"Pan, Panie Kaczyński jest szubrawcem, łotrem i politycznym bandytą."

Data: 2012-05-11 19:31:12
Autor: Przemysław W
"Pan, Panie Kaczyński jest szubrawcem, łotrem i politycznym bandytą."

W debacie sejmowej o reformie emerytalnej Jarosław Kaczyński ogłosił, że reforma jest zamachem na elementarne prawo do życia. To znaczy po polsku, rząd premiera Tuska wpędza Polaków do grobu.

Premier zapytał PiS: "Nie zgadzacie się?" i odpowiedział cytatem z byłego prezydenta Lecha Kaczyńskiego, który 4 lata temu oświadczył, że Polacy za szybko odchodzą na emeryturę.

Posłów PiS raził grom. Zbaranieli. Prezes poczuł, że tylko on może dać odpór i przebić druzgocący argument.

Oświadczył więc, że premier Tusk doprowadził polską politykę do poziomu, na jakim Polaków widział Adolf Hitler. Czyli po polsku, że marzenie Adolfa Hitler o losie Polski zrealizował po 70 latach premier Donald Tusk, wykonawca woli Hitlera.

Jestem pełen podziwu dla opanowania premiera Tuska. Na jego miejscu wstałbym i odpowiedział: - Pan, Panie Kaczyński jest szubrawcem, łotrem i politycznym bandytą. Taka jest moja opinia o Panu. Z Aten zostałby Pan wygnany. W Polsce szlacheckiej wybatożony na majdanie. W Polsce wolnej i demokratycznej mówi Pan swobodnie, co Panu Pańska żółć i żądza władzy pompują do gardła. Wolność skazuje nas na współżycie z szumowinami. Ale ja odmawiam Panu zdolności do rozmowy ze mną o polskich sprawach publicznych. Nie mam Panu odtąd nic do powiedzenia.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,11705359,Kaczynskiego_Jaroslawa_zjazd_do_zajezdni.html#ixzz1uaDswLsp

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-11 19:52:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jojids$pce$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kaczyński nigdy nie miał, nic sensownego, do powiedzenia Tuskowi.

Data: 2012-05-11 22:47:03
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 maj 2012 19:52:

http://wyborcza.pl/1,75968,11705359,Kaczynskiego_Jaroslawa_zjazd_do_zajezdni.html#ixzz1uaDswLsp

Kaczyński nigdy nie miał, nic sensownego, do powiedzenia Tuskowi.

Nie tylko Tuskowi ale do wszystkich. Swój przekaz kieruje tylko do grupy wyznawców. Może im to odpowiada? :-)

Data: 2012-05-11 20:55:36
Autor: Obserwtor
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Nie tylko Tuskowi ale do wszystkich. Swój przekaz kieruje tylko do grupy wyznawców. Może im to odpowiada? :-)

Przypomnij moze jaki PRZEKAZ kieruje do wszystkich Tusk?
Do mnie dotarl ten najwazniejszy: Polska to nienormalnosc. Reszta jego dzialalnosci jest tylko pochodna tego przekazu.

Natomiast Kaczynski kieruje przekaz: Polska i Polacy sa WAZNI. Reszta jego dzialan to pochodne tego przekazu. Ten przekaz zaczyna wreszcie
docierac do spoleczenstwa polskiego.

Data: 2012-05-11 23:04:16
Autor: jadryś
"Pan, Panie Kaczyński jest szubrawcem, łotrem i politycznym bandytą."

Nie tylko Tuskowi ale do wszystkich. Swój przekaz kieruje tylko do grupy
wyznawców. Może im to odpowiada? :-)

A Czapliccy spijają ambrozję z ust premiera który dzisiaj sprawił że mogą nigdy nie zobaczyć listonosza z fragmentem tego na co całe zawodowe życie płacili.. Powiedz mi Marek, na kogo Ty pozujesz, tu na grupie? Chcesz być postrzegany jako jakiś niedorozwój który nie wie co dla niego dobre? Wychwalasz bandytę który Cię OKRADA a krytykujesz tego co próbuje bronić Twoich interesów. Jak mam rozumieć Twoją postawę?

Data: 2012-05-11 23:12:42
Autor: Marek Czaplicki

[...]

Jako normalnego. Sam się czasami zastanawiam co takiego ludzie widzą w pracy, że przyrównują wydłużenie jej do zamiarów jakiegoś Hitlera. Uważasz, że jak idziesz do pracy do trafiasz do jakiegoś koncentratu? Zmień ją bo Cie niszczy.

Data: 2012-05-11 21:20:30
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): > Jako normalnego. Sam się czasami zastanawiam co takiego ludzie widzą w pracy,
że przyrównują wydłużenie jej do zamiarów jakiegoś Hitlera. Uważasz, że jak idziesz do pracy do trafiasz do jakiegoś koncentratu? Zmień ją bo Cie
niszczy.

To niemozliwe, aby facet ktory siedzi na grupie politycznej i wypowiada sie na tematy polityczne, byl az tak nierozumny.

Tacy jak wy wyniesli do wladzy Hitlera i Stalina. Niektorzy do dzisiaj nie nie zaskoczyli co zrobili.

Data: 2012-05-11 23:27:25
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 maj 2012 23:20:

> [...]

na tematy polityczne, byl az tak nierozumny.

Tacy jak wy wyniesli do wladzy Hitlera i Stalina. Niektorzy do dzisiaj nie

A tak z sensem. Mowa jest o wydłużeniu pracy. Czy wiesz jakie jest stanowisko ostoi prawicy-Kościoła jeśli chodzi o pracę. Przypomnę. Daje ludziom nie tylko pieniądze potrzebne do życia, ale i poczucie spełnienia jako człowiek, członek społeczeństwa, poczucie własnej wartości, sprawia że człowiek czuje się potrzebny sobie społeczeństwu i rodzinie. Czy odrzucasz te wartości?

