Pan Janek nie wie...

Data: 2015-03-23 18:44:43
Autor: andal
Pan Janek nie wie...
On Mon, 23 Mar 2015 09:03:39 +0100, Patriota wrote:

Krym należał i należy do Rosji.

Alaska tez

tylko ich tu nie przysylaj

Data: 2015-03-24 08:59:37
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-23 o 19:44, andal pisze:
On Mon, 23 Mar 2015 09:03:39 +0100, Patriota wrote:

Krym należał i należy do Rosji.
Alaska tez

tylko ich tu nie przysylaj

I nigdy nie wcześniej nie był ukraiński. Nic mi do twojej Alaski.

Data: 2015-03-25 13:20:48
Autor: T.
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-24 o 08:59, Patriota pisze:
[...]

A rosyjski był w wyniku agresji i okupacji. Czy skoro Rosjanie siedzieli w Polsce 125 lat to tez mają do niej prawo?
A Krym najdłużej był grecki. Tak jak Wrocław - czeski.
T.

Data: 2015-03-25 18:50:41
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-25 o 13:20, T. pisze:

A rosyjski był w wyniku agresji i okupacji. Czy skoro Rosjanie siedzieli w Polsce 125 lat to tez mają do niej prawo?
A Krym najdłużej był grecki. Tak jak Wrocław - czeski.
T.
Powiem tak hipotetycznie - gdyby Polacy zaczęli prześladować mieszkających w Polsce Rosjan, to przy braku reakcji Putina na takie praktyki nazwałbym go zwykłym gnojem. Przez reakcję rozumniem również zajęcie terytorium.

A ilu Greków mieszka na Krymie, i Czechów w Wrocławiu?

Data: 2015-04-02 20:16:58
Autor: the_foe
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-25 o 18:50, Patriota pisze:
W dniu 2015-03-25 o 13:20, T. pisze:

A rosyjski był w wyniku agresji i okupacji. Czy skoro Rosjanie
siedzieli w Polsce 125 lat to tez majÄ… do niej prawo?
A Krym najdłużej był grecki. Tak jak Wrocław - czeski.
T.
Powiem tak hipotetycznie - gdyby Polacy zaczęli prześladować
mieszkajÄ…cych w Polsce Rosjan, to przy braku reakcji Putina na takie
praktyki nazwałbym go zwykłym gnojem. Przez reakcję rozumniem również
zajęcie terytorium.

Co to znaczy przesladowanie? Jak sie beda czuc przesladowani to powinni wracac do ojczyzny Rossji, kraju pokoju i praw człowieka, a nie wzywać Putlera na pomoc. Jezeli Twoja chora teze uznalibysmy za norma prawa miedzynrodowego, to w interesie sasiadów Rossji byłoby po prostu wyproszenie obywateli ZSRR. Po co ryzykować?

--
@foe_pl

Data: 2015-04-03 08:58:25
Autor: Patriota
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-04-02 o 20:16, the_foe pisze:
[...]

Po prostu szykany z racji swojej narodowości.
Tak? - i mieliby zostawić swoim gnębicielom dorobek swoich przodków? I tak z ciekawości - czemu przekręcasz nazwiska niektórych ludzi, myślisz że takie zachowanie dodaje Ci powagi?
A jednak w niektórych przypadkach zgadzasz się na taka normę. USA podbiły Grenadę w imię ochrony życia i zdrowia przebywających tam amerykańskich studentów, nie widziałem nigdzie Twojej krytyki tamtego zdarzenia.

Data: 2015-04-03 12:00:57
Autor: the_foe
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-04-03 o 08:58, Patriota pisze:
[...]

przecież pisałem "Jezeli Twoją chorą tezę uznalibyśmy za normę prawa miedzynrodowego". A tak nie jest. Litwini przesladuja Polaków i nikt powazny nie mówi by ich napaSC i zmusic do respektowania praw mniejszosci. A ty twierdzisz ze wrecz powinnismy to zrobic. To chore. To ZSRR nadał sobie takie prawo, ze ma prawo zajmowac inne kraje by chronić ploretariat przez kapitalistycznym wyzyskiem.

tak z ciekawości - czemu przekręcasz nazwiska niektórych ludzi, myślisz
że takie zachowanie dodaje Ci powagi?

Jak to niektórych. Tylko jednego.

[...]

I znowu ten Twoj żenujący argument "wszyscy kradą a mnie tylko po sadach ciagna". W czasie inawazji na Grenadę to ja miałem kilka lat i literowałem bajki. To, ze Amerykanie robią coś zle nie znaczy ze KTOKOLWIEK ma prawo robic podobnie. Jesli ZSRR jest taki prawy niech atakuje USA i zmusi ich do porzadnego zachowania. Po co meczy byłą żonę, by sie wyładować?

--
@foe_pl

Data: 2015-03-26 13:38:11
Autor: ada
Pan Janek nie wie...
[...]

Lwów też był polski w wyniku polskiej agresji...

Data: 2015-04-02 20:23:27
Autor: the_foe
Pan Janek nie wie...
W dniu 2015-03-26 o 13:38, ada pisze:
[...]

whaaat? Chyba sie pani pomyliÅ‚ Lwów z Wilnem.  Lwów byÅ‚ bardziej polski niż PrzemyÅ›l.

--
@foe_pl

Data: 2015-03-26 13:39:32
Autor: Marek
Pan Janek nie wie...
W dniu ¶roda, 25 marca 2015 13:20:56 UTC+1 u¿ytkownik T. napisa³:

> I nigdy nie wcze¶niej nie by³ ukraiñski. Nic mi do twojej Alaski.

A rosyjski by³ w wyniku agresji i okupacji. Czy skoro Rosjanie siedzieli w Polsce 125 lat to tez maj± do niej prawo?
A Krym najd³u¿ej by³ grecki. Tak jak Wroc³aw - czeski.
T.

Przy wejsciu do Muzeum Miasta Wroclawia stoi kamien-obelisk, na ktorym, wyryte w jezyku hebrejskim slowa, swiadcza, ze Wroclaw to miasto Zydowskie.

Pan Janek nie wie...