Pan poseł Palikot: Jarek zachował się jak Hannibal Lecter

Data: 2010-07-15 11:57:45
Autor: Grzegorz Z.
Pan poseł Palikot: Jarek zachował się jak Hannibal Lecter
 Według Palikota, prezes PiS Jarosław Kaczyński "zachowuje się jak
patologiczny zabójca". - Mniej więcej bohater "Milczenia owiec" to właśnie
Jarosław Kaczyński. Tak z zimną krwią udawał kogoś innego i oszukiwał całe
społeczeństwo - mówił.

Szef PiS - dodał poseł PO - "wytrzymał 3 miesiące w tym kłamstwie". - Wiemy
na pewno, że Jarosław Kaczyński jest oszustem, że przez kilka miesięcy
oszukiwał cały naród tylko po to, żeby wygrać wybory i zdobyć władzę, a tak
naprawdę żyje chęcią odwetu i poniżenia wszystkich innych - ocenił Palikot.

- Mi się mówi, że ja mam zniknąć z życia publicznego, a co mamy zrobić z
Jarosławem Kaczyńskim w takim razie, z Joachimem Brudzińskim, z Nelli
Rokitą, i tak dalej. Co z nimi mamy zrobić? - pytał.

http://fakty.interia.pl/polska/news/a-jesli-wyprowadzimy-kaczynskiego-z-wawelu,1506619,

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 12:25:17
Autor: Zahir

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1iu5i3lpc3yka.1t2nmo1je6xtw$.dlg40tude.net...
[...]

Przypomniał mi się Tusk i debata z prezesm PiS. Tusk wspomnaił wtedy, że prezes PiS straszył go w windzie atrapą pistoletu. Powiedział: "dla mnie zabić ciebie to jak splunąć!". Już wtedy było to zastanwaijące, dziś daje podstawę do twierdzenia, że Palikot ma rację. To choroba psychiczna!

Zahir

Pan poseł Palikot: Jarek zachował się jak Hannibal Lecter