Pan Janek nie wie...

Data: 2015-03-23 11:19:26
Autor: ada
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-23 o 09:03, Patriota pisze:

Krym należał i należy do Rosji. Gdy porównamy do innych sytuacji, np
wchłonięcia NRD przez RFN to w wypadku powrotu Krymu do Rosji sytuacja
jest jak najbardziej zgodna z prawem międzynarodowym.

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jan-tomaszewski-krym-jest-rosji-czy-ukrainy-ja-nie-wiem/mssrc5

CytujÄ™:
"Ale dziś prorosyjskie wypowiedzi, to raczej oznaka słabości, a słabość tylko prowokuje agresorów."

Co za kurwy, dziś antyrosyjskie wypowiedzi to jest akt agresji, to jest prowokowanie i deklaracja wrogości wobec Rosji. Agresorem jest tu tylko Polska i ci, co takie antyrosyjskie wypowiedzi uprawiają i szerzą. Bieg wypadków sami prowokują...

Data: 2015-03-23 16:14:05
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-23 o 11:19, ada pisze:
[...]

Nie ma żadnego racjonalnego wytłumaczenia dla takiej postawy Polski wobec Rosji.

Data: 2015-03-23 17:59:17
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Mon, 23 Mar 2015 16:14:05 +0100, Patriota wrote:

[...]

Co za kurwy, dziÅ› antyrosyjskie wypowiedzi to jest akt agresji, to jest
prowokowanie i deklaracja wrogości wobec Rosji. Agresorem jest tu tylko
Polska i ci, co takie antyrosyjskie wypowiedzi uprawiajÄ… i szerzÄ…. Bieg
wypadków sami prowokują...

Nie ma żadnego racjonalnego wytłumaczenia dla takiej postawy Polski
wobec Rosji.

idz do szkoly po pieniadze

wycofaj kase za nauke historii

Data: 2015-03-23 21:43:21
Autor: ada
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-23 o 18:59, andal pisze:
[...]

Historię to piszecie kurwy dzisiaj, na zagładę Polski...

Data: 2015-03-24 21:55:03
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U¿ytkownik ada ada@gmail.com ...

kurwy

Skoro tak ³adnie dopiesci³AS to zdanie to w³asciwie nie ma z czym dyskutowaæ.

boukun - ty jestes ten straszny gender?

Data: 2015-03-25 09:22:18
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-24 o 22:55, Budzik pisze:
U¿ytkownik ada ada@gmail.com ...

kurwy
Skoro tak ³adnie dopiesci³AS to zdanie to w³asciwie nie ma z czym
dyskutowaæ.

boukun - ty jestes ten straszny gender?

A jak te kurwy mo¿na by okre¶liæ aby ciê to nie bola³o? Kto¶ z twojej ojczyzny robi sprzedajn± prostytutkê a tobie nie podoba siê jak kto¶ tych skurwysyñskich ktosiów nazywa?

Data: 2015-03-25 11:00:35
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U¿ytkownik Patriota czu@kre.ru ...

[...]

Jest mi bardzo przykro ze nie mozna znale¼c obrazliwego okreslenia ktore nie by³oby jednoczesnie przeklenstwem.
Ubogi s³ownik? Czy zwyczajny brak kultury?

Data: 2015-03-25 18:50:04
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-25 o 12:00, Budzik pisze:
[...]

Nie pytaj zanim nie odpowiesz, nauczycielu kultury. Wobec krytyki boukuna powtarzam pytanie jak te sprzedajne kurwy  nazywaæ aby by³o to adekwatne do tego co oni robi±, a jednocze¶nie co i ty by¶ by³ w stanie zaakceptowaæ?

Data: 2015-03-25 20:00:34
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Ja jestem w stanie zaakceptowaæ wszystko - po prostu ustalam z kim rozmawiam.

Szukasz okreslenia równowaznego do kurwy majacego byc synonimem kupczenia cialem? I masz z tym k³opot?
Mo¿e skorzystaj ze s³ownika?

Data: 2015-03-26 09:32:46
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-25 o 21:00, Budzik pisze:
[...]

Jeszcze raz kurwa pytam - jak mam te kurwy nazywaæ?

Data: 2015-03-26 16:40:28
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Mozesz je nazywac jak chcesz i *jak umiesz*.
Tylko nie dziw sie, ze jak rzucasz kurwami na lewo i prawo to cie ktos moze za zwyk³ego chama wzi±c...

Data: 2015-03-26 18:32:49
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
W dniu 26.03.2015 o 17:40, Budzik pisze:
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Nie pytaj zanim nie odpowiesz, nauczycielu kultury. Wobec krytyki
boukuna powtarzam pytanie jak te sprzedajne kurwy  nazywać aby byÅ‚o
to adekwatne do tego co oni robią, a jednocześnie co i ty byś był w
stanie zaakceptować?

Ja jestem w stanie zaakceptować wszystko - po prostu ustalam z kim
rozmawiam.

Szukasz okreslenia równowaznego do kurwy majacego byc synonimem
kupczenia cialem? I masz z tym kłopot?
Może skorzystaj ze słownika?

Jeszcze raz kurwa pytam - jak mam te kurwy nazywać?

Mozesz je nazywac jak chcesz i *jak umiesz*.
Tylko nie dziw sie, ze jak rzucasz kurwami na lewo i prawo to cie ktos moze
za zwykłego chama wziąc...

Ciekawe... znam paru chamów od których nigdy nie usłyszałem 'kurwa', czy to nie dziwne?

