Pancerne rękawice?

Data: 2011-05-10 18:59:06
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
3 tyg temu wyciąłem drobną figurę - asfalt poszedł w prawo a ja zwiedziłem zielone po lewej jego stronie. Hamowanie na trawie moją bielizną nie jest moja najsilniejszą strona więc skończyło się gwałtownym zatrzymaniem motocykla na trawie i moim krótkim lotem w kierunku nieustalonym. Ręka spuchła, noga nabrała pięknych barw od kontaktu z dwoma crashpadami, moto z wyjątkiem małej plastikowej łezki na prawym boku i śladu na ograniczniku skrętu nie ucierpiało. Zdjęcie RTG w 5 godzin po zdarzeniu nic nie wykazało, opuchlizna była jakbym rękawiczkę gumową zalał wodą i założył na rękę i trochę bolało. Dostałem 2 tyg L4 i fizykoterapie (laser, krioterapia i magnetronik). 2 tyg zabiegów minęły, wróciłem do roboty ale ręka coś nadal nie "halo" - nie przywodzę małego pala do serdecznego, jakiś tam ból odczuwam itp. Poszedłem dziś do ortopedy - nowe zdjęcie na lepszym sprzęcie i widać złamanie nasady V kości lewego śródręcza. Na szczęście od tamtej pory nie przemieściło się nic i podobno się zrasta. Dostałem szynę na dwa palce na 2 tyg i czekam na lepsze czasy.
Ale do rzeczy - to moja druga gleba gdzie uszkadzam dłoń - kiedyś podejrzenie pęknięcia kości łódeczkowatej w prawym nadgarstku a teraz to. Pytanie do tych co bardziej...: jakich rękawiczek szukać żeby naprawdę zapewniały większy stopień zabezpieczenia przed urazami dłoni? teraz jechałem w lekkich letnich z ochrona tylko na kłykcie ale poprzednio to były jakieś turystyczne modeki z piankowymi ochraniaczami. Da się coś znaleźć na rynku co nie wygląda jak ze Star Treka i w razie kontaktu z matką ziemią pozwala mieć całe kości? Reszta ciuchów spełnia swoje zadanie ale te dłonie mnie martwią. Pomóżcie dobrzy ludzie:)
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-10 19:23:32
Autor: Grzybol
Pancerne rêkawice?
U¿ytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:iqbrcu$upc$1mx1.internetia.pl... 3 tyg temu wyci±³em drobn± figurê -
asfalt poszed³ w prawo a ja
zwiedzi³em zielone po lewej jego stronie. Hamowanie na trawie moj± bielizn± nie jest moja najsilniejsz± strona wiêc skoñczy³o siê gwa³townym zatrzymaniem motocykla na trawie i moim krótkim lotem w kierunku nieustalonym. Rêka spuch³a, noga nabra³a piêknych barw od kontaktu z dwoma crashpadami, moto z wyj±tkiem ma³ej plastikowej ³ezki na prawym boku i ¶ladu na ograniczniku skrêtu nie ucierpia³o. Zdjêcie RTG w 5 godzin po zdarzeniu nic nie wykaza³o, opuchlizna by³a jakbym rêkawiczkê gumow± zala³ wod± i za³o¿y³ na rêkê i trochê bola³o. Dosta³em 2 tyg L4 i fizykoterapie (laser, krioterapia i magnetronik). 2 tyg zabiegów minê³y, wróci³em do roboty ale rêka co¶ nadal nie "halo" - nie przywodzê ma³ego pala do serdecznego, jaki¶ tam ból odczuwam itp. Poszed³em dzi¶ do ortopedy - nowe zdjêcie na lepszym sprzêcie i widaæ z³amanie nasady V ko¶ci lewego ¶ródrêcza. Na szczê¶cie od tamtej pory nie przemie¶ci³o siê nic i podobno siê zrasta. Dosta³em szynê na dwa palce na 2 tyg i czekam na lepsze czasy.
Ale do rzeczy - to moja druga gleba gdzie uszkadzam d³oñ - kiedy¶ podejrzenie pêkniêcia ko¶ci ³ódeczkowatej w prawym nadgarstku a teraz to. Pytanie do tych co bardziej...: jakich rêkawiczek szukaæ ¿eby naprawdê zapewnia³y wiêkszy stopieñ zabezpieczenia przed urazami d³oni? teraz jecha³em w lekkich letnich z ochrona tylko na k³ykcie ale poprzednio to by³y jakie¶ turystyczne modeki z piankowymi ochraniaczami. Da siê co¶ znale¼æ na rynku co nie wygl±da jak ze Star Treka i w razie kontaktu z matk± ziemi± pozwala mieæ ca³e ko¶ci? Reszta ciuchów spe³nia swoje zadanie ale te d³onie mnie martwi±. Pomó¿cie dobrzy ludzie:)

Qlfonku, mo¿e spróbuj je¼dzi¼ na moturze a nie wyjebywaæ siê:-) Je¶li wyjebki zdarzaj± Ci siê czêsto to warto siê zastanowiæ ³aj?

--
Grzybol

Data: 2011-05-10 19:37:26
Autor: Arni
Pancerne rêkawice?
Grzybol pisze:

Qlfonku, mo¿e spróbuj je¼dzi¼ na moturze a nie wyjebywaæ siê:-) Je¶li wyjebki zdarzaj± Ci siê czêsto to warto siê zastanowiæ ³aj?

jak sie nie wyjebiesz to sie nie nauczysz.

