Pan kotek był chory ...

Data: 2009-10-16 07:53:46
Autor: cirrus
Pan kotek był chory ...
# Jarek podsunął mi ten pomysł z chorobą, on od wczoraj robi bilans i chce wieczorem wpaść z nowymi pomysłami. Ech, pewnie lepiej, że on robi ten bilans, ma mocniejsze zdrowie. No tak, odebrali nam CBA, Mariusz ma tam jeszcze paru zaufanych ludzi, ale nie wiadomo jak długo. Co wyniósł za pazuchą to jego, może jeszcze jakiś pożytek z tego będzie. A gdy sąd pracy przyzna mu odszkodowanie, wyborcy po raz kolejny zobaczą jak Tusk łamie prawo. Przy okazji wyciągniemy jakieś haki na jego urzędników. Na pewno się coś znajdzie. Żeby tylko coś mocnego, nie taką lipę jak ostatnio przy hazardzie i stoczni.
Rydzyk, po podpisaniu Traktatu już nie jest ten sam. Nawet telegramu z życzeniami powrotu do zdrowia nie przysłał, modlitwy na antenie radia nie zmówił. Czyżby już nas przekreślił? Za prędko, ojczulku, za prędko. Jeszcze się trzymamy. Mamy NBP, IPN jak zwykle pracuje dla nas, chociaż teraz polują na jakieś wróble, bo jastrzębie dawno odstrzelone. Nadal mamy media. Najważniejsze gazety nam sprzyjają. Inne powtarzają po nich, nawet nie wiedząc o tym, też działają na naszą korzyść. Dobrze to Jarek z Bronkiem i Staszkiem wykombinowali. Metoda okazuje się skuteczna. Przeciwnika należy atakowac nieustannie z kilku stron, nie dając mu czasu na złapanie oddechu, a kłamstwo wielokrotnie powtórzone. oj chyba się zagalopowałem, jeszcze mi gorączka podskoczy.
Marie mówi, żebym nie myślał o utraconych przyczółkach, ale jak tu nie myśleć, kiedy to wszystko wyraźnie się kurczy. Nie po to z bratem wprowadzaliśmy w Polsce 4 RP opartą na naszych własnych zasadach, żebyśmy teraz w imię jakichś tam reguł prawnych mieli go bez walki oddać. Cała nadzieja w telewizji, że skutecznie zagłuszy pro-rządową propagandę, a nas wreszcie zacznie przedstawiać we właściwym świetle. Ciągle zapominam, że teraz po swojej stronie mamy już trzy telewizje. Toruńska, (chyba Tadeusz tak całkiem się od nas nie odetnie, bo na kim on się oprze?) Państwowa odzyskana niedawno przy pomocy tych kundelków, którym się wydaje, że będą mieć coś do powiedzenia. Naiwniaki. Wykończymy ich trzecią naszą telewizją.
Na razie, trzeba przyznać, TVN zachowuje się przyzwoicie, wali w rząd Tuska jak w bęben. A niech tylko zacznie nas znowu atakować, to Jarek zaprosi prezesa na dywanik i przypomni, że II raport o tajnych współpracownikach WSI nadal cierpliwie czeka na publikację. Raz zadziałało, powinno działać dalej.
Swoją drogą mogliby w tych telewizjach wykazywać więcej inicjatywy w obalaniu rządu Tuska. Sami nie dajemy już rady. Jarek co drugi dzień zwołuje konferencję, ogłasza rzeczy rewelacyjne i nic. Jak grochem o ścianę. Tyle wysiłków i nic. Rząd nadal trwa, uporczywy jak gorączka i kaszel. Sondaże nie za ciekawe. Nawet Irasiad jest zdenerwowany. Jeszcze ten Tusk przysyła nowych ministrów, żeby im w pałacu wręczać nominacje. Wręczać zamiast odwoływać! Szlag człowieka może trafić!
Ech, jeszcze z godzinkę poleżę pod kołdrą, potem zawołam Olka, powiem mu z czym ma iść do "Wiadomości" i do "24 godziny". Szczygło ostatnio spokorniał, ani mu w głowie takie wybryki jakich dopuścił się Kownacki. Chce się chłopisko zrehabilitować za wpadkę dotycząca terminu podpisania Traktatu i aż przebiera nogami, żeby znowu przypiec Platformie Trybunałem Stanu albo obwinić rząd za śmierć geologa w Pakistanie. Szczygło to jest gość ! Co mu się szepnie, chwyta w mig i wykonuje bez szemrania. Nachwalić się go nie mogę. Gdyby koty pozwalały się wyprowadzać na spacer, to nikt inny, tylko on wychodziłby z Alikiem na trawnik asystować mu przy wypróżnieniu. #
Ze strony:
http://tnij.org/elv3

--
stevep

Data: 2009-10-16 08:13:10
Autor: HaMMeR
Pan kotek był chory ...
cirrus wrote:
ciach

Zalosc poslady sciska!

  Gdyby koty pozwalały się wyprowadzać na spacer, to nikt inny, tylko on
wychodziłby z Alikiem na trawnik asystować mu przy wypróżnieniu. #
Ze strony:
http://tnij.org/elv3

  Gdyby ach gdyby.., nie kradly grube ryby,
to nie czekaly by na nie potezne dyby...

Infantylizm do potegi, inzynieruniu sprzedajny.

Pan kotek był chory ...