Data: 2012-05-11 22:08:24
Autor: Obserwator
[...]

a konkretnie to o co ci chodzi? Moze napisz jak rozwiazano w innych panstwach
z tym problemem. Wiesz ? To przekonaj ludzi na grupie, ze PO postapil madrze.

KONKRETY prosze. Porownania, analizy... itp itd.

Data: 2012-05-12 00:14:16
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 maj 2012 00:08:

[...]

Ależ jakie analizy i porównania? Piszę o tym że praca traktowana jako dopust Boży niszczy człowieka, radzę wtedy żeby ją zmienić na inną, bardzie odpowiadającą, talentom, zainteresowaniom i predyspozycjom. Mam takie wrażenie, że panowie i panie protestanci pod Sejmem nie lubią swojej pracy i uważają że inni, większość też. Ja lubię i lubiłem każdą swoją pracę. Czy chcesz pozbawić tej radości wielu ludzi, którzy wykonują pracę jaką wykonują, bo oprócz pieniędzy daje im radość?

Data: 2012-05-11 22:38:21
Autor: Obserwator
> [...]

Ależ jakie analizy i porównania? Piszę o tym że praca traktowana jako dopust Boży niszczy człowieka, radzę wtedy żeby ją zmienić na inną, bardzie odpowiadającą, talentom, zainteresowaniom i predyspozycjom. Mam takie wrażenie, że panowie i panie protestanci pod Sejmem nie lubią swojej pracy i uważają że inni, większość też. Ja lubię i lubiłem każdą swoją pracę. Czy chcesz pozbawić tej radości wielu ludzi, którzy wykonują pracę jaką wykonują, bo oprócz pieniędzy daje im radość?

o czym ty znowu bredzisz? Jaki dopust Bozy?? Kto cie chce pozbawiac twojej przyjemnosci i radosci z pracy? Ty - to nie wszyscy ludzie w Polsce.

Nie wszyscy maja konskie zdrowie. Nie wszyscy siedza za biurkiem i przy
komputerze. generalnie pracodawcy nie chca zatrudniac ludzi starszych. Nawet Kondonek wywalil starszego, dobrego fotografa i zastapil go mlodszym.

Poza tym poczytaj sobie co mowia o tej reformie emerytalnej fachowcy,
ekonomisci i przestan sie zajmowac tylko swoim czubkiem nosa, bo sie niedobrze
robi czytajac twoje egoistyczne i bezrozumne teksty na poziomie przedszkolaka.

Data: 2012-05-12 09:17:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jok07u$lco$2node2.news.atman.pl...
[...]

Bzdury.
Praca jest pomiędzy żołądkiem, a żarciem.

Data: 2012-05-11 23:56:42
Autor: Marek Czaplicki
gringo pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 maj 2012 23:49:

[...]
========================

Wydłuż pracę milionom bezrobotnym. Wydłuż starcom, pracującym w ciężkich
warunkach, wydłuż schorowanym.

Daj normalną godziwą emeryturę milionom ludzi, na którą będzie się składało coraz mniejsza liczba ludzi.

Data: 2012-05-12 00:20:29
Autor: gringo

Użytkownik "Marek Czaplicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jok1ur$obe$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Co się takiego stało, że ma się Polakom nagle tak radykalnie pogorszyć życie?
Pytam się ciebie teraz, dlaczego Polacy są najgorzej traktowani w Europie? Dlaczego polski naród ma mieć najgorsze warunki emerytalne? Dlaczego miliardy dolarów idą na finansowanie zagranicznych instytucji finansowych? Może tu znajdziesz odpowiedź. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-12 00:26:10
Autor: Marek Czaplicki
gringo pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 maj 2012 00:20:

Co się takiego stało, że ma się Polakom nagle tak radykalnie pogorszyć
życie?

Ależ w jaki sposób ma się pogorszyć życie? To że będą dłużej pracowali? Skąd możesz wiedzieć jakiego rodzaju prace będzie się w Europie wykonywać w roku 2040?

Data: 2012-05-12 00:35:44
Autor: gringo

Użytkownik "Marek Czaplicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jok3m3$pt3$1@node2.news.atman.pl...

[...]

===================
Ale skąd ci się wzięła dłuższa praca? Jak chcesz dać pracę milionom bezrobotnym? Jeżeli dzisiaj nie wiesz, jaka będzie praca w 2040 roku, to jak można komuś wydłużać wiek emerytalny?
Ciężka praca dla starych ludzi jest wyniszczająca, tak jest dzisiaj. Pytanie, dlaczego akurat Polacy mają mieć najgorsze i to radykalnie najgorsze warunki emerytalne? Dlaczego robimy za króliki doświadczalne? Czym sobie na to zasłużyliśmy? -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-12 09:19:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jok48c$2mjp$1adenine.netfront.net...

[...]

To pytanie skieruj do Niemców, Norwegów i Anglików. Z penością dostaniesz odpowiedź!

Data: 2012-05-12 09:57:49
Autor: gringo

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fae0f1a$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

=================
Które pytanie? Do Niemców, Norwegów i Anglików skierować pytanie, dlaczego my Polacy jesteśmy najgorzej traktowanym narodem w Europie? Dlaczego mamy najgorsze warunki emerytalne, żyjąc średnio o wiele, wiele lat krócej od obywateli krajów zachodnich? Nie jest ci przykro z tego powodu, że jesteśmy przez władzę najgorzej traktowanym narodem w Europie? -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-12 10:05:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jol560$e72$1adenine.netfront.net...
===================
[...]

Wszystkie te bzdurne pytania zadaj tym, którym niestraszne jest podnoszenie wieku emerytalnego.

Zresztą, ta dyskusja jest bezprzedmiotowa i wczoraj została uchwalona ustawa, którą Prezydent wkrótce podpisze, a wszystkie opozycyjne partie nareszcie odetchną z ulgą i zapomną.

To mój ostatni post w tej sprawie.
Howgh!

