"Pan pójdzie z nami!" czyli straszenie tasmami

Data: 2019-03-14 15:03:48
Autor: Pajdak
"Pan pójdzie z nami!" czyli straszenie tasmami
http://wyborcza.pl/7,75398,24547115,tasmy-kaczynskiego-skarbowka-na-tropie-birgfellnera.html#s=BoxWyboMT

"Środowe przesłuchanie Geralda Birgfellnera zakłóciła wizyta trzech
funkcjonariuszy Urzędu Kontroli Skarbowej."

"Jak napisał, około południa, podczas przerwy w przesłuchaniu, "trzech
mężczyzn z Urzędu Kontroli Skarbowej próbowało uniemożliwić nam wyjście z
prokuratury. Zagrodzili nam drogę na korytarzu".

"Panowie wylegitymowali się i powiedzieli do Geralda Birgfellnera: "Pan
pójdzie z nami". Zapytałem, czy to jest zatrzymanie, powiedzieli, że chcą
przeprowadzić jakąś czynność. Wtedy powiedziałem, że mój klient nigdzie nie
pójdzie - opisuje adwokat, który określa zachowanie funkcjonariuszy
skarbówki jako "zastraszanie".

Nie tłumaczeniami go to pałą! Oj śmierdzi kocia głowa! Oj śmierdzi!

--
Pajdak

"Pan pójdzie z nami!" czyli straszenie tasmami