, pisz膮c w j臋zyku, kt贸ry zapewne b臋dzie ci 艂atwiej zrozumiec -
o co ci KURWA chodzi?

To jest Tw贸j cytat mojego tekstu:

"Jak bardzo potrzebuj臋 jecha膰 to sobie rower kurwa kupi臋 bez Twojej
"艣wiat艂ej" rady. "

A taki jest orygina艂:

"Jak bardzo potrzebuj臋 jecha膰 to sobie rower kurwa kupi臋 za 2000, bo w艂a艣nie  tyle kosztuje bez Twojej "艣wiat艂ej" rady. "

I co kurwa powiesz tani manipulatorku?

Data: 2015-03-31 17:00:23
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U縴tkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Innymi s硂wy, pisz眂 w j陑yku, kt髍y zapewne b阣zie ci 砤twiej
zrozumiec - o co ci KURWA chodzi?

To jest Tw骿 cytat mojego tekstu:

"Jak bardzo potrzebuj jecha to sobie rower kurwa kupi bez Twojej
"秝iat砮j" rady. "

A taki jest orygina:

"Jak bardzo potrzebuj jecha to sobie rower kurwa kupi za 2000, bo w砤秐ie  tyle kosztuje bez Twojej "秝iat砮j" rady. "

I co kurwa powiesz tani manipulatorku?

Powiem tylko tyle: u mnie jest pierwsza wersja w Twoim poscie.
Moze wysy砤砮s cancela a nie wszystkie serwery akceptuj?

Tak czy siak - po jednym poscie (pomimo tego ze odpowiadalismy na swoich post體 setki) wyci眊n背es wniosek, ze manipuluje w Twoich cytatach?
Dziwne.

Sprawdz i oczekuj przeprosin.

Data: 2015-03-31 19:19:28
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
W dniu 31.03.2015 o 19:00, Budzik pisze:
[...]

Moze wysy艂a艂es cancela a nie wszystkie serwery akceptuj膮?

Tak czy siak - po jednym poscie (pomimo tego ze odpowiadalismy na swoich
post贸w setki) wyci膮gn膮艂es wniosek, ze manipuluje w Twoich cytatach?
Dziwne.

Sprawdz i oczekuj臋 przeprosin.

Faktycznie chyba kancelowa艂em ten post.

Przepraszam.

Niemniej poprawiony post powiniene艣 mie膰 r贸wnie偶 u siebie.

Data: 2015-03-31 18:00:51
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U縴tkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Sprawdz i oczekuj przeprosin.

Faktycznie chyba kancelowa砮m ten post.

Przepraszam.

Niemniej poprawiony post powiniene mie r體nie u siebie.

Nie mam. Albo pojawi si jako kolejny post i go przegapi砮m. Ale ciesze sie ze sprawa sie wyjasni砤 bo naprawde nie przysz硂by mi do g硂wy, zeby grzebac w czyich cytatach...

Data: 2015-03-30 19:31:05
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
[...]

Te "auta" to z艂om, kt贸rego pozbyli si臋 s膮siedzi z zachodu i tyle.

Data: 2015-03-29 20:26:58
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Sun, 29 Mar 2015 10:00:51 +0000 (UTC), Budzik napisa(a):

[...]

Ja jeszcze trafiam - na takich, co rz眃zili benzyn, kartkami na mi阺o,
talonami... I mam ochot jednego z drugim zadusi za t moj zagro縪n
ci笨 w kolejce po JAKIEKOLWIEK buty!

Data: 2015-04-01 09:26:54
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
[...]

By mo縠 boj si w twojej obecno禼i zdoby na szczero舵.

Data: 2015-04-01 15:38:50
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Ach to bajdurzenie...

Data: 2015-04-01 17:25:30
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Wed, 01 Apr 2015 09:26:54 +0200, Patriota napisa(a):

[...]

