"Pan wie kto ja jestem"?

Data: 2011-05-16 11:38:18
Autor: cirrus
"Pan wie kto ja jestem"?
# -Gestapo, gestapo!
Falujący tłumek usiłował sforsować barierki zagradzające drogę. Poseł Andrzej wymachiwał przed nosem ochroniarza legitymacją poselską drąc się na niego:
- Pan nie wie kim ja jestem! Jako poseł Rzeczpospolitej Polski, członek Prawa i sprawiedliwości, żądam ustąpienia mi z drogi i przepuszczenia! Poskarżę się w Sejmie!
Ochroniarz spoglądał przed siebie ponad histerycznym zbiorowiskiem. Nie docierało do nieco co mówił ten śmieszny facet, nie znał się na polityce i nie rozumiał sensu słów rzucanych przez tego tutaj. Szef płacił mu za zabezpieczenie imprezy masowej, wpadnie trochę grosza. Czy to poseł, czy oseł czy wariat. A jakie to ma znaczenie? Grunt że kasa się zgadza.
Poseł usiłował zerknąć ponad ramieniem rosłego ochroniarza czy platformerski prezydent zabiera się do wmurowania kamienia węgielnego pod Europejskie Centrum Solidarności ale jego wzrok napotkał inną przeszkodę utworzoną przez funkcjonariuszy Straży Miejskiej. Do cholery, zasłaniają i nic nie widać! To hańba, to cenzura, dławienie patriotycznych manifestacji!
- To jest wasza a nie nasza demokracja! Przecz z waszą POlską, tu jest Polska, nasza Polska!
My stoimy tam gdzie wtedy, wy stoicie tam gdzie ZOMO!
Pracownicy ochrony z trudem ukrywali ziewania, ten i ów zasłaniał twarz tarczą by ukryć znudzenie. Kiedy się skończy ta manifestacja? Miało być veto przeciwko podwyżce czynszów a nikt z protestujących jeszcze słowa nie powiedział na ten temat? Może to nie ta demonstracja?
Poseł Andrzej Jaworski, Anna Fotyga oraz grupa osób skupiona wokół gdańskiego Prawa i Sprawiedliwości chciały w pokojowy sposób zaprotestować przeciwko tej fatalnej i nieprzemyślanej nominacji. Odpowiedzią władz Gdańska był zakaz zgromadzenia, zamknięcie dróg publicznych oraz wystawienie ochroniarzy, których jedynym zadaniem była brutalne rozbicie spotkania przy pomocy gazów łzawiących i tarcz. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfgk6

--
stevep

Data: 2011-05-16 11:45:25
Autor: Leprechuan
"Pan wie kto ja jestem"?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iqqrae$p8v$1news.vectranet.pl...
[...]

Takich gości należy kastrować!

BomBel

Data: 2011-05-16 11:43:58
Autor: Canucki
Leprechuan <brudy@pralnia.tw> napisał(a):

> [...]
> - Pan nie wie kim ja jestem! Jako poseł Rzeczpospolitej Polski, członek > Prawa i sprawiedliwości, żądam ustąpienia mi z drogi i przepuszczenia!

  Za co?  Za bezmyslnosc?  Taki ochroniarz to typ jeszcze glupszy niz pan.

Krzysztof Canucki --

Data: 2011-05-16 14:09:25
Autor: Leprechuan

Użytkownik " Canucki" <canucki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqr2lu$1sb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Takich gości należy kastrować!

BomBel

Za co?  Za bezmyslnosc?  Taki ochroniarz to typ jeszcze glupszy niz pan.