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-26 11:06:42
Autor: kogutek444
Pan Janek nie wie...
W dniu czwartek, 26 marca 2015 18:32:50 UTC+1 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:
> [...]
>
> Mozesz je nazywac jak chcesz i *jak umiesz*.
> Tylko nie dziw sie, ze jak rzucasz kurwami na lewo i prawo to cie ktos moze

Ciekawe... znam paru chamów od których nigdy nie us³ysza³em 'kurwa', czy to nie dziwne?

-- Wiesiaczek (dzi¶ z DC)

"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Dla odmiany znam paru mówi±cych tak kwieci¶cie ¿e kurwy, chuje itp lataj± jak skowronki. I jak by siê komu¶ rana zrobi³a to jak by którego przy³o¿yæ to uzdrowienie natychmiastowe. S³owa uznawane powszechnie za " brzydkie" z regu³y maj± swoj± historiê. Pierdoliæ to zmy¶laæ, opowiadaæ niestworzone historie, fantazjowaæ. B³êdne jest u¿ycie s³owa pierdoliæ z na przyk³ad g³upoty. Pierdoliæ g³upoty to tak jak cofaæ siê do ty³u.

Data: 2015-03-26 20:00:29
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U¿ytkownik  kogutek444@gmail.com ...

[...]

Masz na mysli "sprzedajne kurwy"?

Data: 2015-03-26 13:29:04
Autor: kogutek444
Pan Janek nie wie...
W dniu czwartek, 26 marca 2015 21:00:30 UTC+1 u¿ytkownik Budzik napisa³:
> [...]

> u¿ycie s³owa pierdoliæ z na przyk³ad g³upoty. Pierdoliæ g³upoty to tak
> jak cofaæ siê do ty³u. Masz na mysli "sprzedajne kurwy"?

Kurwa wcale nie musi byæ sprzedajna. Kurwa to cecha charakteru.

Data: 2015-03-26 23:00:32
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
> [...]

> jak cofaæ siê do ty³u. Masz na mysli "sprzedajne kurwy"?

Kurwa wcale nie musi byæ sprzedajna. Kurwa to cecha charakteru.

:)

Data: 2015-03-27 09:07:34
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-26 o 21:29, kogutek444@gmail.com pisze:

Kurwa wcale nie musi byæ sprzedajna. Kurwa to cecha charakteru.

I nie by³oby problemu gdyby tej cechy nie uzewnêtrznia³y/ali..

Data: 2015-03-26 13:34:32
Autor: Marek
Pan Janek nie wie...
> [...]
> za zwyk³ego chama wzi±c...

Ciekawe... znam paru chamów od których nigdy nie us³ysza³em 'kurwa', czy to nie dziwne?

To na jakiej podstawie zaliczyles ich do chamow ?
Jedli gulasz palcami, nie zdejmowali czapki podczas witania sie z dam± ?

Data: 2015-03-26 20:00:29
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U¿ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

Logika Watsonie siê k³ania...

Data: 2015-03-27 09:07:12
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-26 o 18:32, Wiesiaczek pisze:

Ciekawe... znam paru chamów od których nigdy nie usłyszałem 'kurwa', czy to nie dziwne?

I na odwrót, nie nie ma w tym nic dziwnego.

Data: 2015-03-27 12:55:45
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Fri, 27 Mar 2015 09:07:12 +0100, Patriota napisa³(a):

W dniu 2015-03-26 o 18:32, Wiesiaczek pisze:

Ciekawe... znam paru chamów od których nigdy nie us³ysza³em 'kurwa', czy to nie dziwne?

I na odwrót, nie nie ma w tym nic dziwnego.

Po prostu chamstwo dzieli siê na:
- chamstwo pospolite
- chamstwo oczywiste
- chamstwo u Sowy
--
Ikselka
Lemingom mówiê NIE!

Data: 2015-03-28 10:33:40
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-27 o 12:55, Ikselka pisze:

Po prostu chamstwo dzieli siê na:
- chamstwo pospolite
- chamstwo oczywiste
- chamstwo u Sowy

To jest raczej mylenie chamstwa z brakiem ogólnie pojêtej kultury osobistej.
We¼my chamskie zachowanie Buzika wobec mnie, ja mu przecie nic nie robiê. On poczu³ byæ w³adany do tego aby mnie w chamski sposób atakowaæ  tylko dlatego ¿e ja odp³acam tym co tylko mogê  gnojom degraduj±cym mój kraj i mnie jako obywatela tego kraju.

Data: 2015-03-28 13:00:21
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U¿ytkownik Patriota czu@kre.ru ...

We¼my chamskie zachowanie Buzika wobec mnie

Tak... moze zacznijmy dyskusje od nie przekrecania nicka...

Data: 2015-03-28 19:08:49
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-28 o 14:00, Budzik pisze:
U¿ytkownik Patriota czu@kre.ru ...

We¼my chamskie zachowanie Buzika wobec mnie
Tak... moze zacznijmy dyskusje od nie przekrecania nicka...

Nie by³o to zamierzone przekrêcenie.

Data: 2015-03-28 21:24:44
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U¿ytkownik Patriota czu@kre.ru ...

We¼my chamskie zachowanie Buzika wobec mnie
Tak... moze zacznijmy dyskusje od nie przekrecania nicka...

Nie by³o to zamierzone przekrêcenie.

Ok, jestem uczuclony bo juz ró¿ne rzeczy robiono z moim nickiem.

