Pan nie widzi różnicy między Hitlerem a Ja ruzelskim?

Data: 2011-12-13 05:06:03
Autor: stevep
Pan nie widzi różnicy między Hitlerem a Ja ruzelskim?
# Kamiński wrócił do poprzedniego wątku: - Odnoszę wrażenie, że pan  Niesiołowski nie zrozumiał mojej wypowiedzi. Z przykrością to stwierdzam.  Chodziło o to, że zbrodnie przeciwko ludności, zbrodnie na ludziach  walczących o wolność, muszą być ścigane. To musi być lekcja dla każdego  dyktatora. Porównanie komunizmu i nazizmu nie powinno pana dziwić.

  Niesiołowski nie wytrzymał: - Ale chyba była różnica między Hitlerem w  1945 roku w bunkrze, a Jaruzelskim przy Okrągłym Stole?

  - Szanowny panie, proszę się nie denerwować, fakty są nieubłagane -  spokojnie odpowiedział Kamiński.

  Niesiołowski się unosił: - Komunizm się nie zmieniał w Polsce?

  - Zmieniał się - Kamiński chciał kontynuować, ale Czarzasty mu przerwał:  - Żona mi mówiła, nie atakuj, ale pana nie da się nie atakować.. Pan używa  słów w stosunku do Polski tu i teraz typu morderca, zbrodniarz, za chwilę  pan zacznie używać ludobójca, faszysta. To są inne historie. Czy wy nie  widzicie tego, że Polska była po układzie jałtańskim? Że Churchill,  Roosevelt ze Stalinem coś zrobili? Pan nie widzi różnicy?

  Lis, by przerwać, pokazał fragment swojej rozmowy z generałem Jaruzelskim  sprzed dwóch lat. Emocji nie wyciszył. Zaczął Kamiński: - Generał tworzy  wokół siebie mit polityka, który miał dylematy, kierował się jakąś racją  stanu. Nie, nie był samodzielnym politykiem, był człowiekiem Moskwy,  realizował zadania Moskwy. Pan mówił o Jałcie, o dziejowej historii, ale  zapomina pan, że w każdym pokoleniu Polacy walczyli o suwerenność.. I  dlatego ci, którzy walczyli z tymi, którzy walczyli o wolność, zasługują  na społeczne potępienie - wrócił do słów Czarzastego, który natychmiast  zareagował: - To jest pana prawda. Ja panu mówię o tym, o czym myśli 57  proc. Polaków, którzy uważają, że dzięki temu nie weszły wojska  radzieckie. Wy macie taki sposób myślenia, że historię tworzą tylko ci, co  są dobrzy. A ci co są z drugiej strony, to są nie nasi... - Czarzasty nie  dokończył.

  - Oprawcy też tworzą historię - wszedł mu w zdanie Kamiński. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjxxh

--
stevep

Data: 2011-12-13 09:51:57
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6etodd350oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Tu jest cała prawda o stanie wojennym: http://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

BBR

Pan nie widzi różnicy między Hitlerem a Ja ruzelskim?