Pancerna obręcz do trekkinga

Data: 2010-02-28 14:04:38
Autor: chesteroni
Pancerna obręcz do trekkinga
Witam!

Szukam aktualnie najlepszej dostępnej obręczy do trekkingu.
Wymagania:

28"
36 szprych
bardzo ciężki jeździec (>100kg) + dużo bagażu
spora odporność na uszkodzenia

teren: 90% asfalt, 10% szuter i róşne bruki itp.

Budżet ma znaczenie, ale nie aż takie. Wiem, że koszt będzie pewnie niemały, ale prosiłbym o rozsądne propozycje :-)
Lepiej mądrze wydać 100 - 150 zł niż głupio 75.
Felga musi przede wszystkim spełniać postawione wymagania, cena jest powiedzmy drugorzędna (ale kółko za 300 PLN to przeginka - tyle nie dam!)

pozdrawiam,
chester z rowerowych zaświatów

Data: 2010-02-28 07:25:58
Autor: tadek
On 28 Lut, 14:04, chesteroni <chester...@poczta.gazeta.pl> wrote:
[...]

teren: 90% asfalt, 10% szuter i różne bruki itp.

mavic A 719 nośność do 125 kg
http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/gooddisplay.php5?id=37&pos=0

Data: 2010-02-28 16:50:29
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
tadek pisze:
[...]

Otóż właśnie podobno to jest naprawdę dobra obręcz :-)

Seco

Data: 2010-02-28 17:27:46
Autor: chesteroni
Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
tadek pisze:
[...]

Tylko ta nośność... Jeździec + rower + bagaż to może być 140-150 kg.
Choć część jest z przodu i są w użyciu przednie bagażniki (low rider) więc ciężar się trochę rozkłada. Dobrze myślę?

chester

Data: 2010-02-28 18:02:50
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-02-28 17:27, Użytkownik chesteroni napisał:

Tylko ta nośność... Jeździec + rower + bagaż to może być 140-150 kg.
Choć część jest z przodu i są w użyciu przednie bagażniki (low rider) więc ciężar się trochę rozkłada. Dobrze myślę?

Jak daleko jedziesz to licz 25-30kg na tył, 10-15kg na przód
plus waga kierownika.

Pozdrawiam

Data: 2010-02-28 09:28:35
Autor: tadek
On 28 Lut, 18:02, RadoslawF <radosla...@wp.pl> wrote:
> [...]

> więc ciężar się trochę rozkłada. Dobrze myślę?

Jak daleko jedziesz to licz 25-30kg na tył, 10-15kg na przód

podają nośność 125 kg. obręcz jest na 32 lub 36 szprych. Trzeba
przyjąć że jej nośność 125 kg jest przy 32 szprychach, przy 36 powinna
być nieco większa.

Data: 2010-02-28 18:59:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pancerna obręcz do trekkinga
chesteroni bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Tylko ta nośność... Jeździec + rower + bagaż to może być 140-150 kg.

Przypomnieć pragnę, że nie jeździsz na jednym kole, prawda?

Data: 2010-03-02 07:44:34
Autor: chesteroni
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
chesteroni bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Tylko ta nośność... Jeździec + rower + bagaż to może być 140-150 kg.

Przypomnieć pragnę, że nie jeździsz na jednym kole, prawda?

Zwykle nie, ale pamiętaj o sytuacjach wyjątkowych, w których najczęściej dochodzi do awarii: dziury. Wtedy cały ciężar się inaczej rozkłada. Podobnie jest np. przy zjeżdżaniu z krawężnika.
Ale fakt faktem - 125 kg/kółko wygląda bardzo solidnie.

Obecnie rozważam zestaw: tył mavic + przód nieco tańszy :)

chester

Data: 2010-02-28 17:34:56
Autor: chesteroni
tadek wrote:
[...]

Ładnie wygląda, ale 185zł/felgę to naprawdę dużo. Trzeba będzie to rozważyć. Może kombinacja: tył Mavic i przód jakaś inna będzie najsensowniejsza... Te kółka muszą wytrzymać sporo, tyle że mimo wszystko budżet nie jest tak całkiem bez znaczenia :-)

pozdrawiam,
chester

Data: 2010-02-28 09:18:40
Autor: tadek
On 28 Lut, 17:34, chesteroni <chester...@poczta.gazeta.pl> wrote:
tadek wrote:

> mavic A 719 no no do 125 kg
>http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/gooddisplay.php5?id=37&pos=0

adnie wygl da, ale 185z /felg to naprawd du o. Trzeba b dzie to
rozwa y . Mo e kombinacja: ty Mavic i prz d jaka inna b dzie
najsensowniejsza... Te k ka musz wytrzyma sporo, tyle e mimo
wszystko bud et nie jest tak ca kiem bez znaczenia :-)

pozdrawiam,
chester- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

nie kupuje się w harfie tylko w sklepie który ma Maviki. Ja w
Częstochowie dostałem znaczący upust na 2 obręcze . Niestety nie
pamiętam nazwy sklepu. Kupowałem przez internet

Data: 2010-02-28 14:39:32
Autor: stasio
chesteroni wrote:
[...]

rigida zac 2000

http://www.erowery.pl/go/_info/?id=1061

Data: 2010-02-28 15:04:49
Autor: M_X
Pancerna obręcz do trekkinga
28"
36 szprych
bardzo ciężki jeździec (>100kg) + dużo bagażu
spora odporność na uszkodzenia

 Alexrims DH19
http://bit.ly/cVYSPm

 POZDRAV