Pan Prezydent z najwyższej półki

Data: 2010-07-05 13:05:50
Autor: Canucki
Pan Prezydent z najwyższej półki
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Są więc potomkami
Władysława Jagiełły, podczas gdy Bronisław Komorowski jest potomkiem dwóch
jego braci: księcia nowogrodzkiego Korybuta Dymitra i księcia kijowskiego
Włodzimierza.

"Cudowne dziecko dwoch pedalow"?  :-)

A powaznie: Jakie znaczenie dla Polski maja te koligacje nawet jezeli sa prawdziwe?  Te zwiazki rodowe nie przeszkadzaja B. Komorowskiemu byc
niekompetentnym bufonem, bez kwalifikacji na urzad Prezydenta Rzeczypospolitej. Taki lepszej klasy Walesa. Obawiam sie, ze sie nie myle.  Biedna Polska...

Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-05 15:08:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i0slbe$psf$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jakie to kwalifikacje winszuje Pan sobie?

Data: 2010-07-05 13:31:42
Autor: Canucki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
A jakie to kwalifikacje winszuje Pan sobie?

Prosze Pana, ja nie ubiegalem sie o urzad prezydenta i nie zostalem wybrany wiec moje kwalifikacje i moje zyczenia(*???) nie maja tu znaczenia.

Krzysztof Canucki

* Czy zna Pan znaczenie slowa "winszowac"?

Data: 2010-07-05 16:35:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i0smru$23d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pezypuszczam że "życzy".

Data: 2010-07-05 15:17:53
Autor: Canucki
Pan Prezydent z najwyższej półki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
> * Czy zna Pan znaczenie slowa "winszowac"?

Pezypuszczam że "życzy".

Dobrze Pan przypuszcza.  W takim razie pytanie: "A jakie to kwalifikacje winszuje Pan sobie?" brzmi nieco topornie lub... tajemniczo   :-)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-05 17:31:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i0st31$nuv$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dobrze Pan przypuszcza.  W takim razie pytanie: "A jakie to kwalifikacje
winszuje Pan sobie?" brzmi nieco topornie lub... tajemniczo   :-)

Użyłem skrótu. Jeśli to tak trudne, to powtórzę w innej formie:
A jakie to kwalifikacje na urząd Perzydenta Rzeczypospolitej byłyby nieodzowne?

Data: 2010-07-05 17:38:30
Autor: u2
Pan Prezydent z najwyższej półki
Użyłem skrótu. Jeśli to tak trudne, to powtórzę w innej formie:
A jakie to kwalifikacje na urząd Perzydenta Rzeczypospolitej byłyby
nieodzowne?

Perzydenta ? Żadne.

A polski prezydent powinien wiedzieć, że taka Norwegia nie należy do UE.
To nie było zwykłe przejęzyczenie typu Borubar czy Irasiad.

Przydałaby się wiedza prawnicza, ale nie z Wikipedii ale na wyższym
poziomie. Tej Bronek nie posiada. Umie za to czynić obstrukcję. Teraz
nawet tego nie będzie robił, bo będzie dodatkiem do żyrandola w pałacu
namiestnikowskim  :)

Data: 2010-07-05 19:14:39
Autor: zazolty
[...]

Mają o tyle, że znacznie ułatwiają właściwą ocenę kwalifikacji innych
osób.

Pan Prezydent z najwyższej półki