Pan Lech Kaczyński zasługuje na pomnik

Data: 2010-04-15 13:55:52
Autor: Piotrek
Pan Lech Kaczyński zasługuje na pomnik
Który powinien stanać w Warszawie.
Powstaje komitet obywatelski, który zbierając podpisy
pod projektem obywatelskim wystąpi o nadanie
funduszy na wykonastwo Pomnika.

Popieram projekt.

Data: 2010-04-15 14:02:25
Autor:
Pan Lech Kaczyński zasługuje na pomnik
On Thu, 15 Apr 2010 13:55:52 +0200, "Piotrek" <peterwolk@interia.pl>
wrote:

Który powinien stanać w Warszawie.
Powstaje komitet obywatelski, który zbierając podpisy
pod projektem obywatelskim wystąpi o nadanie
funduszy na wykonastwo Pomnika.

Popieram projekt.

 a pieniadze dasz ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 16:20:50
Autor: ColgatesBilly
wrote:

[...]

PO da... ku orgazmu mediow ;)

Kol

Data: 2010-04-15 15:28:05
Autor:
Pan Lech Kaczyński zasługuje na pomnik

wrote:

> Który powinien stanać w Warszawie.
> Powstaje komitet obywatelski, który zbierając podpisy
> pod projektem obywatelskim wystąpi o nadanie
> funduszy na wykonastwo Pomnika.
>
> Popieram projekt.

 a pieniadze dasz ?

--
PO da... ku orgazmu mediow ;)

Kol

 na pewno nie PO. a ty dasz ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 16:53:20
Autor: Dirko

wrote:

> Który powinien stanać w Warszawie.
> Powstaje komitet obywatelski, który zbierając podpisy
> pod projektem obywatelskim wystąpi o nadanie
> funduszy na wykonastwo Pomnika.
>
> Popieram projekt.

 a pieniadze dasz ?

--
PO da... ku orgazmu mediow ;)

Kol

 na pewno nie PO. a ty dasz ?

    Może Pis da?

Data: 2010-04-15 16:57:43
Autor: ColgatesBilly

wrote:

> Który powinien stanać w Warszawie.
> Powstaje komitet obywatelski, który zbierając podpisy
> pod projektem obywatelskim wystąpi o nadanie
> funduszy na wykonastwo Pomnika.
>
> Popieram projekt.

 a pieniadze dasz ?

--
PO da... ku orgazmu mediow ;)

Kol

 na pewno nie PO. a ty dasz ?

____

Nie dam... bo mnie zawiodl na calej linii

Byl jednak 100x lepszym czlowiekiem niz ktokolwiek z bandy Tuska, wiec jesli
zechca mu postawic, to pewnie kiedys sie przed nim zatrzymam, na chwile zadumy

Kol

Data: 2010-04-15 16:58:07
Autor: cirrus
wrote:
[...]

Ni, barana dom bo barana nie mom.

--
stevep

Data: 2010-04-15 14:11:18
Autor: PaPi
Pan Lech Kaczyński zasługuje na pom nik
Powstaje komitet obywatelski, który zbierając podpisy
pod projektem obywatelskim wystąpi o nadanie
funduszy na wykonastwo Pomnika.

Zgloscie sie do Rydzyka o zorganiozowanie zbiorki. Ma doswiadczenie w tym temacie :-)

Data: 2010-04-15 14:12:21
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 13:55, Piotrek pisze:
Który powinien stanać w Warszawie.
Powstaje komitet obywatelski, który zbierając podpisy
pod projektem obywatelskim wystąpi o nadanie
funduszy na wykonastwo Pomnika.

Popieram projekt.

Możesz jakoś uzasadnić swoje poparcie?

Data: 2010-04-15 14:33:35
Autor: karwanjestkretynem

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq6vri$40p$1news.onet.pl...
[...]

Niewielką ilością materiału, z którego niałby byc wykonany ;-)

--
Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-15 14:54:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Apr 2010 14:33:35 +0200, karwanjestkretynem napisał(a):

Niewielką ilością materiału, z którego niałby byc wykonany ;-)

ROTFL!

Data: 2010-04-15 14:59:30
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Apr 2010 14:58:26 +0200, Piotr napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1c22xvk3s5mkb$.h7qtpmp0fpfn$.dlg40tude.net...

Niewielką ilością materiału, z którego niałby byc wykonany ;-)

ROTFL!

Taa... Dostajeta "dowcipy" esemesami?

Ty byś dawał lepsze jakby zginął Tusk.

Na koszulkach.

Data: 2010-04-15 15:07:52
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Apr 2010 15:01:56 +0200, Piotr napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:efzq36ixucji.c2zsntzy9dxg.dlg40tude.net...

Taa... Dostajeta "dowcipy" esemesami?

Ty byś dawał lepsze jakby zginął Tusk.

Na koszulkach.

Nie sądzę, zgrzesiu.
Piotr

A ja sądzę że tak.

Choćby po urwach jakie rzucałeś w stronę swoich "adwersarzy" tu już w
szabat.

Nie sprawdzałem dokładnie, ale chyba jako pierwszy. A jak nie jako pierwszy
to na miejsce medalowe się załapałeś.

Data: 2010-04-15 15:23:49
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Apr 2010 15:21:10 +0200, Piotr napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igov5ic4xtyt$.u078xmoy1a9y.dlg40tude.net...

[...]

Jakie "urwy", o czym ty pieprzysz zgrzesiu? Znowu jakiś wekselek? Steskniłeś się do kantorka, co.
Mówimy o twoim śmianiu się z chamskich "dowcipów" Warzywnego, a nie o tym, że ja kiedyś powiedziałem "kurwa".
Piotr

"Jakbyś się rozmnożył zasrańcu... Jakiś wieśniaczek mądrzejszy od radia i
inne takie... A wszystko śmierdzi wałkuńtwem, jak twoje nieprane szarobure
odzienie. Po pedalskiej mantrze, spierdalaj."

"Hm, dlaczego miałbym być zadowolony, głupi zgrzesiu?
Bełkocesz od rana, ciulojzo, to sie dopytuję."

"Może, zasrańcu...
A teraz spierdalaj..."

Data: 2010-04-15 19:48:04
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Apr 2010 17:20:05 +0200, Piotr napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1p9xbkna5vazp.15vhz6oa8p9uj.dlg40tude.net...
[...]

No i? Masz do mnie prestensje, że tresuję trola w szabas?

Nie mam. No ale z tym że pierwszy w szabas zacząłeś rzucać tu mięchem to
nie był to ani mój wekselek czy też objaw mojego stęsknienia się za kimś
tam.

Data: 2010-04-15 16:57:17
Autor: cirrus
Użytkownik "Piotrek" <peterwolk@interia.pl> napisał w wiadomości news:hq6uti$oh$1news.onet.pl...
Który powinien stanać w Warszawie.
Powstaje komitet obywatelski, który zbierając podpisy
pod projektem obywatelskim wystąpi o nadanie
funduszy na wykonastwo Pomnika.
Popieram projekt.

Na kasztance, czy na kozie?

--
stevep

Data: 2010-04-15 16:58:26
Autor: MH
[...]

Ja proponuję utworzenie Instytutu Lotnictwa im. Lecha Kaczyńskiego..

MH

Data: 2010-04-15 17:15:52
Autor: Grzegorz Z.