Pan Prezydent z najwyższej półki

Data: 2010-07-05 11:51:55
Autor: Grzegorz Z.
Pan Prezydent z najwyższej półki
Bronisław Komorowski jest spokrewniony ze wszystkimi monarchami Unii
Europejskiej - czytamy na portalu minakowski.pl.

Krewnymi nowego prezydenta są: król Belgii Albert II, królowa Małgorzata
(Dania), król Hiszpanii Juan Carlos, Beatrix (królowa Holandii), książę
Lichtensteinu Hans Adam, wielki książę Luksemburga, książę Monako Albert
II, król Norwegii Harald V, brytyjska królowa Elżbieta II oraz szwedzki
monarcha Karol XVI.

Władcy Holandii, Monako, Norwegii, Danii, Wielkiej Brytanii i Szwecji są na
przykład potomkami Adolfa Fryderyka I, księcia Meklemburgii (Słowian
Połabskich), a Adolf był praprawnukiem córek Kazimierza Jagiellończyka:
Zofii (żony Fryderyka Hohenzollerna), Anny (żony Bogusława X Pomorskiego) i
Barbary (żony Jerzego Brodatego, księcia saskiego). Są więc potomkami
Władysława Jagiełły, podczas gdy Bronisław Komorowski jest potomkiem dwóch
jego braci: księcia nowogrodzkiego Korybuta Dymitra i księcia kijowskiego
Włodzimierza.

Z kolei wspólnym przodkiem Komorowskiego i króla Hiszpanii, wielkiego
księcia Luksemburga, króla Belgów i księcia Lichtensteinu był protestant,
kanclerz wielki litewski i wojewoda wileński Mikołaj Radziwiłł "Czarny"
(1515-1565).

http://wiadomosci.onet.pl/2193587,11,zaskakujace_dane_ws_rodowodu_komorowskiego,item.html

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-05 03:37:28
Autor: Antenka
Pan Prezydent z najwyższej półki
http://wiadomosci.onet.pl/2193587,11,zaskakujace_dane_ws_rodowodu_kom

I byłoby tak pięknie i miło, gdyby chdziło o ród bobra. Niestety on
nie z tych Komorowskich. Zakładając na tłusty paluch cudzy pierścień
rodowy,  chciał się dowartościować. Widocznie ma na tym tle ała - wiem
coś na ten temat.
Nie takich udawanych lecz prawdziwych hrabiów ma się we własnej
rodzinie.

Antenka

Data: 2010-07-05 12:38:56
Autor: Grzegorz Z.
Pan Prezydent z najwyższej półki
Spierdalaj pedale!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-05 12:43:01
Autor: zazolty
Pan Prezydent z najwyższej półki

Uzytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:rlwrm9jgzgco$.137xs4bavf5aw.dlg40tude.net...
Spierdalaj pedale!

Nie odpisuj w ten sposób, tylko wrzuc do KFu - bo teraz widze wszedzie tylko twoje 'spierdalaj ...'.

Data: 2010-07-05 12:12:03
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c31aeb1$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
bez przesady w Komorowskim plynie duzo dobrej krwi
awe

Data: 2010-07-05 12:18:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0sb1e$4sc$1news.onet.pl...

[...]

Czy wiesz czym różni się dzieło sztuki od doskonałej kopii?

Data: 2010-07-05 13:35:17
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c31b16c$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
dzielo sztuki powstaje z natchnienia
awe

Data: 2010-07-05 13:40:23
Autor: jadrys
W dniu 2010-07-05 13:35, awe pisze:
[...]

I jest tworzone przez artystę, a nie rzemieślnika. ;-)

Data: 2010-07-05 13:58:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i0sgco$l7o$1news.onet.pl...
[...]

To trzeba jakieś studia skończyć? Mieć dyplom?

Data: 2010-07-05 14:46:09
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c31c8f7$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
a o co ci chodzi dokladnie? bo nie wiem czy nie pomyliles topiku
awe

Data: 2010-07-05 19:38:15
Autor: jadrys
[...]

