Panasonic 32 cale 100 Hz

Data: 2010-02-22 12:25:10
Autor: geroj0
Panasonic 32 cale 100 Hz

                                                                     Witam ma
m wlasnie taki telewizorek na strychu bylem z niego bard
zo zadowolony ale poszlo cos w kineskopie z tego co
zrozumialem jak byl fachowiec sa jakies 3 wiazki do
kineskopa mnie jedna z nich wysiadla.Powiedzial ze jak
 co to wymiana kineskopu.Poniewaz mam 4 letniego synka chcialbym mu wsadzic ten tv do pokoju gran na xboxie nie na 360 tylko na tym pierwszym i bym mu tam wzial jakas cyfrowke bez HD tylko czy sa szanse gdzies ten kineskop wymienic i ile by to kosztowalo ?? Naprawde bylem z tego tv bardzo zadowolony i nie chcialbym go wyrzucac a w moim pokoju mam plazme i nie bardzo bym chcial zeby maly na niej gral.dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam

Data: 2010-02-22 12:26:17
Autor: geroj0
Panasonic 32 cale 100 Hz

Użytkownik "geroj0" <geroj0@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hltpk9$ed0$1inews.gazeta.pl...

Przepraszam za jakosc postu cos mi przeskoczylo

Data: 2010-02-22 12:49:22
Autor: Gienek
Panasonic 32 cale 100 Hz
Potrzebujesz po prostu nowego kineskopu. Poszukaj na warszawskim wolumenie. Możesz też stary kineskop oddać do regeneracji. Tutaj masz znaleziony na google przykładowy zakład który zajmuje się regeneracj± kineskopów

http://www.kineskopy.com.pl/index.html

Data: 2010-02-23 08:37:51
Autor: MAG
Panasonic 32 cale 100 Hz
Coś mi się wydaje, że cena nowego kineskopu=cena nowego TV kineskopowego który można jeszcze kupić tu i ówdzie.