Panasonic SA HR 50 - albo coś innego...

Data: 2009-05-30 15:54:54
Autor: Tomek Głowacki
Panasonic SA HR 50 - albo coś innego...
Witam Serdecznie,

Jako że na pl.rec.audio zerowy odzew na moje pytanie, wrzucam tutaj...

Od pewnego czasu przymierzam się do kupna niewielkiego zestawu audio,
który w zamierzeniu miałby robić za "koncentrator" dla kilku źródeł
(PS3, komputer, tuner cyfrowej kablówki, Xbox360 - dwa źródła po HDMI,
reszta po optyce). Istotnym dla mnie elementem są gabaryty - nie mogę
sobie pozwolić na nic wielkości popularnych amplitunerów, ten mi
odpowiada idealnie (ale nie jest to warunek krytyczny...)

Wybrałem więc Panasonic SA HR50. Chciałbym tym napędzać niewielkie
kolumny JBL SCS 178. Nie wiem, na ile to jest dobry wybór. Cenowo
wygląda to znakomicie, parametrowo też niczego sobie. Czytałem trochę na
forach o jakości dźwięku i jest bez dramatu, choć opinii jest baaardzo
mało i jakby sprzęt był "niszowy".

Słoń nie nadepnął mi na ucho i rozróżniam np. jakość słuchawek za 10 zł
od np. JBL Reference 220 czy Sony EXR71 ;) Tak samo jak widzę różnicę
między graniem głośników za  300 zł a powiedzmy KEFów czy innych Tannoyów.

Mam jednak problem - zapewne ten sprzęt za chwilę zaliczy End-of-Support
o ile już nie zaliczył. Czy warto więc wchodzić w coś takiego? Przyznam,
że nie zależy mi na najnowszych dekoderach wszystkiego co tylko i
upscalerach do 1080p, bo to mi załatwiają pozostałe elementy zestawu.

Myślałem też nad Yamahą RX-V463, dla mnie by była wystarczająca,
aczkolwiek nie spełnia założenia gabarytowego. Jakoś bym to jeszcze
przebolał, warto wejść w ten sprzęt, a nie w tego Panasonica?

Byłbym wdzięczny za sugestie wszelkie,

Pozdr,
Tomek

Panasonic SA HR 50 - albo coś innego...