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-05-10 19:59:21
Autor: Grzybol
Pancerne rêkawice?
U¿ytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl>

jak sie nie wyjebiesz to sie nie nauczysz.

Wyjeba³ sie wystarczaj±co, ¿eby umiæ. Chyba umi:-)

--
Grzybol

Data: 2011-05-10 21:08:05
Autor: Qlfon
Pancerne rêkawice?
W dniu 2011-05-10 19:23, Grzybol pisze:

Qlfonku, mo¿e spróbuj je¼dzi¼ na moturze a nie wyjebywaæ siê:-) Je¶li
wyjebki zdarzaj± Ci siê czêsto to warto siê zastanowiæ ³aj?

Grzybol: liczy³em na Ciebie:) Na 7 lat dwie gleby to chyba nie tak strasznie, co? Teraz to ewidentnie mój b³±d, wiem ale ka¿dy z nas le¿a³ lub bêdzie le¿a³. Grunt to nie daæ sobie zrobiæ krzywdy, szczególnie jak robimy to sobie sami.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-10 21:13:44
Autor: Grzybol
Pancerne rêkawice?
U¿ytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:iqc2up$br7$1mx1.internetia.pl... W dniu 2011-05-10 19:23, Grzybol
pisze:
[...]

Hmm, zrozumia³em, ¿e robisz to czê¶ciej. Masz po prostu jebitnego pecha - 2 glebki i 2 razy rêka jebniêta. Zamów rêkawiczkê u zbrojmistrza.

--
Grzybol

Data: 2011-05-10 21:32:33
Autor: Qlfon
Pancerne rêkawice?
pisze:
[...]

Nie, luzik - w sumie to tylko siê cieszyæ ¿e to tak siê koñczy. Za pierwszym razem mog³o mnie co¶ rozjechaæ bo oczywi¶cie nikt siê nie zatrzyma³ jak sobie le¿±c na plecach na ¶rodku g³ównej przelotówki w Dêbicy sprawdza³em czy jestem ca³y a drugim razem gdybym zamiast na torze zrobi³ tê g³upotê na ulicy to mog³em trafiæ jakiego¶ Kamaza. Mój anio³ stró¿ nad±¿a za mn± widocznie.
Ogl±dam w³a¶nie na YT testy rêkawic - zejdzie do rana co¶ czujê:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-10 19:34:22
Autor: AZ
Pancerne rękawice?
On 2011-05-10, Qlfon <rav@life.pl> wrote:
Nie, luzik - w sumie to tylko się cieszyć że to tak się kończy. Za pierwszym razem mogło mnie coś rozjechać bo oczywiście nikt się nie zatrzymał jak sobie leżąc na plecach na środku głównej przelotówki w Dębicy sprawdzałem czy jestem cały a drugim razem gdybym zamiast na torze zrobił tę głupotę na ulicy to mogłem trafić jakiegoś Kamaza. Mój anioł stróż nadąża za mną widocznie.
Oglądam właśnie na YT testy rękawic - zejdzie do rana coś czuję:)

Tym waszym torze w Lublynie? To tam jeszcze ksiadz nie zrobil parkingu?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-10 21:39:02
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 21:34, AZ pisze:
On 2011-05-10, Qlfon<rav@life.pl>  wrote:
[...]

No nie, tor do końca roku będzie działał - co potem to niewiadomo:( Ja glebnąłem w ... Legionowie:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-10 19:41:15
Autor: AZ
Pancerne rękawice?
On 2011-05-10, Qlfon <rav@life.pl> wrote:

No nie, tor do końca roku będzie działał - co potem to niewiadomo:( Ja glebnąłem w ... Legionowie:)

Wiadomo - potem bedzie parking a mieszkancy okolicznych blokow
pobudowanych niedawno beda mieli wkoncu spokoj od dziczyzny tam
przyjezdzajacej ;-)

Tam tez fajny ten torek jest tylko troche dziurawy i brudny ale
to tylko przeszkadza przez pierwsze 3 kolka ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-10 21:47:58
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
On 2011-05-10, Qlfon<rav@life.pl>  wrote:

No nie, tor do końca roku będzie działał - co potem to niewiadomo:( Ja
glebnÄ…Å‚em w ... Legionowie:)

Wiadomo - potem bedzie parking a mieszkancy okolicznych blokow
pobudowanych niedawno beda mieli wkoncu spokoj od dziczyzny tam
przyjezdzajacej ;-)

Nic nie mów. ja tylko czekam jak mieszkańcy Czubów (taka dzielnica w Lublinie) zażądają zamknięcia linii kolejowej która już niektórym pod oknami leci...

Tam tez fajny ten torek jest tylko troche dziurawy i brudny ale
to tylko przeszkadza przez pierwsze 3 kolka ;-)

Mi się bardziej podoba niż mój lubelski - większa różnorodność jest, nawet jakaś różnica poziomów się trafia:) Ale to kwestia moto - na TDM wolałem Lublin, teraz wole coś więszego - moim tramwajem na ciasnym torze już się męczę:)
Legionowo naprawdę przypomina ulice po jakich jeździmy na codzień więc jest spoko - jeszcze tam wrócę.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-10 20:15:31
Autor: AZ
Pancerne rękawice?
On 2011-05-10, Qlfon <rav@life.pl> wrote:

Nic nie mów. ja tylko czekam jak mieszkańcy Czubów (taka dzielnica w Lublinie) zażądają zamknięcia linii kolejowej która już niektórym pod oknami leci...

Taki to juz nasz kraj jest, w Warszawie tez protestowali bo na lotnisku
laduja samoloty a oni obok spac nie moga.