Data: 2012-05-12 10:14:53
Autor: gringo

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fae19ca$0$26686$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Dlaczego uciekasz od dyskusji, jak dyktator Tusk? Dlaczego Tusk nie podnosił tego tematu w dyskusji publicznej? Jak się ma średnia długość życia obywateli krajów zachodnich, do Polaków? Jakie zabezpieczenia przedemerytalne mają obywatele innych krajów europejskich? Dlaczego Niemcy i obywatele innych krajów zachodnich nie przyjeżdżają milionami do pracy do Polski? Dlaczego nie ma u nich takiego wysokiego bezrobocia jak w Polsce? Dlaczego sami bezrobotni mają o wiele lepsze zabezpieczenia społeczne? Dlaczego Polacy w ogóle żadnych nie mają? I podstawowe pytanie, dlaczego mamy najbardziej restrykcyjne warunki emerytalne ze wszystkich innych krajów europejskich?

Te wszystkie pytania zadaj Tuskowi i sam sobie na nie odpowiedz.
Nie jest ci przykro z tego powodu, że jesteśmy przez władzę najgorzej traktowanym narodem w Europie?

Data: 2012-05-12 11:15:10
Autor: u2
W dniu 2012-05-12 10:14, gringo pisze:
[...]

System kanadyjski gwarantuje t.zw. emeryture minimalna, reszte mozna
sobie dozbierac w okresie pracy zawodowej.

W Anglii ubezpieczenia sa rzedu 10 funtow miesiecznie.

Przyklady udanych rozwiazan mozna mnozyc.

Tylko w czeciej peloskiej kontynuuje sie PRL-owska piramidke finansowa
zwana potocznie ZUS ;)

Data: 2012-05-13 19:15:45
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 maj 2012 11:15:

Tylko w czeciej peloskiej kontynuuje sie PRL-owska piramidke finansowa
zwana potocznie ZUS ;)
Zakład Ubezpieczeń Społecznych został utworzony w 1934 na mocy rozporządzenia Prezydenta RP z dnia 24 października 1934 roku o zmianie ustawy o ubezpieczeniu społecznym. Rozporządzenie to doprowadziło do połączenia 5 instytucji (Izby Ubezpieczeń Społecznych, Zakładu Ubezpieczenia na Wypadek Choroby, Zakładu Ubezpieczenia od Wypadków, Zakładu Ubezpieczeń Pracowników Umysłowych, Zakładu Ubezpieczenia Emerytalnego Robotników) w jeden podmiot, nazwany Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zak%C5%82ad_Ubezpiecze%C5%84_Spo%C5%82ecznych

Data: 2012-05-13 06:38:52
Autor: stevep
Dnia 12-05-2012 o 10:14:53 gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):

[...]

Jesteś idiotą i zasługujesz na to,żeby traktować cię jak idiotę.
--
stevep

Data: 2012-05-12 12:12:38
Autor: Marek Czaplicki

[...]

Ano z prostego powodu. System się zmienił. Nie zauważyłeś? Kiedyś tak było, że państwo było właścicielem prawie wszystkich firm w Polsce i ono "dbało" o zapewnienie wszystkim "pracy". Jak to się skończyło, będzie pisać w książkach o historii. Teraz o pracę każdy sam zabiega i eliminuje to obwinianie innych i czynienie innych odpowiedzialnymi za swoje życie.

Data: 2012-05-12 13:15:15
Autor: gringo

Użytkownik "Marek Czaplicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jold2m$9i7$1@node2.news.atman.pl...

[...]

==================
Nie będzie o tym pisać w książkach, przynajmniej nie w najbliższym czasie, prawdy o rabunku Polaków nie napiszą w książkach. Wytłumacz, jak każdy sam zabiega o pracę, której nie ma, którą władza likwiduje? Czy w takim przypadku, jest ta władza  do czegokolwiek potrzebna? Niech każdy w takim przypadku pracuje na siebie, każdy człowiek z osobna i nie płaci podatków na władzę, która go tylko okrada i uciska. Niech każdy poseł z PO pracuje sam na siebie i wara od państwowych pieniędzy.

Przecież sam napisałeś, że reforma emerytalna ma na celu zapewnienie dłuższej pracy obywatelom, przynajmniej tak wynika z toku twojego rozumowania. Tylko jak to zapewni? Jak zapewni obywatelom pracę?
Ustawa emerytalna nie zabezpieczy ludziom pracy do 67 lat, tylko
miliony Polaków wykluczy z emerytury. I oto chodzi w całej tej reformie, o
wykluczenie milionów Polaków z emerytury, by tylko nieliczni dożywotni
urzędnicy mieli ją zapewnioną, jak już będą mieli dosyć, i zechcą odejść ze
stołka. Nie jest ci przykro, że Polacy mają najgorsze warunki, nie tylko emerytalne w Europie? -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-12 14:09:12
Autor: Marek Czaplicki
gringo pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 maj 2012 13:15:

[...]

To weźmy się za hasła jakie przy okazji "reformy emerytalnej" padają. Protestujący przeciwko wydłużeniu wieku emerytalnego, mówią o: tyraniu aż do śmierci, pan poseł Kaczyński mówi o zamachu na podstawowe prawa człowieka, przyrównuje urzędującego premiera do Hitlera. Czy gdzieś jest poruszane meritum sprawy? Zagadnienie wydolności systemu emerytalnego? Sam przyznasz, że z hasłami nie sposób dyskutować bo nie da się dyskutować z mentalnością ludzi, które je głoszą. Ja mówiąc o swoim podejściu do pracy pokazuję, że upłynęło już wystarczająco dużo czasu od zmiany systemu, aby każdy Kowalski zmienił swoją mentalność. Jak myślisz dlaczego najgłośniej protestujący są osobami w wieku starszym, a czasami już będące na emeryturach, których nikt nie ma zamiaru nikomu zabrać, skoro już ją otrzymał. Bo to te osoby najbardziej swą mentalnością tkwią w poprzednim systemie, kiedy to państwo "dbało" o zapewnienie pracy. Młodzież nie protestuje. Dostrzega po prostu proste fakty. Rodzi się coraz mniej dzieci. Nie można bez końca obarczać coraz mniejszej ze względu na niż demograficzny ilości pracujących, kosztami systemu emerytalnego, który był i jest nastawiony na to że w Polsce ma ludzi przybywać "bez końca". Nie można z prostego powodu, bo chciawszy utrzymać system emerytalny na niezmienionych warunkach, rząd musiałby podnieść podatki i składki na ZUS. Spowodowałoby to zwiększenie "kosztów" pracy. Jak sądzisz czy przy zwiększonych kosztach pracy pojawi się więcej, czy mniej miejsc pracy w wolnorynkowej gospodarce?

