Panasonic nagrywanie

Data: 2013-04-04 09:10:44
Autor: 4CX250
Panasonic nagrywanie
Model TX-P42G30E. Od czasu do czasu potrzebuję coś nagrać aby obejrzeć w inym czasie. Dotychczas nagrywałem na przenośnym dysku twardym 500MB podłączanym do gniazda USB. Ten dysk na takie jednorazowe nagrywanie jest zdecydowanie za duzy, kupiłem więc kartę SD HC 16MB Sony. Wkładam ją do gniazda SD w telewizorze i kupa. TV ją widzi jako nośnik do odtwarzania filmów i zdjęć czy muzy ale W Menu/Nagrywanie nie widać jej wobec czego nie da się jej użyć jako nośnika do zapisywania w trybie PVR.
 Wkładam ją do przejściówki SD-USB,  też nie widać.  W dekoderze DVBT Aiwa PVR nagrywa i odtwarza na niej bez problemu.
Czy to nie za mała karta i dlatego TV nie chce jej widzieć? Dysków twardych o pojemności 8GB lub 4GB podłączanych przez konwerter ATA-USB też nie widać a na tym samym konwerterze widzi bez problemu 500GB czy też 320GB.
Ktoś ma taki TV i nagrywa może na karcie SD? Jakiej wielkości ma być ta karta aby PVR był łaskaw na niej nagrywać?

Marek

Data: 2013-04-04 09:14:09
Autor: 4CX250
Panasonic nagrywanie
Oczywiście nie 500MB czy 16MB lecz GB

Data: 2013-04-04 11:12:01
Autor: Big Jack
Panasonic nagrywanie
W wiadomości
*4CX250* napisał(-a):

Jakiej wielkości ma być
ta karta aby PVR był łaskaw na niej nagrywać?

Prawdopodobnie takiej karty w ogóle nie znajdziesz. W instrukcji zapewne masz zapisany przedział pojemności na których będzie "łaskaw" nagrywać. No i trzeba pamiętać, że jeśli nawet, to karta w czytniku zewnętrznym podłaczonym do USB, bo wyprowadzenia możliwości nagrywania na czytnik integralny to pewnie Panasonic nie przewidywał.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-04-04 11:26:43
Autor: 4CX250
Panasonic nagrywanie
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:kjjg4j$dqc$1node1.news.atman.pl...
Prawdopodobnie takiej karty w ogóle nie znajdziesz. W instrukcji zapewne masz zapisany przedział pojemności na których będzie "łaskaw" nagrywać.

No właśnie nic na temat pojemności.

No i trzeba pamiętać, że jeśli nawet, to karta w czytniku zewnętrznym podłaczonym do USB, bo wyprowadzenia możliwości nagrywania na czytnik integralny to pewnie Panasonic nie przewidywał.

I tak i nie. Bodaj w Iplexie (aplikacji dostępnej w TV) jest możliwość nagrywania-buforowania filmów VOD na karcie SD.  Był wyraźny komunikat o włożeniu karty SD.
Będę musiał pożyczyć od kogoś kartę 64GB i sprawdzić.

Marek

Data: 2013-04-04 11:55:38
Autor: Big Jack
Panasonic nagrywanie
W wiadomości
*4CX250* napisał(-a):

Prawdopodobnie takiej karty w ogóle nie znajdziesz. W instrukcji
zapewne masz zapisany przedział pojemności na których będzie
"łaskaw" nagrywać.

No właśnie nic na temat pojemności.

Nie sprawdzałeś. Natomiast ja zadałem sobie trud, ściągnąłem instrukcję i znalazłem. Wprawdzie jest to napisane mniej więcej w formie >pojemności dysków które zostały przetestowane od ...GB do ...GB< ale jest.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-04-04 12:36:18
Autor: 4CX250
Panasonic nagrywanie
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:kjjim8$gh1$1node1.news.atman.pl...
> [...]
>pojemności dysków które zostały przetestowane od ...GB do ...GB< ale

Mam dwie instrukcje. Skrócona papierowa oraz na płytce CD.
Niby napisali w instrukcji że nagrywanie w trybie TV na dysku twardym ale w VOD mowa wyraźnie jest o włożeniu karty SD.
Nie ma nic wprost o pojemności dysków _obsługiwanych_.
To że piszą z jakimi dyskami testowali to co innego. Mam rejestrator w którym też piszą że testowali dyski od 320 do 2TB  ale obsługuje on bez problemów dyski nawet 2GB. Po prostu testuje się z tym co akurat w handlu jest obecnie dostępne.