Miałem na myśli posła! ;)

BomBel

Data: 2011-05-17 02:55:11
Autor: Canucki
Leprechuan <brudy@pralnia.tw> napisał(a):

> Za co?  Za bezmyslnosc?  Taki ochroniarz to typ jeszcze glupszy niz pan.
>
> Krzysztof Canucki

Miałem na myśli posła! ;)

BomBel

Co Pan mial na mysli, to ja wiem.  Ale wazniejsze niz panskie "mysli" sa realia, prawo, sprawiedliwosc i zdrowy rozsadek.  Krzysztof Canucki

Data: 2011-05-16 11:48:05
Autor: obserwator
Leprechuan <brudy@pralnia.tw> napisał(a):
Takich gości należy kastrować!

moze i dobry pomysl, psycholu. Psycholi kastrowac !

Data: 2011-05-16 14:01:03
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:iqr2tl$2r0$1inews.gazeta.pl...
Leprechuan <brudy@pralnia.tw> napisał(a):
Takich gości należy kastrować!

moze i dobry pomysl, psycholu. Psycholi kastrowac !

Za co wy chcecie Bombla kastrowac ?

Toz to ciulik, ale niech sobie zyje.

R.

Data: 2011-05-16 12:05:17
Autor: obserwator
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Za co wy chcecie Bombla kastrowac ?

Toz to ciulik, ale niech sobie zyje.

nie badz taki litosciwy, bo wszy cie zjedza.

Data: 2011-05-16 14:11:37
Autor: Leprechuan

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqr3tt$6kl$1inews.gazeta.pl...
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

Za co wy chcecie Bombla kastrowac ?

Toz to ciulik, ale niech sobie zyje.

nie badz taki litosciwy, bo wszy cie zjedza.

Wynoś się z psp płatny prowokatorze1

BomBel

Data: 2011-05-16 14:10:47
Autor: Leprechuan

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iqr3m5$m2k$1news.onet.pl...

[...]

Rafałku, nie wiesz z kim się zadajesz. Ten koleś to płatny prowokator. Zdziwłbyś się gdybyś dowiedział dla kogo pracuje!

BomBel

Data: 2011-05-17 00:30:32
Autor: Hans Kloss
On 16 Maj, 14:01, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Za co wy chcecie Bombla kastrowac ?
 Nie "za co" tylko "z czego" albo "po co". Przecież jego trollowanie
na psp jawnie wskazuje że to eunuch, impotent albo w najlepszym razie
homoś.
J-23

Data: 2011-05-17 10:21:08
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:18319240-1634-4043-b1dc-3355724d1a84s9g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Hans, homosiów, impotentów, eunuchów to sobie poszukaj w rodzinie. Z tego co wypisujesz na psp wynika jednoznacznie, że zostałeś palcem zrobiony. Na dodatek krzywym. I bez paznokcia.

BomBel

Data: 2011-05-17 16:59:06
Autor: .
Dnia Tue, 17 May 2011 10:21:08 +0200, Leprechaun napisał(a):

[...]

Widzę wyraźnie, że czas zrobić z tym Hansem pożądek!

Dominik

Data: 2011-05-17 16:53:56
Autor: .
Dnia Tue, 17 May 2011 00:30:32 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Przenieś się ze swoimi problemami na grupę o dewiacjach seksualnych.

Dominik

Data: 2011-05-16 12:14:10
Autor: obserwator
voila, gnida juz wypelzla:)

Litujcie sie nadal, nad cielobako podobnymi lajdakami.

Data: 2011-05-16 14:16:25
Autor: raff
voila, gnida juz wypelzla:)

" obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:iqr4ei$8gu$1inews.gazeta.pl...

Litujcie sie nadal, nad cielobako podobnymi lajdakami.

Ja go nie widze.

Nawet pojebaniec to stworzenie boze. Daj mu na bulke i niech sobie idzie.

R.

Data: 2011-05-16 12:24:07
Autor: obserwator
voila, gnida juz wypelzla:)
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Ja go nie widze.

mysle ze sciemniasz.

Nawet pojebaniec to stworzenie boze. Daj mu na bulke i niech sobie =
idzie.

juz nie badz taki swiety.

Data: 2011-05-16 14:31:35
Autor: Leprechuan
voila, gnida juz wypelzla:)

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iqr4iv$pi3$1news.onet.pl...