Data: 2015-03-29 09:07:48
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-28 o 22:24, Budzik pisze:
[...]

Rozumiem - niektóre prymitywy, to nie tylko nicki, ale wrêcz nazwiska przekrêcaj±, bo w tej swojej prymitywnej g³ówce s±dz± ¿e to przynosi komu¶, poza nimi samymi ujmê.. Ja nie zamierzam robiæ sam z siebie g³upka.

Data: 2015-03-27 09:07:00
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-26 o 17:40, Budzik pisze:

Jeszcze raz kurwa pytam - jak mam te kurwy nazywaæ?
Mozesz je nazywac jak chcesz i *jak umiesz*.
Tylko nie dziw sie, ze jak rzucasz kurwami na lewo i prawo to cie ktos moze
za zwyk³ego chama wzi±c...

Je¿eli nie masz co do mnie, i zreszt± boukuna tak¿e, ¿adnych oczekiwañ to po co w ogóle dupê zawracasz? I pewnie sobie nie zdajesz sprawy ¿e takie uwagi, wobec braku konkretów mo¿na kwalifikowaæ jako chamskie zachowanie.
Tak, tacy jak ty bêd± to mnie, za niezgodn± z swoimi oczekiwaniem formê krytyki a nie kurwy co robi± z twojego kraju burdel, a oni siê bawi± w wielkich alfonsów i burdelmamy, krytykowaæ.

Data: 2015-03-27 10:00:35
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Alez mam oczekiwania! Oczekuje rzetelnej, w miare kulturalnej, merytorycznej dyskusji.
Ale ze juz troche zw³aszcza boukuna znam to nie ³udze sie tez zbytnio.
Co nie zmienia mojej awersji do chamstwa.

I pewnie sobie nie zdajesz sprawy ¿e takie uwagi, wobec braku konkretów mo¿na kwalifikowaæ jako chamskie zachowanie.

Bo?
Byc mo¿e publiczne zwracanie uwagi nie jest specjalnie grzeczne czy zgodne ze SV (ale czy niezgodnosc z SV to od razu chamstwo) ale usenet to jednak do¶æ specyficzne miesjce, wiec i regu³y troche inne.

Tak, tacy jak ty bêd± to mnie, za niezgodn± z swoimi oczekiwaniem
formê krytyki a nie kurwy co robi± z twojego kraju burdel, a oni siê
bawi± w wielkich alfonsów i burdelmamy, krytykowaæ.

A teraz poprosze po polsku... ;-P
Bo mam wra¿enie, ze wtr±cenia co¶ ci w szyku zdania popsu³y...

Data: 2015-03-28 10:34:06
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-27 o 11:00, Budzik pisze:

[...]

No to je przedstawiaj - jak mam te parszywe kurwy nazywaæ?

[...]

Brak konkretów i nie potrafisz wykazaæ powodów na to ¿e ja czy boukun   przesadzamy w okre¶laniu osobników sprawuj±cych w³adzê w tym kraju.

Gadaj czego nie zrozumia³e¶.

Data: 2015-03-28 13:00:20
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Zapetli³es siê...

[...]

Ale ja w ogole nie dyskutuje czy okreslenie jest adekwatne czy nie.

A Ty rozumiesz swoj± wypowied¼?

Data: 2015-03-28 19:09:07
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
[...]

Albo odpowiadaj na zadane ju¿ po raz wtóry pytanie, albo zamilcz wreszcie.

[...]

Nie, ty tylko krytykujesz, mimo tego ¿e tak dok³adnie to nie wiesz o co ci chodzi.

Czekam na odpowied¼.

Data: 2015-03-28 21:24:43
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

To jakis kompleks?
Nie mozesz sobie w domu porz±dzic to tu próbujesz.
Odpowiedz otrzyma³es, a ze ci sie ona nie podoba lub jezeli jej nie zrozumia³es to juz nie moja wina.

[...]

Przykro mi ze tak myslisz, ale co zrobic - bywa i tak.

[...]

Oczekujesz odpowiedzi która masz kilka zdañ wy¿ej.

Data: 2015-03-29 09:08:15
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
[...]

Nie potrafisz... Krytykowaæ to i owszem, ale alternatywy to ju¿ nie potrafisz podaæ. Koniec tematu, i proponujê na przysz³o¶æ siê nie wym±drzaæ bo znowu mo¿esz na mato³ka wyj¶æ..

Data: 2015-03-29 10:00:51
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Nie miej pretensji do mnie, ze tej alternatywy nie potrafisz znale¼æ.
Mato³ka... ehh...

Data: 2015-04-01 09:24:39
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-29 o 12:00, Budzik pisze:
[...]

Ja potrafiê, tylko nie wiem czy i ona ci siê spodoba. Zdecydowanie mato³ka...

Data: 2015-03-28 15:59:34
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Sat, 28 Mar 2015 10:34:06 +0100, Patriota wrote:

W dniu 2015-03-27 o 11:00, Budzik pisze:

Jeżeli nie masz co do mnie, i zresztą boukuna także, żadnych oczekiwań
to po co w ogóle dupę zawracasz?
Alez mam oczekiwania! Oczekuje rzetelnej, w miare kulturalnej,
merytorycznej dyskusji.
Ale ze juz troche zwłaszcza boukuna znam to nie łudze sie tez zbytnio.
Co nie zmienia mojej awersji do chamstwa.

No to je przedstawiaj - jak mam te parszywe kurwy nazywać?