[...]

No wlasnie ta roznica poziomow jest tam fajna, mnie wlasnie urzekla ta
gorka po lewej co masz w prawo z glownej prostej i w lewo z gorki no i
ta mala patelka przed wjazdem na glowna prosta. Pisales cos o
tramwajach? Ja bylem zygzakiem w Lublinie, mialem wrazenie ze bede
musial niektore winkle brac na 2 razy ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-10 22:32:43
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 22:15, AZ pisze:
On 2011-05-10, Qlfon<rav@life.pl>  wrote:

[...]

To też moje ulubione miesca:) Jeśli można tak powiedzieć po 3 godzinach jazdy po nich:)
Pisales cos o
tramwajach? Ja bylem zygzakiem w Lublinie, mialem wrazenie ze bede
musial niektore winkle brac na 2 razy ;-)

Aż tak dobrze? Ale faktycznie - po prostej startowej i tym łuku w lewo złożenie do prawego ciasnego i potem ten korkociąg w lewo na duzym moto może byc trudne. Ale widziałem też gościa na GSX1400 który zdarł tam chyba całe podnóżki:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-10 22:52:59
Autor: Tytus
Pancerne rękawice?
Siemka
 ***"Qlfon"
 Aż tak dobrze? Ale faktycznie - po prostej startowej i tym Å‚uku w lewo
 zÅ‚ożenie do prawego ciasnego i potem ten korkociÄ…g w lewo na duzym moto
 może byc trudne.

Powaznie???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-10 23:17:01
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 22:52, Tytus pisze:
Siemka
***"Qlfon"
Aż tak dobrze? Ale faktycznie - po prostej startowej i tym łuku w lewo
złożenie do prawego ciasnego i potem ten korkociąg w lewo na duzym moto
może byc trudne.

Powaznie???

Twoje żółte nie jest duże:) Nie docenisz:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-10 23:13:12
Autor: Tytus
Pancerne rękawice?
Siemka
*** "AZ"
 Ja bylem zygzakiem w Lublinie, mialem wrazenie ze bede
musial niektore winkle brac na 2 razy ;-)

Tor bez 1,5 km prostej to nie tor
ale jednak sie da normalnie:
http://www.youtube.com/watch?v=VFGnIiotbaU&feature=related
i w tlumie pod prad
http://www.youtube.com/watch?v=bAh8N68MIxo
uwaga dluzyzny i nuda

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-10 21:39:44
Autor: masti
Pancerne rêkawice?
Dnia pięknego Tue, 10 May 2011 23:13:12 +0200 osobnik zwany Tytus
wystukał:
dluzyzny i nuda

no faktycznie. tak ciÄ…gle na jedynce :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-11 07:38:36
Autor: Tytus
Pancerne rękawice?
Siemka

*** "masti"
no faktycznie. tak ciÄ…gle na jedynce :)

Akurat na 2 - a na prostej to do ok 120 da sie rozpedzic wiec i 3 mozna zapiac czasami :).
I tu jest wlasnie fun a nie w zapieradalaniu po prostych.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-11 08:21:39
Autor: Piotr Rezmer
Pancerne rękawice?
Tytus pisze:
Siemka
*** "AZ"
Ja bylem zygzakiem w Lublinie, mialem wrazenie ze bede

Piękny tor. Kiedyś miałem marzenie aby samemu zbudować coś takiego + parę domków letniskowych dla ćwiczących motocyklistów. Jednak koszty i rzeczywistość szybko pokonała mnie. Bardzo się cieszę, że powstają takie obiekty, gdzie można poćwiczyć i sprawdzić się w bezpieczniejszym miejscu niż ulica miasta.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-05-11 08:24:04
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-11 08:21, Piotr Rezmer pisze:
Tytus pisze:
Siemka
*** "AZ"
[...]

Wiesz, powstawały to one pewnie ze 30 lat temu. Teraz to się je likwiduje bo mieszkańcom dookoła przeszkadza:(

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-11 09:01:33
Autor: Tytus
Pancerne rękawice?
Siemka
 ***"Qlfon"
Wiesz, powstawały to one pewnie ze 30 lat temu.

Dokladnie za tego systemu, w ktorym byly na to pieniadze

***Teraz to się je likwiduje bo mieszkańcom dookoła przeszkadza:(

Wiesz dobrze ze mieszkancy maja mala sile sprawcza i wielkiego problemu nie bylo do chwili az tuz obok zbudowano kosciol. No i panu x bardzo sie ten teren spodobal.
Pewnie zrobia tam parking dla xsiezowych furek.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-11 09:27:33
Autor: Piotr Rezmer
Pancerne rękawice?
Tytus pisze:

[...]

A co to za pan X? Można nazwisko? Jakiś ksiądz? Czy to parafia zbudowała na swoim terenie tor? Jeśli tak, to bardzo ładny gest z ich strony. Wtedy trudno mieć pretensje, że chcą zmienić przeznaczenie swojego terenu. Widocznie motocykle nie przyjęły się za bardzo wśród księży.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-05-11 10:13:27
Autor: Tytus
Pancerne rękawice?
Siemka
*** "Piotr Rezmer"
 A co to za pan X? Można nazwisko? JakiÅ› ksiÄ…dz? Czy to parafia zbudowaÅ‚a
na swoim terenie tor? Jeśli tak, to bardzo ładny gest z ich strony. Wtedy trudno mieć pretensje, że chcą zmienić przeznaczenie swojego terenu. Widocznie motocykle nie przyjęły się za bardzo wśród księży.

