Pana Kaczyńskiego

Data: 2010-10-24 08:45:02
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego

Sposób na Polskę:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kaczynski-gdybysmy-wygrali-w-2007-roku-to-tej-rury-by-tu-nie-bylo,wid,12787625,wiadomosc.html?ticaid=1b1e0

Pytanie tylko dlaczego gdy był przy korycie to koncentrował się głównie na wykańczaniu koalicjantów z Samoobrony i LPR-u zamiast wprowadzać te plany w życie?

Data: 2010-10-24 10:19:45
Autor: pluton
Pana Kaczyńskiego

Pytanie tylko dlaczego gdy był przy korycie to koncentrował się głównie
na wykańczaniu koalicjantów z Samoobrony i LPR-u zamiast wprowadzać te
plany w życie?

Bo Polska jest najwazniejsza...

Nullification

Data: 2010-10-24 21:41:37
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego
W dniu 2010-10-24 10:19, pluton pisze:
Pytanie tylko dlaczego gdy był przy korycie to koncentrował się głównie
na wykańczaniu koalicjantów z Samoobrony i LPR-u zamiast wprowadzać te
plany w życie?

Bo Polska jest najwazniejsza...

No, nie można mu odmówić tego że zrobił parę rzeczy jak należy. ot choćby wstrzymanie "prywatyzacji" majątku narodowego Polaków.

Data: 2010-10-25 21:38:02
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego

No, nie można mu odmówić tego że zrobił parę rzeczy jak należy. ot choćby wstrzymanie "prywatyzacji" majątku narodowego Polaków.

Można mu odmówić.

Ale to nic nie da. To będzie zaprzeczanie faktom.

Data: 2010-10-24 10:25:25
Autor: Polok_prawdziwy
Pana Kaczyńskiego

[...]

Pocynos mondzej beblać JAMDRYSIE...

Data: 2010-10-24 21:46:41
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego
W dniu 2010-10-24 10:25, Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

Moja rola nie polega na tym żebym kogoś ślepo atakował albo wychwalał. Ja tylko staram się być obiektywny w swoich ocenach.

Data: 2010-10-24 18:38:55
Autor: boukun
Pana Kaczyńskiego

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia0kmk$2vo$1news.onet.pl...

[...]

Znów ci się odmieniło i zaczynasz postrzegać rzeczy normalnie?

boukun

Data: 2010-10-24 21:37:17
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego
W dniu 2010-10-24 18:38, boukun pisze:

[...]

Cały czas nazywam rzeczy po imieniu. Nigdy nie nazwałem Kaczyńskiego Świętą Dziewicą. I nie jest jakimś moim idolem.

Data: 2010-10-25 16:03:08
Autor: cirrus
Pana Kaczyńskiego
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia22fo$486$1news.onet.pl...
[...]

Masz tyle samo odmian co Kaczyński?

--
stevep

Data: 2010-10-25 21:37:39
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego
W dniu 2010-10-25 16:03, cirrus pisze:
[...]

Kaczyński jest politykiem, a ja recenzentem naszej sceny politycznej.

Data: 2010-10-26 15:13:52
Autor: cirrus
Pana Kaczyńskiego
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia4mbh$o8g$1news.onet.pl...
[...]

Więc jesteś takim samym kameleonem jako recenzent sceny politycznej, a zreszta już prędzej sam nie wiesz o co ci chodzi.

--
stevep

Data: 2010-10-26 15:21:39
Autor: Grzegorz Z.
Pana Kaczyńskiego

[...]

Jemu tutaj chodzi "o tą jedyną" hehehehe

Data: 2010-10-26 16:39:06
Autor: cirrus
Pana Kaczyńskiego
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:qdjlvr7ceizt$.bgcwk9otgov9.dlg40tude.net...
[...]

A fuj to może ta jedyna to chłop.

--
stevep

Data: 2010-10-26 20:47:26
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego
W dniu 2010-10-26 16:39, cirrus pisze:
Jemu tutaj chodzi "o tą jedyną" hehehehe

A fuj to może ta jedyna to chłop.

Nie rób sobie nadziei Stefan - "ta jedyna" jest kobitką.. Ale nie trać nadziei - może jeszcze trafisz kiedyś na tego jedynego.

Data: 2010-10-27 15:01:17
Autor: cirrus
Pana Kaczyńskiego
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia77ro$2mb$2news.onet.pl...
[...]

Nie rób sobie nadziei, jesteś urodzonym starym kawalerem.

--
stevep

Data: 2010-10-28 15:57:16
Autor: cirrus
Pana Kaczyńskiego
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iaa18m$2ki$3news.onet.pl...
[...]

Być starym kawalerem niespecjalnie, byłem dwa razy żonaty.

--
stevep

Data: 2010-10-29 09:08:15
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego
W dniu 2010-10-28 15:57, cirrus pisze:
[...]

Pewnie chciałbyś żebym nim był. Wolny facet, _sprawny seksualnie_, ustabilizowany finansowo. Myślę że marzy ci się taki partner na stare lata.

Byłeś żonaty z kobietami? No chyba nie chcesz powiedzieć że ta twoja dewiacja to rzecz nabyta? Owszem, zdarza się nabyty homoseksualizm, ale niezmiernie rzadko.