Marek

Data: 2013-04-04 12:52:05
Autor: Big Jack
Panasonic nagrywanie
W wiadomości
*4CX250* napisał(-a):

Nie ma nic wprost o pojemności dysków _obsługiwanych_.
To że piszą z jakimi dyskami testowali to co innego.

No to dochodź się z Panasonikiem o ten niuans. W instrukcji mojego (starszy model) jest napisane "obsługuje od do" i nie wspominają z jakimi był testowany. Tak czy owak, raczej na karcie, w szczególności w czytniku integralnym, nic nie nagrasz. Ale próbuj, mogę się mylić.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-04-04 13:07:52
Autor: 4CX250
Panasonic nagrywanie
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:kjjm0n$k6r$1node1.news.atman.pl...

No to dochodź się z Panasonikiem o ten niuans.

Nie o to mi chodzi żeby cos od nich wymagać. Miałem nadzieję  że ktoś temat zna i nagrywa na SD.

Tak czy owak, raczej na karcie, w szczególności w czytniku integralnym, nic nie nagrasz. Ale próbuj, mogę się mylić.

Ten komunikat o włożeniu karty SD w VOD mnie skusił do prób.

Jak się nie da, to trudno, będę nadal zapisywał na HDD. Szkoda mi tylko do tego celu tak ogromnej pojemności dysku marnować aby od czasu do czasu nagrać najwyżej na kilka dni jakiś materiał z TV. Aby można było nagrywać należy HDD sformatować w TV, inaczej się nie da. Po sformatowaniu w TV ani na innym TV, nawet tego samego modelu, ani na żadnym komputerze partycja jest nie widoczna, tylko na tym jednym, jedynym na którym została założona. Więc nawet nie mogę sobie przechować innych rzeczy na tym HDD.

Marek

Data: 2013-04-05 15:04:06
Autor: radekp@konto.pl
Panasonic nagrywanie
Thu, 4 Apr 2013 13:07:52 +0200, w <515d5f0a$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>,
"4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał(-a):

[...]

Nie da się. Katastrofa z tą Vierą i obsługą HDD. Nawet oddzielnychpartycji nie
da się założyć.

Data: 2013-04-05 23:31:22
Autor: nom
Panasonic nagrywanie

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:etitl8dmnmomu4nqq3bqk9uq1c2ntlkrf24ax.com...

Nie da się. Katastrofa z tą Vierą i obsługą HDD. Nawet oddzielnychpartycji nie
da się założyć.

Da się, tylko się nie chce inżynierom z Panasłonika. ;-)

Tani dekoder DVBT za mniej niż 100zł (choćby Wiwa HD50 czy HD90) odtwarza, nagrywa bez problemów, widzi 2 urządzenia na raz (przez HUB USB), widzi partycje niezależnie czy to jest pendrive czy dysk twardy.

Data: 2013-04-06 08:19:06
Autor: Cavallino
Panasonic nagrywanie

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:515f42a7$0$26693$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Tanie tv również.
A producenci drogich zlewają użytkowników, wiadomo że znob kupuje napis na kaście, więc co za różnica, że urządzenie jest niefunkcjonalne.
I tak kupi.

Data: 2013-04-08 08:57:55
Autor: 4CX250
Panasonic nagrywanie
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:515fbe57$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

A producenci drogich zlewają użytkowników, wiadomo że znob kupuje napis na kaście, więc co za różnica, że urządzenie jest niefunkcjonalne.
I tak kupi.

Z tym znobem (snobem jeśli już) to chyba przesadziłeś. Wskaż mi lepszego producenta plazm niż Panasonic :)

Marek

Data: 2013-04-08 09:57:07
Autor: Mario
Panasonic nagrywanie
W dniu 2013-04-08 08:57, 4CX250 pisze:
[...]

producenta plazm niĹź Panasonic :)

No to akurat będzie ciężko bo już chyba mało kto robi plazmy.
Ale faktem jest, że są tańsze lepsze tv, to jest faktycznie bez sensu.

MD

Data: 2013-04-08 14:28:09
Autor: Big Jack
Panasonic nagrywanie
W wiadomości
*Mario* napisał(-a):

No to akurat będzie ciężko bo już chyba mało kto robi plazmy.

To Kopernik napisał chyba rozprawę, że pieniądz lepszy wypierany jest przez pieniądz gorszy. Zasada w szerszym kontekście obowiązuje dalej

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-04-08 18:01:14
Autor: Cavallino
Panasonic nagrywanie

Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51626a7a$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Już upieranie się przy kupowaniu plazmy wskazuje, że nie przesadziłem. :-)

Data: 2013-04-09 14:24:53
Autor: radekp@konto.pl
Panasonic nagrywanie
Mon, 8 Apr 2013 18:01:14 +0200, w <5162e9c6$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>,
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> Z tym znobem (snobem jeśli już) to chyba przesadziłeś. Wskaż mi lepszego > producenta plazm niż Panasonic :)

Już upieranie się przy kupowaniu plazmy wskazuje, że nie przesadziłem. :-)

Akurat plazmy nie kupuje się ze snobizmu.