W mojej te si boj. Zdecydowanie niech robi tak dalej, bo mogliby si
spotka z reakcj odpowiedni do ich... zachwytu.
:->

Data: 2015-04-02 10:55:43
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-04-01 o 17:25, Ikselka pisze:

By mo縠 boj si w twojej obecno禼i zdoby na szczero舵.
W mojej te si boj. Zdecydowanie niech robi tak dalej, bo mogliby si
spotka z reakcj odpowiedni do ich... zachwytu.
:->

A Ty oczywi禼ie tolerujesz i wolisz lizus體 kt髍zy Ci nadskakuj?

Data: 2015-04-02 19:29:35
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Thu, 02 Apr 2015 10:55:43 +0200, Patriota napisa(a):

[...]

Nikt nie b阣zie mi ciemnoty wciska, to na pewno.

Data: 2015-03-27 17:52:17
Autor: MarkWoydak
Pan Janek nie wie...

U縴tkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisa w wiadomo禼i news:mf3330$9l2$1speranza.aioe.org...
[...]

Co to a co to tak ci wzburzy硂? Prawda o tobie?

MW

Data: 2015-03-23 18:44:43
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Mon, 23 Mar 2015 09:03:39 +0100, Patriota wrote:

Krym nale偶a艂 i nale偶y do Rosji.

Alaska tez

tylko ich tu nie przysylaj

Data: 2015-03-24 08:59:37
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-23 o 19:44, andal pisze:
On Mon, 23 Mar 2015 09:03:39 +0100, Patriota wrote:

Krym nale偶a艂 i nale偶y do Rosji.
Alaska tez

tylko ich tu nie przysylaj

I nigdy nie wcze艣niej nie by艂 ukrai艅ski. Nic mi do twojej Alaski.

Data: 2015-03-25 13:20:48
Autor: T.
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-24 o 08:59, Patriota pisze:
[...]

A rosyjski by艂 w wyniku agresji i okupacji. Czy skoro Rosjanie siedzieli w Polsce 125 lat to tez maj膮 do niej prawo?
A Krym najd艂u偶ej by艂 grecki. Tak jak Wroc艂aw - czeski.
T.

Data: 2015-03-25 18:50:41
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-25 o 13:20, T. pisze:

A rosyjski by艂 w wyniku agresji i okupacji. Czy skoro Rosjanie siedzieli w Polsce 125 lat to tez maj膮 do niej prawo?
A Krym najd艂u偶ej by艂 grecki. Tak jak Wroc艂aw - czeski.
T.
Powiem tak hipotetycznie - gdyby Polacy zacz臋li prze艣ladowa膰 mieszkaj膮cych w Polsce Rosjan, to przy braku reakcji Putina na takie praktyki nazwa艂bym go zwyk艂ym gnojem. Przez reakcj臋 rozumniem r贸wnie偶 zaj臋cie terytorium.

A ilu Grek贸w mieszka na Krymie, i Czech贸w w Wroc艂awiu?

Data: 2015-04-02 20:16:58
Autor: the_foe
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-25 o 18:50, Patriota pisze:
[...]

Co to znaczy przesladowanie? Jak sie beda czuc przesladowani to powinni wracac do ojczyzny Rossji, kraju pokoju i praw cz艂owieka, a nie wzywa膰 Putlera na pomoc. Jezeli Twoja chora teze uznalibysmy za norma prawa miedzynrodowego, to w interesie sasiad贸w Rossji by艂oby po prostu wyproszenie obywateli ZSRR. Po co ryzykowa膰?

--
@foe_pl

Data: 2015-04-03 08:58:25
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-04-02 o 20:16, the_foe pisze:
[...]

Po prostu szykany z racji swojej narodowo艣ci.
Tak? - i mieliby zostawi膰 swoim gn臋bicielom dorobek swoich przodk贸w? I tak z ciekawo艣ci - czemu przekr臋casz nazwiska niekt贸rych ludzi, my艣lisz 偶e takie zachowanie dodaje Ci powagi?
A jednak w niekt贸rych przypadkach zgadzasz si臋 na taka norm臋. USA podbi艂y Grenad臋 w imi臋 ochrony 偶ycia i zdrowia przebywaj膮cych tam ameryka艅skich student贸w, nie widzia艂em nigdzie Twojej krytyki tamtego zdarzenia.

