Panasonic a AVCHD z karty

Data: 2011-03-09 15:47:41
Autor: radekp@konto.pl
Panasonic a AVCHD z karty
Jakis jest dokładnie sposób na zmuszenie TV (G20E) na odczyt AVCHD (z pena)?

Stworzyłem sobie AVCHD przez multiAVCHD, umie¶ciłem to w katalogu PRIVATE,
a TV nawet nie raczy zobaczyć tego foldera, o zawarto¶ci już nie wspominaj±c.

Data: 2011-03-10 09:26:53
Autor: Arek.
Panasonic a AVCHD z karty
[...]

zakręciłe¶ się jak rolmops w słoiku :)
temat jest AVCHD z karty a niżej piszesz że odpalasz z pena
strukturę AVCHD odpala się w slocie karty SD z karty SDHC

Data: 2011-03-10 16:29:22
Autor: radekp@konto.pl
Panasonic a AVCHD z karty
Thu, 10 Mar 2011 09:26:53 +0100, w <ila20b$7ln$1@news2.ipartners.pl>, "Arek."
<arek@arbuzowa.2a.pl> napisał(-a):

zakręciłe¶ się jak rolmops w słoiku :)
temat jest AVCHD z karty a niżej piszesz że odpalasz z pena
strukturę AVCHD odpala się w slocie karty SD z karty SDHC

W sumie nie widzę różnicy :).

A jest? Z pena nie pójdzie?

Data: 2011-03-10 18:35:31
Autor: Arek.
Panasonic a AVCHD z karty
W sumie nie widzę różnicy :).

A jest? Z pena nie pójdzie?

nie jestem pewien czy to ma znaczenie ale powiem tak
mam panasa bez USB i na pocz±tku jak go kupiłem też walczyłem z  filmami w formacie AVCHD po kilkunastu próbach doszedłem jak i co ale dałem sobie wreszcie z tym spokój
dlaczego :
1. konwersja trwa baaaardzo długo
2. loteria odpali czy nie
3. brak filmów w necie w AVCHD

jest tylko jeden plus,film nagrany w kamerze wyjmujesz /wkładasz do panasa i leci

zrobiłem tak ,kosztowało mnie to 400 pln i kupiłem odtwarzacz multimedialny Hyundai L110  http://www.itsklep.pl/firm-pol-1263480674-Hyundai.html
od ponad roku jest w użyciu a odtwarza co jemu zapodasz (s± inne odtwarzacze z większymi możliwo¶ciami)

Arek.

Data: 2011-03-13 22:11:25
Autor: Wolvier
Panasonic a AVCHD z karty
Więc po kolei:

[...]

Film mkv 720p 4,5gb na Laptopie z Turionem x2 2,2 i ATI 4530 jakie¶ 15 min. z napisami

2. loteria odpali czy nie

odpala, wystarczy wybrać w multiavchd odpowieni przycisk

3. brak filmów w necie w AVCHD

j.w konwersja

Reszty nie komentuje. wystarczy wł±czyć Multiavchd i po wybraniu filmu/filmów (tak można razem skroić parę filmów naraz) i naci¶nięciu START -> opcję TV/Camcorde (Pal /50Hz) ->obok opis
"Output can be used with selected Panasonic Viera TV sets and Canon, Panasonic, JVC and Sony camcoders if transferred to SDHC card (no menu)"
Pro¶ciej się nie da

To co powstanie zgrywamy na kartę sdhc wsadzamy do slotu i powinno hulać.
google+forum multiavchd powinno pomóc w przypadku problemów. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5950 (20110313) __________

Data: 2011-03-16 23:07:20
Autor: jerzu
Panasonic a AVCHD z karty
On Sun, 13 Mar 2011 22:11:25 +0100, "Wolvier" <wolvier@poczta.fm>
wrote:

To co powstanie zgrywamy na kartę sdhc wsadzamy do slotu i powinno hulać.

Powinno, dobrze powiedziane. Czasami nie chce.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-03-17 18:49:29
Autor: radekp@konto.pl
Panasonic a AVCHD z karty
Sun, 13 Mar 2011 22:11:25 +0100, w <iljbu1$jqe$1@news.net.icm.edu.pl>,
"Wolvier" <wolvier@poczta.fm> napisał(-a):

> [...]
> 1. konwersja trwa baaaardzo długo

Film mkv 720p 4,5gb na Laptopie z Turionem x2 2,2 i ATI 4530 jakie¶ 15 min. z napisami

Ale to nie konwersja, tylko "przepakowanie" do innego kontenera. Z Xvida to
byłaby pewnie pełna konwersja i to sobie potrwa, że hoho.

[...]

OK, czyli z kart± zadziała, z penem nie. Czyli format do b****. :)
Docelowo rzeczywi¶cie będzie jaki¶ normalny player stacjonarny, ale na razie
chciałem zobaczyć to cudo w akcji.

