Pan Krokodyl

Data: 2009-07-21 21:30:07
Autor: Czarna Perła
Pan Krokodyl
To na prawdę przykre kiedy człowiek sie stara a potem dowiaduje, że leży i...

Juz niebawem opowiemy jak wyglądała historia klienta Krokodyla.

Chwilowo nie możemy tego zrobić ponieważ mamy tylu zadowolonych codziennie klientów, że nie mielismy po prostu czasu aby wyprostować ten zaiste ciekawy przypadek.

Zresztą z tego co nam wiadomo Pan Krokodyl w ogóle nie nurkował u owych braci bez nazwisk i nazwy bazy nurkowej. Tutaj też nikt o nich nie słyszał.
Może dlatego byli tak przemili dla Pana Krokodyla.

Pozdrawiamy

Załoga Czarnej Perły

A u nas 39 st i codziennie nurkujemy

Data: 2009-07-21 23:57:31
Autor: Jan Werbiński
Pan Krokodyl
Użytkownik " Czarna Perła" <oskarxantia.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h45c0u$fkb$1inews.gazeta.pl...
To na prawdę przykre kiedy człowiek sie stara a potem dowiaduje, że leży i...

Juz niebawem opowiemy jak wyglądała historia klienta Krokodyla.

Kelner! Dla mnie to samo!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-07-22 09:13:51
Autor: Włodzimierz Kołacz
Pan Krokodyl

[...]

Witam
Pana krokodyla znam osobiście i mnie też ciekawi jego historia? A więc do roboty zamiast tylko nurkować i nurkować :-)
Akurat pan krokodyl jest jak rzadko mało wymagającym klientem i nurkiem. Ba, takim który nie odpuści sobie nurkowania jak nie będzie miał jakichś poważniejszych przeciwwskazań.
Czekam na relacje i chętnie poczytam źródło tego posta.

Pozdrawiam Włodek
A tu kurna znowu deszcze i nie codziennie nurkujemy bo się oko zepsuło :-( A....cha i rekinów nie widać :-)

Data: 2009-07-22 09:18:05
Autor: krokodyl73
Pan Krokodyl

Witam
Pana krokodyla znam osobiÂście i mnie teÂż ciekawi jego historia? A wiĂŞc do
roboty zamiast tylko nurkowaĂŚ i nurkowaĂŚ :-)
Akurat pan krokodyl jest jak rzadko maÂło wymagajÂącym klientem i nurkiem.  Ba,
takim ktĂłry nie odpuÂści sobie nurkowania jak nie bĂŞdzie miaÂł jakichÂś
powaÂżniejszych przeciwwskazaĂą.
Czekam na relacje i chĂŞtnie poczytam ÂźrĂłdÂło tego posta.

Pozdrawiam WÂłodek
A tu kurna znowu deszcze i nie codziennie nurkujemy bo siĂŞ oko zepsuÂło  :-(
A....cha i rekinĂłw nie widaĂŚ :-)

Wlodku,znasz krokodylĂłw dwoch,czy siem ci pomylilem z innym?;)Pozdro;)

--
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2009-07-22 09:25:17
Autor: Włodzimierz Kołacz
Pan Krokodyl

Użytkownik "krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> napisał w wiadomości news:op.uxgjwlah8otvtadell-4d5dd60030...

[...]

Kurna się robi zagwozdka :-) Tu  na sekcie w zasadzie znam jednego?. Więc jak kto pisze o krokodylu to nie kojarzę z innym. Choć dość regularnie czytam sektę.
Pozdrawiam Włodek

Data: 2009-07-22 09:32:52
Autor: krokodyl73
Pan Krokodyl

Witam
Pana krokodyla znam osobi¶cie i mnie te¿ ciekawi jego historia? A

Wlodku,znasz krokodylów dwoch,czy siem ci pomylilem z innym?;)Pozdro;)

Kurna siĂŞ robi zagwozdka :-) Tu  na sekcie w zasadzie znam jednego?. WiĂŞc
jak kto pisze o krokodylu to nie kojarzê z innym. ChoÌ doœÌ regularnie
czytam sektĂŞ.
Pozdrawiam WÂłodek

No wlasnie Włodziu,juz raz kiedys energicznie protestowalem przeciw  podbieraniu ksywki,no ale jak widac..;)W sumie patentu nie zglosilem,a  szkoda,moze bym go jakos tak egzotycznie P-cos tam nazwal;)W kazdym  razie,tamten krokodyl to podroba,oryginal pozdrawia z Brzegu;)

--
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2009-07-22 09:46:59
Autor: Włodzimierz Kołacz
Pan Krokodyl

Użytkownik "krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> napisał w wiadomości news:op.uxgkk2qs8otvtadell-4d5dd60030...

[...]

A...... jak podróba to mnie nie interesuje:-) Wole towar najwyzszej jakości ;-)
Pozdrawiam Włodek

Data: 2009-07-22 11:00:12
Autor: adam
Pan Krokodyl
A...... jak podróba to mnie nie interesuje:-) Wole towar najwyzszej jakości

Ja jestem oryginala, a pozstym i taki cię nie czytam bo mam w KF

jk

Data: 2009-07-22 11:12:11
Autor: Włodzimierz Kołacz
Pan Krokodyl

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h46ket$k6u$1news.onet.pl...
A...... jak podróba to mnie nie interesuje:-) Wole towar najwyzszej jakości

Ja jestem oryginala, a pozstym i taki cię nie czytam bo mam w KF

jk

A wiesz gdzie ja ma ciebie wielopłciowy głupku?
Znowu zapomniałeś co w portkach nosisz?

Data: 2009-07-22 09:17:45
Autor: jacekplacek
Pan Krokodyl
Włodzimierz Kołacz <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Ja jestem oryginala, a pozstym i taki cię nie czytam bo mam w KF
>
> jk

A wiesz gdzie ja ma ciebie wielopłciowy głupku?
Znowu zapomniałeś co w portkach nosisz?
I po co się denerwujesz? To, co on z dumą nosi w portkach, my zostawiamy w ubikacji.

Data: 2009-07-22 17:05:13
Autor: Włodzimierz Kołacz
Pan Krokodyl

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h46lfo$5j2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Znowu zapomniałeś co w portkach nosisz?

I po co się denerwujesz? To, co on z dumą nosi w portkach, my zostawiamy w

:-)
Się nie denewuję bo nie ma kim :-) Ale porównanie celne i mi sie podoba. Kupa łajna ma swoje miejsce.
Pozdrawiam Włodek

Data: 2009-07-22 09:26:06
Autor: PesTYcyD
Pan Krokodyl
a o so hazi?

Data: 2009-07-22 13:06:04
Autor:
Pan Krokodyl
=?ISO-8859-2?Q?_Czarna_Per=B3a?= <oskarxantia.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Szanowna Załogo Czarnej Perły

Niestety klient Krokodyl ma sporo racji. Obawiam się, że jeśli nie zmienicie swojego podejścia do klienta tak ogólnie, to niebawem tych zadowolonych może zabraknąć i jeszcze nie raz przyjdzie Wam usłyszeć 'przykre' opinie. Zastanówcie się nad tym, bo miejsce w którym działacie ma potencjał i przy bardziej profesjonalnym podejściu do tematu macie szansę się ładnie rozwinąć i stworzyć bazę, do której chętnie przyjedzie spora liczba nurkujących rodaków. No chyba że nie o to Wam chodzi ?

Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Osobne pozdrowienia dla Wieloryba.

mezavilla --

Pan Krokodyl