I pewnie sobie nie zdajesz sprawy że takie uwagi, wobec braku
konkretów można kwalifikować jako chamskie zachowanie.
Bo?
Byc może publiczne zwracanie uwagi nie jest specjalnie grzeczne czy
zgodne ze SV (ale czy niezgodnosc z SV to od razu chamstwo) ale usenet
to jednak dość specyficzne miesjce, wiec i reguły troche inne.

Brak konkretów i nie potrafisz wykazać powodów na to że ja czy boukun
przesadzamy w określaniu osobników sprawujących władzę w tym kraju.

problem tkwi w tym zze nie potraficie zrozumiec ze to przeciez spadkobiercy
komuny z lat prl

wiec jak mozna chwalic prl jesli wychowal takich skurwysynow ?

Data: 2015-03-28 19:10:23
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-28 o 16:59, andal pisze:

problem tkwi w tym zze nie potraficie zrozumiec ze to przeciez spadkobiercy
komuny z lat prl

wiec jak mozna chwalic prl jesli wychowal takich skurwysynow ?

Tak wÅ‚aÅ›ciwie to niewiele mam do zarzucenia PRLowi. ByÅ‚o sporo absurdów, a nawet szkodliwego oszoÅ‚omstwa, ale wtedy nigdy nie daÅ‚o siÄ™ poczuć że ktoÅ› mnie okrada, że sprzedaje mój kraj, a także że na siÅ‚Ä™ mi narzuca jakieÅ› obce  wartoÅ›ci.
Dzisiejsze skurwysyństwo władz to zupełnie inny kaliber niegodziwości niż wtedy.

Data: 2015-03-28 20:51:52
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Sat, 28 Mar 2015 19:10:23 +0100, Patriota napisa³(a):

Tak w³a¶ciwie to niewiele mam do zarzucenia PRLowi.(...) ale wtedy nigdy nie da³o siê poczuæ ¿e kto¶ mnie okrada, ¿e sprzedaje mój kraj, a tak¿e ¿e na si³ê mi narzuca jakie¶ obce  warto¶ci.

O kutwa... No, "nie da³o siê", bo kto tylko spróbowa³ to "poczuæ", to mia³
do czynienia z pa³kami :->
--
XL
Nie musisz szczepiæ dziecka!

Data: 2015-03-29 09:09:18
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-28 o 20:51, Ikselka pisze:
[...]

Przejd¼my do konkretów - ile razy Ciebie sprano w PRLu?

Data: 2015-03-29 20:24:51
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Sun, 29 Mar 2015 09:09:18 +0200, Patriota napisa³(a):

[...]

Po co ka¿dego? - ¿eby nie by³o kim oraæ?
:->
Zapa³owano zbyt wielu, ¿eby¶ mia³ prawo tutaj gard³owaæ za komun±!

Przejd¼my do konkretów: skoro to by³ taki wspania³y ustrój, to dlaczego
upad³?

Data: 2015-04-01 09:26:31
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-29 o 20:24, Ikselka pisze:

[...]

Widzisz ja akurat nale¿ê do tych co to o ma³o mnie bandyci w niebieskich mundurkach zwani przez Polaków "w³adz±" nie zat³ukli na komisariacie, podobne przej¶cia mia³ mój ojciec. Ale tak siê sk³ada ¿e samej komunie to ja mam niewiele do zarzucenia. U Ciebie jest odwrotnie - o pa³owaniu wiesz tylko z biuletynów propagandowych kapitalistów, a jednak komunie masz bardzo wiele do zarzucenia, miedzi innymi "pa³owanie"., Powiedz mi czym to idzie, jak/czym wyt³umaczyæ Twoj± postawê?
W ¿adnym wypadku to nie by³ wspania³y ustrój, jednak zdaje siê o niebo sprawiedliwszy dla zwyk³ego obywatela od tego co dzisiaj obowi±zuje.
  Dlaczego upad³? o to najlepiej zapytaj grupowego boukuna. To on og³upiony robol  przywróci³ kapitalizm w Polsce. Zapytaj bo ja nie wiem co nim i jemu podobnymi kierowa³o - zwyk³a g³upota czy mo¿e co¶ wiêcej.

Data: 2015-04-01 17:23:32
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Wed, 01 Apr 2015 09:26:31 +0200, Patriota napisa³(a):

Przejd¼my do konkretów: skoro to by³ taki wspania³y ustrój, to dlaczego
upad³?

  Dlaczego upad³? o to najlepiej zapytaj grupowego boukuna.

Pytam Ciebie.

--

Ikselka
na jego si³y i ¶rodki obronne, na jego dostatki, bogactwa, na wszystko, co

Data: 2015-04-02 10:57:02
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-04-01 o 17:23, Ikselka pisze:
[...]

Iluzja, wielu tych co nie pamiêta³o Polski przedwojennej, ale z jakiego¶ powodu (tu pytanie do boukuna i jemu podobnym) chcia³o jej powrotu, znaczna ich czê¶æ zmanipulowana medialn±  dywersj± tych propagandiowych bandytów bêd±cych na s³u¿bie u ¶miertelnego wroga Polski.

Data: 2015-04-02 19:29:13
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Thu, 02 Apr 2015 10:57:02 +0200, Patriota napisa³(a):

[...]