Po co koledze pisac skoro kolega ma problem z czytaniem???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-11 22:28:38
Autor: Piotr Rezmer
Pancerne rękawice?
Tytus pisze:

Po co koledze pisac skoro kolega ma problem z czytaniem???

Sorry, przejrzałem wątek, ale nie znalazłem szczegółów na temat księdza. A wiadomo, szukam sensacji. Google wyrzuciły tylko księdza Kiełbasę który ponoć coś święcił, czyli był teoretycznie pro.
Chyba ten parking na parafialne maybachy to lekko naciÄ…gana teoria.

PS: Fakt, często przelatuję niezbyt uważnie wcześniejsze wypowiedzi w wątku. Muszę się poprawić.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-05-11 22:44:26
Autor: Tytus
Pancerne rękawice?
Siemka

*** "Piotr Rezmer"
 Chyba ten parking na parafialne maybachy to lekko naciÄ…gana teoria.

Pojedz zobacz wydasz opinie...bylem tam w zeszlym sezonie z 10 razy a z zarzadzajacymi jestem w ciaglym kontakcie.
Zabudowa cywilna jest ok 100-150 m i spokojnie moznaby ja odgrodzic ekranami. Zwlaszcza ze jest tylko z jednej strony
BTW kto kupuje mieszkanie kolo toru wyscigowego???
Pan czarny na razie ma wazniesze sprawy na glowie bo musi czesac kase na zloto i miedz na dachu, co nie zmienia faktu ze los toru jest przesadzony.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-11 21:54:39
Autor: AZ
Pancerne rękawice?
On 2011-05-11, Tytus <tytus1@gazeta.pl> wrote:

BTW kto kupuje mieszkanie kolo toru wyscigowego???

Ogladasz mieszkanko, pan/pani ktory/a Ci je sprzedaje mowi: tu pod oknem
jest tor na ktorym naokraglo jezdza te dzikusy na supermoto i dawcy na
szlifierkach ale spokojnie, ich niedlugo tu nie bedzie bo za nami stoi
xiadz.

PS. Ja bym chetnie kupil, nawet przy takim LublinRingu.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-11 22:51:50
Autor: Piotr Rezmer
Pancerne rękawice?
Tytus pisze:
Siemka

*** "Piotr Rezmer"
Chyba ten parking na parafialne maybachy to lekko naciÄ…gana teoria.

Pojedz zobacz wydasz opinie...bylem tam w zeszlym sezonie z 10 razy a z
zarzadzajacymi jestem w ciaglym kontakcie.

UzyskaÅ‚em rekomendacjÄ™ żony, jadÄ™ do Lublina :) Co prawda nie bÄ™dÄ™ jechać po torze (pewnie kwestia rejestracji,  no i typu sprzÄ™tu) ale podjadÄ™ poczuć atmosferÄ™.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-05-11 23:02:11
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-11 22:51, Piotr Rezmer pisze:
Tytus pisze:
Siemka

*** "Piotr Rezmer"
Chyba ten parking na parafialne maybachy to lekko naciÄ…gana teoria.

Pojedz zobacz wydasz opinie...bylem tam w zeszlym sezonie z 10 razy a z
zarzadzajacymi jestem w ciaglym kontakcie.

Uzyskałem rekomendację żony, jadę do Lublina :) Co prawda nie będę
jechać po torze (pewnie kwestia rejestracji, no i typu sprzętu) ale
podjadę poczuć atmosferę.

Po tym torze latało już wszystko:) Spokojnie wybieraj się czym chcesz.
W weekend co prawda będzie na torze głownie drift ale na Jana Pawła II będzie 1/4 mili motocykli i coś odrzutowego też się ma pojawić na kołach:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-11 10:17:29
Autor: Tytus
Pancerne rękawice?
P.S. Parafie nie maja "swoich terenów"
Maja tylko wyludzone ew skradzione tereny.
I tak to sie dzieje od 2000 lat.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-17 00:37:06
Autor: Viking
Pancerne rękawice?
On 2011-05-10, Qlfon<rav@life.pl> wrote:
[...]

zara zara bo ja teraz w Lublinie służbowo do konca roku.. gdzie ten tor? ale zeby tor to ja musiałbym gdzieś miejscówkę na Czarnule mieć w Lublę... chate mam służbową na Bolka Smiałego. Ktoś zna ?ma miejscówkę żeby od święta przytulić Czarnulę?? pod dach?

Pozdr
Tomek
XX Czarnula..

Data: 2011-05-17 07:10:38
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-17 00:37, Viking pisze:

[...]
Powitać sąsiada, ja mieszkam po drugiej stronie wąwozu za Globusem:)
Tor jest na Zemborzyckiej: jak pojedziesz nad Zalew Janowską, skręć w Żeglarską, przejedź tamę na Bystrzycy, dojedź do Zemborzyckiej, skręć w lewo i po jakiś 500m po lewej stronie zobaczysz zniszczone ogrodzenie i żuzlowy parking. Jesteś na miejscu.
Co do garażu to nie pomogę - u mnie już 3 stoją i takie wielkie jak Twoje już nie da rady:(

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-10 22:18:42
Autor: Monster
Pancerne rêkawice?
W dniu 2011-05-10 21:32, Qlfon pisze:

[...]

jak juz na ³apki to bardziej na d³oñ,a ty paluszkami glebê macasz:-)
A tak na serio to zawsze centralnie rêkawice przyciera³em,jedyne co siê powtarza to siniaki od kluczy w kieszeni.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-05-10 20:21:47
Autor: AZ
Pancerne rękawice?
On 2011-05-10, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

jak juz na łapki to bardziej na dłoń,a ty paluszkami glebę macasz:-)
A tak na serio to zawsze centralnie rękawice przycierałem,jedyne co się powtarza to siniaki od kluczy w kieszeni.

