Pan Sikorski chce wojska, a co to jego prywatny folwark?

Data: 2014-04-07 14:17:33
Autor: LS
Pan Sikorski chce wojska, a co to jego prywatny folwark?
W dniu 2014-04-03 16:45, WW pisze:
Witam

Pan Sikorski chce stałego stacjonowania obcych wojsk na terenie Polski.
Chyba mu się Polska z własnymi latyfundiami pomyliła.

Wszystko wskazuje, ĹĽe jednak szykuje siÄ™ rozbiĂłr ukrainy:)

A może taki był plan tylko my o tym nie wiemy.

W końcu 2WS zaczęła się od faszystowskich japońców i wytłuczenia 20mln chinoli, a nie od ataku niemca na polske.

Data: 2014-04-07 14:33:25
Autor: A. Filip
LS <leming.show@gmail.com> pisze:
[...]

€Majdan został rozegrany zgodnie z zasadą atakować aż do napotkania bardzo
silnego oporu.  Dlaczego Rosja nie moĹĽe stosować podobnej strategii?
IMHO Z punktu widzenia Rosji reakcja międzynarodowa na Krym jest
"zachęcająco słaba" bez względu jakimi ściemami pluje Sikorski.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Nie sąsiaduj z człowiekiem większym od ciebie.

Data: 2014-04-07 05:39:38
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 14:33:25 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> W końcu 2WS zaczęła się od faszystowskich japońców i wytłuczenia 20mln

> chinoli, a nie od ataku niemca na polske.

EURO Majdan został rozegrany zgodnie z zasad± atakować aż do napotkania bardzo

silnego oporu.  Dlaczego Rosja nie może stosować podobnej strategii?

IMHO Z punktu widzenia Rosji reakcja międzynarodowa na Krym jest

"zachęcaj±co słaba" bez względu jakimi ¶ciemami pluje Sikorski.

Dlatego Rosja pojdzie dalej...je¶li tylko uda jej się nawet minimalnie cokolwiek sprowokować. Dojdzie do tego ze wejd± w 50 tys chlopa za spoliczkowanie na zapadłej ukraińskiej wsi jakiego¶ proruska...

Data: 2014-04-07 15:15:25
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-07 14:39, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

Dlatego Rosja pojdzie dalej...je¶li tylko uda jej się nawet minimalnie cokolwiek sprowokować. Dojdzie do tego ze wejd± w 50 tys chlopa za spoliczkowanie na zapadłej ukraińskiej wsi jakiego¶ proruska...

Jednak wygl±da na to że to nie Rosja sprowokowała te ostatnie niepokoje w Europie..

Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-07 16:49:45
Autor: LS
[...]

To może być zbyt bezczelne, ale zorganizowanie referendum? Czemu nie?

Jak jugosławia mogła się podzielić to .....

A w kwestii wojen jeszcze, rzuciło mi się w oczy takie có¶ jak Falklandy, no i zginęło tam 907 osób. Ale, ale:) po wojnie, ci co brali w niej udział popełniali samobójstwa, było tego aż 710 przypadków.

Więc liczba ofiar euromajdanu może podskoczyć do 200 osób, ja tam psychiki ukraińców nie znam.

Pan Sikorski chce wojska, a co to jego prywatny folwark?