Data: 2015-04-03 12:00:57
Autor: the_foe
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-04-03 o 08:58, Patriota pisze:
[...]

przecie偶 pisa艂em "Jezeli Twoj膮 chor膮 tez臋 uznaliby艣my za norm臋 prawa miedzynrodowego". A tak nie jest. Litwini przesladuja Polak贸w i nikt powazny nie m贸wi by ich napaSC i zmusic do respektowania praw mniejszosci. A ty twierdzisz ze wrecz powinnismy to zrobic. To chore. To ZSRR nada艂 sobie takie prawo, ze ma prawo zajmowac inne kraje by chroni膰 ploretariat przez kapitalistycznym wyzyskiem.

tak z ciekawo艣ci - czemu przekr臋casz nazwiska niekt贸rych ludzi, my艣lisz
偶e takie zachowanie dodaje Ci powagi?

Jak to niekt贸rych. Tylko jednego.

[...]

I znowu ten Twoj 偶enuj膮cy argument "wszyscy krad膮 a mnie tylko po sadach ciagna". W czasie inawazji na Grenad臋 to ja mia艂em kilka lat i literowa艂em bajki. To, ze Amerykanie robi膮 co艣 zle nie znaczy ze KTOKOLWIEK ma prawo robic podobnie. Jesli ZSRR jest taki prawy niech atakuje USA i zmusi ich do porzadnego zachowania. Po co meczy by艂膮 偶on臋, by sie wy艂adowa膰?

--
@foe_pl

Data: 2015-03-26 13:38:11
Autor: ada
Pan Janek nie wie...
[...]

Lw贸w te偶 by艂 polski w wyniku polskiej agresji...

Data: 2015-04-02 20:23:27
Autor: the_foe
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-26 o 13:38, ada pisze:
[...]

whaaat? Chyba sie pani pomyli艂 Lw贸w z Wilnem.  Lw贸w by艂 bardziej polski ni偶 Przemy艣l.

--
@foe_pl

Data: 2015-03-26 13:39:32
Autor: Marek
Pan Janek nie wie...
W dniu 秗oda, 25 marca 2015 13:20:56 UTC+1 u縴tkownik T. napisa:

> I nigdy nie wcze秐iej nie by ukrai駍ki. Nic mi do twojej Alaski.

A rosyjski by w wyniku agresji i okupacji. Czy skoro Rosjanie siedzieli w Polsce 125 lat to tez maj do niej prawo?
A Krym najd硊縠j by grecki. Tak jak Wroc砤w - czeski.
T.

Przy wejsciu do Muzeum Miasta Wroclawia stoi kamien-obelisk, na ktorym, wyryte w jezyku hebrejskim slowa, swiadcza, ze Wroclaw to miasto Zydowskie.

Data: 2015-03-23 19:37:53
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Mon, 23 Mar 2015 09:03:39 +0100, Patriota napisa(a):

Krym nale縜 i nale縴 do Rosji.

Oczywi禼ie, 縠 tak.

Data: 2015-03-23 20:03:49
Autor: the_foe
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-23 o 09:03, Patriota pisze:

Krym nale偶a艂 (...) do Rosji.

Polska te偶.
--
@foe_pl

Data: 2015-03-23 22:00:25
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Mon, 23 Mar 2015 20:03:49 +0100, the_foe napisa(a):

W dniu 2015-03-23 o 09:03, Patriota pisze:

Krym nale縜 (...) do Rosji.

Polska te.

Ty sobie o Rzeczypospolitej Obojga Narod體 poczytaj, zamiast farmazony
pisa.

Data: 2015-03-24 18:56:37
Autor: the_foe
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-23 o 22:00, Ikselka pisze:
[...]