A ja to tylko szlifuje dupa/biodrem i ewentualnie lokciem, na
rekawicach, kasku ani sladu ;-) A z tymi kluczami to uwazaj, zeby Ci
kiedys czasem nie musieli wyciagac z nogi na przyklad. Ja juz sie
oduczylem wozenia kluczy i innych podobnych przedmiotow.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-10 22:28:14
Autor: Monster
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 22:21, AZ pisze:

[...]

Gdzieś je muszę wozić,biodra zazwyczaj też poobijane,fakt,kasku jeszcze nie zarysowałem,a udało się na plecach przywalić w krawężnik

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-05-10 22:35:07
Autor: Qlfon
Pancerne rêkawice?
W dniu 2011-05-10 22:18, Monster pisze:
[...]

E, gdzie tam - w Dêbicy wali³em wnêtrzem d³oni w glebê a teraz to z "karata") Ruchomo¶c w k³ykciach to mam taka ponad 90st do góry wiêc luz - to nie to. Ale fakt faktem pochodzenia np. siniaków i to konkretnych na nasadzie palców lewej stopy to nie mog³em sie domy¶liæ :) ¯eby by³o ¶mieszniej - wysz³y po 10 dniach:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-10 22:43:43
Autor: Monster
Pancerne rêkawice?
W dniu 2011-05-10 22:35, Qlfon pisze:

[...]

Czê¶ciej glebiæ musisz,to siê przyzwyczaisz:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-05-10 23:58:59
Autor: Qlfon
Pancerne rêkawice?
W dniu 2011-05-10 22:43, Monster pisze:
[...]

A iæ Pan z takimi radami, trzeba co¶ na b³oto kupiæ....

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-11 07:20:56
Autor: Piotr Klimek
Pancerne rêkawice?
Dnia (Tue, 10 May 2011 23:58:59 +0200) ktos podajacy sie za Qlfon
wyklawiaturowal co nastepuje:

Czê¶ciej glebiæ musisz,to siê przyzwyczaisz:-P

A iæ Pan z takimi radami, trzeba co¶ na b³oto kupiæ....

Bloto tez czasem boli.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-05-11 09:24:21
Autor: Roman Niewiarowski
Pancerne rêkawice?
W dniu 2011-05-11 09:20, Piotr Klimek pisze:

Bloto tez czasem boli.

Znajdz glebsze ;>

pozdr
newrom

Data: 2011-05-10 22:08:54
Autor: Nikanor
Pancerne rękawice?
Dnia 10-05-2011 o 21:08:05 Qlfon <rav@life.pl> napisał(a):
Qlfonku, może spróbuj jeździź na moturze a nie wyjebywać się:-) Jeśli
wyjebki zdarzają Ci się często to warto się zastanowić łaj?

Na 7 lat dwie gleby to chyba nie tak  strasznie, co? ...każdy z nas  leżaÅ‚ lub bÄ™dzie leżaÅ‚...

Etam. Można siÄ™ nie wywalać. A po wtóre - może warto trenować techniki  lÄ…dowania? JakieÅ› tam ju-jitsu czy inne aikido? Jak wyrugujesz odruch  podpierania siÄ™ dÅ‚oniÄ…, to nie bÄ™dziesz jej sobie Å‚amać.

--
Nikanor [7 lat, >60 tys.km. 0 lądowań (ęduro się nie liczy)]

Data: 2011-05-10 22:17:48
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 22:08, Nikanor pisze:
[...]

leżał lub będzie leżał...

Etam. Można się nie wywalać. A po wtóre - może warto trenować techniki
lÄ…dowania? JakieÅ› tam ju-jitsu czy inne aikido? Jak wyrugujesz odruch
podpierania się dłonią, to nie będziesz jej sobie łamać.

Wiem że są tacy co to grawitacja się ich nie ima. mnie jakoś się ima:( O upadaniu to ja nic nie wiem a żeby pozbyć się odruchu podparcia dłonią to chyba można zapomnieć - żadne sztuki walki nie wysyłają Cie chyba w takim tempie na ziemię co własne moto:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-10 23:24:09
Autor: KJ Siła Słów
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 22:17, Qlfon pisze:
( O
upadaniu to ja nic nie wiem a żeby pozbyć się odruchu podparcia dłonią
to chyba można zapomnieć - żadne sztuki walki nie wysyłają Cie chyba w
takim tempie na ziemię co własne moto:)

idzie, idzie, nawet niewiele trzeba cwiczyc, byle na sprężu a nie ot tak se.

Gorzej jak masz za duzo czasu bo wolno wchodzisz w uslizg albo cos... wtedy zaczynasz kombinowac zamiast odruchow.

A, tylko nie cwicz na asfalcie.
:-)

KJ

Data: 2011-05-10 23:42:37
Autor: ania
Pancerne rêkawice?

U¿ytkownik "KJ Si³a S³ów"

A, tylko nie cwicz na asfalcie.
:-)

te kajot - ale pisal, ze trenowal na trawie!
jakbys w niedziele mial czas to bys to moze zobaczyl, ale bylo troche mgliscie

ps
Qlfon - puszczaj sprzeta i niech leci sam, jak juz musi
pozdrowienia i szybkiego powrotu do zdrowia
moto w domu?