To ma byæ odpowied¼? - p³ywasz, gostek :->

Data: 2015-04-03 08:57:10
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-04-02 o 19:29, Ikselka pisze:

To ma byæ odpowied¼? - p³ywasz, gostek :->

To s± bez ¿adnych w±tpliwo¶ci g³upawe zaczepki. Tak to gdy debilowi co¶ siê w zakutej makówce nie mie¶ci, wtedy próbuje sprowadziæ adwersarza do swojego poziomu, do zobaczyska, a¿ zm±drzejesz.

Data: 2015-03-29 00:54:15
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Sat, 28 Mar 2015 19:10:23 +0100, Patriota wrote:

W dniu 2015-03-28 o 16:59, andal pisze:

problem tkwi w tym zze nie potraficie zrozumiec ze to przeciez
spadkobiercy komuny z lat prl

wiec jak mozna chwalic prl jesli wychowal takich skurwysynow ?

Tak właściwie to niewiele mam do zarzucenia PRLowi. Było sporo absurdów,
a nawet szkodliwego oszołomstwa, ale wtedy nigdy nie dało się poczuć że
ktoś mnie okrada, że sprzedaje mój kraj, a także że na siłę mi narzuca

gdybym z prlu zyl tez nic bym nie mial mu do zarzucenia

Dzisiejsze skurwysyństwo władz to zupełnie inny kaliber niegodziwości
niż wtedy.

resortowe dzieci sa lepsze od ich nauczycieli

Data: 2015-03-29 09:09:55
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-29 o 01:54, andal pisze:
[...]

Pozostaje ci wiara w słowa normalnych ludzi, przeciętnych kowalskich. Wolisz słuchać obłędnych szczekotów propagandy to twoja sprawa, żyj sobie w nieświadomości do końca życia.

Data: 2015-03-29 10:00:51
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U¿ytkownik Patriota czu@kre.ru ...

gdybym z prlu zyl tez nic bym nie mial mu do zarzucenia

Pozostaje ci wiara w s³owa normalnych ludzi, przeciêtnych kowalskich. Wolisz s³uchaæ ob³êdnych szczekotów propagandy to twoja sprawa, ¿yj sobie w nie¶wiadomo¶ci do koñca ¿ycia.

Ze normalni Kowalscy chwala prl?
Hmm.. ze tez na takich nie trafiam...

Data: 2015-03-29 14:29:30
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Sun, 29 Mar 2015 10:00:51 +0000, Budzik wrote:

[...]

tutaj jest ich kilku

rezim im sluzyl a oni jemu

i dla nich to zupelnie normalne

Data: 2015-03-29 15:00:59
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U¿ytkownik andal andal@andal.com ...

[...]

No, no, ale by³a mowa o normalnych Kowalskich...
Ja tam sie nie dziwie, ze jak ktos by³ lepiej ustawiony w "starym systemie" to mu sie nowy nie podoba. Nie od dzis psychologowie pokazuj±, ze nie wazne czy mamy ¼le czy dobrze, wazne czy mamy lepiej czy gorzej od ogó³u.

Data: 2015-03-29 21:58:43
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Sun, 29 Mar 2015 15:00:59 +0000, Budzik wrote:

Użytkownik andal andal@andal.com ...

[...]

No, no, ale była mowa o normalnych Kowalskich...
Ja tam sie nie dziwie, ze jak ktos był lepiej ustawiony w "starym
systemie"
to mu sie nowy nie podoba.

 Nie od dzis psychologowie pokazujÄ…, ze nie
wazne czy mamy źle czy dobrze, wazne czy mamy lepiej czy gorzej od
ogółu.

nie jestem przekonany ze ich opinia jest sluszna

przecietny Kowalski na ogol przebywa wsrod przecietnych

co powoduje taka sama identyfikacje

ale normalnoscia jest ze chcemy wiecej, lepiej itd

Data: 2015-03-29 23:00:46
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U¿ytkownik andal andal@andal.com ...

nie jestem przekonany ze ich opinia jest sluszna

Ale wiesz - psychologowie nie mówia o tym ot tak - popieraj± to jednak pewnymi badaniami...

przecietny Kowalski na ogol przebywa wsrod przecietnych

DAj spokój - tak sie nie da, zeby nie widziec nic w oko³o...

co powoduje taka sama identyfikacje

ale normalnoscia jest ze chcemy wiecej, lepiej itd

Tylko w pewnych ramach...
Przyk³adowo skoro ciezko by³o kupic samochód to przecietny Kowalski marzy³ o 126p.
Nie przychodzi³o mu do g³owy ze mozna BMW jezdzic...

Data: 2015-03-30 05:45:41
Autor: babel77
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-30 o 01:00, Budzik pisze:

Tylko w pewnych ramach...
Przyk³adowo skoro ciezko by³o kupic samochód to przecietny Kowalski marzy³
o 126p.
Nie przychodzi³o mu do g³owy ze mozna BMW jezdzic...

No, no, teraz jest tak wspaniale, ¿e na BMW czeka siê parê miesiêcy, taki jest popyt.

Data: 2015-03-30 09:00:47
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U¿ytkownik babel77 babel77@o2.pl ...

[...]

Nie wiem czy sie czeka czy sie nie czeka.
Wiem ze jak potrzebujesz auto, to bez problemu mozesz kupic z dnia na dzien. I z zatankowaniem tez nie ma problemu.

Data: 2015-03-30 13:42:10
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
W dniu 30.03.2015 o 11:00, Budzik pisze:
Użytkownik babel77 babel77@o2.pl ...

Tylko w pewnych ramach...
Przykładowo skoro ciezko było kupic samochód to przecietny Kowalski
marzył o 126p.
Nie przychodziło mu do głowy ze mozna BMW jezdzic...