Data: 2012-05-12 15:49:45
Autor: Marek Czaplicki
"Pan, Panie Kaczyński jest szubrawcem, łotrem i politycznym bandytą."
gringo pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 maj 2012 15:38:

O tym ani razu Tusk nie dyskutował społecznie, dostał skądś projekt i
wdrożył go na siłę w ciągu miesiąca.

Pytanie wciąż brzmi, dlaczego jesteśmy najgorzej traktowanym narodem w
Europie przez władzę?

Nie wiem jak Ty ale mnie internet nie parzy
http://emerytura.gov.pl/

Data: 2012-05-12 15:56:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jolppq$n29$1node2.news.atman.pl...
[...]

Daremny twój trud. Rzucanie pereł przed wieprze. To jest jego mantra. I choćby mu ku***asa między drzwi włożono i je zamknięto, to zdania nie zmieni.

Data: 2012-05-12 16:12:29
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 maj 2012 15:56:

Daremny twój trud. Rzucanie pereł przed wieprze. To jest jego mantra. I
choćby mu ku***asa między drzwi włożono i je zamknięto, to zdania nie
zmieni.

Chodzi być może o to, że dyskutować z kimś kto ma własne zdanie, można. Z panem prezesem np nie ma dyskusji, bo jest on "zakładnikiem" swojego elektoratu, który ma myślenie hasłowe.

Data: 2012-05-12 16:21:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jolr4d$n29$2node2.news.atman.pl...
[...]

Prawda: "dyskutować z kimś kto ma własne zdanie, można".

Data: 2012-05-12 17:28:36
Autor: gringo

Użytkownik "Marek Czaplicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jolppq$n29$1@node2.news.atman.pl...

[...]

==========================
Ta strona, to jest kpina z Polaków. Nie wiem czy ty sobie zdajesz z tego sprawę, ale ta znieważająca Polaków strona była uruchomiona na bezczelnego dopiero, jak dyktatura Tuska grubiańsko odrzuciła uchwałę o przeprowadzenie referendum.
Do czego te bandyctwo ma niby przekonać i kogo, skoro i tak postanowiono co postanowiono.

NA CZYM POLEGA REFORMA
PODNIESIENIE WIEKU EMERYTALNEGO

JAK REFORMA WPŁYNIE NA CIEBIE
OBLICZ SWOJĄ EMERYTURĘ

Data: 2012-05-12 19:20:31
Autor: Marek Czaplicki
gringo pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 maj 2012 17:28:
[...]

To jak mówisz "bandyctwo" nie ma zamiaru Ciebie przekonywać, bo tej strony zadaniem to nie jest, ale ma Ciebie poinformować abyś się przygotował. Jak rozumiem bliższe są Ci argumenty typu: złodzieje, bandyci, dyktatura? Tu nie ma kontrargumentów.

Data: 2012-05-12 19:31:57
Autor: gringo

Użytkownik "Marek Czaplicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jom650$4ep$1@node2.news.atman.pl...

[...]

====================
Przygotował, cha, cha, na komorę gazową. Grubiaństwo, jakich nie ma w Europie. Bandyci nigdy nie mieli zamiaru nikogo przekonywać, robią swój szaber po prostu i tyle. Zacytuj może coś mądrego z tej prymitywnej strony? Dlaczego akurat Polacy muszą mieć najgorsze warunki emerytalne w Europie? Dlaczego władza nas nienawidzi i prowadzi z nami wojnę? -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-12 19:43:02
Autor: Marek Czaplicki
gringo pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 maj 2012 19:31:

[...]

Bo takie są prawa dżungli. :-)

Data: 2012-05-13 09:57:31
Autor: Jadryś
"Pan, Panie Kaczyński jest szubrawcem, łotrem i politycznym bandytą."

Bo takie są prawa dżungli. :-)

No właśnie, ale dlaczego Ty stajesz po stronie tyuh barbarzyńców prześladujących Polaków?

Data: 2012-05-13 16:42:14
Autor: Marek Czaplicki
Jadryś pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 13 maj 2012 09:57:

Bo takie są prawa dżungli. :-)

No właśnie, ale dlaczego Ty stajesz po stronie tyuh barbarzyńców
prześladujących Polaków?

Jesteś prześladowany. Ja też. Ja najczęściej przez ludzi, którzy mają "jedyne" i nie podlegające dyskusji widzenie jaki powinien, co myśleć i mówić tzw "prawdziwy Polak". A staję po stronie rozsądku. Można utrzymać dotychczasowy wiek przechodzenia na emerytury, ale skończyć się może jak w Grecji. Przy tej "opozycji" jaka to ma miejsce teraz w Polsce, kiedy to szef największej partii opozycyjnej oskarża urzędującego premiera, o to że realizuje plany Hitlera, nawet gorzej.

Data: 2012-05-13 18:45:08
Autor: Marek Czaplicki
gringo pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 13 maj 2012 18:23:

[...]
Co ma piernik do wiatraka. Podnoszenie wieku emerytalnego nie służy niczemu
pozytywnemu, służy jedynie wykluczeniu potencjalnych emerytów z dwóch,
siedmiu lat emerytury. To jest polityka iście hitlerowska.