Data: 2010-10-29 16:59:08
Autor: cirrus
Pana Kaczyńskiego
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iadrvb$kbv$3news.onet.pl...
[...]

Znasz się na homosekseuliźmie z autopsji?

--
stevep

Data: 2010-10-29 20:41:55
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego
W dniu 2010-10-29 16:59, cirrus pisze:

Znasz się na homosekseuliźmie z autopsji?

Nie, nie mam takich ciągot, ale znałem paru homków. I wiem o przyczynach ich odmienności więcej od niejednego nawiedzonego homofoba z tytułem naukowym. Którzy to nieraz w mediach twierdzą że homoseksualizm to rzecz do wyboru, tzn. że człowiek na wybór.

Data: 2010-10-26 20:46:19
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego
W dniu 2010-10-26 15:21, Grzegorz Z. pisze:

Jemu tutaj chodzi "o tą jedyną" hehehehe

Zrozumiałbyś Grzegorzu motywy jakie mną kierują gdybyś Ją zobaczył.

Data: 2010-10-28 22:38:37
Autor: Jaksa
Pana Kaczyńskiego

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia77rm$2mb$1news.onet.pl...
W dniu 2010-10-26 15:21, Grzegorz Z. pisze:

> Jemu tutaj chodzi "o tą jedyną" hehehehe

Zrozumiałbyś Grzegorzu motywy jakie mną kierują gdybyś Ją zobaczył.

A więc jednak Antenka to facet!

Jaksa

Data: 2010-10-29 09:07:13
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego
W dniu 2010-10-28 22:38, Jaksa pisze:
[...]

E, Grzegorz chyba jednak mimo wszystko  gustuje w kobitkach.

Data: 2010-10-29 17:00:44
Autor: cirrus
Pana Kaczyńskiego
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iadrv7$kbv$2news.onet.pl...
[...]

Ale wyłącznie jako teoretyk.

--
stevep

Data: 2010-10-29 20:40:07
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego
W dniu 2010-10-29 17:00, cirrus pisze:
E, Grzegorz chyba jednak mimo wszystko  gustuje w kobitkach.

Ale wyłącznie jako teoretyk.

Nie sądzę.

Data: 2010-10-26 20:47:40
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego
W dniu 2010-10-26 15:13, cirrus pisze:

[...]

Czy wychwalam kogoś za czyny których nie ów nie dokonał? I odwrotnie - czy ganię za rzeczy zrobione dla dobra kraju i obywateli? Chyba jednak nie możesz mi tego zarzucić. Ja po prostu piszę bezstronnie o faktach.

Data: 2010-10-27 15:02:49
Autor: cirrus
Pana Kaczyńskiego
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia77rq$2mb$3news.onet.pl...
[...]

Nie rżnij głupa, raz wynosisz Kaczyńskiego pod niebiosa , drugi raz go gnoisz.

--
stevep

Data: 2010-10-27 22:14:42
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego
W dniu 2010-10-27 15:02, cirrus pisze:
[...]

I co w tym widzisz złego? Pochwalam go choćby za postawienia na czele CBA M. Kamińskiego, a ganię np. za zniszczenie Samoobrony.

Data: 2010-10-28 15:56:02
Autor: cirrus
Pana Kaczyńskiego
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iaa18i$2ki$2news.onet.pl...
[...]

To dokładnie odwrotnie niż ja, wyjebanie Leppera to zasługa.

--
stevep

Data: 2010-10-29 09:06:41
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego
W dniu 2010-10-28 15:56, cirrus pisze:

[...]

Muszę powiedzieć że zupełnie nie rozumiem tej niechęci jaka wykazują niektórzy ludzie do Marszałka Leppera - człowieka ze wszech miar uczciwego. dlaczego ten Adam "M" tak łatwo wam zaszczepił swoja nienawiść do tego człowieka?

Data: 2010-10-29 17:00:09
Autor: cirrus
Pana Kaczyńskiego
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iadrv2$kbv$1news.onet.pl...
[...]

Burak ciągnie do buraka, nic dziwnego, że zachwycasz się Lepperem.

--
stevep

Data: 2010-10-29 20:39:23
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego
[...]

O żadnych zachwytach nie ma mowy. Trochę zaimponował mi tym że jako jeden z nielicznych nie kradł będąc politykiem przy korycie.

Data: 2010-10-27 06:48:03
Autor: zbig
Pana Kaczyńskiego
On 24 Paź, 08:45, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
[...]

to jedna z najdebilniejszych wypowiedzi Kaczyńskiego. Począwszy od
tego, ze to właśnie za jego rządów projekt ruszył, czemu sprzyjała
kompletnie irracjonalna polityka zagraniczna braci Kaczyńskich to
ciekaw jestem w jaki sposób ziściłyby siete jego plany. Zapewne
wysłałby ze dwa krążowniki i pogonił Schroedera i spókę. Rosja i
Niemcy zaczęłyby drżeć ze strachu, bo wiadomo, że mamy jeszcze w
odwodzie lotniskowiec i potulnie na żadanie Kaczyńskiego zamknęłyby
projekt

Data: 2010-10-27 22:14:19
Autor: jadrys
Pana Kaczyńskiego
W dniu 2010-10-27 15:48, zbig pisze:
[...]

No jasne.. Zwłaszcza gdyby wysłał panią Fotygę jako negocjatora..

Pana Kaczyńskiego