--
ania

Data: 2011-05-10 23:58:24
Autor: Qlfon
Pancerne rêkawice?
W dniu 2011-05-10 23:42, ania pisze:
U¿ytkownik "KJ Si³a S³ów"

[...]

tak po prawdzie to trenowalem na czarnym. tylko mi siê czarne skoñczy³o jako¶:)
ps
Qlfon - puszczaj sprzeta i niech leci sam, jak juz musi
pozdrowienia i szybkiego powrotu do zdrowia
moto w domu?

Podziêkowa³! W tamtym przypadku  nie chcia³em puszczaæ bo na bank dojecha³oby samo do drzew które tam s± za trawnikiem a wtedy ca³a przygoda nie kosztowa³aby 128pln:)
Ta, moto w domu ju¿ nawet je¿d¿one by³o, posta³o z 10 dni w gara¿u z samymi policyjnym FJR, CBF, WR, DRZ i innymi wiêc my¶lê ¿e siê zaprzyja¼ni³y i nie bêd± sobie w przysz³o¶ci problemów nawzajem robiæ:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-11 08:30:42
Autor: ania
Pancerne rêkawice?

U¿ytkownik "Qlfon"

Podziêkowa³! W tamtym przypadku  nie chcia³em puszczaæ bo na bank dojecha³oby samo do drzew które tam s± za trawnikiem a wtedy ca³a przygoda nie kosztowa³aby 128pln:)

no nie przesadzaj, ze te drzewa byly tak blisko
czyli plasticzek przyklejony?

--
ania

Data: 2011-05-11 09:07:58
Autor: Qlfon
Pancerne r�kawice?
W dniu 2011-05-11 08:30, ania pisze:
U�ytkownik "Qlfon"

Podzi�kowa�! W tamtym przypadku  nie chcia�em puszcza� bo na bank
dojecha�oby samo do drzew kt�re tam s� za trawnikiem a wtedy ca�a przygoda
nie kosztowa�aby 128pln:)

no nie przesadzaj, ze te drzewa byly tak blisko
czyli plasticzek przyklejony?

Plasticzek zamówiony, powinien być w tym tygodniu.
A drzewa - no cóż jak na nie leciałem to były wielkie:) A położyłem się może 3-4 metry od tych zarośli przed drzewami. A w tych krzaczorach to już różnie mogło być.
Czyżbyś tam była? Kobiet tam wiele nie było....

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-11 09:48:17
Autor: ania
Pancerne r?kawice?

U¿ytkownik "Qlfon"

Czy¿by¶ tam by³a? Kobiet tam wiele nie by³o....

no byla, ale po fakcie, wczesniej byla, ale gora :-)
wazne, ze jednak nic powaznego

--
ania

Data: 2011-05-11 16:43:55
Autor: Monster
Pancerne rêkawice?
W dniu 2011-05-10 23:58, Qlfon pisze:

Podziêkowa³! W tamtym przypadku nie chcia³em puszczaæ bo na bank
dojecha³oby samo do drzew które tam s± za trawnikiem a wtedy ca³a
przygoda nie kosztowa³aby 128pln:)

  no i masz przyczynê pêkaj±cych ³apek

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-05-11 17:25:32
Autor: Qlfon
Pancerne rêkawice?
W dniu 2011-05-11 16:43, Monster pisze:
[...]

Tomek: w sensie ¿e nie chcia³em zniszczyæ moto bardziej? Byæ mo¿e ale pu¶ciæ i zsi±¶æ z moto jako¶ nie potrafiê gdy ono jedzie...jako¶:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-11 21:21:26
Autor: Monster
Pancerne rêkawice?
W dniu 2011-05-11 17:25, Qlfon pisze:

Tomek: w sensie ¿e nie chcia³em zniszczyæ moto bardziej? Byæ mo¿e ale
pu¶ciæ i zsi±¶æ z moto jako¶ nie potrafiê gdy ono jedzie...jako¶:)

zrozumia³em ¿e nie chcia³e¶ pu¶ciæ ju¿ na le¿±co:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-05-11 22:03:49
Autor: Qlfon
Pancerne rêkawice?
W dniu 2011-05-11 21:21, Monster pisze:
[...]

Jako¶ w po³owie miêdzy "na ko³ach" a "na le¿±co" da³em sobie spokój:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-11 22:29:10
Autor: Monster
Pancerne rêkawice?
W dniu 2011-05-11 22:03, Qlfon pisze:
[...]

He he ja ostatnio prawie opu¶ci³em pok³ad przez kierownicê:-)Ale to ruskiem,podbi³o mi ko³o kosza na polnej drodze,wylecia³em na pole przez rów,spad³em na przednie ko³o,ale jako¶ wyda³o,przód raczej prosty,tutaj chocia¿ trwa³o na tyle d³ugo ¿e zd±¿y³em powiedzieæ w locie dwa s³owa,nawet cenzuralne:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-05-10 19:46:50
Autor: Piotr Kompa
Pancerne rękawice?
Qlfon wrote:

Da się coś znaleźć na rynku co nie wygląda jak ze Star Treka i w razie kontaktu z matką ziemią pozwala mieć całe kości? Reszta ciuchów spełnia swoje zadanie ale te dłonie mnie martwią. Pomóżcie dobrzy ludzie:)

Kontaktu z matką ziemią nie sprawdzałem, ale np. te wyglądają "cywilnie", mają sporo protektorów i po założeniu czuje się z wierzchu grubą ochronę:
http://www.racerpolska.pl/rekawice/highracer.htm

Fajną rzeczą są gumowane wstawki wewnątrz dłoni (manetka nie ucieka) i perforowane powierzchnie między palcami dla wentylacji. Z kolei minusem jest brudząca się od wewnątrz jasnobrązowa skóra. Ale jeżdżę w nich drugi sezon i jestem zadowolony.

