Pan Rydzyk, PiS i ¶redniowiecze

Data: 2012-01-29 09:27:40
Autor: Przemysław W
Pan Rydzyk, PiS i ¶redniowiecze
Czy zastanawiali¶cie się kiedy¶, sk±d bior± się wyborcy Prawa i Sprawiedliwo¶ci? Nie? A warto. Bo widzicie - oni s± w¶ród nas. Kupuj± bułki w tych samych, co my, piekarniach. Przechodz± przez jezdnię po tych samych pasach. Drepcz± do pracy po tych samych chodnikach.

Tak, wiem. Trudno w to uwierzyć. No bo jak to?!? To znaczy, że s±siad spod dwójki, któremu życzę codziennie dobrego dnia, może skrycie popierać Hofmana i Suskiego? O mój Boże! A tymczasem prawda jest jeszcze straszniejsza - nie do¶ć, że s±siad popiera tych dwóch gentlemanów, to na dodatek nie robi tego skrycie - ale czyni tak z podniesionym czołem i z pie¶ni± o najmojszej racji na ustach. Taaak?! No to chyba jaki¶ kiepski żart...

Niestety o żartach nie może być mowy. Najprawdziwsza to prawda i tragedyja, mo¶ci czytelnicy. Mnie osobi¶cie trudno jest uwierzyć, że kod genetyczny posła Hofmana różni się od mojego tylko minimalnie. Jeszcze ciężej uwierzyć w to, że polityka owego wstrętny kaprys matki natury wcale nie importował do naszego kraju z Polski wieków ¶rednich - Adam Hofman urodził się w tym samym wieku, co ja! Ale najtrudniej jest mi się oswoić z my¶l±, że co kilka lat miliony moich rodaków zamiast wysłać posła Hofmana i jego ferajnę do jakiej¶ porz±dnej pracy, głosuje za przedłużeniem ich pobytu w gmachu przy ulicy Wiejskiej. O, zgrozo! Dlaczego oni nam to robi±?

Nie ma dnia żeby politycy Prawa i Sprawiedliwo¶ci nie zrobili lub nie powiedzieli czego¶, co kazałoby mi przypuszczać, że nad Wisł± mieszka wynalazca-szarlatan, który przy okazji swych szalonych eksperymentów, zamienił nasz± czasoprzestrzeń w niezły burdel. Bo choć podwładni Jarosława Polskęzbawa tuptaj± po sejmowych korytarzach w nowiutkich półbutach i modnych garniturach, to umysłowo tkwi± w głębokim ¶redniowieczu. W awangardzie ciemnogrodu maszeruj± żwawo najzręczniejsi zaklinacze żenady - czyli Marek Suski i Jan Dziedziczak, którym bit pod kroki podaje eks-DJ jedynego słusznego radia, Anna "Seks Jest Złem" Sobecka. I jako¶ łatwiej mi się żyje, kiedy w głębi serca wierzę, że oni wszyscy z wieków ¶rednich w rzeczywisto¶ci pochodz±. Co tym razem zbroili nasi ulubieńcy? Oj niemało...

Na niedawnym posiedzeniu sejmowej komisji kultury Anna Grodzka z Ruchu Palikota nazwała ojca Tadeusza Rydzyka panem Tadeuszem Rydzykiem. Na sali zawrzało. Szok! Skandal! BluĽnierstwo! Najobficiej spociła się, rzecz jasna, Anna Sobecka, której w głowie nie zmie¶ciło się, że polskiego księdza można nazwać (proszę mi wybaczyć, że powtarzam ten wulgaryzm) "panem". A już zwłaszcza Rydzyka, dla którego przecież nawet "ojciec" to za mało - ze "¶więtym" znacznie bardziej mu do twarzy. Grodzka odparła Sobeckiej grzecznie, że "pan" to przecież nic obraĽliwego. Wówczas Jan Dziedziczak usta swe złote był otworzył (ach, panie Janie, po cóż pan to zrobił...?) i do Anny Grodzkiej rzekł: "Ma PAN rację".

