Panasonic DMR-EH58 - nagrywanie na DVD

Data: 2013-05-24 17:23:58
Autor: radekp@konto.pl
Panasonic DMR-EH58 - nagrywanie na DVD
Mam taką nagrywarkę.
Jakoś zniosłem fakt, że przy nagrywaniu na HDD nie tworzy rozdziałów...

Teraz próbowałem coś pokopiować sobie na DVD. W instrukcji stoi, że w trybie
HighSpeed nie tworzy rozdziałów -- i faktycznie skopiował szybko, ale cały
utwór ma 1 rozdział :/
W instrukcji także stoi, że bez trybu High Speed będzie tworzył rozdziały (co
5min dla DVD-R i co 8min dla DVD+R, hmmm). I rzeczywiście robi -- ale
kopiowanie trwa tyle co oglądanie! (mam nadzieję, że chociaż bez
rekompresji...).

I tu pytanie -- czy da się skopiować utwór na DVD z tworzeniem rozdziałów
"nieco" szybciej?

Data: 2013-05-24 22:02:53
Autor: zabezp
Panasonic DMR-EH58 - nagrywanie na DVD
Jak dobrze pamiętam to chyba dało się to zrobić.
Należy ręcznie utworzyć rozdziały na materiale który jest na HDD. Jest to trochę pracochłonne, gdyż w miejscu gdzie chcemy mieć rozdział trzeba wcisnąć na pilocie przycisk C "Create chapter" i tak tyle razy i w tych miejscach, gdzie chcemy mieć te rozdziały. Zaletą tej metody jest to, że mamy tylko tyle rozdziałów i w tych miejscach gdzie chcemy.
Po czymś takim przy szybkim nagrywaniu rozdziały były na DVD, przynajmiej tak mi się wydaje bo dość dawno to robiłem na DMR-EH55.

Panasonic DMR-EH58 - nagrywanie na DVD