Jednym z tych narod體 by Polska i by砤 w wiekszosci pod rosyjskim panowaniem, przez 123 lata.. Wiec co sie nie zgadza?

--
@foe_pl

Data: 2015-03-24 19:21:50
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Tue, 24 Mar 2015 18:56:37 +0100, the_foe napisa(a):

Historia.

Data: 2015-03-24 19:29:59
Autor: the_foe
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-24 o 19:21, Ikselka pisze:
[...]

Niech bedzie, 115 lat odejmuj眂 lata Ksiestwa Warszawskiego.

--
@foe_pl

Data: 2015-03-24 08:59:50
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-23 o 20:03, the_foe pisze:
W dniu 2015-03-23 o 09:03, Patriota pisze:

Krym nale偶a艂 (...) do Rosji.

Polska te偶.

No i co?

Data: 2015-03-24 18:55:10
Autor: the_foe
Pan Janek nie wie...
[...]

Wg logiki, ze jak co艣 nale偶a艂o kiedys do kogo艣 to sobie moze to odebrac, to Rosja ma prawo do Polski.

--
@foe_pl

Data: 2015-03-24 20:53:29
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Tue, 24 Mar 2015 18:55:10 +0100, the_foe wrote:

[...]

cos cie pojebalo ?

zabor to nie wlasnosc

Data: 2015-03-25 02:13:14
Autor: the_foe
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-24 o 21:53, andal pisze:
[...]

no tak, Rosja nie sw贸j Krym zabra艂a od Turk贸w by miec go na w艂asno艣c, a Polsk臋 to wzieli "na przechowanie" i oddali jak tylko zas艂u偶yli艣my...
Ktos tu za duzo sms贸w z Moskwy czyta...

--
@foe_pl

Data: 2015-03-25 09:21:47
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-24 o 18:55, the_foe pisze:
[...]

Wg logiki Krym nale偶y do Rosji i to jest poprawne i uczciwe. I nie zapominaj 偶e Rosja nie wysuwa wzgledem Polski jakichkolwiek roszcze艅, jak to niekt贸rzy mediowi propagandzi艣ci usi艂uj膮 Polakom wm贸wi膰.

Data: 2015-03-25 13:02:57
Autor: the_foe
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-25 o 09:21, Patriota pisze:
[...]

Rossja wysuwa tylko jedno roszczenie na raz. By艂 Krym, potem 艁ugansk i DOnieck. Zaraz bedzie Odessa. Granica Polsko-Rosyjska jest sztuczna i narysowna na Kremlu. Jutro moze sie "odnalezc" dok艂adniejsza wersja w lepszej skali gdzie granice trzeba bedzie przesuwa膰 20 metrow na po艂udnie. Oczywiscie ludzie Twojego pokroju, tzw "pozyteczni" powiedz膮 wtedy ze to wina podzegaczy, kt贸rzy zmusili Rossj臋 do dzialan odwetowych.

--
@foe_pl

Data: 2015-03-25 18:49:26
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-25 o 13:02, the_foe pisze:

[...]

O czym Ty dobry cz艂owieku prawisz? Ta propaganda namiesza艂a Ci zdrowo w g艂owie. Fakty s膮 takie 偶e ca艂e to zamieszanie to efekt imperialistycznych zap臋d贸w USA i ich piesk贸w na posy艂ki. Wcze艣niej te 艣cierwa robi艂y zamieszania i destabilizowa艂y sytuacj臋 w Gruzji, gdy spotkali si臋 ze stanowczo艣ci膮 Rosji to spr贸bowali na Ukrainie, pr贸buj膮 tak偶e w Mo艂dawii i w Naddniestrzu. Jedyne szcz臋艣cie dla Rosji 偶e trafi艂 jej si臋 Putin. Gdyby przy korycie by艂 nadal Jelcyn to z Rosji przypuszczalnie zosta艂oby ju偶 tylko rezerwat  "Ksi臋stwo Moskiewskie", szczelnie otoczone ameryka艅skimi tarczami i rakietami.

