Pan Prezes znowu przedawkował leki?...

Data: 2012-05-03 09:20:36
Autor: Tzva Adonai
Pan Prezes znowu przedawkował leki?...
Bojkot Euro na Ukrainie w obronie oligarchki, która uczciwie nie zarobiła w
życiu nawet hrywny? Warto też przypomnieć, że Tymoszenko siedzi za nadużycie
władzy, które doprowadziło do podpisania niekorzystnej umowy gazowej z Rosją...

Rodaków, którym w Polsce żyje się dobrze i dostatnio pozdrawiam z okazji ich
dzisiejszego święta, a spóźnione życzenia z okazji 1ego maja wysyłam wszystkim
tym, którzy woleliby powrócić do PRLu, w którego obalaniu nieopatrznie wzięli
udział, a teraz plują sobie w brody...

Data: 2012-05-03 11:34:41
Autor: Chiron
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jntil4$1kh$1inews.gazeta.pl...
[...]
Dziwi Cię to? Oznacza to jasne przesłanie: "my, Panowie Niemcy kreujemy wam, podludziom liderów- i nie macie prawa wsadzać naszych agenciaków do ciupy"

[...]
....i nawet nie podejrzewają, że 1 Maja to święto naszych okupantów wprowadzone najpierw przez Adolfa Hitlera a potem potwierdzone przez Józefa Stalina.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-05-03 11:14:16
Autor: Obserwator
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
> [...]

Dziwi Cię to? Oznacza to jasne przesłanie: "my, Panowie Niemcy kreujemy wam, podludziom liderów- i nie macie prawa wsadzać naszych agenciaków do ciupy"

a ty chociaz wiesz z kim dyskutujesz? Pisano o tym na tej grupie juz wiele razy. Najczesciej ten prowokator pisze na tej grupie rowniez pod nickiem GrzegorzZ.

Nie dziwi cie, ze teraz jest przeciwko bojkotowi, chociaz jako podobno Zyd i Niemiec, powinien byc zadowolony z tego bojkotu?

Tak kocha Ukraine Janukowicza czy Rosje Putina?

To bardzo dobrze, ze PiS wreszcie zareagowal i dolaczyl do bojkotu.

Prezes Kaczynski najlepiej wie co robic i na polityce zagranicznej zapewniam cie, ze sie zna swietnie. Mozna mu zaufac jesli chodzi o polityke zagraniczna.
Zawsze staje po stronie interesu Polski. A ty sprobuj sie dowiedziec dlaczego. To nie jest wazne, ze Tymoszenko jest
osoba ktora powinna odpowiadac, to nie powinno sie jej bronic.

Wazne jest to, jak jest traktowana.

Niech Janukowicz traktuje ja tak, jak to powinno sie robic w krajach cywilizowanych. A do wiezienia niech powsadza innych zbirow i mafiozow rowniez.

Na Ukrainie jakos Janukowicz nie wsadza do wiezienia i nie bije, mafiozof, (zreszta kumpli tych ktorzy stoja za obecnym prezydentem Polski)  - z ktorymi
pieknie wspolpacuje jego rzad.

Data: 2012-05-03 15:02:42
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-03 11:20, Tzva Adonai pisze:
[...]

Tu nie chodzi o obronę Timoszenko, tu idzie o podporządkowanie sobie Ukrainy. Jestem przekonany że gdyby trwali w swoim uporze i nie sąsiedztwo Rosji to "interwencja" NATO byłaby szybsza niż mogłoby nam się wydawać.

Data: 2012-05-03 13:26:56
Autor: Obserwator
jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):
Tu nie chodzi o obronę Timoszenko, tu idzie o podporządkowanie sobie Ukrainy. Jestem przekonany że gdyby trwali w swoim uporze i nie sąsiedztwo Rosji to "interwencja" NATO byłaby szybsza niż mogłoby nam się wydawać.

nie pierdziel sowiecki dezainformatorze. Ukraina stara sie wejsc do UE.
Unia nie moze pozwolic sobie na przyjecie do niej panstwa, ktore nie przestrzega podstawowych praw. Tymoszenko jest przede wszystkim wiezniem politycznym. Natomiast mafia tam dziala oficjalnie i robia przekrety niesamowite. Morderstwa tez sa na porzadku dziennym. Joachim Gauk, to polityk ktory zareagowal pieknie i pokazal, ze Niemcy potrafia zachowac sie z klasa.

Sa tacy co zarzucaja tolerowanie przez panstwa zachodnie kagiebisty Putina,
ale Rosja nie stara sie o wejscie do UE, a Ukraina tak, wiec musi zaczac respektowac zasady ktore przyjeto w UE.

Data: 2012-05-04 13:47:08
Autor: Pan hrabia Bobrowski
[...]

Prezes powinien ponownie wygłosić orędzie do przyjaciół Rosjan. To wiele wyjaśni.

BBR

Pan Prezes znowu przedawkował leki?...