Polityka prowadzona przez PO+PSL ma na celu realizację wypłacania emerytur w przyszłości w ogóle. System ubezpieczeń społecznych ma być 100% bezpieczny i nie narażony na wahnięcia koniunktury. Od niego zależy życie mln emerytów, a Ty przejmujesz się obrazowymi porównaniami proroka prawicy. Rządzenie państwem to nie zabawa w kuluarowe rozgrywki tak uwielbiane przez prezesa, ale sztuka podejmowania trudnych decyzji dotyczących mln. Rozumiesz? To realny świat, nie gra komputerowa. Tu chodzi o ludzkie życie i bezpieczeństwo finansowe państwa, bo od niego od bezpieczeństwa zależy życie, to prawdziwe, społeczeństwa. Pan prezes może sobie gadać, co on by zrobił i co zrobi wespół z każdym który się podłączy (SP+SLD+plankton). Pożyjemy zobaczymy. :-)

Data: 2012-05-13 20:06:02
Autor: gringo

Użytkownik "Marek Czaplicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:joooek$p49$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Gówno prawda, to zwykły bandytyzm. Można by wprowadzić wiek emerytalny od 78 lat, albo całkiem dla pracowników fizycznych znieść płacenie emerytur i nazwać to polityką realizacji wypłacania emerytur w ogóle. Jak przez wykluczenie można zapewnić płacenie? To jest zwykła kradzież. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-13 20:16:36
Autor: Marek Czaplicki
gringo pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 13 maj 2012 20:06:

[...]

Można też wprowadzić wiek emerytalny dla wszystkich do 35 lat. Czemu nie? Znajdź jakąś logiczną wg Ciebie przesłankę, że nie cieszyłoby się to akceptacją społeczeństwa, przynajmniej tych którzy by na owej emeryturze byli. Można by też wysyłać na emerytury ludzi od razu po studiach. Ch....j z kasą i dbałością o nią. :-)

Data: 2012-05-13 20:38:01
Autor: gringo

[...]

dbałością o nią. :-)
====================
Dlaczego nie zostawić tak jak jest? Co za prymitywna gadka Tuska, że każdy
by chciał więcej zarabiać i długo żyć. Gdyby nie ta rabująca ludzi i
upodlająca i wyniszczająca starców bandycka ustawa, nie byłoby tematu, kto
chce wcześniej, kto chce później. Nie ma tego tematu, że powinna być
wcześniej.  Tusk chce tylko ludzi okraść, wyniszczyć i upodlić, a przy tym
szerzy propagandę, jakoby ludzie chcieliby wcześniejszej emerytury.
Mundurowe emerytury owszem, należy zrównać całkowicie, prawa człowieka
zabraniają uprzywilejowania i dyskryminacji, nic poza tym nie należy
zmieniać. A prawdę mówiąc, w dobie postępu, rozwoju cywilizacyjnego, powinno
się robić ludziom dobrze, coraz lepiej, a nie pogarszać im standardy życia. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-13 22:37:54
Autor: Marek Czaplicki
gringo pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 13 maj 2012 20:38:

Dlaczego nie zostawić tak jak jest?

Ano dlatego, że zmieniło się trochę od czasu ustalenia wieku emerytalnego.

Data: 2012-05-14 08:35:21
Autor: Marek Czaplicki
gringo pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 13 maj 2012 22:56:

[...]

Zatem, więc idąc z duchem czasu i w dobie postępu i dobrobytu należy obniżyć
wiek emerytalny. Kraje zachodu stać na to coraz bardziej. A nie wracać do
niewolnictwa.

W dobie postępu i rozwoju cywilizacji ludzie żyją coraz dłużej i coraz mniejsza ich ilość pracuje czysto fizycznie. Obniżanie wieku emerytalnego skutkować może tylko obniżeniem świadczeń dla coraz większej grupy ludzi, którzy chcieliby i mogliby pracować, lub podnoszeniem podatków, czyli zajechanie gospodarki. Tu nie chodzi o to, że inne kraje staną się bardziej konkurencyjne przez mniejsze podatki, ale polska gospodarka musi być bardziej konkurencyjna dla Polaków, bo inaczej zaraz po studiach wyjadą z Polski i to wszystko.

Data: 2012-05-14 10:11:06
Autor: gringo

Użytkownik "Marek Czaplicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:joq939$be4$1@node2.news.atman.pl...

[...]

======================
Kłamstwo, nie podparte żadnymi faktami. Jakim sposobem mogą niby ludzie żyć coraz dłużej? Wynaleziono jakiś
lek na długowieczność? Nic mi o tym nie wiadomo. Komórki cały czas się starzeją i w takim samym czasie obumierają. Od co najmniej 500 lat ludzie żyją cały czas tak samo długo. Jak można obniżać świadczenia, kiedy świat z upływem czasu idzie do przodu? Powinno być coraz lepiej, a nie wracać do średniowiecza i w żywe oczy ludzi okradać i zniewalać. Właśnie tu chodzi o to, że polska gospodarka nie jest w stanie nic zaoferować Polakom, od 2004 roku tylko pokazuje się nam emigrację na zachód i tu powstaje problem, że nikt z młodych ludzi, przede wszystkim tzw. fizoli nie pozostanie wkrótce w tym kraju. I dlatego postanowiono okraść obecnych potencjalnych emerytów i dobić starców. Za swoją błędną politykę władzy, chcą nadal ukarać biedny naród. Okradając ludzi z emerytury, emigracji się nie powstrzyma, tylko ją wzmoże. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-14 10:20:52
Autor: Marek Czaplicki
gringo pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 maj 2012 10:11:
[...]

To że Ty żyjesz dla emerytury, nie znaczy że dlatego żyją i pracują inni. :-)

Data: 2012-05-16 07:47:54
Autor: stevep
Dnia 14-05-2012 o 10:23:48 gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):

[...]