Data: 2015-03-25 18:51:19
Autor: u2
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-25 o 18:49, Patriota pisze:
Wcze艣niej te 艣cierwa robi艂y zamieszania i destabilizowa艂y sytuacj臋 w Gruzji

taa hadrys, kacapy to scierwa:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-03-25 20:46:16
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Wed, 25 Mar 2015 18:49:26 +0100, Patriota wrote:

[...]

ty jestes slepy ?

przeciezz sa otoczeni od dawna

Data: 2015-03-25 14:07:44
Autor: kogutek444
Pan Janek nie wie...
W dniu 秗oda, 25 marca 2015 21:46:19 UTC+1 u縴tkownik andal napisa:

> O czym Ty dobry cz硂wieku prawisz? Ta propaganda namiesza砤 Ci zdrowo w
> g硂wie. Fakty s takie 縠 ca砮 to zamieszanie to efekt
> imperialistycznych zap阣體 USA i ich piesk體 na posy砶i. Wcze秐iej te
> 禼ierwa robi硑 zamieszania i destabilizowa硑 sytuacj w Gruzji, gdy
> spotkali si ze stanowczo禼i Rosji to spr骲owali na Ukrainie, pr骲uj
> tak縠 w Mo砫awii i w Naddniestrzu. Jedyne szcz甓cie dla Rosji 縠 trafi
> jej si Putin. Gdyby przy korycie by nadal Jelcyn to z Rosji
> przypuszczalnie zosta硂by ju tylko rezerwat  "Ksi阺two Moskiewskie",
> szczelnie otoczone ameryka駍kimi tarczami i rakietami.

> [...]

S otoczeni, ale na razie by硂 to na odleg硂舵 parasola. Ju blisko ale jeszcze bezpiecznie. Dalsze zbli縜nie Rosja uzna砤 za niebezpieczne dla niej i oczywi禼ie dla reszty iata. Ostatni raz ZSRR by硂 uznane za zagro縠nie w czasie wojny w Afganistanie. Ideologicznie wcale Afga馽zykom 糽e zrobi nie chcieli. Szko硑, mieszkania, fabryki chcieli im pomoc zbudowa. Nie wykluczone 縠 przewidywali zagro縠nie ze strony 秝iata arabskiego dla reszty 秝iata. Mo縠 chcieli mie sw骿 przycz蟪ek w 秝iecie arabskim. Amerykanie maj. Trafili na zbyt du縴 op髍 materii ze strony dzikus體 i dali sobie spok骿. Zmienili polityk. Wyznaczyli inne cele. Jako Rosja pozbyli si zb阣nego baga縰. Zacz阬i rozwija Rosj. Dogadali si z amerykanami. I co si spierdoli硂. Chuj wie co. Rosja jest potrzebna USA i Europie jak powietrze do oddychania. Zagro縠niem s pa駍twa islamskie. Potrzebna jest 秝iatowa koalicja 縠by da sobie rad z Arabami. Nikt im nie zabrania wierzenia w Allaha. Ale nikt tam gdzie cywilizacja nie zgodzi si na 縴cie na warunkach arab體 bo to oznacza koniec zachodniej cywilizacji i er kamienia 硊panego. W najlepszym przypadku 秗edniowiecze.

Data: 2015-03-25 21:22:18
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Wed, 25 Mar 2015 14:07:44 -0700, kogutek444 wrote:

W dniu 艣roda, 25 marca 2015 21:46:19 UTC+1 u偶ytkownik andal napisa艂:

> [...]
> Rosji przypuszczalnie zosta艂oby ju偶 tylko rezerwat  "Ksi臋stwo
> Moskiewskie", szczelnie otoczone ameryka艅skimi tarczami i rakietami.

