Pan Waldek

Data: 2009-07-31 10:51:17
Autor: Jerzy Olszewski
Pan Waldek
-- -Cytat-- -
PSL i PiS zawarły nieformalny pakt mający osłabić pozycję Platformy – nieoficjalnie dowiedział się „Wprost”. Zakłada on cichą współpracę w Sejmie i ma przygotować grunt pod ewentualną koalicję w przyszłości
-- -Koniec-- -

Pan Waldek wydaje się być jakiś taki sympatyczniejszy, czy tylko mnie się tak zdaje ? :)

Panie Waldku , pan sie nie boi !

Data: 2009-07-31 14:02:40
Autor: skippy
Pan Waldek

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h4ube1$qub$1atlantis.news.neostrada.pl...
-- -Cytat-- -
PSL i PiS zawarły nieformalny pakt maj±cy osłabić pozycję Platformy - nieoficjalnie dowiedział się "Wprost". Zakłada on cich± współpracę w Sejmie i ma przygotować grunt pod ewentualn± koalicję w przyszło¶ci
-- -Koniec-- -

Pan Waldek wydaje się być jaki¶ taki sympatyczniejszy, czy tylko mnie się tak zdaje ? :)

Panie Waldku , pan sie nie boi !

Aaaaah ten zapach koryta...
Juz wam nawet nocna zmiana nie przeszkadza:)))

Data: 2009-08-01 15:52:02
Autor:
Pan Waldek
skippy <man@on.the.moon> napisał(a):
> [...]
>
> Panie Waldku , pan sie nie boi !

Aaaaah ten zapach koryta...
Juz wam nawet nocna zmiana nie przeszkadza:)))

A przeszkadza i to bardzo. Wydaje się sympatyczniejszy, dla tych którzy znowu dadz± się zwie¶ć, i o to chodzi. Ustalenia okr±głego stołu nadal obowi±zuj± i zobowi±zuj± do pozornej zmiany. Następn± po PiS - PSL, będzie koalicja SLD-PO-PiS (lub co¶ podobnego), idę o zakład.

kc

Data: 2009-08-01 19:39:48
Autor: Greg
Pan Waldek
Użytkownik <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
> [...]

obowi±zuj± i zobowi±zuj± do pozornej zmiany. Następn± po PiS - PSL, będzie
koalicja SLD-PO-PiS (lub co¶ podobnego), idę o zakład.

Mylisz się.
Za 3 lata nie będzie takiej partii jak PO lub pozostanie po niej jaki¶
strzęp.
Spójrz na ewolucję jej poprzedniczki: KLD, UD -> UW -> Partia
Demokratyczna -> Demokraci.
Jak zwykle, czę¶ć ferajny ucieknie z ton±cego statku, zakładaj±c now± partię
pod duchowym przewodnictwem Olechowskiego i medialnym orgazmie
tefałeno-michnikowszczyzny.

Data: 2009-08-02 11:01:44
Autor: Gonzo
Pan Waldek
I dlatego trzeba glosowac na mlodych, nowych ludzi, ktorzy chca cos zmienic. www.ruch.org.pl

Data: 2009-07-31 16:29:10
Autor: Protz
Pan Waldek

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w

Pan Waldek wydaje się być jakiś taki sympatyczniejszy, czy tylko mnie się tak zdaje ? :)

Jesli palasz sympatia do prostytutek, to tak.

Protz

Data: 2009-08-01 12:16:00
Autor: skippy
Pan Waldek

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w

Pan Waldek wydaje się być jaki¶ taki sympatyczniejszy, czy tylko mnie się tak zdaje ? :)

Nie tylko Waldek, także Ordynacka:

=== cytat ===
Ludzie W.Czarzastego i R.Kwiatkowskiego dostali połowę miejsc w nowych radach nadzorczych TVP i PR. Dzięki PIS, który dostał druga połowę.
==========

Ten zapach koryta.
Brakuje tylko niewiele: Oleksy, Rywin i mamy komplecik:)))

Data: 2009-08-01 19:23:49
Autor: Jerzy Olszewski
Pan Waldek
skippy pisze:

[...]

[...]