=====================> A nie mógłby tak Tusk z ludźmi w ten sposób porozmawiać w studio  telewizyjnym rok temu, zanim jeszcze podrzucono mu projekt okradzenia i  upodlenia Polaków? Teraz gbura już nic nie tłumaczy.  -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to  news@netfront.net -- -

Za to ciebie tłumaczy twój idiotyzm.
--
stevep

Data: 2012-05-14 12:46:39
Autor: jadryś
[...]

Marek, nie zauważyłeś tego że Ty żyjesz i pracujesz dla tego żeby płacić składki na swoją przyszłą emeryturę. I to jest jedyny rygor obarczony karami do którego jesteś zmuszany gdy podejmujesz pracę. A tu fircyk Berlina jednym edyktem sprawił że ta emerytura składana przez wiele lat dla wielu będzie nie do osiągnięcia.

Data: 2012-05-14 08:59:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jop76q$q8h$1adenine.netfront.net...

[...]

To krajom zachodu też odbiło, bo robią zupełnie odwrotnie - podwyższają wiek emerytalny. Głupie jakieś?

Data: 2012-05-14 10:14:05
Autor: gringo

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fb0ad47$0$26691$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Łżesz, żaden inny kraj w Europie nie wprowadził tak restrykcyjnej ustawy emerytalnej, jak robi się to w Polsce. Ludzie na zachodzie żyją statystycznie dłużej, jak w Polsce, więc powinniśmy proporcje zachować. Jakie mają ludzie zarobki na zachodzie, jakie świadczenia przedemerytalne, jakie restrykcje, takie jak w Polsce? Jesteśmy najgorzej traktowanym narodem w Europie i to nie podlega dyskusji. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-16 07:46:21
Autor: stevep
Dnia 14-05-2012 o 10:14:05 gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):

[...]

A co to znaczy ustawa restrykcyjna, chodzi o to, że ma tak długi okres  wchodzenia w życie?
--
stevep

Data: 2012-05-17 16:28:03
Autor: stevep
Dnia 16-05-2012 o 13:13:43 gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):

[...]

Stuknij się w łeb  patentowany idioto bo posługujesz się sloganami z  czasów Gomułki.
--
stevep

Data: 2012-05-13 18:50:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:joon69$dpk$1adenine.netfront.net...

[...]

Taka ciekawostka:
W roku 1960 przeciętna długość życia w Polsce wynosiła:
mężczyżni - 65 lat;
kobiety - 71 lat.
http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_lu_trwanie_zycia_w_polsce_w_2008r.pdf
Z tego wynika, że żaden mężczyzna w nie dożył wielu emerytalnego lub dożywszy natychmiast umierał. A składki emerytalne płacili?

Jebie cię w dekiel? Po przeczytaniu tego i zrozumieniu w dwójnasób! No nie?

Data: 2012-05-13 20:13:24
Autor: gringo

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fafe65c$0$1308$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

=======================
Następne kłamstwo! Może jakieś dokładne dane statystyczne, z jakiej grupy społecznej, w jakich zawodach ludzie ile średnio żyli na przestrzeni dziejów. Gdyby przyjąć nawet za prawdę, tę papkę propagandową, to są to puste liczby, które mają na celu otumanianie ludzi. Każdy z nas miał ojca, dziadka, babcię i wie, ile pradziadowie żyli, a w jakim wieku umierają sąsiedzi, nie dożywając wieku emerytalnego. Czaplicki dał przykład kolegi. Teraz niech władza poda badania, jakie grupy społeczne ile lat żyją średnio teraz, i ile żyli wcześniej. Bo może się okazać, że wcześniej częściej umierali biurokraci, a dzisiaj wcześniej umierają robole. I o kant dupy rozbić tę prymitywną propagandę dla motłochu. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-13 22:23:25
Autor: Marek Czaplicki
gringo pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 13 maj 2012 20:13:

[...]

Spoko. Zaraz wyciągnę dane GUS z neolitu. Tam jak szamani i wodzowie chcieli obniżyć wiek emerytalny to owłosieni naparzali maczugami do osiągnięcia kworum. :-)

Data: 2012-05-14 09:42:37
Autor: jadryś
[...]

I niezaprzeczalnym faktem jest to że także Ciebie potraktowano jak śmiecia - jak przedstawiciela bydła roboczego któremu nie należy się głos w swojej sprawie. Dlaczego Ty nie chcesz tego widzieć że Tusk ze swoją bandą ma cię za zwykłego śmiecia bez prawa decydowania o swoich sprawach... No i wreszcie tego że także Ty zostałeś okradziony?
A cóż takiego stało się w Grecji - szokuje Cię to że Grecy nie pozwalają się okradać na zlecenie Berlina i Brukseli?
"Opozycja" u nas jaka jest taka jest, ale w sprawie tej bandyckiej ustawy emerytalnej winien jej jesteś słowa wdzięczności i podzięki a nie krytyki, bo ona broni także Twoich interesów(?).

Data: 2012-05-14 10:18:34
Autor: Marek Czaplicki
jadryś pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 maj 2012 09:42:

"Opozycja" u nas jaka jest taka jest, ale w sprawie tej bandyckiej
ustawy emerytalnej winien jej jesteś słowa wdzięczności i podzięki a nie
krytyki, bo ona broni także Twoich interesów(?).

Słowa wdzięczności, za co? Za to że chce bez miary drenować podatkami gospodarkę aby zaspokoić swój elektorat. Jak stanie się to, że młodzi i wykształceni w swej większości obiorą kurs na inne, konkurencyjne kraje i tam zechcą się osiedlać, pracować i po prostu żyć. To "opozycja" zostanie z rządami w grabach i rzeszą emerytów do wykarmienia i związkowcami przyzwyczajonymi do oflagowań. :-)

Data: 2012-05-14 10:40:51
Autor: gringo
[...]

=========================
To się już dzieje, systematycznie od 2004 roku. Teraz dodatkowo Tusk zamierza wykończyć kilka milionów Polaków, by całkowicie wynarodowić Polskę. A było likwidować polskie zakłady pracy? A było prywatyzować, czytaj okradać Polaków? -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-14 22:32:59
Autor: jadryś
[...]

