"Pan wie kto ja jestem"?

Data: 2011-05-16 11:45:25
Autor: Leprechuan
"Pan wie kto ja jestem"?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iqqrae$p8v$1news.vectranet.pl...
# -Gestapo, gestapo!
Falujący tłumek usiłował sforsować barierki zagradzające drogę. Poseł Andrzej wymachiwał przed nosem ochroniarza legitymacją poselską drąc się na niego:
- Pan nie wie kim ja jestem! Jako poseł Rzeczpospolitej Polski, członek Prawa i sprawiedliwości, żądam ustąpienia mi z drogi i przepuszczenia!

Takich gości należy kastrować!

BomBel

Data: 2011-05-16 11:43:58
Autor: Canucki
Leprechuan <brudy@pralnia.tw> napisał(a):

> [...]
> - Pan nie wie kim ja jestem! Jako poseł Rzeczpospolitej Polski, członek > Prawa i sprawiedliwości, żądam ustąpienia mi z drogi i przepuszczenia!

  Za co?  Za bezmyslnosc?  Taki ochroniarz to typ jeszcze glupszy niz pan.

Krzysztof Canucki --

Data: 2011-05-16 14:09:25
Autor: Leprechuan

Użytkownik " Canucki" <canucki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqr2lu$1sb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Takich gości należy kastrować!

BomBel

Za co?  Za bezmyslnosc?  Taki ochroniarz to typ jeszcze glupszy niz pan.

Miałem na myśli posła! ;)

BomBel

Data: 2011-05-17 02:55:11
Autor: Canucki
Leprechuan <brudy@pralnia.tw> napisał(a):

> Za co?  Za bezmyslnosc?  Taki ochroniarz to typ jeszcze glupszy niz pan.
>
> Krzysztof Canucki

Miałem na myśli posła! ;)

BomBel

Co Pan mial na mysli, to ja wiem.  Ale wazniejsze niz panskie "mysli" sa realia, prawo, sprawiedliwosc i zdrowy rozsadek.  Krzysztof Canucki

Data: 2011-05-16 11:48:05
Autor: obserwator
Leprechuan <brudy@pralnia.tw> napisał(a):
Takich gości należy kastrować!

moze i dobry pomysl, psycholu. Psycholi kastrowac !

Data: 2011-05-16 14:01:03
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:iqr2tl$2r0$1inews.gazeta.pl...
Leprechuan <brudy@pralnia.tw> napisał(a):
Takich gości należy kastrować!

moze i dobry pomysl, psycholu. Psycholi kastrowac !

Za co wy chcecie Bombla kastrowac ?

Toz to ciulik, ale niech sobie zyje.

R.

Data: 2011-05-16 12:05:17
Autor: obserwator
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Za co wy chcecie Bombla kastrowac ?

Toz to ciulik, ale niech sobie zyje.

nie badz taki litosciwy, bo wszy cie zjedza.

Data: 2011-05-16 14:11:37
Autor: Leprechuan

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqr3tt$6kl$1inews.gazeta.pl...
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

Za co wy chcecie Bombla kastrowac ?

Toz to ciulik, ale niech sobie zyje.

nie badz taki litosciwy, bo wszy cie zjedza.

Wynoś się z psp płatny prowokatorze1

BomBel

Data: 2011-05-16 14:10:47
Autor: Leprechuan

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iqr3m5$m2k$1news.onet.pl...

[...]

Rafałku, nie wiesz z kim się zadajesz. Ten koleś to płatny prowokator. Zdziwłbyś się gdybyś dowiedział dla kogo pracuje!

BomBel

Data: 2011-05-17 00:30:32
Autor: Hans Kloss
On 16 Maj, 14:01, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Za co wy chcecie Bombla kastrowac ?
 Nie "za co" tylko "z czego" albo "po co". Przecież jego trollowanie
na psp jawnie wskazuje że to eunuch, impotent albo w najlepszym razie
homoś.
J-23

Data: 2011-05-17 10:21:08
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:18319240-1634-4043-b1dc-3355724d1a84s9g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Hans, homosiów, impotentów, eunuchów to sobie poszukaj w rodzinie. Z tego co wypisujesz na psp wynika jednoznacznie, że zostałeś palcem zrobiony. Na dodatek krzywym. I bez paznokcia.

BomBel

Data: 2011-05-17 16:59:06
Autor: .
Dnia Tue, 17 May 2011 10:21:08 +0200, Leprechaun napisał(a):

[...]

Widzę wyraźnie, że czas zrobić z tym Hansem pożądek!

Dominik

Data: 2011-05-17 16:53:56
Autor: .
Dnia Tue, 17 May 2011 00:30:32 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Przenieś się ze swoimi problemami na grupę o dewiacjach seksualnych.

Dominik

Data: 2011-05-16 12:14:10
Autor: obserwator
voila, gnida juz wypelzla:)

Litujcie sie nadal, nad cielobako podobnymi lajdakami.

Data: 2011-05-16 14:16:25
Autor: raff
voila, gnida juz wypelzla:)

" obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:iqr4ei$8gu$1inews.gazeta.pl...

Litujcie sie nadal, nad cielobako podobnymi lajdakami.

Ja go nie widze.

Nawet pojebaniec to stworzenie boze. Daj mu na bulke i niech sobie idzie.

R.

Data: 2011-05-16 12:24:07
Autor: obserwator
voila, gnida juz wypelzla:)
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Ja go nie widze.

mysle ze sciemniasz.

Nawet pojebaniec to stworzenie boze. Daj mu na bulke i niech sobie =
idzie.

juz nie badz taki swiety.

Data: 2011-05-16 14:31:35
Autor: Leprechuan
voila, gnida juz wypelzla:)

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iqr4iv$pi3$1news.onet.pl...

[...]

Masz bułke Rafałku i idź sobie. Idź. Zadajesz się z płatnym prowokatorem! Pffu!

BomBel

Data: 2011-05-16 14:30:35
Autor: Leprechuan
voila, gnida juz wypelzla:)

Data: 2011-05-16 12:38:16
Autor: obserwator
voila, gnida juz wypelzla:)
> [...]

> Litujcie sie nadal, nad cielobako podobnymi lajdakami.

;))) ...psychol w akcji...

Data: 2011-05-16 14:40:12
Autor: Leprechaun
voila, gnida juz wypelzla:)

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqr5ro$dfb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

wiadomości news:iqr4ei$8gu$1inews.gazeta.pl...

> Litujcie sie nadal, nad cielobako podobnymi lajdakami.

http://www.youtube.com/watch?v=YVfxrSGfXN0&feature=related

Wynoś  się z psp płatny kapusiu!

BomBel

"Pan wie kto ja jestem"?