Pan Sikorski chce wojska, a co to jego prywatny folwark?

Data: 2014-04-03 16:45:32
Autor: WW
Pan Sikorski chce wojska, a co to jego prywatny folwark?
Witam

Pan Sikorski chce stałego stacjonowania obcych wojsk na terenie Polski.
Chyba mu się Polska z własnymi latyfundiami pomyliła.

Czy do takiego stacjonowania nie jest potrzebna zgoda parlamentu albo Zgromadzenia Narodowego?
Dopiero co pozbyliśmy się jednych a już mamy ściągnąć następnych?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2014-04-03 18:19:38
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:lhjs6j$ukf$1node2.news.atman.pl...
Witam

Pan Sikorski chce stałego stacjonowania obcych wojsk na terenie Polski.
Chyba mu się Polska z własnymi latyfundiami pomyliła.

Kiedy stacjonowały w Polsce wojska radzieckie nie buntowałeś się stary komuchu!

MW

Data: 2014-04-03 20:01:58
Autor: Stokrotka
Pan Sikorski chce wojska, a co to jego prywatny folwark?
Sam będziesz z bagnetem szedł na Rosjan?

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

Data: 2014-04-03 20:05:08
Autor: u2
W dniu 2014-04-03 20:01, Stokrotka pisze:
Sam będziesz z bagnetem szedł na Rosjan?

a kto mi siem przeciwstawi ? ...-;)

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-04-04 01:27:48
Autor: boukun
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:533da227$0$2233$65785112news.neostrada.pl...
Sam będziesz z bagnetem szedł na Rosjan?

Nie, ja ich przywitam kwiatami, jeśli tylko zechcą nas oswobodzić...

boukun

Data: 2014-04-04 09:14:12
Autor: xantiros
W dniu 2014-04-04 01:27, boukun pisze:
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Sam będziesz z bagnetem szedł na Rosjan?

Nie, ja ich przywitam kwiatami, jeśli tylko zechcą nas oswobodzić...

A oni ci w zamian wyrżną całą rodzinę, spalą dom - tak na wszelki wypadek jakbyś chciał zmienić zdanie

Data: 2014-04-07 13:08:59
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-04 09:14, xantiros pisze:
[...]

Nie warto ryzykować powiadasz, a jak przyniosą nam (tak jak kiedyś) wolność od zarazy zwanej kapitalizmem?

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-07 13:24:21
Autor: A. Filip
Trybun <ilich@op.pl> pisze:
[...]

Jak ty śmiesz krytykować kapitalizm co przyniósł RP3 dynamiczny wzrost
bezrobocia, emigracji i bezdomności? :-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Wino jest kijem starców.  (Przysłowie ormiańskie)

Data: 2014-04-07 13:55:38
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-07 13:24, A. Filip pisze:
Trybun <ilich@op.pl> pisze:
[...]

Wiesz, mimo tego że na przewałce w banku PKO BP straciłem prawie wszystkie swoje oszczędności, to jednak nie mam jakichś żalów osobistych do tego systemu który boukun dla nas wywalczył, i przyszło nam w nim żyć, najbardziej mi żal tych starszych ludzi okradanych a to przez oszukańcze konkursy sms-owe, a to gdy w banku dostają umowy w są odnośniki z pismem którego starszy człowiek nie jest w stanie odczytać..
  Reasumując - myślę że znacznie bardziej strawna dla Polaków była sytuacja gdy ruski by siedział gdzieś w polskich lasach, niż gdy go nie ma a na terytorium Polski grasuje po ulicach i w urzędach polskich zaraza kapitalistyczna.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-04 06:24:59
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 16:45 WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

[...]

Ale "rycerze" Putina by ci pasowali.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-07 14:17:33
Autor: LS
W dniu 2014-04-03 16:45, WW pisze:
Witam

Pan Sikorski chce stałego stacjonowania obcych wojsk na terenie Polski.
Chyba mu się Polska z własnymi latyfundiami pomyliła.

Wszystko wskazuje, że jednak szykuje się rozbiór ukrainy:)

A może taki był plan tylko my o tym nie wiemy.

W końcu 2WS zaczęła się od faszystowskich japońców i wytłuczenia 20mln chinoli, a nie od ataku niemca na polske.

Data: 2014-04-07 14:33:25
Autor: A. Filip
LS <leming.show@gmail.com> pisze:
[...]

€Majdan został rozegrany zgodnie z zasadą atakować aż do napotkania bardzo
silnego oporu.  Dlaczego Rosja nie może stosować podobnej strategii?
IMHO Z punktu widzenia Rosji reakcja międzynarodowa na Krym jest
"zachęcająco słaba" bez względu jakimi ściemami pluje Sikorski.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Nie sąsiaduj z człowiekiem większym od ciebie.

Data: 2014-04-07 05:39:38
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Pan Sikorski chce wojska, a co to jego prywatny folwark?
W dniu poniedziaek, 7 kwietnia 2014 14:33:25 UTC+2 uytkownik A. Filip napisa:
LS <leming.show@gmail.com> pisze:

> Wszystko wskazuje, e jednak szykuje si rozbir ukrainy:)

> A moe taki by plan tylko my o tym nie wiemy.

> W kocu 2WS zacza si od faszystowskich japocw i wytuczenia 20mln

> chinoli, a nie od ataku niemca na polske.

EURO Majdan zosta rozegrany zgodnie z zasad atakowa a do napotkania bardzo

silnego oporu.  Dlaczego Rosja nie moe stosowa podobnej strategii?

IMHO Z punktu widzenia Rosji reakcja midzynarodowa na Krym jest

"zachcajco saba" bez wzgldu jakimi ciemami pluje Sikorski.

Dlatego Rosja pojdzie dalej...jeli tylko uda jej si nawet minimalnie cokolwiek sprowokowa. Dojdzie do tego ze wejd w 50 tys chlopa za spoliczkowanie na zapadej ukraiskiej wsi jakiego proruska...

Data: 2014-04-07 15:15:25
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-07 14:39, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

Dlatego Rosja pojdzie dalej...jeli tylko uda jej si nawet minimalnie cokolwiek sprowokowa. Dojdzie do tego ze wejd w 50 tys chlopa za spoliczkowanie na zapadej ukraiskiej wsi jakiego proruska...

Jednak wyglda na to e to nie Rosja sprowokowaa te ostatnie niepokoje w Europie..

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-07 16:49:45
Autor: LS
[...]

To moe by zbyt bezczelne, ale zorganizowanie referendum? Czemu nie?

Jak jugosawia moga si podzieli to .....

A w kwestii wojen jeszcze, rzucio mi si w oczy takie c jak Falklandy, no i zgino tam 907 osb. Ale, ale:) po wojnie, ci co brali w niej udzia popeniali samobjstwa, byo tego a 710 przypadkw.

Wic liczba ofiar euromajdanu moe podskoczy do 200 osb, ja tam psychiki ukraicw nie znam.

Pan Sikorski chce wojska, a co to jego prywatny folwark?