Data: 2013-04-10 21:44:59
Autor: nom
Panasonic nagrywanie

Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomości news:51626a7a$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

Z tym znobem (snobem jeśli już) to chyba przesadziłeś. Wskaż mi lepszego producenta plazm niż Panasonic :)

Samsung już wyprzedził Panasonica w sprzedaży plazm, a LG też ma całkiem niezłe modele.
Panasonic został w tyle, błedy w sofcie znane na forach HDTV (50Hz, czy też "mrowienie", które nie występuje np. w mojej starej plaźmie Panasonica PV8). :-)

Data: 2013-04-10 22:22:39
Autor: Big Jack
Panasonic nagrywanie
W wiadomości
*nom* napisał(-a):

Panasonic został w tyle, błedy w sofcie znane na forach HDTV (50Hz,
czy też "mrowienie"

Co to jest to mrowienie?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-04-10 22:28:21
Autor: Pawel Hatala
Panasonic nagrywanie
On 10.04.2013 21:44, nom wrote:

Samsung już wyprzedził Panasonica w sprzedaży plazm, a LG też ma całkiem
niezłe modele.

w sprzedaży może tak, ale nie w jakości

Data: 2013-04-11 10:58:07
Autor: 4CX250
Panasonic nagrywanie
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5165c133$0$26685$65785112news.neostrada.pl...

Samsung już wyprzedził Panasonica w sprzedaży plazm, a LG też ma całkiem niezłe modele.

Poszli w ilość. Wiemy kosztem czego.

Panasonic został w tyle, błedy w sofcie znane na forach HDTV (50Hz, czy też "mrowienie", które nie występuje np. w mojej starej plaźmie Panasonica PV8).

Nie znalazłem. Znalazłem natomiast różne testy i opinie w których panasonic jest modelem referencyjnym we wszelakich testach.

Marek

Data: 2013-04-18 21:44:01
Autor: nom
Panasonic nagrywanie

http://www.hdtv.com.pl/forum/panasonic/79179-panasonic-plazma-tx-p55vt30-e-dziwne-mrowienie-malutkie-ziarenka-na-calym-ekranie.html

http://www.hdtv.com.pl/forum/panasonic/67315-panasonicki-i-problem-50hz-2.html

Data: 2013-04-19 11:22:58
Autor: 4CX250
Panasonic nagrywanie
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:51704d01$0$1221$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Weź nie żartuj sobie.  To jest to słynne mrowienie???
Oglądasz TV 55" z odległości 0,5-1 metra?
Kto normalny kupuje 55" TV do oglądania sygnału SD z kablówki?
Poza tym  problem znika po prawidłowym skalibrowaniu ekranu i wynika raczej z
wyższego odwzorowania doprowadzonego sygnału w plaźmie niż w LCD, gdyż LCD ma dłuższy
czas reakcji.
Zresztą ktoś tam też się wypowiedział że na LCDku nie dało mu się tego wogóle usunąć.
A tak wogóle tomnie w mojej plaźmie wogóle czegoś takiego nie zauważyłem nigdy, być może
problem leży po stronie doprowadzonego sygnału, np. z wspomnianej cyfry?

Marek

Data: 2013-04-04 17:25:16
Autor: Maciej Bebenek
Panasonic nagrywanie
"4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> wrote:

[...]

A może po prostu karta jest za wolna? Miałem coś podobnego z pendrivami: tv
odtwarzał filmy z każdego, ale (przyajmniej dla HD) zapisywać nie chciał.
Co prawda w samsungu to wychodziło już podczas formatowania. Może
panasłonik zapomniał o takim komunikacie błędu?

Data: 2013-04-04 21:34:11
Autor: zabezp
Panasonic nagrywanie
W moim panasie TX-L37E30 jest wzmianka w instrukcji odysku 120GB i więcej.
Testowałem z 80GB i tak jak piszesz, PVR go nie widzi do sformatowania, natomiast 320 działa bez problemu. A tak naprawdę tez by mi starczyło 16GB na karcie, żeby sporadycznie coś nagrać.

Data: 2013-04-05 09:43:09
Autor: 4CX250
Panasonic nagrywanie
Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:515db77c$0$1266$65785112news.neostrada.pl...

[...]

http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/karty-pamieci-flash-sd/sony-sdhc-16gb-class-4

Zresztą na dekoderze DVBT AIWA nagrywam na niej bez problemów w HD.

Marek

Panasonic nagrywanie