Nie od dzi¶ wiadomo, że Marek Suski zazdro¶ci Dziedziczakowi sztandaru w barwach wiochy, który ten dzierży w awangardzie żenady. Poseł Suski wylewa więc siódme poty i stara się zabłysn±ć przez prezesem Polskęzbawem, co by ten trzy słowa z siebie niedbale wyrzucił i sztandar Suskiemu przekazał. Tym razem pan Marek sięgn±ł po gruby kaliber i my¶l±c o Johnie Godsonie przy wł±czonym mikrofonie wypalił do posłów Platformy Obywatelskiej: "Wasz murzynek głosuje razem z wami". PóĽniej zapytany o te, jakże głęboko osadzone w tradycji europejskiego rasizmu słowa, pan Suski wcale nie my¶lał wzroku spuszczać i popiołem włosów smarować, lecz tylko z pozoru do muru przyparty, wci±ż dzielnie walcz±c o prezesowe uznanie oznajmił twardo, że wstydu nic a nic nie czuje. Wiwat, dzielny nasz pan poseł!

Wiwat Prawo i Sprawiedliwo¶ć! Wiwat pan Tadeusz Rydzyk! Wiwat elektorat prawicy jedynej i prawdziwej! Wiwat żenada, wiocha i obskurantyzm! Wiwat wiecznie żywe ¶redniowiecze! Jak ja kocham nasz± polsk± scenę polityczn± za to, że tu nawet komentować niczego nie trzeba. My to wszystko dobrze znamy.

A co z fanami Polskęzbawa? Cóż, pewno dalej będ± trzymać kciuki za swojego idola. W końcu wiocha trwa na Wiejskiej nie od dzi¶. NajwyraĽniej niektórym po prostu trafia ona do gustu. A o gustach się przecież nie dyskutuje.

http://www.wprost.pl/blogi/stanislaw_kania/

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepł± wodę w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-29 09:36:39
Autor: rAzor
Pan Rydzyk, PiS i średniowiecze
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysĹ‚aw W napisaĹ‚ :-)  :
Pan Rydzyk, PiS i średniowiecze
Czy zastanawialiście się kiedyś, skąd biorą się wyborcy Prawa i
Sprawiedliwości? Nie?

No weĹşmy taki Kawecki. JacuĹ›! No skÄ…d siÄ™ taki wyborca PiSu wziÄ…Ĺ‚?

ps.ten Kania to ten Kania? :-)
Nie dziwota, że tak chętnie się nim podpierasz. Przy okazji kradniesz cudzą własność, paściacki złodzieju.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup"

Data: 2012-01-29 09:49:39
Autor: Przemysław W
Pan Rydzyk, PiS i średniowiecze

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Przy okazji kradniesz
cudzą własność, paściacki złodzieju.

A ty kradniesz węgiel z hałd, podwałbrzyski menelu.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-29 09:55:49
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jg3176$9qb$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Przy okazji kradniesz
cudzą własność, paściacki złodzieju.

A ty kradniesz węgiel z hałd, podwałbrzyski menelu.

Przemek

Ten dureń, bydlak i pajac zajmuje się wykradaniem monet z wózków pod Realem.

BomBel

Data: 2012-01-29 13:27:09
Autor: Albercik
Dnia Sun, 29 Jan 2012 09:55:49 +0100, Leprechaun napisał(a):

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:jg3176$9qb$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Przy okazji kradniesz
cudz± własno¶ć, pa¶ciacki złodzieju.

A ty kradniesz węgiel z hałd, podwałbrzyski menelu.

Przemek

Ten dureń, bydlak i pajac zajmuje się wykradaniem monet z wózków pod Realem.

BomBel

To on z Wałbrzycha? Znam tam paru chłopaków. Potrzebuja dupka do mycia
samochodów. Może sie nada?