Data: 2011-03-18 06:19:20
Autor: Gershon
Panasonic a AVCHD z karty
W dniu 2011-03-17 18:49, radekp@konto.pl pisze:
Sun, 13 Mar 2011 22:11:25 +0100, w<iljbu1$jqe$1@news.net.icm.edu.pl>,
"Wolvier"<wolvier@poczta.fm>  napisaĹ‚(-a):

OK, czyli z kartą zadziała, z penem nie. Czyli format do b****. :)
Docelowo rzeczywiście będzie jakiś normalny player stacjonarny, ale na razie
chciałem zobaczyć to cudo w akcji.

Też na początku chciało mi się bawić, ale potem dałem sobie spokój.

Dla mnie rozwiązaniem był Bluray Samsunga, z podłączeniem do sieci domowej DLNA opartej na stacjonarnym komputerze jako serwerze, leci bez zająknięcia, czytaj pikselizacji nawet 1080i.
Nic nie przegrywam, nie zmieniam, nie formatujÄ™. Miodzio :)

Data: 2011-03-18 07:10:09
Autor: pawell32
Panasonic a AVCHD z karty
W dniu 2011-03-18 06:19, Gershon pisze:
[...]

cóż to za rozwiązanie? angażowanie do tego komputera?
lepiej zamiast takiego odtwarzacza zainwestować mediaplayer
co odtworzy wszystko, nie waĹĽne czy z dysku, pena czy z sieci.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-03-18 07:54:18
Autor: boxfish
Panasonic a AVCHD z karty
W dniu 2011-03-18 07:10, pawell32 pisze:
[...]

Dodatkowo ten player samsunga jeśli ma dlna to ma także odtwarzanie np mkv z pena/dysku po usb

Data: 2011-03-18 21:20:04
Autor: Gershon
Panasonic a AVCHD z karty
W dniu 2011-03-18 07:54, boxfish pisze:

Dodatkowo ten player samsunga jeśli ma dlna to ma także odtwarzanie np
mkv z pena/dysku po usb

Oczywiście, że ma :)

A co do mediaplayera, po co mam kupować dodatkowy sprzęt, jeśli mam kompa, który doskonale pełni rolę serwera?

Data: 2011-03-19 10:32:07
Autor: pawell32
Panasonic a AVCHD z karty
W dniu 18.03.2011 21:20, Gershon pisze:
[...]

po to by nie uruchamiac dwoch urzadzen (z zego jednego duzego),
by obejrzec film.

Data: 2011-03-19 10:35:26
Autor: Cavallino
Panasonic a AVCHD z karty
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d8476ae$1news.home.net.pl...
[...]

A player to nie urzÄ…dzenie, czy pracuje nieuruchomione, albo jest za friko?

Data: 2011-03-19 12:46:20
Autor: Arek.
Panasonic a AVCHD z karty
A player to nie urzÄ…dzenie, czy pracuje nieuruchomione, albo jest za friko?

oczywiĹ›cie ĹĽe urzÄ…dzenie ale taki L110 http://www.hyundaimbox.pl/mBox_L110.html  napewno nie pobiera tyle co komputer

Arek.

Data: 2011-03-19 14:00:10
Autor: Cavallino
Panasonic a AVCHD z karty
Użytkownik "Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał w wiadomości news:im252a$1gki$1news2.ipartners.pl...
A player to nie urzÄ…dzenie, czy pracuje nieuruchomione, albo jest za friko?

oczywiĹ›cie ĹĽe urzÄ…dzenie ale taki L110 http://www.hyundaimbox.pl/mBox_L110.html  napewno nie pobiera tyle co komputer

Ale czego nie pobiera?
Bo kasy przy zakupie (dodatkowym bo komp juĹĽ jest) pobierze tyle, ĹĽe prÄ…du na pracÄ™ komputera starczy na wieeeeeele lat.

Data: 2011-03-21 07:21:48
Autor: pawell32
Panasonic a AVCHD z karty
W dniu 2011-03-19 10:35, Cavallino pisze:
A player to nie urzÄ…dzenie, czy pracuje nieuruchomione, albo jest za friko?

ten to ma odpowiedĹş.
porĂłwnaj ile prÄ…du zeĹĽre sam komp, o dvd nie wspomnÄ™,
a ile mediaplayer.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-03-21 08:36:49
Autor: Cavallino
Panasonic a AVCHD z karty
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d86ee81$1news.home.net.pl...
[...]

Zanim zeżre kilkaset złotych, to ten mediaplayer już dawno na śmietniku skończy.

Data: 2011-03-18 18:50:08
Autor: Piotr
Panasonic a AVCHD z karty
cóż to za rozwi±zanie? angażowanie do tego komputera?
lepiej zamiast takiego odtwarzacza zainwestować mediaplayer
co odtworzy wszystko, nie ważne czy z dysku, pena czy z sieci.

Mediaplayer to dobre rozwi±zanie ale je¶li nie planuje się jego zakupu w najbliższym czasie to polecam wypróbować darmowy media serwer Servio który bardzo dobrze współpracuje z DLNA G20.
Dostępny na stronie
http://www.serviio.org/
Dyskusja na jego temat na stronie
http://www.hdtv.com.pl/forum/panasonic/61187-poradnik-dla-korzystajacych-z-dlna-seria-g20.html