[Szukam] Pancerki/Mustanga z mazowsza najlepiej :)

Data: 2009-03-16 23:31:21
Autor: tangie
[Szukam] Pancerki/Mustanga z mazowsza najlepiej :)
Witam

Gdyby ktos, cos, gdzies wiedzial. To bylbym bardzo wdzieczny za jakakolwiek informacje. Chodzi o pancerke lub mustanga :)

pozdrawiam i dziekuje,

styq @ WYTNIJ-TO wp.pl

Data: 2009-03-17 14:45:26
Autor: Tytus z Fabryki
[Szukam] Pancerki/Mustanga z mazowsza najlepiej :)
Siemka

***Użytkownik "tangie"
.. Chodzi o pancerke lub mustanga :)

Pierwszy raz slysze takie okreslenie na te skadinad fajne motorowerki :)

Tytus

Data: 2009-03-17 18:15:26
Autor: TasmaN
Użytkownik "tangie" <tangie@WYTNIJ-TOwp.pl> napisał w wiadomości news:gpmk0a$8vr$1inews.gazeta.pl...
Witam

Gdyby ktos, cos, gdzies wiedzial. To bylbym bardzo wdzieczny za jakakolwiek informacje. Chodzi o pancerke lub mustanga :)

Fajnie ale ni ch...ja nie wiem o co ci chodzi....
Mozna bardziej po ludzku prosic ?

-- - TasmaN
Suzi GSXF750 + ryczacy IXIL :)

/Forum GSXF: www.gsxf.pl/

Data: 2009-03-17 18:27:34
Autor: Arni
TasmaN pisze:
[...]

nie da sie prosciej:

http://tinyurl.com/cpxx5w

w pierwszym linku

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-03-17 22:39:48
Autor: TasmaN
[Szukam] Pancerki/Mustanga z mazowsza najlepiej :)
Użytkownik "Arni" <arni@no.spam> napisał w wiadomości news:gpomi4$2nu$2inews.gazeta.pl...

nie da sie prosciej:

http://tinyurl.com/cpxx5w

w pierwszym linku

racja...  sorki :/
jakis pojepany dzien dzisiaj i od rana nie moge sie ze wszechswiatem zsynchronizowac ;(

-- - TasmaN
Suzi GSXF750 + ryczacy IXIL :)

/Forum GSXF: www.gsxf.pl/

[Szukam] Pancerki/Mustanga z mazowsza najlepiej :)