Pan Palikot spiskował z Jackiem Kurskim

Data: 2010-11-26 07:19:22
Autor: Grzegorz Z.
Pan Palikot spiskował z Jackiem Kurskim
Lista polityków z PISu, z którymi się spotykałem...

.... i nie mogą wrócić do PISu!

1. Paweł Poncyliusz - notorycznie i całymi latami
2. Joanna Kluzik-Rostkowska - krótki, ale bardzo intensywny związek
3. Tomasz Dudziński - był moim koalicjantem przez rok, czyli jak konkubinat
4. Małgorzata Sadurska - stara znajomość, jeszcze z 2005 roku
5. Elżbieta Kruk - i do bitki, i do wypitki
6. Krzysztof Jurgiel - przez 2 lata ramię w ramię w komisji Przyjazne
Państwo
7. Wojciech Mojzesowicz - wspólne wypady poza Warszawę
8. Jacek Kurski - tajne spotkania w czytelni sejmowej

Joachim Brudziński - osoba, z którą się nie spotykałem, nawet uciekał na
mój widok ze studia;

http://palikot.blog.onet.pl/Lista-politykow-z-PISu-z-ktory,2,ID417520621,RS1,n

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-26 08:28:06
Autor: Azor jest pedałem
Pan Palikot spiskował z Jackiem Kurskim

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

8. Jacek Kurski - tajne spotkania w czytelni sejmowej

No to kurdupel ma problem. Jak wywalić z partii kogoś, kto ma haki i niewyparzoną mordę?

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-11-27 22:13:57
Autor: rAzor
Pan Palikot spiskował z Jackiem Kurskim
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

[...]

Ciebie nie wywalą. Ty masz ryj. A RYJE są pożądane w PełO.
--
Sátoraljaújhely

Pan Palikot spiskował z Jackiem Kurskim