Nie, z talentem w jakiejś dziedzinie człowiek się rodzi. Choć niewątpliwie w dobrej szkole można swój talent doszlifować. Niestety, są również szkoły w których ten dar natury (talent) może się przytępić.. sam jestem tego przykładem, ale to już inna historia.

Data: 2010-07-05 13:47:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0sfui$jtn$1news.onet.pl...

[...]

Gówno prawda. Niczym.

Jest dzieło sztuki. Wszyscy podziwiają.
Przychodzi ekspert. Stwierdza, że jest to falsyfikat.
Wszyscy pogardliwie omijają byłe dzieło sztuki, które okazało się być falsyfikatem. W końcu leży w magazynie.
Przychodzi ekspert nad ekspertami. Stwierdza, że falsyfikat jednak jest dziełem sztuki. Poprzedni ekspert pomylił się.
Były falsyfikat powraca na eksponowane miejsce. Wszyscy podziwiają dzieło sztuki.

Życie jest poezją.

Data: 2010-07-05 14:47:02
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c31c637$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
zajebiste sa te twoje wywody. no jestem w szoku:-)
awe

Data: 2010-07-05 15:00:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0sk4a$sn$1news.onet.pl...

[...]

Kurwa, do pięt mi nie dorastasz miłośniku Kaczyńskiego!!!!

Data: 2010-07-05 22:19:25
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c31d77e$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
z pewnoscIOM:-)
awe

Data: 2010-07-05 22:25:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tej9$foq$1news.onet.pl...

[...]

Nareszcie ktoś docenił mój geniusz!!!
Masz dzieci?

Data: 2010-07-06 12:05:36
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c323fca$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -
mam corke i co dalej?
awe

Data: 2010-07-06 12:22:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0uv17$27r$1news.onet.pl...
Nareszcie ktoś docenił mój geniusz!!!
Masz dzieci?
-- -- -- -
mam corke i co dalej?
awe
zbudowałeś dom?

Data: 2010-07-06 12:28:14
Autor: Zahir
[...]

Akurat. Jesteś sam jak palec w bucie prezesa PiS.

Zahir

Data: 2010-07-06 13:36:00
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c33053e$0$19163$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
Sama to jest twoja matka od kiedy cie twoj ojciec zostawil
awe

Data: 2010-07-06 13:57:02
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v4bo$jg8$1news.onet.pl...

Sama to jest twoja matka od kiedy cie twoj ojciec zostawil
awe

Czy to prawda, że twoja matka była kurwą, a ojciec alfonsem?

Zahir

Data: 2010-07-06 17:41:57
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c331a0f$0$19176$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- --
nie jest prawda
awe

Data: 2010-07-05 12:26:44
Autor: zazolty
[...]

Mamy normalnego człowieka na urzędzie, który do tego ma szlacheckie
korzenie.
Dlatego śmieszą mnie wypowiedzi Kurskiego, który tanimi chytami próbuje
dzielić środowisko PO twierdząc, że Tusk - "byłby dobry na prezydenta, ale
Komorowski - najwyżej na wiceministra, może na ministra".
Na funkcji reprezentacyjnej to jest bardzo dobry, którego potencjał
mało kto w ogóle w tym kraju rozumie - bo dotąd takiego prezydenta
po prostu nie mieliśmy. Czas pokaże.

Data: 2010-07-05 16:47:00
Autor: u2
W dniu 2010-07-05 12:26, zazolty pisze:
Mamy normalnego człowieka na urzędzie, który do tego ma szlacheckie
korzenie.

A przypadkiem nie ma sfałszowanego życiorysu ? U matrioszek to nagminne :)

Data: 2010-07-05 12:58:00
Autor: heÂŽsk
Pan Prezydent z najwyższej półki
On Mon, 5 Jul 2010 11:51:55 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Bronisław Komorowski jest spokrewniony ze wszystkimi monarchami Unii
Europejskiej - czytamy na portalu minakowski.pl.

Kto to jest Minakowski ? Jakis oszolom w kontuszu i z szabelka ?