Za to że ujmuje się za tym że gdy skończysz 65 lat to możesz powiedzieć pracy - "żegnam" i zacząć konsumować to co przez lata składek sobie odłożyłeś na koncie. Chyba jest to wartość nawet dla Ciebie?
Myślę że nie ma mieć co złudzeń że będzie inaczej - młodzi ludzie po szkole raczej będą wybierać pracę za granicą. Rola niewolnika za psie pieniądze w kraju nie zainteresuje  z pewnością zbyt wielu młodych ludzi. Trzeba przejrzeć na oczy - w kraju jest całkowita degrengolada, gospodarka w praktyce zniszczona, i kraj funkcjonuje jeszcze tylko dzięki inwestycjom zagranicznym.. Ale te inwestycje są możliwe tylko dzięki polskiej taniej sile roboczej. Pytam - dlaczego Tusk nie robi nic w kierunku tego żeby Polacy zostawali i pracowali w kraju? Przecie i tak nie zatrzyma zachodnich firm w Polsce mając im do zaoferowania pracę 65o letnich polskich staruszków. Albo te projekty rozpłodowca Pawlaka, który chce płacić za rodzenie dzieci.. Przecież one i tak po skończeniu szkół na koszt społeczeństwa wyjadą za chlebem za granicę. Czy oni robią to bo są zwykłymi debilami nie umiejącymi rządzić, czy jest to świadomy sabotaż mający sprowadzić Polskę i Polaków do "parteru"?

Data: 2012-05-13 06:43:28
Autor: stevep
Dnia 12-05-2012 o 17:28:36 gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):

[...]

Sam idioto plujesz sobie w twarz.

--
stevep

Data: 2012-05-12 10:26:26
Autor: pluton
"Pan, Panie Kaczyński jest szubrawcem, łotrem i politycznym bandytą."
Daj normalną godziwą emeryturę milionom ludzi, na którą będzie się
składało
coraz mniejsza liczba ludzi.

Nie ma problemu. Wystarczy zlikwidować przywileje emerytalne.

Nullification

Data: 2012-05-12 15:29:17
Autor: jadryś
[...]

Naprawdę ciężko Cię postrzegać poprzez pryzmat normalności wobec takiej postawy. Ludzie mają przez dziesięciolecia swojej pracy zarobkowej odbieraną część uposażenia jako zabezpieczenia na starość, a Ty wymagasz od nich żeby pracowali do śmierci, i na dodatek bardzo dziwisz im się że taki stan rzeczy im nie odpowiada.
Oczywiście że praca może być sensem życia, ale z drugiej strony jaki odsetek Polaków lubi to co robi, i jaki którzy mają możliwość wybrania takiego zajęcia które sprawiałoby im satysfakcję. Oni po prostu nie robią tego co robią z pasji a z przykrego obowiązku i z myślą że jeszcze pożyją z tego na co przez całe życie składali.
A co do metod - tak Hitler Adolf H. jest tu jak najbardziej na miejscu, - to co robi  Tusk z narodem Polskim można śmiało porównać z działaniami najgorszych zakał w rolach przywódczych w historii ludzkości. tym jest jeszcze gorzej ponieważ to prześladowanie Polaków zdaje się być zlecane z zagranicy.

Data: 2012-05-13 00:09:20
Autor: Marek Czaplicki
jadryś pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 maj 2012 15:29:

[...]

Należy rozróżnić. Mnie nie dziwią ludzie, którzy mówią: "Państwo ustawia zbyt dużą składkę: rentową, emerytalną, zdrowotną i inną". Dziwią mnie ludzie, którzy mówią o "tyraniu do śmierci". Jak ktoś tyra to do kogo pretensje, że wybrał ten a nie inny zawód?

Data: 2012-05-13 00:31:06
Autor: wedoler
"Marek Czaplicki"  wrote in message news:jomn2h$lu8$1node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Przy obecnych i perspektywicznych (mowa o założeniach rządu PO) obciążeniach finansowych w Polsce, 90% slef-employed  będzie tyrać do śmierci.

wekon

Data: 2012-05-13 09:34:25
Autor: gringo

Użytkownik "Marek Czaplicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jomn2h$lu8$1@node2.news.atman.pl...

[...]

To 15 letni młody człowiek może sobie wybrać dowolny zawód? Wyobrażasz sobie, że na świecie, w Polsce na ten przykład, mamy tylko uzdolnioną młodzież, wszyscy mają takie same oceny i wszyscy mają takie same koligacje rodzinne i wszyscy kształcą się na premiera? Pretensje będą miały miliony Polaków sami do siebie, że 12-go maja nie pojechali do Warszawy i nie rozprawili się  z jego oprawcami. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-13 11:16:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jonrtp$30ik$3adenine.netfront.net...

[...]

Czy wszyscy, mogą wybrać ten sam zawód? I państwo nic tu nie miesza?

Znowu ci w dekiel odbija?
Zadałeś pytanie - otrzymałeś odpowiedź. Koniec. A że odpowiedź jest inna niż oczekiwałeś, próbujesz wekslować pisiackim zwyczajem, geniuszu!

Data: 2012-05-13 09:56:22
Autor: Jadryś
[...]

Zupełnie nie wiem dlaczego Cię oni dziwią? Pod rygorem kar każe się człowiekowi płacić na spokojną starość, a jednocześnie wielu z z tych płatników Tusk jednym podpisem  pozbawił możliwości zobaczenia tego na co zbierali przez całe życie..  Czy Ty w ogóle zdajesz sobie sprawę jakie piramidalne absurdy popierasz? Kaweckiemu i s-ce nma psp się nie dziwię - oni mają jakiś interes żeby stawać po stronie tego władyki - Tuska, ale nie do wiary żeby ktoś mógł być za tym nie mając w tym jakiegoś interesu..

Data: 2012-05-13 16:47:01
Autor: Marek Czaplicki
Jadryś pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 13 maj 2012 09:56:

[...]