[...]

Masz bułke Rafałku i idź sobie. Idź. Zadajesz się z płatnym prowokatorem! Pffu!

BomBel

Data: 2011-05-16 14:30:35
Autor: Leprechuan
voila, gnida juz wypelzla:)

Data: 2011-05-16 12:38:16
Autor: obserwator
voila, gnida juz wypelzla:)
> [...]

> Litujcie sie nadal, nad cielobako podobnymi lajdakami.

;))) ...psychol w akcji...

Data: 2011-05-16 14:40:12
Autor: Leprechaun
voila, gnida juz wypelzla:)

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqr5ro$dfb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

wiadomości news:iqr4ei$8gu$1inews.gazeta.pl...

> Litujcie sie nadal, nad cielobako podobnymi lajdakami.

http://www.youtube.com/watch?v=YVfxrSGfXN0&feature=related

Wynoś  się z psp płatny kapusiu!

BomBel

Data: 2011-05-16 12:03:15
Autor: Canucki
"Pan wie kto ja jestem"?
Czy w panstwie, w ktorym bezkarnie lekcewazy sie posla a nawet go szarpie i zniewaza, zwykly obywatel moze czuc sie bezpieczny?

Prosze "odkleic" sie na chwile od wklejania cudzych tekstow i sprobowac pomyslec i odpowiedziec na to pytanie.

Krzysztof Canucki

Data: 2011-05-16 12:11:33
Autor: obserwator
 Canucki <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Czy w panstwie, w ktorym bezkarnie lekcewazy sie posla a nawet go szarpie i zniewaza, zwykly obywatel moze czuc sie bezpieczny?

czy w panstwie w ktorym rzad nie potrafi zabezpieczyc przelotu delegacji do innego panstwa oraz oddaje w rece wrogiego panstwa dochodzenie w sprawie katastrofy lotniczej, ktos moze czuc sie bezpiecznie?

Prosze "odkleic" sie na chwile od wklejania cudzych tekstow i sprobowac pomyslec i odpowiedziec na to pytanie.

za duzo pan wymaga, od tego swirusa.

Data: 2011-05-16 15:15:27
Autor: cirrus
"Pan wie kto ja jestem"?
Użytkownik " Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqr3q3$638$1inews.gazeta.pl...
[...]

To raczej osioł niz poseł.

--
stevep

Data: 2011-05-17 02:33:26
Autor: Canucki
"Pan wie kto ja jestem"?
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> [...]
> szarpie i  zniewaza, zwykly obywatel moze czuc sie bezpieczny?
> Prosze "odkleic" sie na chwile od wklejania cudzych tekstow i sprobowac

To raczej osioł niz poseł.

Gdyby Pan przeczytal to co sam wkleil, wiedzialby Pan, ze Andrzej Jaworski jest poslem.
  Krzysztof Canucki

P.S. A Robert Jaworski bylym senatorem  ;-)

Data: 2011-05-17 05:23:19
Autor: cirrus
"Pan wie kto ja jestem"?
Użytkownik " Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqsmpm$e2o$1inews.gazeta.pl...
[...]

A senator nie moze być osłem?

--
stevep

Data: 2011-05-17 00:35:15
Autor: Hans Kloss
"Pan wie kto ja jestem"?
On 17 Maj, 05:23, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

A senator nie moze być osłem?
 Osłami mogą być nawet premier rządu RP i Prezydent RP, dowodów na
prawdziwość tej tezy niemal codziennie dostarcza nam pocieszny
platfonski tandem tuskodonek-komoruski. Ale to jeszcze nie powód żeby
ich szarpał jakiś szmaciarz ze Straży Miejskiej...
J-23

Data: 2011-05-17 10:19:29
Autor: Leprechaun
"Pan wie kto ja jestem"?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:02efc5c8-da8b-4da4-b072-e677eca7af0fc41g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Skoro Hans jest osłem to wszyscy są osłami? Coś chłopie nietęgo z twoją łepetyną!

