Pan Pierdołka spadł ze stołka ...

Data: 2015-10-28 08:23:35
Autor: stevep
Pan Pierdołka spadł ze stołka ...
# Zawsze jestem do dyspozycji pana prezesa- Jacek Kurski.

            Tytuł, to oczywiście reakcja Jacka Kurskiego na wynik  wyborów. Uwielbiam te przejawy „honoru twardych mężczyzn” od prezesa.  Panie Jacku, trzeba było powiedzieć: „Jaruś, jam ran Twoich niegodna  całować” (proszę nie poprawiać, ma być „niegodna”, męskość Jacka Kurskiego  zużyła się na kochanki i tragiczny romans polityczny ze Zbysiem Ziobro).  To nie wystarczy, panie Kurski. Pan śmiał atakować prezesa pana, tu trzeba  dać z siebie zrobić błazna, jak były sędzia i prezes NIK, który w ramach  pokuty został blogerem i śladami krótkotrwałej wybranki Kazia  Marcinkiewicza, blond Isabel, raczy nas poezją, cytuję fragment:
Już październik, złota jesień,
Mgły się ścielą ponad sadem.
Polska jesień uśmiech niesie.
Damy radę? Damy radę!

Były sędzia i prezes NIK,
po ścieżce kariery w PiS,
bloger i „poeta”,
-Janusz Wojciechowski.

             Poezja ta przecudnej urody ciągnie się przez cztery zwrotki,  które niezmiennie kończą się figurą retoryczną na miarę możliwości byłego  sędziego, t.j. „Damy radę? Damy radę!”. Podobno Janusz Wojciechowski  zaśpiewał nawet publicznie tę pieśń, jak PiS wzniosłą, przygrywając na  pożyczonej gitarze w Wolborzu. Szkoda, że się ze mną nie skontaktował, bo  nieskomplikowany rytm poezji dla moherowego wyborcy sprawia, że i ja  mógłbym coś dopisać. Na przykład:
Pan Pierdołka spadł ze stołka
Miał mnie ucałować w zadek!
Pomóż, pośle Wojciechowski!
Dacie radę? Damy radę!