Panasonic 32 cale 100 Hz

Data: 2010-02-23 08:37:51
Autor: MAG
Panasonic 32 cale 100 Hz
Coś mi się wydaje, że cena nowego kineskopu=cena nowego TV kineskopowego który można jeszcze kupić tu i ówdzie.

Użytkownik "geroj0" <geroj0@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hltpk9$ed0$1@inews.gazeta.pl...

                                                                    Witam ma
m wlasnie taki telewizorek na strychu bylem z niego bard
zo zadowolony ale poszlo cos w kineskopie z tego co
zrozumialem jak byl fachowiec sa jakies 3 wiazki do
kineskopa mnie jedna z nich wysiadla.Powiedzial ze jak
co to wymiana kineskopu.Poniewaz mam 4 letniego synka chcialbym mu wsadzic ten tv do pokoju gran na xboxie nie na 360 tylko na tym pierwszym i bym mu tam wzial jakas cyfrowke bez HD tylko czy sa szanse gdzies ten kineskop wymienic i ile by to kosztowalo ?? Naprawde bylem z tego tv bardzo zadowolony i nie chcialbym go wyrzucac a w moim pokoju mam plazme i nie bardzo bym chcial zeby maly na niej gral.dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam

Panasonic 32 cale 100 Hz