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-05 13:05:50
Autor: Canucki
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

"Cudowne dziecko dwoch pedalow"?  :-)

A powaznie: Jakie znaczenie dla Polski maja te koligacje nawet jezeli sa prawdziwe?  Te zwiazki rodowe nie przeszkadzaja B. Komorowskiemu byc
niekompetentnym bufonem, bez kwalifikacji na urzad Prezydenta Rzeczypospolitej. Taki lepszej klasy Walesa. Obawiam sie, ze sie nie myle.  Biedna Polska...

Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-05 15:08:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i0slbe$psf$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jakie to kwalifikacje winszuje Pan sobie?

Data: 2010-07-05 13:31:42
Autor: Canucki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
A jakie to kwalifikacje winszuje Pan sobie?

Prosze Pana, ja nie ubiegalem sie o urzad prezydenta i nie zostalem wybrany wiec moje kwalifikacje i moje zyczenia(*???) nie maja tu znaczenia.

Krzysztof Canucki

* Czy zna Pan znaczenie slowa "winszowac"?

Data: 2010-07-05 16:35:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i0smru$23d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pezypuszczam że "życzy".

Data: 2010-07-05 15:17:53
Autor: Canucki
Pan Prezydent z najwyższej półki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
> * Czy zna Pan znaczenie slowa "winszowac"?

Pezypuszczam że "życzy".

Dobrze Pan przypuszcza.  W takim razie pytanie: "A jakie to kwalifikacje winszuje Pan sobie?" brzmi nieco topornie lub... tajemniczo   :-)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-05 17:31:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i0st31$nuv$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dobrze Pan przypuszcza.  W takim razie pytanie: "A jakie to kwalifikacje
winszuje Pan sobie?" brzmi nieco topornie lub... tajemniczo   :-)

Użyłem skrótu. Jeśli to tak trudne, to powtórzę w innej formie:
A jakie to kwalifikacje na urząd Perzydenta Rzeczypospolitej byłyby nieodzowne?

Data: 2010-07-05 17:38:30
Autor: u2
Pan Prezydent z najwyższej półki
Użyłem skrótu. Jeśli to tak trudne, to powtórzę w innej formie:
A jakie to kwalifikacje na urząd Perzydenta Rzeczypospolitej byłyby
nieodzowne?

Perzydenta ? Żadne.

A polski prezydent powinien wiedzieć, że taka Norwegia nie należy do UE.
To nie było zwykłe przejęzyczenie typu Borubar czy Irasiad.

Przydałaby się wiedza prawnicza, ale nie z Wikipedii ale na wyższym
poziomie. Tej Bronek nie posiada. Umie za to czynić obstrukcję. Teraz
nawet tego nie będzie robił, bo będzie dodatkiem do żyrandola w pałacu
namiestnikowskim  :)

Data: 2010-07-05 19:14:39
Autor: zazolty
[...]

Mają o tyle, że znacznie ułatwiają właściwą ocenę kwalifikacji innych
osób.

Data: 2010-07-05 15:12:52
Autor: brat_olin
Pan Prezydent z najwyższej półki
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote

Bronisław Komorowski jest spokrewniony ze wszystkimi monarchami Unii
Europejskiej - czytamy na portalu minakowski.pl.

To tak jak Bolek!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-07-05 17:22:09
Autor: u2
W dniu 2010-07-05 11:51, Grzegorz Z. pisze:
Bronisław Komorowski jest spokrewniony ze wszystkimi monarchami Unii
Europejskiej - czytamy na portalu minakowski.pl.

Fałszywka, typowa dla ruskich matrioszek.

Data: 2010-07-05 19:48:05
Autor: marek czaplicki
Grzegorz Z. napisał na pl.soc.polityka:

Bronisław Komorowski jest spokrewniony ze wszystkimi monarchami Unii
Europejskiej - czytamy na portalu minakowski.pl.
http://wiadomosci.onet.pl/2193587,11,zaskakujace_dane_ws_rodowodu_komorowskiego,item.html

eee tam. ja czytałem opracowania naukowców, że każdy Europejczyk jest
spokrewniony z Platonem, czy innym Sokratesem :-)

Data: 2010-07-06 12:17:31
Autor: HaMMeR
On 2010-07-05 11:51, Grzegorz Z. wrote:
[...]

Niezle sie to 'towarzycho' puszczalo..:)

Pan Prezydent z najwyższej półki