BomBel

Data: 2011-05-17 14:19:06
Autor: Przemysław W
"Pan wie kto ja jestem"?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

 Osłami mogą być nawet premier rządu RP i Prezydent RP...

Racja. Stosunowo niedawno byli, nawet mieli to samo nazwisko.

Przemek

"Wyjście jest tylko jedno. Radiu Maryja należy odebrać status nadawcy
społecznego, z którym od początku ma wspólnego tyle, co Jarosław Kaczyński
ze znajomością Śląska. Od Rydzyka usłyszymy znów świadectwa męczeństwa jego
rozgłośni, ale przecież: "Alleluja i do przodu".

Data: 2011-05-17 12:34:41
Autor: obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

 Osłami mogą być nawet premier rządu RP i Prezydent RP...

Racja. Stosunowo niedawno byli, nawet mieli to samo nazwisko.

jaka racja? takich jak ty zwolennikow bezprawia w normalnym panstwie sie dokladnie sprawdza kim sa. Ty czujesz sie bezkarny, bo rzadza wlasnie tacy jak
ty, wiec  uwazasz, ze mozesz sobie wypisywac te klamstwa i wyszydzac
normalnych ludzi. Tyle, ze brakuje zarowno tobie jak i tym co rzadza Polska, wyobrazni i rozumu.

Za jakis czas wszystko pierdolnie i bedziesz uciekal przed tymi, ktorzy beda
ci chcieli leb ogolic, tak jak to zawsze robili Polacy kolaborantom.

Data: 2011-05-17 16:54:48
Autor: .
"Pan wie kto ja jestem"?
Dnia Tue, 17 May 2011 00:35:15 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Dlaczego obrażasz premiera i prezydenta RP? Na takich jak ty powoli kręcimy
bat.

Dominik

Data: 2011-05-17 11:39:52
Autor: Canucki
> Gdyby Pan przeczytal to co sam wkleil, wiedzialby Pan, ze Andrzej
> Jaworski  jest poslem.
> Krzysztof Canucki
> P.S. A Robert Jaworski bylym senatorem  ;-)

A senator nie moze być osłem?

Moze i bardzo czesto jest.  W dzisiejszym swiecie norma dla czlonkow parlamentow staje sie ignorancja i lekcewazenie wyborcow.
Najlepsze co "reprezentanci narodu" potrafia to skutecznie oszukac elektorat i potem utrzymac sie przy wladzy.  I "krecic lody" tak aby nie skrecic sobie karku.

Krzysztof Canucki

P.S. A w przypadku sen. Roberta Jaworskiego mozna byc takze koszykarzem --

Data: 2011-05-16 12:08:05
Autor: Canucki
Zaczynam watpic
w to, ze dziadek premiera byl w Wehrmachcie.

Moze to byla inna formacja?

Krzysztof Canucki

Data: 2011-05-17 14:26:37
Autor: jadrys
"Pan wie kto ja jestem"?
W dniu 2011-05-16 11:38, cirrus pisze:
[...]

Co za młot. On przypuszcza Ĺźe legitymacja poselska to przepustka do łamania prawa. Wyborcy  tego hitlerka pewnie sie za niego wstydzą... Ale moĹźe to powszechna praktyka wśrĂłd naszych wybrańcĂłw, moĹźe oni sądzą Ĺźe wszystko im wolno?...

Data: 2011-05-17 12:47:32
Autor: obserwator
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Co za młot. On przypuszcza że legitymacja poselska to przepustka do łamania prawa. Wyborcy  tego hitlerka pewnie sie za niego wstydzą... Ale może to powszechna praktyka wśród naszych wybrańców, może oni sądzą że wszystko im wolno?...

a jak tam burdele twoje? Dzialaja, bo w Polsce panuje bezprawie tow. qurwo?

Data: 2011-05-17 16:16:35
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqtqp4$5bu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wersalu nie będzie.