S膮 otoczeni, ale na razie by艂o to na odleg艂o艣膰 parasola. Ju偶 blisko ale
jeszcze bezpiecznie. Dalsze zbli偶anie Rosja uzna艂a za niebezpieczne dla
niej i oczywi艣cie dla reszty 艢wiata. Ostatni raz ZSRR by艂o uznane za
zagro偶enie w czasie wojny w Afganistanie. Ideologicznie wcale
Afga艅czykom 藕le zrobi膰 nie chcieli. Szko艂y, mieszkania, fabryki chcieli
im pomoc zbudowa膰. Nie wykluczone 偶e przewidywali zagro偶enie ze strony
艣wiata arabskiego dla reszty 艣wiata. Mo偶e chcieli mie膰 sw贸j przycz贸艂ek w
艣wiecie arabskim. Amerykanie maj膮. Trafili na zbyt du偶y op贸r materii ze
strony dzikus贸w i dali sobie spok贸j.

taka potega i jakos nie dala rady dzikusom ?

amerykance jakos nie mieli z tym problemu

i nie zajelo im to 10 lat, obsadzili stolec marionetka
i jest wzgledny spokoj. rure naftowa na poludniowy wschod buduja
i beda robic geszeft an arabskiej ropie

 Zmienili polityk臋. Wyznaczyli inne
cele. Jako Rosja pozbyli si臋 zb臋dnego baga偶u. Zacz臋li rozwija膰 Rosj臋.

jak dawniej szukaja slaabszych by na nich zerowac

Dogadali si臋 z amerykanami. I co艣 si臋 spierdoli艂o. Chuj wie co. Rosja

jest potrzebna USA i Europie jak powietrze do oddychania.

oczywiscie, spory rynek zbytu i nie nasycony

Data: 2015-03-25 15:50:44
Autor: kogutek444
Pan Janek nie wie...
W dniu 秗oda, 25 marca 2015 22:22:22 UTC+1 u縴tkownik andal napisa:
> [...]

> jest potrzebna USA i Europie jak powietrze do oddychania.

oczywiscie, spory rynek zbytu i nie nasycony

Nie mieli dok眃 si nie zaanga縪wali. Teraz maj pomimo podobno swojej pot阦i. A ruski si 秏iej i sprzedaj Arabom bro. Pewno o to ca硑 siwy dym pomi阣zy USA i Rosj. Rosja zarabia na sprzeda縴 broni Arabom a USA si rujnuje 縠by im t bro zabra. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieni眃ze.

Data: 2015-03-26 09:35:02
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-25 o 21:46, andal pisze:

[...]

To pytanie nie do mnie, jak wida膰 imperialistom taka separacja nie wystarcza.

Data: 2015-03-25 20:15:57
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Wed, 25 Mar 2015 09:21:47 +0100, Patriota napisa(a):

[...]

Wg logiki, ze jak co nale縜硂 kiedys do kogo to sobie moze to odebrac, to Rosja ma prawo do Polski.

Wg logiki Krym nale縴 do Rosji i to jest poprawne i uczciwe.

Oczywi禼ie. I jest tam ponad 90 procent Rosjan.

I nie zapominaj 縠 Rosja nie wysuwa wzgledem Polski jakichkolwiek roszcze, jak to niekt髍zy mediowi propagandzi禼i usi硊j Polakom wm體i.

Fakt faktem , 縠 nie wysuwa - na razie 3-|

Data: 2015-03-26 00:03:16
Autor: the_foe
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-25 o 20:15, Ikselka pisze:
[...]

Twierdzisz, ze sa tam juz takie czystki etniczne? Przed aneksj by硂 tam 58% Rosjan:

http://tinyurl.com/pp26dpm

Data: 2015-03-26 21:35:27
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Thu, 26 Mar 2015 00:03:16 +0100, the_foe napisa(a):

Mam inne dane :-]

Data: 2015-03-26 09:35:36
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
[...]

Na razie to mamy defilady obcych wojsk na terytorium kraju i to jest jedynym problemem je縠li chodzi o sprawy militarne.

Data: 2015-03-26 21:39:47
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Thu, 26 Mar 2015 09:35:36 +0100, Patriota napisa(a):

[...]

