Pan Roman dzisiaj w...

Data: 2011-05-06 02:20:50
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pan Roman dzisiaj w...
"Faktach TVN", albo we wiadomosciach na Polsacie (ok. 19) podobno szczycił się z tego, że był tym, czym mówił, że on był, ten któremu on sam wytoczył proces karny.

S±iad, fanatyczny PiSlamista, mówił mi o tym, że dzi¶ rocznica rozpadu tamtego rzadu, czy jako¶ tak, więc Romek z Endriu opowiadali w tv, jak to wtedy było, ale czy ja wiem? Może mój s±siad ¶ciemniał?

Ma kto¶ może link do materiałów video, albo kto¶ potwierdzi, że to słyszał? No, bo nie wieżę, że Romek wtedy mógł tak... :(
--
Pit

Pan Roman dzisiaj w...