No, no, teraz jest tak wspaniale, że na BMW czeka się parę miesięcy,
taki jest popyt.

Nie wiem czy sie czeka czy sie nie czeka.
Wiem ze jak potrzebujesz auto, to bez problemu mozesz kupic z dnia na
dzien. I z zatankowaniem tez nie ma problemu.

Ile lat trzeba odkładać na takie auto, no niech będzie średniej klasy, powiedzmy za 100 000 zł?
Zarobek 1500 do ręki, koszty życia 1400 (gdy zaciśnie się pasa)...

Kurwa! Nie rozśmieszajcie mnie swoją pojebaną propagandą! :D

Data: 2015-03-30 15:35:15
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Mon, 30 Mar 2015 13:42:10 +0200, Wiesiaczek wrote:

[...]

kup se rower leserze

wyjdzie ci na zdrowie

tobie i srodowisku

Data: 2015-03-30 16:00:54
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Ile lat trzeba odk³adaæ na takie auto, no niech bêdzie ¶redniej klasy, powiedzmy za 100 000 z³?
Zarobek 1500 do rêki, koszty ¿ycia 1400 (gdy zaci¶nie siê pasa)...

Kurwa! Nie roz¶mieszajcie mnie swoj± pojeban± propagand±! :D

Jak bardzo potrzebujesz czyms jezdzic to i za 2000 cos kupisz.
A jak godzisz sie na prace na 1500 (czyli de facto najnizsza z mozliwych) to nie masz myslec o samochodzie tylko o chlebie z musztarda.
Ale jak widac po drogach - aut coraz wiecej...

Data: 2015-03-30 19:28:25
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
W dniu 30.03.2015 o 18:00, Budzik pisze:
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

Jakich kurwa aut?!
Jak bardzo potrzebuję jechać to sobie rower kurwa kupię bez Twojej "światłej" rady.
Toż to złom, którego pozbyli się sąsiedzi z zachodu i tyle.
Zamiast złomować taniej im wychodzi wypchnąć ten szajs do Polski - śmietnika Europy!

O samochodach możemy rozmawiać, ale o tych, które stoją w salonie, tam gdzie, jak piszesz, kupić można z dnia na dzień.

No to teraz wal, ile trzeba oszczędzać na samochód ze średniej półki?
I bez demagogii ani wykrętów, że nie tu postawiłem przecinek czy inny chuj!

Zobaczymy, ilu ludzi musi wpierdalać chleb z musztardą.

Data: 2015-03-30 19:00:43
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Takich KURWA...?

Jak bardzo potrzebujê jechaæ to sobie rower kurwa kupiê bez Twojej "¶wiat³ej" rady.

Ale przeciez kup sobie co potrzebujesz...

To¿ to z³om, którego pozbyli siê s±siedzi z zachodu i tyle.
Zamiast z³omowaæ taniej im wychodzi wypchn±æ ten szajs do Polski - ¶mietnika Europy!

Bo ja wiem czy z³om. Ostatni uzywany który kupi³em przejecha³ prawie 900 tysiecy km - ciekawe czy dzisiejsze nowe tyle przejezdzaja...

O samochodach mo¿emy rozmawiaæ, ale o tych, które stoj± w salonie, tam
gdzie, jak piszesz, kupiæ mo¿na z dnia na dzieñ.

Nie napisa³em, ze w salonie mozna z dnia na dzien.
Bo nie wiem - w salonie nigdy nie kupowa³em - nie widze sensu.

No to teraz wal, ile trzeba oszczêdzaæ na samochód ze ¶redniej pó³ki?
I bez demagogii ani wykrêtów, ¿e nie tu postawi³em przecinek czy inny
chuj! Zobaczymy, ilu ludzi musi wpierdalaæ chleb z musztard±.

Wszystko zalezy ile mozesz miesiecznie od³o¿yæ.
Jak nie zarabiasz powiedzmy 8-10tys miesiecznie to osobiscie nie widze sensu kupowania nowego - za 10-15 tysiecy mozna kupic naprawde porzadne auto.

Data: 2015-03-31 07:00:20
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
W dniu 30.03.2015 o 21:00, Budzik pisze:
[...]

Bo ja wiem czy złom. Ostatni uzywany który kupiłem przejechał prawie 900
tysiecy km - ciekawe czy dzisiejsze nowe tyle przejezdzaja...

O samochodach możemy rozmawiać, ale o tych, które stoją w salonie, tam
gdzie, jak piszesz, kupić można z dnia na dzień.

Nie napisałem, ze w salonie mozna z dnia na dzien.
Bo nie wiem - w salonie nigdy nie kupowałem - nie widze sensu.

[...]

Wszystko zalezy ile mozesz miesiecznie odłożyć.
Jak nie zarabiasz powiedzmy 8-10tys miesiecznie to osobiscie nie widze
sensu kupowania nowego - za 10-15 tysiecy mozna kupic naprawde
auto.

8-10tys miesięcznie powiadasz?
No to chyba w Polsce prawie wszyscy tyle zarabiają i prawie każdy może sobie kupić ten wymarzony samochód w salonie.
Czy Ty sam nie widzisz, jakie głupoty wypisujesz?

Byłeś kiedykolwiek w krajach Europy zachodniej?
Wiesz, jak wygląda tam poziom życia?
Wiesz, kto tam kupuje używany samochód?
Wiesz jaka jest różnica w jakości towarów w ichnich Lidlach a w naszych?

