Panasonic SC-HT870 - kabel. Ale jaki?

Data: 2010-08-02 22:46:10
Autor: Piotr
Panasonic SC-HT870 - kabel. Ale jaki?
Witam!
Posiadam kino domowe Panasonic SC-HT870. W skład zestawu wchodzi:

- subwoofer Panasonic SB-WA520
- cztery głośniki Panasonic SB-FS520
- jeden głośnik Panasonic SB-PC520

- odtwarzacz DVD Panasonic SA-HT870

Mam problem, ponieważ nie mogę słuchać muzyki - kable, którymi był połączony subwoofer Panasonic SB-WA520 z czterema głośnikami Panasonic SB-FS520 oraz jednym głośnikiem Panasonic SB-PC520, uległy uszkodzeniu.

Owe kable były dostarczone do zestawu. Gdzie mógłbym kupić potrzebne kable (nie zbyt drogie a dobre). Jak się w ogóle nazywają takie kable? Jaka może być cena pięciu takich kabli?

Z góry dziękuję,
Pozdrawiam.

Panasonic SC-HT870 - kabel. Ale jaki?