Pancerna brzoza, bomba i dwa wstrząsy Macierewicza

Data: 2012-01-23 09:48:35
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Pancerna brzoza, bomba i dwa wstrząsy Macierewicza

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jfhrv8$lc8$1inews.gazeta.pl...
Piętnując nasz rzekomy cynizm i obłudę, jesteście, prawicowi publicyści, bezpieczni, poruszacie się w znajomym świecie własnych wyobrażeń, nie musicie poważnie polemizować z przeciwnikami, skoro ci przeciwnicy są podli, a więc polemiki niegodni. Najwyżej co jakiś czas tę podłość trzeba zdemaskować i to wystarczy

Piotr Zaremba ogłosił, że w dziennikarzach "Wyborczej" dostrzega człowieczeństwo. Odpowiedział w ten sposób na apel "Prawico, zobacz we mnie człowieka", który wyprodukowałem po przeczytaniu kolejnej porcji prawicowych obelg pod adresem mojego środowiska.

Czasem oglądam tego jegomościa w TV. Zaśliniony fanatyk PiS.

BBR

Data: 2012-01-23 14:31:49
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f1d1ee3$0$1267$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jeden z najgłupszych dziennikarzy. Nie powinien zajmować siępolityką.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Pancerna brzoza, bomba i dwa wstrząsy Macierewicza