Pan Premier Tusk jest mściwy

Data: 2010-10-06 16:38:36
Autor: u2
Pan Premier Tusk jest mściwy
... właśnie Pan Poseł Andrzej Halicki nie jest już rzecznikiem PO :)

Data: 2010-10-06 17:39:33
Autor: wekon
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4cac89ef$0$22800$65785112news.neostrada.pl...
.. właśnie Pan Poseł Andrzej Halicki nie jest już rzecznikiem PO :)

Juz było, ale jedno można dodać: dworne dziennikarstwo (wp, interia, gazeta and many more) juz podało przyczynę:

"Według niego zmiana rzecznika nie wynika z tego, że kierownictwo klubu straciło zaufanie do Halickiego. Pytany, czy decyzja mogła wyniknąć m.in. z tego, że Halicki w wywiadzie prasowym skrytykował premiera Donalda Tuska, odpowiedział: "To jest decyzja szefa klubu, który chce pracować z nowym rzecznikiem. Tylko w takich kategoriach bym to rozpatrywał"

hehe, dobre nie? Matrix jak nic...

wekon

Data: 2010-10-06 17:48:47
Autor: u2
W dniu 2010-10-06 17:39, wekon pisze:
"To jest decyzja szefa klubu, który chce pracować z nowym rzecznikiem.
Tylko w takich kategoriach bym to rozpatrywał"

Jak by nie rozmydlali przyczyna jest znana : mściwy charakter Pana Premiera.

Zauważ jak wykańcza wszystkich, którzy ośmielają się go krytykować :)

Data: 2010-10-06 19:29:07
Autor: wekon
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4cac9a62$0$22799$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Juz Halicki się zwierzył: ? bo Pan płemieł lubi strzelać gole". A co do premiera, skoro jesteśmy w temacie - oto jak damski bokser spędzał młodość:

http://www.fakt.pl/Zakochali-sie-na-studiach-Mlodzi-Tuskowie-FOTY,artykuly,83813,1.html

no Matrix kurwa...

wekon

Data: 2010-10-06 19:38:03
Autor: u2
W dniu 2010-10-06 19:29, wekon pisze:
jak damski bokser spędzał młodość:

http://www.fakt.pl/Zakochali-sie-na-studiach-Mlodzi-Tuskowie-FOTY,artykuly,83813,1.html

Nic nie ma o damskim boksie.

Ale potwierdzam, kobiety są niezwykle bojowe :)

Data: 2010-10-06 21:13:02
Autor: wekon
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4cacb3fe$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-06 19:29, wekon pisze:
jak damski bokser spędzał młodość:

http://www.fakt.pl/Zakochali-sie-na-studiach-Mlodzi-Tuskowie-FOTY,artykuly,83813,1.html

Nic nie ma o damskim boksie.

Tak zapytam: nigdy nie czytałeś o tym "epizodzie" w życiu Donalda?

Ale potwierdzam, kobiety są niezwykle bojowe :)

no ta zwłaszcza :-)

wekon

Data: 2010-10-06 21:19:30
Autor: u2
W dniu 2010-10-06 21:13, wekon pisze:
Nic nie ma o damskim boksie.

Tak zapytam: nigdy nie czytałeś o tym "epizodzie" w życiu Donalda?

Tylko plotki na usenecie. Nic pewnego, co by rzutowało na teraźniejszość.

Data: 2010-10-06 21:27:37
Autor: wekon

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4caccbc6$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-06 21:13, wekon pisze:
Nic nie ma o damskim boksie.

Tak zapytam: nigdy nie czytałeś o tym "epizodzie" w życiu Donalda?

Tylko plotki na usenecie. Nic pewnego, co by rzutowało na teraźniejszość.

no tak ją kochał, że po 27 latach wzięli ślub kościelny, ale fakt za rękę nie złapałem.

wekon

PS. ale wraz ryżemu nie ufam

Data: 2010-10-06 21:29:57
Autor: u2
W dniu 2010-10-06 21:27, wekon pisze:
Tylko plotki na usenecie. Nic pewnego, co by rzutowało na teraźniejszość.

no tak ją kochał, że po 27 latach wzięli ślub kościelny, ale fakt za
rękę nie złapałem.

Pewnie nawrócili się pod publiczkę. W sam raz dla ciemnego luda.

Data: 2010-10-06 21:43:25
Autor: wekon
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4cacce38$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ja bym tak nie mógł z żoną jak Cygan, ale to już nie te pokolenie :-)

wekon

Data: 2010-10-06 21:44:19
Autor: u2
W dniu 2010-10-06 21:43, wekon pisze:
Pewnie nawrócili się pod publiczkę. W sam raz dla ciemnego luda.

No ja bym tak nie mógł z żoną jak Cygan, ale to już nie te pokolenie

Cyganie to też katolicy, tylko rzadko chodzą do kościoła.

Data: 2010-10-06 22:06:56
Autor: wekon
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4cacd197$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ja Polak - katolik i też rzadko. Ale ten raz poszedłem wtedy kiedy tylko mogłem. A Tusk jak typowy Cygan, przystosował się do warunków.

wekon

Data: 2010-10-06 22:25:09
Autor: u2
W dniu 2010-10-06 22:06, wekon pisze:
Cyganie to też katolicy, tylko rzadko chodzą do kościoła.

No ja Polak - katolik i też rzadko. Ale ten raz poszedłem wtedy kiedy
tylko mogłem. A Tusk jak typowy Cygan, przystosował się do warunków.

Ale rzadko widuję go w kościele. Boi się go jak diabeł święconej wody :)

Data: 2010-10-06 20:19:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4cacb1de$0$21010$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co ci się nie podoba w tych zdjęciach?

Data: 2010-10-06 21:08:21
Autor: wekon
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4cacbdb4$0$27023$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A czy ja mówiłem, że mi się Matrix nie podoba?

wekon

Data: 2010-10-06 22:03:55
Autor: cytryna
> [...]

"Według niego zmiana rzecznika nie wynika z tego, że kierownictwo klubu straciło zaufanie do Halickiego. Pytany, czy decyzja mogła wyniknąć m.in. z tego, że Halicki w wywiadzie prasowym skrytykował premiera Donalda Tuska, odpowiedział: "To jest decyzja szefa klubu, który chce pracować z nowym rzecznikiem. Tylko w takich kategoriach bym to rozpatrywał"

Ani chybi wróci Halicki czyścić baseny, na tym się zna jak mało kto.

--

Pan Premier Tusk jest mściwy