Data: 2012-01-29 10:00:09
Autor: rAzor
[...]

A ty głosowałeś na PiS, masz metr pięćdziesiąt wzrostu i nie masz prawa jazdy. he he he

Data: 2012-01-29 10:09:03
Autor: Przemysław W
Pan Rydzyk, PiS i średniowiecze
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

A ty głosowałeś na PiS, masz metr pięćdziesiąt wzrostu i nie masz prawa jazdy. he he he

Muszę przyznać, że nie posądzałem cię o takie poczucie humoru, he, he, he! W każdym razie uśmiałem się do łez ;-)

Przemek

Data: 2012-01-29 10:13:18
Autor: rAzor
[...]

Ja też się zaśmiewam, próbując sobie ciebie wyobrazić. he he he
A tak swoją drogą, jak to jest spoglądać na świat, mając oczy na wysokości cudzych rozporków, kurduplu Kawecki? :-P

Data: 2012-01-29 10:21:57
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jg32jd$d9i$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba nie masz wiÄ™kszych problemĂłw z wyobraĹşniÄ… skoro chciaĹ‚eĹ› bronić do ostatniej kropli krwi - katabasa, ktĂłry byĹ‚ pedofilem i ubeckim donosicielem. O twojej wybujaĹ‚ej wyobraĹşni moĹĽe Ĺ›wiadczyć  fakt, iĹĽ gĹ‚osowaĹ‚eĹ› na partiÄ™, ktĂłra uzyskaĹ‚a niecaĹ‚y jeden procent poparcia. Aha, byĹ‚bym zapomniaĹ‚: he, he, he!

Przemek

Data: 2012-01-29 10:24:41
Autor: rAzor
Rynce opadli! Patrzcie co - Przemysław W napisał :-) :
[...]

Chyba nie masz większych problemów z wyobraźnią

Nie muszę - sam się przyznałeś, że jesteś niższy od Kaczyńskiego. he he he

Data: 2012-01-29 10:39:56
Autor: Przemysław W
Pan Rydzyk, PiS i średniowiecze
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Nie muszę - sam się przyznałeś, że jesteś niższy od Kaczyńskiego. he he he

A to jest możliwe? Chyba nie. Za to ty jessteś głupszy nawet od niego.

Przemek

Data: 2012-01-29 11:51:15
Autor: rAzor
[...]

A to jest moĹĽliwe? Chyba nie.

Jak widać (po tobie) - jest!

Za to ty jessteś głupszy nawet od niego.

Przemek

Całe szczęscie, że nie należę do PiS, bo jeszcze byś na mnie zagłosował. he he he

Data: 2012-01-29 12:44:11
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jg38b1$s88$2inews.gazeta.pl...
[...]

Ty durniu, bydlaku i pajacu należysz do Wszechpolaków. Na szczęście na takich pojebów nikt juz nie ogłosuje oprócz ciebie i kumpli z piwnicy.

BomBel

Data: 2012-01-29 13:11:18
Autor: Albercik
Dnia Sun, 29 Jan 2012 12:44:11 +0100, Leprechaun napisał(a):

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomo¶ci news:jg38b1$s88$2inews.gazeta.pl...
Rynce opadli! Patrzcie co - Przemysław W napisał :-)  :
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Nie muszę - sam się przyznałe¶, że jeste¶ niższy od Kaczyńskiego. he
he he

A to jest możliwe? Chyba nie.

Jak widać (po tobie) - jest!

Za to ty jesste¶ głupszy nawet od niego.

Przemek

Całe szczęscie, że nie należę do PiS, bo jeszcze by¶ na mnie zagłosował. he he he

Ty durniu, bydlaku i pajacu należysz do Wszechpolaków. Na szczę¶cie na takich pojebów nikt juz nie ogłosuje oprócz ciebie i kumpli z piwnicy.

