Pan premier to jednak geniusz

Data: 2009-10-08 14:29:13
Autor: iaforek
Pan premier to jednak geniusz
Slawomir Stoff <a_rem@poczta.onet.pl> napisał(a):
Rzad wykorzysta w tym celu ABW, która ma odebrac Mariuszowi Kaminskiemu certyfikat dostepu do informacji niejawnych.

Coś się Donald T. plącze w zeznaniach:

'Donald Tusk (...) Zapewnił, że podległe mu __służby__ nigdy nie wykorzystywały i __nie__ __będą__ wykorzystywać walki z korupcją do walki z opozycją.'
http://www.dziennik.pl/polityka/article453300/Tusk_Ta_afera_pokazuje_bolaczki_Polski.html

i ogólnie o Mariuszu Kamińskim:
'- Działania pana __Kamińskiego__ __nie__ dają gwarancji ani pewności __etycznego__ działania zgodnego z prawem. Dlatego podjąłem decyzję o odwołaniu szefa CBA - mówił Tusk.'
http://www.rp.pl/artykul/374342_Dymisja_Kaminskiego__trzech_ministrow_odchodzi.html

'Premier ocenił, że "dobrze się stało", iż CBA "doszło do informacji o skandalicznych zachowaniach polityków". "__Nie__ __miałem__ i __nie__ __mam__ __żadnych__ __zastrzeżeń__ __o__ __charakterze__  __etycznym__ czy politycznym wobec pana (Mariusza) __Kamińskiego__ za to, że doszedł do tej wiedzy i mi ją przedstawił" - podkreślił.'
http://www.dziennik.pl/polityka/article453300/Tusk_Ta_afera_pokazuje_bolaczki_Polski.html

--
iaforek

Data: 2009-10-08 16:39:55
Autor: Slawomir Stoff

"iaforek" <iaforek.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:haksvp$rd6$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- iaforek

--

   geniusz pana premiera polega m.in. na umiejetnosci
   dialektycznego godzenia ze soba sprzecznosci przy

   wystarczajaco jasno sie wyrazilem?

   ar

Pan premier to jednak geniusz