Cichcem podpisana ustawa o "bratniej pomocy" pozwala te defilady poszerzy
o ka縟ego, kto j ratyfikowa - w tym Niemc體...

Data: 2015-03-27 09:08:06
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-26 o 21:39, Ikselka pisze:

[...]

A wi阠 nie mamy najmniejszych powod體 aby si obawia Rosji, skoro uwa縜my 縠 obce wojska na naszym terytorium to nic takiego.

Data: 2015-03-27 10:00:35
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Tak, tak, uog髄nianie to prosta recepta na niem眃re wnioski...

Data: 2015-03-28 10:35:06
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
[...]

Oczywi禼ie - moim wrogiem ma by m骿 Brat S硂wianin bo jaka jaka sprzedajna kurwa mi go wskazuje jako wroga?

Data: 2015-03-28 13:00:20
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Biedni ci Bracia S硂wianie Ukraincy maj眂y za Brata S硂wianina Rosj Putinowsk...
A mo縠 odwrotnie? Biedni ci Bracia Rosjanie Putinowscy 縠 Bracia S硂wianie Ukraincy pomimo wielu lat 砤sk p硑n眂ych od Wielkiego Brata Putina postanowili wybra Euni Europejsk zamiast Bratniej Rosyjsko-Putinowskiej wersji demokracji jako drog rozwoju...

Data: 2015-03-28 16:05:08
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Sat, 28 Mar 2015 13:00:20 +0000, Budzik wrote:

U偶ytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Cichcem podpisana ustawa o "bratniej pomocy" pozwala te defilady
poszerzy膰 o ka偶dego, kto j膮 ratyfikowa艂 - w tym Niemc贸w...
A wi臋c nie mamy najmniejszych powod贸w aby si臋 obawia膰 Rosji, skoro
uwa偶amy 偶e obce wojska na naszym terytorium to nic takiego.
Tak, tak, uog贸lnianie to prosta recepta na niem膮dre wnioski...

Oczywi艣cie - moim wrogiem ma by膰 m贸j Brat S艂owianin bo jaka艣 jaka艣
sprzedajna kurwa mi go wskazuje jako wroga?

Biedni ci Bracia S艂owianie Ukraincy maj膮cy za Brata S艂owianina Rosj臋
Putinowsk膮...
A mo偶e odwrotnie? Biedni ci Bracia Rosjanie Putinowscy 偶e Bracia
S艂owianie Ukraincy pomimo wielu lat 艂ask p艂yn膮cych od Wielkiego Brata
Putina postanowili wybra膰 Euni臋 Europejsk膮 zamiast Bratniej
Rosyjsko-Putinowskiej wersji demokracji jako drog臋 rozwoju...

ukrainska zaraza nie zasluguje na nic lepszego niz putin

przez tysiac lat lub dluzej nie potrafili stworzyc swego panstwa

wazniejsze sa dla nich porachunki plemienne

Data: 2015-03-28 21:24:45
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

No chyba ze tak.
Nie zgadzam si z tym pogl眃em ale to w koncu jakis sensowny argument w dyskusji.
Dzi阫uje.

Data: 2015-03-28 19:10:55
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
[...]

Biedni, na Ukrainie podobnie jak w Polsce prym zacz瓿o  wodzi w眘kie grono sprzedawczyk體 i zdrajc體. Ca砤 nadzieja 縠 chocia tym ze wschodnich rubie縴 tego kraju uda si unikn辨 upokorze jakich do秝iadczaj Polacy.

Data: 2015-03-28 16:02:06
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Sat, 28 Mar 2015 10:35:06 +0100, Patriota wrote:

[...]

naprwde nie wiesz jakich zbrodni na narodzie polskim

ten brat sie dopuscil

czy rzniesz glupa

Data: 2015-03-28 19:11:47
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-28 o 17:02, andal pisze:

[...]