BomBel

Razor to wszechpolak? Toż to największe nacjonalistyczne oszołomy!

Data: 2012-01-29 13:22:09
Autor: Albercik
Dnia Sun, 29 Jan 2012 11:51:15 +0100, rAzor napisał(a):

[...]

Te pacanie chcesz w dyńkę?

Data: 2012-01-29 12:43:03
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jg338n$el2$2inews.gazeta.pl...
[...]

Ty durniu, pajacu i bydlaku sięgasz Hansowi Klossowi jedynie do rozporka stąd to jest twoje ulubione zajęcie ciagnięcie mu freda.

BomBel

Data: 2012-01-29 13:24:05
Autor: Albercik
Dnia Sun, 29 Jan 2012 10:24:41 +0100, rAzor napisał(a):

[...]

A ty głosowałe¶ na PiS, masz metr pięćdziesi±t wzrostu i nie masz
prawa jazdy. he he he

Muszę przyznać, że nie pos±dzałem cię o takie poczucie humoru, he, he,
he! W każdym razie u¶miałem się do łez ;-)

Przemek

Ja też się za¶miewam, próbuj±c sobie ciebie wyobrazić. he he he
A tak swoj± drog±, jak to jest spogl±dać na ¶wiat, maj±c oczy na
wysoko¶ci cudzych rozporków, kurduplu Kawecki? :-P

Chyba nie masz większych problemów z wyobraĽni±

Nie muszę - sam się przyznałe¶, że jeste¶ niższy od Kaczyńskiego. he he he

Te pacanie ile ty masz wzrostu? Powiedz sk±d jeste¶ to ci udowodnie że¶
kurdupel.

Data: 2012-01-29 11:56:21
Autor: pluton
Pan Rydzyk, PiS i ¶redniowiecze
A tak swoj± drog±, jak to jest spogl±dać na ¶wiat, maj±c oczy na
wysoko¶ci cudzych rozporków, kurduplu Kawecki? :-P

Tutaj najlepszym zrodlem informacji bedzie prezes PiS.

Nullification

Data: 2012-01-29 13:21:25
Autor: Albercik
Dnia Sun, 29 Jan 2012 11:56:21 +0100, pluton napisał(a):

A tak swoj± drog±, jak to jest spogl±dać na ¶wiat, maj±c oczy na
wysoko¶ci cudzych rozporków, kurduplu Kawecki? :-P

Tutaj najlepszym zrodlem informacji bedzie prezes PiS.

Jedynym. Jedynym! Ten Razor to jakis popierdoleniec. Ani chybi ma
skłonno¶ci do tej samej pci.

Data: 2012-01-29 13:29:00
Autor: pluton
Pan Rydzyk, PiS i ¶redniowiecze

> Tutaj najlepszym zrodlem informacji bedzie prezes PiS.

Jedynym. Jedynym! Ten Razor to jakis popierdoleniec. Ani chybi ma
skłonno¶ci do tej samej pci.

Tego nie wiem, nie zagladam nikomu do lozka. Ale pojeb to on niestety jest.

Nullification

Data: 2012-01-29 12:41:56
Autor: Leprechaun
[...]

Ja nie muszę ciebie wyobrażąć, jesteś kurduplowaty, wyłysiały, rysy mongolskie, wytrzeszcz oczu, krzywe nogi i masz śmierdzącego fiuta, a z ust jedzie ci cebulą i spermą Hansa Klossa. Ogólnie to jestes pokraka.

BomBel

Data: 2012-01-29 13:25:32
Autor: Albercik
Dnia Sun, 29 Jan 2012 10:13:18 +0100, rAzor napisał(a):

[...]

Te pacanie, powiedz sk±d jeste¶ to zaspokoję twoja ciekawo¶c. Weż tylko ze
sob± podpaski.

