Pan pose艂 Stanis艂aw Pi臋ta

Data: 2012-01-13 16:57:25
Autor: Leprechaun
Pan pose艂 Stanis艂aw Pi臋ta

U偶ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jepbaf$g0v$1inews.gazeta.pl...
http://wyborcza.pl/1,91446,10959933,Posel_PiS_z_trybuny_sejmowej_bronil_Wegier_przed_naciskami.html

Tu偶 przed g艂osowaniami pose艂 PiS Stanis艂aw Pi臋ta wyst膮pi艂 w pi膮tek z trybuny sejmowej w obronie W臋gier przed "bezprecedensowym spektaklem gr贸藕b, po艂ajanek i nacisk贸w stosowanych przez urz臋dnik贸w UE". "Precz z czerwonymi 艂apami od niepodleg艂ych W臋gier!"

Brawo panie po艣le!
I zamiast pomaga膰 greckim darmozjadom, ich pederastom, zbokom i dewiantom pom贸偶my W臋grom!

脡ljen Magyarorsz谩g!

No to pom贸偶 trutniu! Ja tam nie mam zamiaru pomaga膰 ani Madziarom ani Grekom. Nie 偶ycze te偶 sobie by pomagano tym nierobom za moje pieni膮dze. Zrzuccie si臋 z Pi臋t膮 i pomagajcie!

BomBel

Pan pose艂 Stanis艂aw Pi臋ta