"Pan wie kto ja jestem"?

Data: 2011-05-16 12:03:15
Autor: Canucki
"Pan wie kto ja jestem"?
Czy w panstwie, w ktorym bezkarnie lekcewazy sie posla a nawet go szarpie i zniewaza, zwykly obywatel moze czuc sie bezpieczny?

Prosze "odkleic" sie na chwile od wklejania cudzych tekstow i sprobowac pomyslec i odpowiedziec na to pytanie.

Krzysztof Canucki

Data: 2011-05-16 12:11:33
Autor: obserwator
 Canucki <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Czy w panstwie, w ktorym bezkarnie lekcewazy sie posla a nawet go szarpie i zniewaza, zwykly obywatel moze czuc sie bezpieczny?

czy w panstwie w ktorym rzad nie potrafi zabezpieczyc przelotu delegacji do innego panstwa oraz oddaje w rece wrogiego panstwa dochodzenie w sprawie katastrofy lotniczej, ktos moze czuc sie bezpiecznie?

Prosze "odkleic" sie na chwile od wklejania cudzych tekstow i sprobowac pomyslec i odpowiedziec na to pytanie.

za duzo pan wymaga, od tego swirusa.

Data: 2011-05-16 15:15:27
Autor: cirrus
"Pan wie kto ja jestem"?
Użytkownik " Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqr3q3$638$1inews.gazeta.pl...
[...]

To raczej osioł niz poseł.

--
stevep

Data: 2011-05-17 02:33:26
Autor: Canucki
"Pan wie kto ja jestem"?
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> [...]
> szarpie i  zniewaza, zwykly obywatel moze czuc sie bezpieczny?
> Prosze "odkleic" sie na chwile od wklejania cudzych tekstow i sprobowac

To raczej osioł niz poseł.

Gdyby Pan przeczytal to co sam wkleil, wiedzialby Pan, ze Andrzej Jaworski jest poslem.
  Krzysztof Canucki

P.S. A Robert Jaworski bylym senatorem  ;-)

Data: 2011-05-17 05:23:19
Autor: cirrus
"Pan wie kto ja jestem"?
Użytkownik " Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqsmpm$e2o$1inews.gazeta.pl...
[...]

A senator nie moze być osłem?

--
stevep

Data: 2011-05-17 00:35:15
Autor: Hans Kloss
"Pan wie kto ja jestem"?
On 17 Maj, 05:23, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

A senator nie moze być osłem?
 Osłami mogą być nawet premier rządu RP i Prezydent RP, dowodów na
prawdziwość tej tezy niemal codziennie dostarcza nam pocieszny
platfonski tandem tuskodonek-komoruski. Ale to jeszcze nie powód żeby
ich szarpał jakiś szmaciarz ze Straży Miejskiej...
J-23

Data: 2011-05-17 10:19:29
Autor: Leprechaun
"Pan wie kto ja jestem"?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:02efc5c8-da8b-4da4-b072-e677eca7af0fc41g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Skoro Hans jest osłem to wszyscy są osłami? Coś chłopie nietęgo z twoją łepetyną!

BomBel

Data: 2011-05-17 14:19:06
Autor: Przemysław W
"Pan wie kto ja jestem"?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

 Osłami mogą być nawet premier rządu RP i Prezydent RP...

Racja. Stosunowo niedawno byli, nawet mieli to samo nazwisko.

Przemek

"Wyjście jest tylko jedno. Radiu Maryja należy odebrać status nadawcy
społecznego, z którym od początku ma wspólnego tyle, co Jarosław Kaczyński
ze znajomością Śląska. Od Rydzyka usłyszymy znów świadectwa męczeństwa jego
rozgłośni, ale przecież: "Alleluja i do przodu".

Data: 2011-05-17 12:34:41
Autor: obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

 Osłami mogą być nawet premier rządu RP i Prezydent RP...

Racja. Stosunowo niedawno byli, nawet mieli to samo nazwisko.

jaka racja? takich jak ty zwolennikow bezprawia w normalnym panstwie sie dokladnie sprawdza kim sa. Ty czujesz sie bezkarny, bo rzadza wlasnie tacy jak
ty, wiec  uwazasz, ze mozesz sobie wypisywac te klamstwa i wyszydzac
normalnych ludzi. Tyle, ze brakuje zarowno tobie jak i tym co rzadza Polska, wyobrazni i rozumu.

Za jakis czas wszystko pierdolnie i bedziesz uciekal przed tymi, ktorzy beda
ci chcieli leb ogolic, tak jak to zawsze robili Polacy kolaborantom.

Data: 2011-05-17 16:54:48
Autor: .
"Pan wie kto ja jestem"?
Dnia Tue, 17 May 2011 00:35:15 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Dlaczego obrażasz premiera i prezydenta RP? Na takich jak ty powoli kręcimy
bat.

Dominik

Data: 2011-05-17 11:39:52
Autor: Canucki
> Gdyby Pan przeczytal to co sam wkleil, wiedzialby Pan, ze Andrzej
> Jaworski  jest poslem.
> Krzysztof Canucki
> P.S. A Robert Jaworski bylym senatorem  ;-)

A senator nie moze być osłem?

Moze i bardzo czesto jest.  W dzisiejszym swiecie norma dla czlonkow parlamentow staje sie ignorancja i lekcewazenie wyborcow.
Najlepsze co "reprezentanci narodu" potrafia to skutecznie oszukac elektorat i potem utrzymac sie przy wladzy.  I "krecic lody" tak aby nie skrecic sobie karku.

Krzysztof Canucki

P.S. A w przypadku sen. Roberta Jaworskiego mozna byc takze koszykarzem --

"Pan wie kto ja jestem"?