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2011-05-10 21:12:30
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 19:46, Piotr Kompa pisze:

Kontaktu z matką ziemią nie sprawdzałem, ale np. te wyglądają
"cywilnie", mają sporo protektorów i po założeniu czuje się z wierzchu
grubÄ… ochronÄ™:
http://www.racerpolska.pl/rekawice/highracer.htm

No, dramatu nie ma - muszę to gdzieś przymierzyć:)
[...]

To że się brudzi to luz - nie dbam o takie sprawy;) Czy mi się wydaje, cy mały palec i serdeczny są połączone? Wydaje się dobrym pomysłem.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-10 22:29:52
Autor: Piotr Kompa
Pancerne rękawice?
Qlfon wrote:

To że się brudzi to luz - nie dbam o takie sprawy;) Czy mi się wydaje, cy mały palec i serdeczny są połączone? Wydaje się dobrym pomysłem.

Tak, są połączone naszywką i ponoć to jest jakaś zaleta.

Ja po kulaniu się przez rok w jakichś tanich rękawiczkach, również doszedłem do wniosku że trzeba zainwestować w lepszą ochronę rąk. No i akurat te Racery wyglądały mi najbardziej solidnie, mieszcząc się jednocześnie w budżecie. Wprawdzie już wyślizgały się wstawki na opuszkach palców od klamki sprzęgła, ale nic się nie pruje ani nie rozłazi.

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2011-05-11 15:58:34
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Pancerne rękawice?
Piotr Kompa napisał(a):
Tak, są połączone naszywką i ponoć to jest jakaś zaleta.

jak w nich pokazac diabelka?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-05-11 17:54:17
Autor: Piotr Kompa
Pancerne rękawice?
Kamil Nowak 'Amil' wrote:

Tak, są połączone naszywką i ponoć to jest jakaś zaleta.

jak w nich pokazac diabelka?

Hm, producent nie przewidział i diabełek będzie miał jeden rożek bardziej. W zastępstwie można pomachać ręką, ew. pokazać fakulca.

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2011-05-10 20:14:26
Autor: Grzegorz Rogala
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 18:59, Qlfon pisze:
[cut]
Reszta ciuchów spełnia
swoje zadanie ale te dłonie mnie martwią. Pomóżcie dobrzy ludzie:)

Knox Handroid
http://uncrate.com/p/2009/11/knox-handroid-gloves.jpg

--
pozdr!
Rogal

Data: 2011-05-10 21:14:35
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 20:14, Grzegorz Rogala pisze:
[...]

No to już jest hard-core:) Ale może w tym szaleństwie jest metoda?
Kurde, ale chyba trzeba będzie o tym pomyślećna poważnie, cena pewnie kosmos będzie ale takie drobne kontuzje wkurzają nawet jak tak rzadko się zdarzają...
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-10 20:41:52
Autor: KJ Siła Słów
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 18:59, Qlfon pisze:

Da się coś znaleźć na rynku co nie wygląda jak ze Star Treka i w razie
kontaktu z matką ziemią pozwala mieć całe kości?

1. Nie da siÄ™.

Cała kosmiczno-fantastyczna estetyka rękawic spowodowana jest 2 przyczynami:

- odporność na tarcie o asfalt,
- zmniejszenie udaru w momencie uderzenia dłonią.

nie da się tego zrobić "na cienko".

Z puntu widzenia wygody ważna jest wewnętrzna strona rękawicy i to w położeniu na manetce a nie na ladzie sklepowej i tym się kieruj przy szukaniu.

Kiedyś tam Tadek z motostore na przykładzie moich rękawic wytłumaczył mi działanie kilku jak nie kilkunastu różnych ficzersów.
Co prawda udało mi się już prawie wszystkie zapomnieć :-) podobnie jak cenę tych rękawic:-) ale prawie wszystko co składa się na futurystyczny wygląd ma swój praktyczny sens.

2. A tak w ogóle to bym się zastanowił czy nie masz dźwigni za wysoko i czy to nie od dźwigni zaliczasz te kontuzje, skoro już szukasz jakiejś prawidłowości.

KJ dochtór CHouse

PS. Trzymam kciuki za Twoje ręce

Data: 2011-05-10 21:20:37
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 20:41, KJ Siła Słów pisze:
[...]

ale to zwykle trwa krótko, no chyba że atakujesz cysternę:)
- zmniejszenie udaru w momencie uderzenia dłonią.

to jeszcze krócej ale skutki ma poważniejsze.
nie da się tego zrobić "na cienko".

Z puntu widzenia wygody ważna jest wewnętrzna strona rękawicy i to w
położeniu na manetce a nie na ladzie sklepowej i tym się kieruj przy
szukaniu.

To standard, wysyłkowo nie kupię.
Kiedyś tam Tadek z motostore na przykładzie moich rękawic wytłumaczył mi
działanie kilku jak nie kilkunastu różnych ficzersów.

To teraz jeszcze napisz co to za rękawice:)
[...]