A do kogo pretensje, że kiedyś pracowałem z jednym kolegą i on po przejściu na emeryturę zdążył otrzymać jedno świadczenie przed śmiercią. Co rząd powinien w tym wypadku zrobić? Ustawić prawo zakazujące umierania przed jakimś wiekiem? :-) Wyjaśniam. Ludzie są śmiertelni i jak uważa kościół tylko Bóg wie kto kiedy umrze.

Data: 2012-05-13 18:13:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:joohh6$hdg$2node2.news.atman.pl...
[...]

A gdyby tak unarł miesiąc przed otrzymaniem emerytury?

Data: 2012-05-13 18:31:19
Autor: gringo

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fafdd9a$0$1308$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

A ilu takich umiera? A ilu właśnie z tego powodu, że nie będzie miało teraz za co żyć, pomimo, że całe życie tyrali i płacili składki emerytalne, teraz zostanie wykończone przez bandytyzm Tuska? To jest holokaust na narodzie polskim, trzeba będzie prowadzić od 2013 roku statystykę. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-13 18:54:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:joonkq$e1l$1adenine.netfront.net...

[...]

Teraz, to znaczy kiedy? Dziś, jutro, pojutrze?

Data: 2012-05-13 20:53:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jootqo$ia6$1adenine.netfront.net...
[...]

Teraz, jak wejdzie w życie ta restrykcyjna ustawa, wykluczająca sukcesywnie coraz więcej ludzi z emerytury społecznej.

Nawet przymułku, nie wiesz nic co tej ustawie, a klepiesz głupoty, aż hadko to czytać.
Po prostu odjebało ci w dekiel. Do lekarza i to szybko!

Data: 2012-05-13 22:39:21
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 13 maj 2012 20:53:

[...]

Coś mi się wydaje, że na grupę zawitał boukun w nowym wcieleniu. :-)

Data: 2012-05-14 09:41:11
Autor: jadryś
"Pan, Panie Kaczyński jest szubrawcem, łotrem i politycznym bandytą."

Coś mi się wydaje, że na grupę zawitał boukun w nowym wcieleniu. :-)

Czyli co - chcesz powiedzieć że tak mało jest niezadowolonych Polaków z tego co wprowadził Tusk że to boukun musi się powielać żeby pokazać ich niezadowolenie?

Data: 2012-05-13 18:55:29
Autor: Marek Czaplicki
gringo pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 13 maj 2012 18:31:

[...]

No proszę. Uważasz że ludzie pracują za frajer, a państwo ma ogromny wór z pieniędzmi z którymi nie wie co robić więc każdemu sypie groszem. Wyjaśnienie dla tych po hibernacji z lat 70' ubiegłego wieku. Państwo, działanie jego struktur, realizowanie obowiązków na nim spoczywających wykonywane jest z pieniędzy podatników, czyli Twoich, moich i każdego członka społeczeństwa. Na razie otrzymujesz pałę z WOS-u. :-)

Data: 2012-05-13 20:22:28
Autor: gringo

Użytkownik "Marek Czaplicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:joop21$p49$2@node2.news.atman.pl...

[...]

PO pierwsze, od kiedy to państwo płaci ze składek emerytalnych emerytury? Te zawsze państwo kradło, a dziury łatało z budżetu. Z budżetu też wrzuca pieniądze w błoto na każdym kroku, tak, że brakuje im na emerytury dla spracowanych i schorowanych ludzi, a przede wszystkim brakuje im, nienażartym biurokratom, którzy się w życiu nigdy nie narobili i zamierzają długo żyć za biurkiem i na emeryturze. I o to w tym bandytyźmie chodzi. Bandyci najpierw płacą na nie nasze wojny, wspierają miliardami zagraniczne i międzynarodowe instytucja finansowe, i za to wszystko potem płaci ten mały człowiek. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-13 21:39:28
Autor: Marek Czaplicki
gringo pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 13 maj 2012 20:22:

[...]

No właśnie, złodziej na złodzieju i złodziejem pogania. Jak żyć panie gringo, jak żyć? Nie mylić z dupą. :-)

Data: 2012-05-14 09:38:42
Autor: jadryś
[...]

Na to nie ma rady, ale z premedytacją podniesienie granicy i tym samym podwyższenie odsetka ludzi którzy zejdą z tego świata nie obejrzawszy efektów przymusowego płacenia składek na swoją starość to już zwykła podłość. I to podlec nie daje ludzią żadnego wyboru..

Data: 2012-05-14 09:56:07
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-14 09:38, jadryś pisze:
I to podlec nie daje ludzią żadnego wyboru..

Ludziom, oczywiście miało być.

Data: 2012-05-11 23:34:51
Autor: raff
"Pan, Panie Kaczyński jest szubrawcem, łotrem i politycznym bandytš."
On Fri, 11 May 2012 19:31:12 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

A to Stasinski. Musial biedak sie w lustrze przejrzec, ze mu takie
inwektywy przyszly do glowy.

R.

Data: 2012-05-11 23:36:22
Autor: u2
W dniu 2012-05-11 23:34, raff pisze:
A to Stasinski. Musial biedak sie w lustrze przejrzec, ze mu takie
inwektywy przyszly do glowy.

Fakt, wyglada fatalnie, taki chudy rosktwoski ;)

Data: 2012-05-14 06:59:49
Autor: Ziomal
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

W debacie sejmowej o reformie emerytalnej Jarosław Kaczyński ogłosił, że reforma jest zamachem na elementarne prawo do życia. To znaczy po polsku, rząd premiera Tuska wpędza Polaków do grobu.

Jest to prawda pod warunkiem, że za Polaków uznamy jedynie członków i
sympatyków PiS czyli tzw prawdziwych Polaków. Pozostała hołota to wrogowie
narodu polskiego i ojczulka toruńskiego.

--

"Pan, Panie Kaczyński jest szubrawcem, łotrem i politycznym bandytą."