Możesz mi wierzyć, ale żyjemy w trzecim świecie i jesteśmy tylko służbą i śmietnikiem Europy.
Nic tu Twoja propaganda nie zmieni.
Zarabiamy grosze w porównaniu z zachodnimi sąsiadami i musimy wszystko oddać z powrotem do budżety w różnych formach.

I nie gadaj, ze Polacy pracują gorzej lub są gorzej wykształceni.
To nie jest prawda.

Żeby nie być gołosłownym, to ja właśnie pracuję dla firm zachodnich na ich warunkach i dlatego bez bólu kupuję samochody w salonie.
Wiem też jak wygląda normalne życie tam i tu.

Relatywnie rzecz biorąc, życie przeciętnego Polaka niewiele się różni od życia niewolnika na plantacji bawełny w Ameryce. A i to nie jestem pewien, na czyją korzyść.

Data: 2015-03-31 07:00:41
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U¿ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

8-10tys miesiêcznie powiadasz?
No to chyba w Polsce prawie wszyscy tyle zarabiaj± i prawie ka¿dy mo¿e sobie kupiæ ten wymarzony samochód w salonie.
Czy Ty sam nie widzisz, jakie g³upoty wypisujesz?

Dlaczego kazdy?
Na ulicach nowych aut ca³kiem duzo, kilkuletnich to juz w ogole pe³no ale wiadomo, zenie kazdego staæ.
Poza tym napisa³em *moim zdaniem*. Zapewne osoby zarabaiajace sporo mniej decyduj± siê na taki zakup i nie maj± problemu ze sp³ata.

By³e¶ kiedykolwiek w krajach Europy zachodniej?
Wiesz, jak wygl±da tam poziom ¿ycia?
Wiesz, kto tam kupuje u¿ywany samochód?
Wiesz jaka jest ró¿nica w jako¶ci towarów w ichnich Lidlach a w naszych?

By³em. Widzia³em. W ci±gu kilku ostatnich lat GBR, Wlochy, Francja, Chorwacja, Czechy, S³owacja, Niemcy.
Ale ja nie twierdzê, ¿e u nas zyje sie rownie dobrze.
Co do lidlów - akurat ostatnio zwiedzi³em kilka: Czeski, Chorwacki - ro¿nicy nie zauwazy³em, zeby nie powiedziec, ze gro towarów jest dok³adnie takie same jak u nas.

Mo¿esz mi wierzyæ, ale ¿yjemy w trzecim ¶wiecie i jeste¶my tylko s³u¿b± i ¶mietnikiem Europy.

Przesadzasz. To ze jest u nas gorzej, nie znaczy ze jest az tak ¼le.

Nic tu Twoja propaganda nie zmieni.

Moja? ROTFL

Zarabiamy grosze w porównaniu z zachodnimi s±siadami i musimy wszystko oddaæ z powrotem do bud¿ety w ró¿nych formach.

I nie gadaj, ze Polacy pracuj± gorzej lub s± gorzej wykszta³ceni.
To nie jest prawda.

Dyskutujesz z g³osami we w³asnej g³owie? J nigdy nic takiego nie twierdzi³em.

¯eby nie byæ go³os³ownym, to ja w³a¶nie pracujê dla firm zachodnich na ich warunkach i dlatego bez bólu kupujê samochody w salonie.
Wiem te¿ jak wygl±da normalne ¿ycie tam i tu.

Gratuluje.
Widzisz - da sie.

Relatywnie rzecz bior±c, ¿ycie przeciêtnego Polaka niewiele siê ró¿ni od ¿ycia niewolnika na plantacji bawe³ny w Ameryce. A i to nie jestem pewien, na czyj± korzy¶æ.

ROTFL
I to jest w³asnie to czemu mówie NIE - jaki sens ma takie przejaskrawianie poza osmieszaniem w³asnego stanowiska?

Data: 2015-03-31 09:03:54
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
[...]

Jak już tani manipulatorze wycinasz fragmenty zdania to zaznaczaj to cwaniaczku.

Tu kutasie masz przykład:

">> Jak bardzo potrzebuję jechać to sobie rower kurwa kupię bez Twojej

> Ale przeciez kup sobie co potrzebujesz..."

Zmieniłeś cwaniaczku mój tekst i dopiero wtedy się do niego odnosisz.
Jesteś zwykłą mendą pracującą tu za grosze i tyle w tym temacie :)

Data: 2015-03-31 08:00:40
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U¿ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Jak ju¿ tani manipulatorze wycinasz fragmenty zdania to zaznaczaj to cwaniaczku.

Tu kutasie masz przyk³ad:

">> Jak bardzo potrzebujê jechaæ to sobie rower kurwa kupiê bez Twojej

> Ale przeciez kup sobie co potrzebujesz..."

Zmieni³e¶ cwaniaczku mój tekst i dopiero wtedy siê do niego odnosisz.
Jeste¶ zwyk³± mend± pracuj±c± tu za grosze i tyle w tym temacie :)

Pomijaj±c ton wypowiedzi ktory byæ moze zaczerpn±³es ze swiat³ych rozmów z rodzicami - czy móg³bys wskazaæ dok³adnie co zmieni³em?
Bo nie mam takiego zwyczaju manipulowac w cytatach, tutaj tez ró¿nicy nie widze ale mo¿e co¶ mi umkne³o.

