Pan ksiądz i gimnazjalistki

Data: 2010-07-18 08:19:21
Autor: mkałrwan jest debilem
Pan ksiądz i gimnazjalistki

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

http://torun.gra.pl/informacje-9293,ksiadz-romansuje-z-nastolatkami-to-pedofil.html

"Ksiądz mnie uczył, ksiądz mnie tego". Co miała na myśli mówiąc, że ksiądz ją "tego"?

Przemysław Warzywny

--

""Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Pan ksiądz i gimnazjalistki