To raczej nie kwestia manetek. Pierwszy raz jeszcze na TDMie to był uślizg przodu w początkowej fazie deszczu - wymuszenie pierwszeństwa (przynajmniej tak to wyglądało z mojej perspektywy) - upadając w prawo podparłem się dłonią i w tym momencie przywaliłem łódeczka. Niechronioną na dodatek.
Teraz trochę nie bardzo mogę sobie przypomnieć trajektorię ale wygląda mi to na zahaczenie o klamkę - za bardzo na zewnątrz dłoni mam kontuzję. raczej upadając spadłem na pierwszy staw małego palca i mi się krawędź dłoni "podwinęła" do środka. Ale klamki jeszcze raz sprawdzę.
KJ dochtór CHouse

PS. Trzymam kciuki za Twoje ręce
Dzięki, na moto i tak już jeździłem ale to nie to samo jak się niepewnie czujesz. 2 tyg jeszcze wytrzymam - poszukam rękawic:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-10 23:12:56
Autor: KJ Siła Słów
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 21:20, Qlfon pisze:

To teraz jeszcze napisz co to za rękawice:)

arlen ness sport.
Wyglad, komfort OK, zapewne ochrona tez, ale w cieple dni jest w nich goraco, biala farba sie wyciera szybko  i od wewnatrz juz mam dziurke w okolicach obraczki... przy tej cenie powinny byc trwalsze.
Ale siły lansu to fakt maja wchuj :-)

Teraz trochę nie bardzo mogę sobie przypomnieć trajektorię

Jakies pol godziny sie pamieta po setnej sekundy potem mozg wypiera :-)
KJ

Data: 2011-05-11 00:01:19
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 23:12, KJ Siła Słów pisze:
[...]

To podstawa;) BTW: co ty za obrączkę nosisz że dziury robi? Zwykle po założeniu obrączki już się dziur nie robi....

Teraz trochę nie bardzo mogę sobie przypomnieć trajektorię

Jakies pol godziny sie pamieta po setnej sekundy potem mozg wypiera :-)
KJ

Jakiś lekki kontakt z ziemią kaskiem miałem bo zielone na nim zostało więc może dlatego? Dobrze że mi opowiedzieli:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-10 22:25:32
Autor: Piotr Rezmer
Pancerne rękawice?
Qlfon pisze:

Da się coś znaleźć na rynku co nie wygląda jak ze Star Treka i w razie
kontaktu z matką ziemią pozwala mieć całe kości? Reszta ciuchów spełnia
swoje zadanie ale te dłonie mnie martwią. Pomóżcie dobrzy ludzie:)

Ja sobie połamałem w marcu oba nadgarstki. Teraz w prawej ręce mam metalowe płytki. Kumpel namawia mnie na rękawice jakich używają zawodnicy kendo (http://www.kendoart.com/product.php?id_product=36). Nie wiem jak sprawdziłyby się na moto, zastanawiam się nad ich użyciem podczas jazdy na snowboardzie.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-05-10 22:29:26
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
W dniu 2011-05-10 22:25, Piotr Rezmer pisze:
Qlfon pisze:

[...]

Oj, boli samo czytanie:( Grzebie po sieci ale nic konkretnego nie widzę. Z obrazków i marketingowego bełkotu nic nie wyczytam. filmy na video (revzilla itp) to też jakby czytali materiały reklamowe. Poszperam na advrider ale boje się że tam tylko elektryczne z ogrzewaniem testują. Wracaj do zdrowia, te co pokazałeś to chyba nie teges;)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-10 23:22:22
Autor: Vir
Pancerne rękawice?
  > Da siÄ™ coÅ› znaleźć na rynku co nie wyglÄ…da jak ze Star Treka i w razie
kontaktu z matką ziemią pozwala mieć całe kości? Reszta ciuchów spełnia
swoje zadanie ale te dłonie mnie martwią. Pomóżcie dobrzy ludzie:)

Rękawice chronią dłonie przed otarciami, nie złamaniami.

--
Vir
Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka

Data: 2011-05-13 19:01:46
Autor: Qlfon
Pancerne rękawice?
Wszystko fajnie, pogadaliśmy, wiem czego poszukać a tu dziś zaglądam na taką stronę co to się podpięła do precli a tam art o urazach rąk u motocyklistów:)
My tu śmichy-chichy a tam poważny art. Zabieram się do lektury:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-05-13 12:09:26
Autor: neuro
Pancerne rêkawice?

Haj,

   Mam podobny problem do twojego, aczkolwiek gorszy przypadek.
Pó³tora roku temu po dzwonie z autem, które wymusi³o mi pierwszeñstwo
na ¶wiat³ach, praktycznie urwa³o mi prawego kciuka. Na szczê¶cie
chirurg w ostatnim momencie siê rozmysli³ i zamiast wyrzuciæ go do
kosza podj±³ siê próby przyszycia. Kciuka mam, nie jest niestety do
koñca sprawny, ale jako ¿e wracam po zakoñczeniu rehabilitacji na o2o,
zacz±³em rozgl±daæ siê za rêkawiczkami.
Na dzieñ dzisiejszy mam 2 typy: wspomniany ju¿ Handroid, oraz pewien
(nie pamiêtam dok³adnie numeru) model Dainese. Te drugie mierzy³em  -
maj± tytanowe wk³adki i os³ony na kostkach, wydaj± siê byæ solidne,
podobnie jak ich cena. Handroida natomiast nie mogê namierzyæ w
Krakowie - mo¿e kto¶ wie, gdzie owe ¶liczno¶ci mozna pomacaæ?

Pozdr,
p.

Data: 2011-05-16 13:41:01
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
[...]