Pan ksiądz vs Belzebub

Data: 2011-03-05 13:18:21
Autor: JanKo
Pan ksiądz vs Belzebub
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:152h32muurhde$.qd5e9hnkjpb7$.dlg40tude.net...
Kuria: Ksiądz nie powinien dźgać nożem, tylko głosić Ewangelię.Psycholog:
Skuteczne wychowanie zmusza do poszukiwań nietypowych dróg porozumienia

 Niby dlaczego klecha nie miał prawa uczestniczyć w przedstawieniu? Pozbawiono go praw obywatelskich? Skoro bawili się nw teatr to każdy wiedział, że jest to nieprawdziwe. Czy rozpinanie męskich jajec na katolickim sztuku jest zgodne z twoim sumieniem, a juz zabawy klechy z siekierą w ręku budzą twoją odrazę? Masz podwójną moralność zakamuflowany komuchu.

JanKo

Data: 2011-03-05 13:25:15
Autor: Grzegorz Z.
Pan ksiądz vs Belzebub
JanKo napisał:

[...]

Ależ ja nie jestem zakamuflowanym komuchem.

Jestem komuchem pełną gębą! Czerwony! I nie z PO.

Data: 2011-03-05 13:37:27
Autor: JanKo
Pan ksiądz vs Belzebub
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:qtikbm7jeghn$.ikk1fzoq2b7s$.dlg40tude.net...
JanKo napisał:

[...]

Kryptokomuchy są w SLD, PiS i PJN. Zakumuflowani w PSL. PO to raczej zwolennicy bzykania kogo się da, a nie wspólnych żon! ;)

JanKo

Data: 2011-03-05 21:45:07
Autor: jadrys
Pan ksiądz vs Belzebub
W dniu 2011-03-05 13:25, Grzegorz Z. pisze:

AleĹź ja nie jestem zakamuflowanym komuchem.

Jestem komuchem pełną gębą! Czerwony!

I nie z PO.

E tam, przechwalasz się i tyle..

Data: 2011-03-05 15:37:36
Autor: pluton
Pan ksiądz vs Belzebub
> [...]
> Skuteczne wychowanie zmusza do poszukiwań nietypowych dróg porozumienia

 Niby dlaczego klecha nie miał prawa uczestniczyć w przedstawieniu?

Nie zrozumiales. Mial prawo, tylko ze przedstawienie bylo zle: nie zawieralo
scen gwaltu zbiorowego na nieletniej.

Nullification

Pan ksiądz vs Belzebub