Data: 2012-01-30 00:28:35
Autor: Remek
Użytkownik "Przemysław W" napisał:

Muszę przyznać, że nie posądzałem cię o takie poczucie humoru, he, he, he!
każdym razie uśmiałem się do łez ;-)

Z kogo się śmiejecie? Z siebie damych sie śmiejecie i nawet o tym nie
wiecie. Wskaż inny kraj na świecie, który na polecenie z zewnątrz
zlikwidował swój przemysł stoczniowy, cementowy, spożywczy, któey na
polecenie premiera zalał swoje kopalnie węgla wodą. Można uznać argument, że
wydobycie było nieopłacalne (chociaz to mocno dyskusyjne) i zaprzestac
eksploatacji, ele dlaczego zalewać wodą? Na czyje polecenie? Przecież jutro,
za miesiąc, lub rok ceny światowe tak pójdą w górę, że wydobycie stanie się
opłacalne. A może naukowcy opracują nowe opłacalne i łatwiejsze w stosowaniu
metody? Buzek, człowiek bez właściwości powinien za to odpowiedzieć przed
Trybunałem Stanu.

Remek

Data: 2012-01-29 12:40:01
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jg31qn$b7b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty głosowałes na LPR i Wszechpolaków, masz metr czterdziesi dziewięć wzrost i masz prawo jazdy na dziecięcy rowerek. Poza tym jesteś durniem, bydlakiem i pajacem.

BomBel

Data: 2012-01-29 13:14:54
Autor: Albercik
Dnia Sun, 29 Jan 2012 12:40:01 +0100, Leprechaun napisał(a):

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomo¶ci news:jg31qn$b7b$1inews.gazeta.pl...
Rynce opadli! Patrzcie co - Przemysław W napisał :-)  :

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

No weĽmy taki Kawecki. Jacu¶! No sk±d się taki wyborca PiSu wzi±ł?

[...]

Ty głosowałes na LPR i Wszechpolaków, masz metr czterdziesi dziewięć wzrost i masz prawo jazdy na dziecięcy rowerek. Poza tym jeste¶ durniem, bydlakiem i pajacem.

BomBel

I pedałem chorym na swinkę! ;) Uwielbiam takie teksty!

Data: 2012-01-29 09:55:03
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jg30el$7fn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty durniu, bydlaku i pajacu! Skąd ty się wziołeś? Jesteś posowieckim wyskrobkiem znalezionym na wysypisku co by tłumaczyło twoją słabość do grzebania w śmietnikach.

BomBel

Data: 2012-01-29 13:27:38
Autor: Albercik
Dnia Sun, 29 Jan 2012 09:55:03 +0100, Leprechaun napisał(a):

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomo¶ci news:jg30el$7fn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie dziwota, że tak chętnie się nim podpierasz. Przy okazji kradniesz cudz± własno¶ć, pa¶ciacki złodzieju.

Ty durniu, bydlaku i pajacu! Sk±d ty się wziołe¶? Jeste¶ posowieckim wyskrobkiem znalezionym na wysypisku co by tłumaczyło twoj± słabo¶ć do grzebania w ¶mietnikach.

BomBel

Co ty na niego tak bluzgasz? Skarbonkę ci obrobił czy co?

Data: 2012-01-29 09:53:36
Autor: Leprechaun
Pan Rydzyk, PiS i ¶redniowiecze

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:jg2vtv$6ov$1inews.gazeta.pl...
[...]

W towarzystwie w którym się obracam jeżeli ktos przyzna się że popiera PiS patrz± jak na trędowatego.

BomBel

Data: 2012-01-29 13:28:47
Autor: Albercik
Dnia Sun, 29 Jan 2012 09:53:36 +0100, Leprechaun napisał(a):

[...]

Pracował u mnie taki jeden fizyczny, zamiast zapierdalac chciał marsze z
plakatami prezesa PiS uż±dzać. Poszedł z kopa!

Pan Rydzyk, PiS i ¶redniowiecze