Tw贸j brat u kt贸rego s艂u偶ysz Polak贸w mia艂 za podludzi. Robi艂 na nich polowanie na ulicach, izolowa艂 si臋 od nich w miejscach publicznych. I do dzisiaj nic si臋 w tej materii nie zmieni艂o - "polaczek" to dla nich tylko parobek i z艂odziej. To jest zbrodnia na narodzie, na kt贸r膮 m贸j brat S艂owianin nigdy by si臋 nie zdoby艂 wobec mnie Polaka.

Data: 2015-03-29 01:11:05
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Sat, 28 Mar 2015 19:11:47 +0100, Patriota wrote:

[...]

rzniecie glupa idzie ci wysmienicie

Data: 2015-03-29 09:10:20
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-29 o 03:11, andal pisze:

[...]

Tylko dla fakt贸w zajmuj臋 miejsce na grupie.

Data: 2015-03-29 14:31:10
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Sun, 29 Mar 2015 09:10:20 +0200, Patriota wrote:

[...]

niezly powod by rznac glupa

Data: 2015-04-02 10:57:18
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-29 o 16:31, andal pisze:

niezly powod by rznac glupa

Dla ciebie z pewno艣ci膮.

Data: 2015-03-27 12:56:06
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Fri, 27 Mar 2015 09:08:06 +0100, Patriota napisa(a):

KTO tak uwa縜?

Data: 2015-03-28 10:34:30
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-27 o 12:56, Ikselka pisze:

[...]

Cho鎎y Ty, nie widzia砮m aby na grupie wyra縜砤 niezadowolenie z tego 縠 zgraja ameryka駍kich 縪砫ak體 urz眃za sobie u nas defilady..

Data: 2015-03-28 16:29:20
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Sat, 28 Mar 2015 10:34:30 +0100, Patriota napisa(a):

[...]

Bo ja nie uwa縜m, 縠 to "nic takiego" - ja uwa縜m, 縠 to wr阠z KONIECZNE!
:->

Data: 2015-03-28 16:45:13
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
W dniu 28.03.2015 o 16:29, Ikselka pisze:
Dnia Sat, 28 Mar 2015 10:34:30 +0100, Patriota napisa艂(a):

W dniu 2015-03-27 o 12:56, Ikselka pisze:

Cichcem podpisana ustawa o "bratniej pomocy" pozwala te defilady poszerzy膰
o ka偶dego, kto j膮 ratyfikowa艂 - w tym Niemc贸w...
A wi臋c nie mamy najmniejszych powod贸w aby si臋 obawia膰 Rosji, skoro
uwa偶amy 偶e obce wojska na naszym terytorium to nic takiego.
KTO tak uwa偶a?

Cho膰by Ty, nie widzia艂em aby艣 na grupie wyra偶a艂a niezadowolenie z tego
偶e zgraja ameryka艅skich 偶o艂dak贸w urz膮dza sobie u nas defilady..

Bo ja nie uwa偶am, 偶e to "nic takiego" - ja uwa偶am, 偶e to wr臋cz KONIECZNE!
:->

Nic dziwnego, 偶e Polska zosta艂a skolonizowana.
Ikselka jest przyk艂adem, 偶e chyba wi臋cej ludzi pozwoli艂o sobie tak m贸zg rozmi臋kczy膰.

Data: 2015-03-28 19:12:15
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-28 o 16:29, Ikselka pisze:

[...]

Wobec tego musz powt髍zy to co ju kiedy napisa砮m - miejsca swojego kultu i fety dla terroryst體 to tylko u siebie, na prywatnym terenie, np. w ogrodzie.

Data: 2015-03-28 19:14:40
Autor: u2
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-28 o 19:12, Patriota pisze:
Wobec tego musz powt髍zy to co ju kiedy napisa砮m - miejsca swojego
kultu i fety dla terroryst體 to tylko u siebie, na prywatnym terenie,
np. w ogrodzie.

przeca komuszek hadrys nie posiada swojego ogrodu, nawet do pzpr go nie ptrzyjeli, bo byl niepewny ideologicznie:))))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Pan Janek nie wie...