Panasonic TH-P 50 C 10Y

Data: 2010-02-14 00:56:24
Autor: Tomek
Panasonic TH-P 50 C 10Y
Witam wszystkich,
dzisiaj dostałem gazetkę MM w której jest w promocji plazma TH-p 50c10y Panasonica.
Próbowałem poczytać coś na ten temat, ale nic nie znalazłem. Seria TH nie jest nigdzie opisana. Wszędzie jest seria TX. Czym one sie różnią i czy warto brać tego TH?

Tomek

Data: 2010-02-14 11:10:54
Autor: irek
Panasonic TH-P 50 C 10Y
W dniu 2010-02-14 00:56, Tomek pisze:
TH-p 50c10y
Nie wiem jak i gdzie szukałeś ale w 5 sekund w googlu i:
Telewizor plazmowy PANASONIC TH-P 50 C 10 Y
Rozdzielczość 1366 x 768, kontrast dynamiczny 2 000 000:1, 100 Hz podwójne skanowanie, czas reakcji matrycy 0,001 ms, DVB-T z MPEG4, redukcja zakłóceń obrazu ruchomego, funkcja PAT, system zarządzania kolorem 3D, Sub-Pixel Controller, stereo nicam, 2 x 10W, wejścia: 3 x HDMI, 2 x eurozłącze, komponent, kompozyt wejście PC, gniazdo kart SD.

irek

Panasonic TH-P 50 C 10Y