Chociaz rozumiem, ze skoro polecia³es manipulatorami (tanimi) i dodatkowo kutasami - to pewnie ta manipulacja wystapi³a wielokrotnie i to nie efekt jakiego¶ pojedynczego b³êdu.

Innymi s³owy, pisz±c w jêzyku, który zapewne bêdzie ci ³atwiej zrozumiec - o co ci KURWA chodzi?

Data: 2015-03-31 10:08:28
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
W dniu 31.03.2015 o 10:00, Budzik pisze:
Innymi słowy, pisząc w języku, który zapewne będzie ci łatwiej zrozumiec -
o co ci KURWA chodzi?

To jest Twój cytat mojego tekstu:

"Jak bardzo potrzebuję jechać to sobie rower kurwa kupię bez Twojej
"światłej" rady. "

A taki jest oryginał:

"Jak bardzo potrzebujÄ™ jechać to sobie rower kurwa kupiÄ™ za 2000, bo wÅ‚aÅ›nie  tyle kosztuje bez Twojej "Å›wiatÅ‚ej" rady. "

I co kurwa powiesz tani manipulatorku?

Data: 2015-03-31 17:00:23
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

A taki jest orygina³:

"Jak bardzo potrzebujê jechaæ to sobie rower kurwa kupiê za 2000, bo w³a¶nie  tyle kosztuje bez Twojej "¶wiat³ej" rady. "

I co kurwa powiesz tani manipulatorku?

Powiem tylko tyle: u mnie jest pierwsza wersja w Twoim poscie.
Moze wysy³a³es cancela a nie wszystkie serwery akceptuj±?

Tak czy siak - po jednym poscie (pomimo tego ze odpowiadalismy na swoich postów setki) wyci±gn±³es wniosek, ze manipuluje w Twoich cytatach?
Dziwne.

Sprawdz i oczekujê przeprosin.

Data: 2015-03-31 19:19:28
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
W dniu 31.03.2015 o 19:00, Budzik pisze:
[...]

"Jak bardzo potrzebuję jechać to sobie rower kurwa kupię za 2000, bo

I co kurwa powiesz tani manipulatorku?

Powiem tylko tyle: u mnie jest pierwsza wersja w Twoim poscie.
Moze wysyłałes cancela a nie wszystkie serwery akceptują?

Tak czy siak - po jednym poscie (pomimo tego ze odpowiadalismy na swoich
postów setki) wyciągnąłes wniosek, ze manipuluje w Twoich cytatach?
Dziwne.

Sprawdz i oczekujÄ™ przeprosin.

Faktycznie chyba kancelowałem ten post.

Przepraszam.

Niemniej poprawiony post powinieneś mieć również u siebie.

Data: 2015-03-31 18:00:51
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
U¿ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Sprawdz i oczekujê przeprosin.

Faktycznie chyba kancelowa³em ten post.

Przepraszam.

Niemniej poprawiony post powiniene¶ mieæ równie¿ u siebie.

Nie mam. Albo pojawi³ siê jako kolejny post i go przegapi³em. Ale ciesze sie ze sprawa sie wyjasni³a bo naprawde nie przysz³oby mi do g³owy, zeby grzebac w czyich¶ cytatach...

Data: 2015-03-30 19:31:05
Autor: Wiesiaczek
Pan Janek nie wie...
[...]

Te "auta" to złom, którego pozbyli się sąsiedzi z zachodu i tyle.

Data: 2015-03-29 20:26:58
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Sun, 29 Mar 2015 10:00:51 +0000 (UTC), Budzik napisa³(a):

[...]

Ja jeszcze trafiam - na takich, co rz±dzili benzyn±, kartkami na miêso,
talonami... I mam ochotê jednego z drugim zadusiæ za tê moj± zagro¿on±
ci±¿ê w kolejce po JAKIEKOLWIEK buty!

Data: 2015-04-01 09:26:54
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
[...]

Byæ mo¿e boj± siê w twojej obecno¶ci zdobyæ na szczero¶æ.

Data: 2015-04-01 15:38:50
Autor: Budzik
Pan Janek nie wie...
[...]

Ach to bajdurzenie...

Data: 2015-04-01 17:25:30
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Wed, 01 Apr 2015 09:26:54 +0200, Patriota napisa³(a):

[...]

W mojej te¿ siê boj±. Zdecydowanie niech robi± tak dalej, bo mogliby siê
spotkaæ z reakcj± odpowiedni± do ich... zachwytu.
:->

Data: 2015-04-02 10:55:43
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-04-01 o 17:25, Ikselka pisze:

Byæ mo¿e boj± siê w twojej obecno¶ci zdobyæ na szczero¶æ.
W mojej te¿ siê boj±. Zdecydowanie niech robi± tak dalej, bo mogliby siê
spotkaæ z reakcj± odpowiedni± do ich... zachwytu.
:->

A Ty oczywi¶cie tolerujesz i wolisz lizusów którzy Ci nadskakuj±?

Data: 2015-04-02 19:29:35
Autor: Ikselka
Pan Janek nie wie...
Dnia Thu, 02 Apr 2015 10:55:43 +0200, Patriota napisa³(a):

[...]

Nikt nie bêdzie mi ciemnoty wciska³, to na pewno.

Data: 2015-03-27 17:52:17
Autor: MarkWoydak
Pan Janek nie wie...

U¿ytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:mf3330$9l2$1speranza.aioe.org...
[...]

Co¿ to a co¿ to tak ciê wzburzy³o? Prawda o tobie?

MW

Pan Janek nie wie...