Pan Kornacki spotkanie z autobusem

Data: 2012-03-15 09:16:09
Autor: rmikke
Pan Kornacki spotkanie z autobusem
Dnia Wed, 14 Mar 2012 22:09:47 +0100, =?UTF-8?B?
Ik1pY2hhxYIgXCJNaHJva1wiIEthbGlkYSI=?= naskroba³/a:

Witam,
Pozornie nie w temacie, ale jednak.
Czytajac http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,ala-socha-maserati-autobus-i-wyrwane-
drzwi,38490.html
zaciekawil mnie fragment:
"na miejsce przyjechała policja i stwierdziła jednoznacznie winę kierowcy autobusu. Został on ukarany mandatem karnym. W związku z tym, że jego samochód się poruszał, a nasz nie. Nieporuszający się samochód nie może spowodować kolizji drogowej - tłumaczy Kornacki."

Czyli jezeli ktos mi otworzy drzwi przed rowerem i w nie trafie, to jest to moja wina?

Jak to bedzie maserati, szanse na taka interpretacje wzrosna.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Pan Kornacki spotkanie z autobusem