Pan Roman broni przed białasami

Data: 2012-02-10 16:20:02
Autor: Grzegorz Z.
Pan Roman broni przed białasami
Ciemnoskóry poseł z PO Killion Munzele Munyama jest prześladowany przez
rasistów - donosi "Super Express". Jego adwokatem został były szef Ligi
Polskich Rodzin Roman Giertych.

Killion Munzele Munyama powiadomił prokuraturę, że jest nękany pogróżkami i
pogróżkami przez rasistów, którzy umieścili go na swojej liście wrogów
białej rasy na stronie internetowej Redwatch. - Grożą mi i mojej żonie. Nie
wiadomo, jak daleko się posuną. To niebezpieczni ludzie - mówi.

W wytropieniu rasistów ma mu teraz pomóc były wicepremier mecenas Roman
Giertych. - Rasizm to bardzo groźne zjawisko - mówi "Super Expressowi"
Giertych.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/groza-ciemnoskoremu-poslowi-po-giertych-go-broni,1,5022712,wiadomosc.html

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-10 19:14:17
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:9hybwmugu08v$.1h515z3g7nmb7$.dlg40tude.net...
Ciemnoskóry poseł z PO Killion Munzele Munyama jest prześladowany przez
rasistów - donosi "Super Express". Jego adwokatem został były szef Ligi
Polskich Rodzin Roman Giertych.

Jak juz tym zajął się Roman to drżyjcie kibole!

BomBel

Pan Roman broni przed białasami